Neen, zoiets is nooit eerder gebeurd. We zijn allebei mensen die niet snel naar elkaar (of anderen) zullen schelden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:30 schreef erodome het volgende:
Hebben jullie het wel vaker dat je dat soort bewoordingen naar elkaar gooit?
Scheld zij je ook weleens uit en jij haar om andere redenen, of was dit de eerste keer dat er zo'n krachtterm gesmeten werd?
Je hoeft niet altijd gelijk te hebben, maar soms heb je gewoon gelijk. In dit geval heeft TS gewoon gelijk. En als TS zich moet gaan verontschuldigen zodra zij zich aanstelt komt het dus niet van 2 kanten, maar alleen van zijn kant. Mja TS moet zelf weten wat hij er nou mee gaat doen alleen ik hoop dat TS wel beseft dat zij minstens net zo blij moet zijn met hem als hij met haar. Het is niet omdat zij zo genadig is dat ze nu een relatie hebben. Dus zo zou hij zich ook niet moeten gedragen vind ik.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:33 schreef classpc het volgende:
[..]
Een relatie moet van twee kanten komen. Als je altijd gelijk moet hebben blijf je maar lekker single.
Dit besef ik zeker. Ik zal hooguit mijn excuses aanbieden voor mijn woordgebruik. Ik blijf echter achter het punt staan dat ik het niet relaxt vind hoe ze zich 's ochtends gedraagt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd gelijk te hebben, maar soms heb je gewoon gelijk. In dit geval heeft TS gewoon gelijk. En als TS zich moet gaan verontschuldigen zodra zij zich aanstelt komt het dus niet van 2 kanten, maar alleen van zijn kant. Mja TS moet zelf weten wat hij er nou mee gaat doen alleen ik hoop dat TS wel beseft dat zij minstens net zo blij moet zijn met hem als hij met haar. Het is niet omdat zij zo genadig is dat ze nu een relatie hebben. Dus zo zou hij zich ook niet moeten gedragen vind ik.
dit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:50 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dit besef ik zeker. Ik zal hooguit mijn excuses aanbieden voor mijn woordgebruik. Ik blijf echter achter het punt staan dat ik het niet relaxt vind hoe ze zich 's ochtends gedraagt.
Dat is een goed iets, maar dan komt het ook wel hard aan als er ineens zo'n stevige krachtterm naar iemands hoofd gesmeten wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Neen, zoiets is nooit eerder gebeurd. We zijn allebei mensen die niet snel naar elkaar (of anderen) zullen schelden.
Dat besef ik ja. En daarom wil ik ook best mijn excuses aanbieden voor mijn woordgebruik. Dat lijkt me niet meer dan terecht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is een goed iets, maar dan komt het ook wel hard aan als er ineens zo'n stevige krachtterm naar iemands hoofd gesmeten wordt.
Ik zou zelf ook aardig van mijn stuk gebracht zijn als er zo'n woord naar mijn hoofd geslingerd wordt, het is toch een beetje slaan met woorden.
Dat was als tegenhanger voor de mensen die helemaal pro-vriendin waren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:17 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Maar eerst vond je dat ik gelijk had en nu ineens niet meer
Oke duidelijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was als tegenhanger voor de mensen die helemaal pro-vriendin waren.![]()
En ik vind dat je in een relatie niet in termen van gelijk moet denken.
Beste oplossing. Al contact gehad?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:50 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dit besef ik zeker. Ik zal hooguit mijn excuses aanbieden voor mijn woordgebruik. Ik blijf echter achter het punt staan dat ik het niet relaxt vind hoe ze zich 's ochtends gedraagt.
Neen. Gisteren hebben we het maar even laten rusten, wat misschien ook maar goed is. We bellen van de week wel. Ik ga er vooralsnog vanuit dat alles op een normale manier opgelost kan wordenquote:
Lijkt me wel ja. Nogal overdreven gereageerd van haar.. Oke woordgebruik is niet helemaal goed maar dan meteen vluchten...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Neen. Gisteren hebben we het maar even laten rusten, wat misschien ook maar goed is. We bellen van de week wel. Ik ga er vooralsnog vanuit dat alles op een normale manier opgelost kan worden
Tsja, het was fijner geweest als we het direct konden uitpraten. Maar soit. Komt vast goedquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:47 schreef Mantel het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Nogal overdreven gereageerd van haar.. Oke woordgebruik is niet helemaal goed maar dan meteen vluchten...
Lijkt me wel, anders erg rare relatiebreuk..quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Tsja, het was fijner geweest als we het direct konden uitpraten. Maar soit. Komt vast goed
Je laat je toch niet kutwijf noemen. Ik zou als vrouw zijnde ook mezelf richting een omgeving verplaatsen waar je niet dat soort termen richting je hoofd geslingerd krijgt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:47 schreef Mantel het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Nogal overdreven gereageerd van haar.. Oke woordgebruik is niet helemaal goed maar dan meteen vluchten...
Kom op... Je moet wel iets kunnen hebben. Het kan niet altijd schatje en lieverd e.d. zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je laat je toch niet kutwijf noemen. Ik zou als vrouw zijnde ook mezelf richting een omgeving verplaatsen waar je niet dat soort termen richting je hoofd geslingerd krijgt.
En dus is de tegenhanger daarvan "kutwijf". Kritiek uiten en je vriendin even goed de waarheid zeggen kan ongetwijfeld op een effectievere manier, als volwassene zijnde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:58 schreef Mantel het volgende:
[..]
Kom op... Je moet wel iets kunnen hebben. Het kan niet altijd schatje en lieverd e.d. zijn
Jij hebt je emoties e.d. altijd volledig in controle?! Gebeurt in the heat of the moment! Al die opgepropte irritatie die er ineens uit komt... Betekent verder niksquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dus is de tegenhanger daarvan "kutwijf". Kritiek uiten en je vriendin even goed de waarheid zeggen kan ongetwijfeld op een effectievere manier, als volwassene zijnde.
je vriendin was duidelijk de slimste ( als het gescheld van jou kwam) want voor jou 10 anderen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ja, en terecht. Maar blijkbaar vond ze dat zelf niet en nu is ze weggegaan
Gewoon weggereden. Het laatste wat ze zei was: "nou eh... doei he"
Hoe zal zich dit verder gaan ontwikkelen, denken jullie?
*fapt op je ui*quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:00 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat heb je aan je gelijk als je relatie straks over is?
Soms moet je even door het stof voor je relatie.
Lees de OP nou eens goed, met je 'in the heat of the moment'. Als je emotioneel zo labiel bent dat je je vriendin nog wel eens voor kutwijf kunt uitmaken moet je misschien eerst op zelfbeheersingscursus, ipv in een relatie zitten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:05 schreef Mantel het volgende:
[..]
Jij hebt je emoties e.d. altijd volledig in controle?! Gebeurt in the heat of the moment! Al die opgepropte irritatie die er ineens uit komt... Betekent verder niks
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:11 schreef CecilBDemented het volgende:
heeft je (vriendin) een camel toe? dan zou ik het zeker proberen goed te praten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |