Prima, te hopen dat ze niet meer terug komt dan.quote:
Vanwege dit soort reacties gaan (sommige) vrouwen zich nou zo gedragen. TS heeft duidelijk gelijk hier, waarom zou hij in hemelsnaam voor haar moeten gaan kruipen? Omdat haar vorige vriendjes dat ook deden en ze er nu aan gewend geraakt is altijd gelijk te krijgen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:28 schreef geevee het volgende:
Stuur haar een sms je dat je er spijt van hebt
Precies, ze moet gewoon haar excuses netjes aanbieden en dan valt er verder te praten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Vanwege dit soort reacties gaan (sommige) vrouwen zich nou zo gedragen. TS heeft duidelijk gelijk hier, waarom zou hij in hemelsnaam voor haar moeten gaan kruipen? Omdat haar vorige vriendjes dat ook deden en ze er nu aan gewend geraakt is altijd gelijk te krijgen?
M.a.w. zijn vriendin kon eindelijk eens zien hoe het is om 's ochtends met haar te zitten. Blijkbaar vond ze het niet leuk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:44 schreef Chai het volgende:
TS heeft geen gelijk. Hij had ook op een andere manier kunnen aangeven dat de emmer nu echt vol was en het haar uitleggen. Ik heb niet het idee dat zijn vriendin echt begreep waar dit ineens vandaan kwam. Hij komt nors over, zij vraagt of hij boos is en krijgt als antwoord dat ze een kutwijf is ipv een antwoord waar ze iets mee kan.
Begrip voor elkaar is de sleutel hier.
Wat heb je aan je gelijk als je relatie straks over is?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Vanwege dit soort reacties gaan (sommige) vrouwen zich nou zo gedragen. TS heeft duidelijk gelijk hier, waarom zou hij in hemelsnaam voor haar moeten gaan kruipen? Omdat haar vorige vriendjes dat ook deden en ze er nu aan gewend geraakt is altijd gelijk te krijgen?
Zo kan je het ook andersom bekijken. Wat moet zij met haar gelijk als de relatie straks over is? Laat haar lekker door het stof gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:00 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat heb je aan je gelijk als je relatie straks over is?
Soms moet je even door het stof voor je relatie.
Mijn vriendin weet best wanneer ze zich als een bitch gedraagt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:44 schreef Chai het volgende:
TS heeft geen gelijk. Hij had ook op een andere manier kunnen aangeven dat de emmer nu echt vol was en het haar uitleggen. Ik heb niet het idee dat zijn vriendin echt begreep waar dit ineens vandaan kwam. Hij komt nors over, zij vraagt of hij boos is en krijgt als antwoord dat ze een kutwijf is ipv een antwoord waar ze iets mee kan.
Begrip voor elkaar is de sleutel hier.
Bij mij is het simpelweg zo dat als ik niet uit mezelf wakker wordt, maar wakker gemaakt wordt(door de wekker) dat ik nog eventjes half daar en half hier ben, mijn kop is dan nog niet helder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:27 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat ik he-le-maal niet begrijp waarom mensen zo verzuurd kunnen zijn 's ochtends, en dan nog wel op een zondag! Alsof ze het jammer vinden dat ze gewoon weer wakker zijn geworden ofzo. Waarom is dat?
Maar eerst vond je dat ik gelijk had en nu ineens niet meerquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:04 schreef Chai het volgende:
Ik heb mijn antwoord gebaseerd op de posts van TS.
Wat heeft dat kutwijf je verteld?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ze heeft inmiddels gesmst en we bellen vanavond. Ben benieuwd. Ik zal proberen om lief te blijven
Zie post eronder. We hebben toch niet gebeldquote:
Een relatie moet van twee kanten komen. Als je altijd gelijk moet hebben blijf je maar lekker single.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo kan je het ook andersom bekijken. Wat moet zij met haar gelijk als de relatie straks over is? Laat haar lekker door het stof gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |