abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103552318
Een boze Tofik Dibi, Kamerlid van GroenLinks, schoot vandaag uit zijn slof. Hij noemde de PVV een 'stelletje racisten', nadat de partij geweigerd had om hem te steunen.

De GroenLinkser vroeg tijdens de regeling van werkzaamheden om een gepland Kamerdebat naar mensen die uit hun huis worden weggepest te verbreden. Volgens hem moet het niet alleen over homoseksuelen gaan, maar ook over mensen die bijvoorbeeld worden weggepest vanwege hun afkomst of geloof.

De PVV weigerde dit en wil in het debat alleen praten over weggepeste homoseksuelen. Dibi reageerde direct op Twitter:

'Ik ben veel gewend maar wat een dieptepunt voor de Kamer: net verzoek gedaan om door PVV aangevraagd debat over weggepeste homostellen aan te vullen met weggepeste allochtonen (komt vaker voor). PVV weigerde. Nu 2 aparte debatten over zelfde kwestie #stelletjeracisten', schrijft hij.

Toen Dibi hier opmerkingen over kreeg verdedigde hij zijn taalgebruik met: 'Ik gebruik dat woord alleen als het echt moet. Te vaak inflatie door slordig gebruik.'

De Tweede Kamer zal nu twee keer over weggepeste bewoners debatteren. Een keer over weggepeste homo's, en een keer over alle weggepeste bewoners. Want zo zei Kamerlid Joram van Klaveren: 'We moeten niet alles op één hoop gooien'.

Bron

Snap de frustratie van Tofik Dibi wel. Waarom enkel debatteren over weggepeste homoseksuelen en het niet te verbreden met weggepeste personen vanwege afkomst/geloof?

Snap niet dat Tofik met zo'n taalgebruik moet komen, je kan je mening toch wel anders verkondigen.

Vraag me af wat voor reactie de PVV heeft i.v.m. het feit dat ze niet tot de verbreding willen gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door hydroven op 25-10-2011 19:24:59 ]
pi_103552400
Wat een balhaar die Tofik, hij had dit moeten verwachten van de PVV, en dan nog boos durven worden.
  Forum Admin dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:16:38 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_103552411
Donder op man, wat een zeikvent. Als je het zo solidair wil spelen moet je een debat starten over het wegpesten van MENSEN en niet om wat ze zijn/doen

Ach ja, daar vallen geen zieltjes mee te winnen. Bovendien kan je zoiets verwachten van de PVV, niet dat ik het goedpraat maar enfin..

Mijnheer Tofik gaat ook naar de ArenA om boos te worden op de leuzen ''Jodeuhhh, jodeuhh'' ?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_103552419
En alle alochtonen zijn van een ander ras? Dibi moet eens een inburgeringscursus Nederands leren volgen.
pi_103552682
Wat een jankerd zeg. En weer eentje uit die "heilige" partij groen links...
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:22:46 #6
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_103552689
Mensen die niet weten wat rassen zijn. :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_103552705
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:16 schreef Clan het volgende:
Nederands leren
:')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:26:42 #8
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_103552877
Zo zie je maar weer waar de politiek uit bestaat: Apen die op een kinderspeeltuin ruzie maken om een lolly.
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_103552944
Als ik dit Twitter, kom ik dan ook in de media?
  Forum Admin dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:28:45 #10
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_103553000
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:27 schreef Trollscience het volgende:
Als ik dit Twitter, kom ik dan ook in de media?
Nee dan moet je twitteren dat Tofik een anti-semiet is.

Dan sta je binnen een half uur op de frontpage.

tevens zit je in een cel
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_103553525
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nee dan moet je twitteren dat Tofik een anti-semiet is.

Dan sta je binnen een half uur op de frontpage.

tevens zit je in een cel
Dankje voor het advies.
pi_103553948
Wat een zielig stuk vreten is die vent toch aan het worden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_103554218
Niet zo handig van Dibi. Maar hij heeft natuurlijk wel een punt. Waarom zou je je als overheid immers beperken tot een discussie over weggepeste homo's, dat terwijl ook andere bevolkingsgroepen naar verluid worden weggejaagd?

De grootste grap is verder natuurlijk dat de PVV geen zak geeft om homo's en dat de PVV-stemmer het minst tolerant staat tegen over homo's, in vergelijking met de kiezers van andere partijen. (ja, dat is onderzocht).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_103554250
Geef dan minimaal de bron, Koos.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_103554404
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:53 schreef bijdehand het volgende:
Geef dan minimaal de bron, Koos.
PVV-kiezer negatiefst over homo

Toegegeven, het betreft een beperkt percentage, maar saillant is het natuurlijk wel.
pi_103554508
Dibi heeft gelijk en het is goed dat iemand het een keer hardop durft te zeggen! Termen die PVV'ers bezigen zoals kopvoddentax en hun uitlatingen naar de Islam en moslims toe zijn natuurlijk van een dermate racistische aard. Herr Wilders is ook niet voor niets aangeklaagd vanwege racisme. PVV = een racistische, bij vlagen extreem-rechtse partij.
pi_103554520
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toegegeven, het betreft een beperkt percentage, maar saillant is het natuurlijk wel.
Hm had ik wel verwacht. Maakt het dus extra tof dat PVV opkomt voor weggepeste homo's!
pi_103554541
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dibi heeft gelijk en het is goed dat iemand het een keer hardop durft te zeggen! Termen die PVV'ers bezigen zoals kopvoddentax en hun uitlatingen naar de Islam en moslims toe zijn natuurlijk van een dermate racistische aard. Herr Wilders is ook niet voor niets aangeklaagd vanwege racisme. PVV = een racistische, bij vlagen extreem-rechtse partij.
Wel voor niks aangeklaagd hoor. Hij is namelijk vrijgesproken.
pi_103554599
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wel voor niks aangeklaagd hoor. Hij is namelijk vrijgesproken.
Nee, echt? Het feit dat hij al aangeklaagd is voor zijn uitspraken zegt mijns inziens al genoeg.
pi_103554653
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:02 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Nee, echt? Het feit dat hij al aangeklaagd is voor zijn uitspraken zegt mijns inziens al genoeg.
Voor jou wel. Hetgeen hem ten laste werd gelegd kon niet eens worden bewezen :')_!
pi_103554760
Het bewijs ligt op straat, maar dankzij het geklungel met o.a. rechters die getuigen zouden hebben beinvloed konden ze niets anders doen dan hem vrijspreken.
pi_103554792
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hm had ik wel verwacht. Maakt het dus extra tof dat PVV opkomt voor weggepeste homo's!
Zo kun je het ook zien. Het komt bij meer over als 'de vijand van mijn van vijand is mijn vriend'.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:10:31 #23
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103554888
Het is vijf voor twaalf mbt tot de problematiek in de EU en meneer Tofik Dibi maakt zich druk om de PVV en speelt hen nog in de kaart ook. Als hij nu nog niet weet dat de PVV dmv retoriek en dwarsliggen haar positie probeert te versterken dan houd alles op.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_103554970
Toch wel grappig dat de PVV een nieuwe uitmelkkoe heeft gevonden.
pi_103555006
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef Cherna het volgende:
Het is vijf voor twaalf mbt tot de problematiek in de EU en meneer Tofik Dibi maakt zich druk om de PVV en speelt hen nog in de kaart ook. Als hij nu nog niet weet dat de PVV dmv retoriek en dwarsliggen haar positie probeert te versterken dan houd alles op.
Beetje onzinnige post, aangezien Dibi het verzoek om het debat te verbreden heeft gedaan tijdens het agenderings-proces. Het is dan gepast om op dat moment wat te zeggen over de richting van het debat. Dat heeft verder geen invloed op het EU-standpunt van de EU.

Ik kan ook werken en intussen de perikelen rond de eurocrisis volgen.
pi_103555075
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo kun je het ook zien. Het komt bij meer over als 'de vijand van mijn van vijand is mijn vriend'.
Zolang de homo's er maar beter van worden.
pi_103555174
Terecht
pi_103555217
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:16 schreef boyv het volgende:
Wat een balhaar die Tofik, hij had dit moeten verwachten van de PVV, en dan nog boos durven worden.
Dibi's reactie is politiek. Wil op zich niet zeggen dat hij verbaasd is over de PVV.
pi_103555288
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zolang de homo's er maar beter van worden.
Ja ach, ik vind het inderdaad problematisch dat homo's worden weggepest, maar ik denk dat een stelletje debatterende Tweede Kamerleden daar weinig aan veranderen. Dit is een debat voor de buhne.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:25:02 #30
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103555530
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beetje onzinnige post, aangezien Dibi het verzoek om het debat te verbreden heeft gedaan tijdens het agenderings-proces. Het is dan gepast om op dat moment wat te zeggen over de richting van het debat. Dat heeft verder geen invloed op het EU-standpunt van de EU.

Ik kan ook werken en intussen de perikelen rond de eurocrisis volgen.
Je weet toch ook wel dat dit nu juist weer de aandacht gaat trekken als dit zo doorgaat. De PVV negeren en dan voer je maar 2 debatten.
Wat ik bedoelde met de opmerking over de EU is dat er ergere zaken zijn dan het voeren van 2 debatten. Maar goed na Pechtold, Cohen kan Dibi er ook nog wel bij.
pi_103555556
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja ach, ik vind het inderdaad problematisch dat homo's worden weggepest, maar ik denk dat een stelletje debatterende Tweede Kamerleden daar weinig aan veranderen. Dit is een debat voor de buhne.
Tuurlijk verandert het niets. Maar het op de agenda zetten is op zich al goed natuurlijk.
pi_103555587
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef Cherna het volgende:
Het ging over het wegpesten van mensen en de onwil van de PVV om daar serieus over te praten omdat veel slachtoffers een kleurtje hebben.
pi_103555681
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:25 schreef Cherna het volgende:

[..]

Je weet toch ook wel dat dit nu juist weer de aandacht gaat trekken als dit zo doorgaat. De PVV negeren en dan voer je maar 2 debatten.
Wat ik bedoelde met de opmerking over de EU is dat er ergere zaken zijn dan het voeren van 2 debatten. Maar goed na Pechtold, Cohen kan Dibi er ook nog wel bij.
Hoezo gaat dit de aandacht trekken? Dit debat moet, als ik het goed heb, nog geagendeerd worden. De discussie volgt na die over de eurocrisis. En in welke zin gaat dit de aandacht trekken? Je bedoelt dat Dibi en mogelijk een PVV'er worden gevraagd voor een interview?

Dibi is sowieso niet de EU-woordvoerder van GroenLinks, dus ach.
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:29:11 #34
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103555709
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volkskrant. :')

Das nog erger dan de Telegraaf over moslims.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_103555743
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:29 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Volkskrant. :')

Das nog erger dan de Telegraaf over moslims.
Informatie is afkomstig van het SCP.
pi_103555766
Of geloof je het pas als Maurice de Hond een peiling doet?
pi_103555841
Tofik Dibi heeft gelijk.

De PVV :r
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:33:39 #38
341203 3-voud
pi_103555889
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Informatie is afkomstig van het SCP.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
Of geloof je het pas als Maurice de Hond een peiling doet?
Nee. Het is een zelfde lijn reactie op Telegraaf berichten, ook al komen die bronnen vaak ook elders weg.
pi_103555976
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef 3-voud het volgende:

[..]

[..]

Nee. Het is een zelfde lijn reactie op Telegraaf berichten, ook al komen die bronnen vaak ook elders weg.
Oke. En dat is blijkbaar iets waar jij je aan stoort waarop je besloot om je voor de grap tot hetzelfde niveau te verlagen als de users die jij hekelt?
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:37:28 #40
341203 3-voud
pi_103556089
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke. En dat is blijkbaar iets waar jij je aan stoort waarop je besloot om je voor de grap tot hetzelfde niveau te verlagen als de users die jij hekelt?
Neuh, was gewoon benieuwd welke zenuwpees er het eerst over zou vallen. :')
pi_103556212
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:37 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Neuh, was gewoon benieuwd welke zenuwpees er het eerst over zou vallen. :')
Ja, dat zal het zijn. Maar intussen zit je je op te vreten voor je pc en die vuige linkse Volkskrant te vervloeken onderwijl je nog een kaarsje opsteekt voor je grote blonde held.
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:40:51 #42
341203 3-voud
pi_103556255
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn. Maar intussen zit je je op te vreten voor je pc en die vuige linkse Volkskrant te vervloeken onderwijl je nog een kaarsje opsteekt voor je grote blonde held.
lol... als jij er lekker van slaapt.
Anniewee: je hapte wel lekker.
pi_103556338
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:40 schreef 3-voud het volgende:

[..]

lol... als jij er lekker van slaapt.
Anniewee: je hapte wel lekker.
Ach, als jij het beschouwd als happen. Als dat mij in staat stelt om jou weer een wijze les te leren, dan laat ik jou graag in die waan.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:45:59 #44
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103556481
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Het ging over het wegpesten van mensen en de onwil van de PVV om daar serieus over te praten omdat veel slachtoffers een kleurtje hebben.
Dat snap ik. Maar de aanpak met name de reactie is niet erg slim van Dibi. Munitie weer voor de PVV. Hij had het kunnen weten dat de PVV dwars zou gaan liggen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:29:27 #45
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_103558589
Dibi heeft gelijk. Weggepest vanwege andere ethniciteit of geaardheid is natuurlijk hetzelfde.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_103559206
En dan voor de volledigheid ook nog een debat over autochtonen die door allochtonen uit hun wijk weggepest worden. Dan hebben we iedereen gehad geloof ik.
pi_103559397
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
En dan voor de volledigheid ook nog een debat over autochtonen die door allochtonen uit hun wijk weggepest worden. Dan hebben we iedereen gehad geloof ik.
Het beste is om gewoon een debat op poten te zetten met als thema 'wegpesten'.
pi_103559447
Tofik is een huilie. Maar kom op, de PVV niet racistisch mogen noemen op bepaalde punten en momenten is net zo kruipen in een slachtofferrol. Misschien zelfs erger.
pi_103559673
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het beste is om gewoon een debat op poten te zetten met als thema 'wegpesten'.
Ja, misschien wel.
Gewoon alle slachtoffers van pesten in 1 debat.
pi_103559758
Helemaal gelijk die Tofik. Als het aan de PVV lag, werden alle niet blanken per direct in strafkampen gestopt. Of zoals ze het zelf noemen 'tuigkampen'
pi_103559841
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef UncleDolan het volgende:
Helemaal gelijk die Tofik. Als het aan de PVV lag, werden alle niet blanken per direct in strafkampen gestopt. Of zoals ze het zelf noemen 'tuigkampen'
Ach dikke bullshit.
pi_103560437
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dibi heeft gelijk. Weggepest vanwege andere ethniciteit of geaardheid is natuurlijk hetzelfde.
Wel als je anders over een paar weken weer terug moet komen om precies hetzelfde debat te voeren met dezelfde conclusies. Dat is net zoiets als op zaterdag gaan zitten vergaderen zonder dat je enige nieuwe functionele informatie hebt.
pi_103560571
In Nederland is er een taboe ontstaan rond het woord racist sinds de oprichting van de PVV.

Je mag het niet gebruiken want dan ben je een zieligerd die in de slachtofferrol kruipt.
pi_103560602
Jammer dit. Hij deed nog zo zijn best bij P&W om correct over te komen.
Hij zei zelfs dingen waar ik me in kon vinden.

Helaas helpt mediatraining weinig bij emotionele momenten.
pi_103560668
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef UncleDolan het volgende:
Klopt. Maar je voor een politicus is het niet zo handig om dit soort dingen de wereld in te brengen. Zeker niet als jouw partij zo'n voorstander is van integere debatten. Met de tweet zelf was opzich niets mis, maar de hashtag is gewoon niet handig en onnodig.
pi_103560669
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef Confetti het volgende:
In Nederland is er een taboe ontstaan rond het woord racist sinds de oprichting van de PVV.

Je mag het niet gebruiken want dan ben je een zieligerd die in de slachtofferrol kruipt.
Andersom. Het taboe is weg. Je kan geen kritiek hebben of je bent een Duitser.
pi_103560742
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef Confetti het volgende:

Ja man :') Sinds 2006 is het echt not done om iemand voor racist uit te maken :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:05:01 #58
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_103560761
Dat de PVV dit doet is niet meer dan logisch. Die hebben vanalles te winnen bij homo's die door boze moslims uit hun huizen worden verdreven, maar hoegenaamd niets bij moslims die door Tokkies met fakkels en hooivorken worden achtervolgd.

Wat Dibi doet is echter een fout die een 15-jarige nog niet snel zou maken: Wilders precies in de kaart spelen. Die kan weer fel van leer trekken tegen het taalgebruik van GroenLinks en er allerlei dingen bijslepen die er geen zak mee te maken hebben, zonder dat GL echt verweer heeft. Gewoon dom.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_103560767
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Wel als je anders over een paar weken weer terug moet komen om precies hetzelfde debat te voeren met dezelfde conclusies. Dat is net zoiets als op zaterdag gaan zitten vergaderen zonder dat je enige nieuwe functionele informatie hebt.
Dus het is toch goed dat ze zowel geaardheid als geloofsovertuiging en afkomst op dezelfde dag nemen?
pi_103560818
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

Andersom. Het taboe is weg. Je kan geen kritiek hebben of je bent een Duitser.
Volgens mij ben jij in de jaren negentig blijven hangen. Als je geen kritiek uit op buitenlanders, word je tegenwoordig direct weggezet als een knuffelaar.
pi_103560857
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:04 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja man :') Sinds 2006 is het echt not done om iemand voor racist uit te maken :')
Zo is dat. De reacties in dit topic bewijzen dat ook.
pi_103561026
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef hydroven het volgende:

[..]

Dus het is toch goed dat ze zowel geaardheid als geloofsovertuiging en afkomst op dezelfde dag nemen?
In het kader van Gw artikel 1 lijkt mij dat dit debat niet moet gaan over geaardheid, afkomst of religie om maar wegpesten an sich. Ik heb het debat niet heel goed gevolgd, maar het lijkt me toch dat voor weggepeste homo's hetzelfde geldt als voor weggepeste moslims (of christenen, of negers of travestieten).
pi_103561099
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

In het kader van Gw artikel 1 lijkt mij dat dit debat niet moet gaan over geaardheid, afkomst of religie om maar wegpesten an sich. Ik heb het debat niet heel goed gevolgd, maar het lijkt me toch dat voor weggepeste homo's hetzelfde geldt als voor weggepeste moslims (of christenen, of negers of travestieten).
Ja tuurlijk, ik deel je mening. Ik snapte je vorig punt niet zo goed, vndr.
pi_103561216
Overigens zie ik zojuist dat ik voor het eerst met de PVV op één lijn zit _O_
http://www.volkskrant.nl/(...)erambtenaar-af.dhtml

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2011 22:13:00 ]
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:16:29 #65
346939 Janneke141
pi_103561441
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

De partij die dit debat uit de weg wil gaan, heeft dan ook weinig op met artikel 1 van onze grondwet. Je mag wel degelijk onderscheid maken tussen burgers en moslimburgers.
pi_103561504
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Je mag wel degelijk onderscheid maken tussen burgers en moslimburgers.
? Leg uit.....
pi_103561601
quote:

[..]

De partij die dit debat uit de weg wil gaan, heeft dan ook weinig op met artikel 1 van onze grondwet. Je mag wel degelijk onderscheid maken tussen burgers en moslimburgers.
Nou dat mag gelukkig niet. En ik ben dan ook heel blij dat we parlementariers hebben als Dibi die daarvoor waken. Maar ik heb liever niet dat die zich verlagen tot het niveau van die partij en ik had het ook niet verwacht van Dibi. Om het maar zo uit te drukken: ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2011 22:19:52 ]
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:20:24 #68
346939 Janneke141
pi_103561655
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:17 schreef hydroven het volgende:

[..]

? Leg uit.....
Hé, het is niet mijn mening hè. Maar misschien had ik, voor de lezers die niet meer zo wakker zijn, even 'volgens de PVV(-stemmers) mag je wel degelijk onderscheid maken tussen burgers en moslimburgers' moeten schrijven.
pi_103561733
quote:

[..]

Nu, nieuw bij McDonalds: de moslimburger!

dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:21:59 #70
346939 Janneke141
pi_103561765
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nu, nieuw bij McDonalds: de moslimburger!

[ afbeelding ]
:D
pi_103561784
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
Dat de PVV dit doet is niet meer dan logisch. Die hebben vanalles te winnen bij homo's die door boze moslims uit hun huizen worden verdreven, maar hoegenaamd niets bij moslims die door Tokkies met fakkels en hooivorken worden achtervolgd.

Wat Dibi doet is echter een fout die een 15-jarige nog niet snel zou maken: Wilders precies in de kaart spelen. Die kan weer fel van leer trekken tegen het taalgebruik van GroenLinks en er allerlei dingen bijslepen die er geen zak mee te maken hebben, zonder dat GL echt verweer heeft. Gewoon dom.
Gefeliciteerd. Sterkste staaltje twee maten meten dat ik vandaag gezien heb. :')

Dat GL dit doet is niet meer dan logisch. Zij hebben van alles te winnen bij het opkomen voor allochtonen, en bij het zich afzetten tegen de PVV.

Je karikatuur van dit politieke feit is hoogstens een getuigenis van je vooringenomenheid c.q. selectieve politieke inlevingsvermogen.
pi_103561867
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij in de jaren negentig blijven hangen. Als je geen kritiek uit op buitenlanders, word je tegenwoordig direct weggezet als een knuffelaar.
Eigenlijk is het zelfs beide kanten op. Maarja, zelfkritiek is voor beide kanten van het spectrum altijd een pijnlijk iets geweest. :)
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_103561969
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hé, het is niet mijn mening hè. Maar misschien had ik, voor de lezers die niet meer zo wakker zijn, even 'volgens de PVV(-stemmers) mag je wel degelijk onderscheid maken tussen burgers en moslimburgers' moeten schrijven.
Maar de PVV is even het lijdend voorwerp hier. Kankeren op die partij doen we al genoeg. Dat begint een beetje een grijs gedraaide plaat te worden. Dibi zou dat ook moeten weten en zich niet zo op de kast moeten laten jagen.
pi_103562104
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

ah zo bedoel je. Ja, daar kan ik me wel inkomen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:28:10 #75
346939 Janneke141
pi_103562153
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:22 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Sterkste staaltje twee maten meten dat ik vandaag gezien heb. :')

Dat GL dit doet is niet meer dan logisch. Zij hebben van alles te winnen bij het opkomen voor allochtonen, en bij het zich afzetten tegen de PVV.

Je karikatuur van dit politieke feit is hoogstens een getuigenis van je vooringenomenheid c.q. selectieve politieke inlevingsvermogen.
Dat ben ik toch niet met je eens, alhoewel Dibi vast wel denkt dat hij hier goed aan deed.
Wilders heeft zichtbaar succes gehad met onsubtiel houthakken op alles met een hoofddoek. GL heeft zijn (haar) argumenten toch meestal wat beter gefundeerd aangedragen, en zou beter moeten weten dan zich verlagen tot zijn niveau. Wilders is als geen ander in staat om linkse partijen/tegenstanders in een hoek te duwen, en iemand als Cohen is vrijwel niet in staat om zich daartegen te verdedigen. GL zou er goed aan doen om niet in dezelfde hoek terecht te komen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:29:06 #76
346939 Janneke141
pi_103562213
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:25 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Maar de PVV is even het lijdend voorwerp hier. Kankeren op die partij doen we al genoeg. Dat begint een beetje een grijs gedraaide plaat te worden. Dibi zou dat ook moeten weten en zich niet zo op de kast moeten laten jagen.
Vandaar ook mijn constatering dat de reactie van Dibi ronduit dom te noemen is. Hij zou beter moeten weten.
pi_103562752
quote:
Tofik Dibi
Soms ben ik raar. Dan zie ik PVV-collega's in Kamerrestaurant en denk ik: ze zijn toch niet gekwetst? Compassie die zij nooit tonen #helaas

Hero Brinkman
@TofikDibi jij bent idd heel raar. Pvv'ers strijdend voor welzijn van homo' s, vrouwen en joden is ook compassie en die noem jij racisten!

Tofik Dibi @ HeroBrinkman: Daarom heb ik jullie debat gesteund maar welzijn v allochtonen is niet minderwaardig. En dat welzijn interesseert jullie niet.
Nu op twitter: http://twitter.com/#!/TofikDibi
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:40:18 #78
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103562971
Het zou pas nieuws moeten zijn als Tofik ze "eerlijk en oprecht" noemde. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_103563563
Recht op vrije meningsuiting. Punt.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:51:40 #80
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_103563661
Los van het feit of Dibi gelijk heeft al of niet komt hij steeds meer als een gefrustreerd persoon over. IHMO anyways.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_103566712
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:51 schreef tisauch het volgende:
Los van het feit of Dibi gelijk heeft al of niet komt hij steeds meer als een gefrustreerd persoon over. IHMO anyways.
|:(
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 00:50:04 #82
341203 3-voud
pi_103568054
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Absoluut. En het recht zichzelf voor lul te zetten.
pi_103569896
Door wie wordt de homo eigenlijk weggepest? ;)
pi_103570110
In een echt land worden "wegpesters" aangepakt, in Nederland debatteren we er over om vervolgens slaande ruzie te krijgen over de precieze inhoud en toon van dat debat... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_103570660
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 07:23 schreef GJonline het volgende:
Door wie wordt de homo eigenlijk weggepest? ;)
Dat blijkt door zowel autochtonen als allochtonen te gebeuren. Ook in dorpjes in de Achterhoek zijn ze niet echt veilig blijkt helaas.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_103571313
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 00:50 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Absoluut. En het recht zichzelf voor lul te zetten.
Ik gun je dit recht van harte.
pi_103571982
Hij krijgt zijn zin niet en gelijk noemt hij zijn tegenstander racist. Typisch.

quote:
15s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Nope, hij presenteerd het als feit. Dan had hij er 'ik vind het een' voor moeten zetten. Als je tegen een agent 'klootzak' zegt, schijft hij een bon uit voor belediging van een ambtenaar in functie, ze de daar 'ik vind jou een' voor zegt hij: 'Mag je vinden'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_103572299
quote:
Snap niet dat Tofik met zo'n taalgebruik moet komen, je kan je mening toch wel anders verkondigen.

Drugs ?
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_103573380
Wat denkt dat joch wel niet? Dat hij 86.000 euro per jaar krijgt overgemaakt van de belastingbetaler om een beetje open deuren in te trappen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_103573691
Oh, is het Dibi maar die dat zegt? Move along...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 26 oktober 2011 @ 10:52:32 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103573753
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:50 schreef Red_85 het volgende:
Hij krijgt zijn zin niet en gelijk noemt hij zijn tegenstander racist. Typisch.

[..]

Nope, hij presenteerd het als feit. Dan had hij er 'ik vind het een' voor moeten zetten. Als je tegen een agent 'klootzak' zegt, schijft hij een bon uit voor belediging van een ambtenaar in functie, ze de daar 'ik vind jou een' voor zegt hij: 'Mag je vinden'.
Ies dieskriemienaasi!!

Het is een enorm clichee, maar goed, meneer Dibi is dan ook de alle vooroordelen bevestigende allochtoon :').

De beste reclame voor de PVV is Tofik Dibi :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_103574115
tering! Wat een godsgeklaagde sukkels in de tweede kamer! Dat een burger met dergelijk commentaar komt zou al triest zijn, maar de politiek waar Nederland het van moet hebben?

Zo moeilijk is het toch niet om van discriminatie van burgers te spreken? Voorbeelden te over. Zowel van discriminatie tegen homo', allochtonen, autochtonen, geloven..en ja, ook niet-gelovigen.

Doe er wat aan voor iedere burger in Nederland. Ik kots op dit soort partijen die het verstand niet hebben gekregen om te beseffen dat discriminatie en wegpesten onder welke achtergrond dan ook voorkomt.

Kom gewoon....voor de afwisseling....gewoon omdat het kan....eens voor de slachtoffers op i.p.v jaar na jaaaaar het alleen te benoemen in de tweede kamer, maar van de daders het slachtoffer maken en van de slachtoffers de dader, door slachtoffers als dader te behandelen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_103574368
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef Ferdo het volgende:
Oh, is het Dibi maar die dat zegt? Move along...
En de reactie van de PVV op GL is al net zo debiel als die van GL op de PVV
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_103575208
Dat je dit kan verwachten van de PVV wil toch niet zeggen dat daar dan maar geen kritiek meer op moet komen? :? Kom nou, dat zou een leuk zooitje worden. 'Ach dat verwachten we wel van die partij, dus laat maar gaan', wat is dat nou weer voor redenatie?

Goed van Dibi dus, dat hij dit aankaart. En ook goed dat hij 'het R-woord' er weer eens in gooit. De PVV staat nog 10-0 voor wat betreft grove beledigingen, dus zo af en toe iets scherps van de andere kant kan ook geen kwaad. Wat mij betreft gaan we ook weer vergelijken met Hitler en de jaren veertig - vijfenveertig. De censuur die wordt toegepast op dit soort aantijgingen bevalt me helemaal niet.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:06:45 #95
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103576225
De PVV kan nu doen waar ze goed in is. Lekker schoppen tegen anderen en in de slachtofferrol kruipen. Al moet ik wel toegeven dat Dibi dit niet bepaald slim heeft aangepakt.
pi_103576448
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:36 schreef Taurus het volgende:
Dat je dit kan verwachten van de PVV wil toch niet zeggen dat daar dan maar geen kritiek meer op moet komen? :? Kom nou, dat zou een leuk zooitje worden. 'Ach dat verwachten we wel van die partij, dus laat maar gaan', wat is dat nou weer voor redenatie?

Goed van Dibi dus, dat hij dit aankaart. En ook goed dat hij 'het R-woord' er weer eens in gooit. De PVV staat nog 10-0 voor wat betreft grove beledigingen, dus zo af en toe iets scherps van de andere kant kan ook geen kwaad. Wat mij betreft gaan we ook weer vergelijken met Hitler en de jaren veertig - vijfenveertig. De censuur die wordt toegepast op dit soort aantijgingen bevalt me helemaal niet.
pi_103576781
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:36 schreef Taurus het volgende:

Dat is waar. De PVV krijgt weinig tot geen kritiek , dus een paar scherpe bewoordingen moet kunnen ^O^
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:26:10 #98
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103576847
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is waar. De PVV krijgt weinig tot geen kritiek , dus een paar scherpe bewoordingen moet kunnen ^O^
Elke keer dat er weer zo'n allochtoon staat te briesen tel ik stiekem een halve zetel bij de PVV erbij :').

En nee, ik stem geen PVV :).
Get woke, go broke!
pi_103577170
Het gaat me niet eens om het woord r. Vind ik ook triest, want een scheldwoord is geen tegenargument in de politiek.

Het gaat me om hun kleutergedrag. Het perse vooral moeten benoemen van allochtonen of homo discriminatie. wtf, zo idioot doe je toch niet in de kamer? Iedereen weet dat niet alleen allochtonen of alleen homo's weg worden getreiterd en gepest. Doe gewoon iets aan de daders. Maar nee, we gaan er gewoon weer de zoveelste soap van maken en laten de daders gewoon weer jaren hun gang gaan. Geweldig zoals die GL en PVV in dit geval bezig zijn :{
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:36:52 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103577241
Ik snap het wel hoor, maar homo's komen nooit zelf negatief in het nieuws, pesten niemand weg, zijn niemand tot last.

En dat is opzich geen excuus om het nu niet over weggepeste allochtonen te hebben maar ik vind het ook geen schande om die groep die alleen maar gepest WORDT apart te behandelen.
Get woke, go broke!
pi_103577386
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:29 schreef Janneke141 het volgende:

Vandaar ook mijn constatering dat de reactie van Dibi ronduit dom te noemen is. Hij zou beter moeten weten.
Alles voor de aandacht moet je maar denken.
pi_103577404
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Elke keer dat er weer zo'n allochtoon staat te briesen tel ik stiekem een halve zetel bij de PVV erbij :').

En nee, ik stem geen PVV :).
Zo werkt het idd wel.
De PVV zit al tijden in het verdomhoekje, maar groeit tegen de verdrukking in. Dat zou op zich een teken voor andere partijen moeten zijn om eens serieus te kijken waaróm mensen zich tot de PVV wenden, want je maakt mij niet wijs dat al deze stemmers racisten zijn.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:45:17 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103577536
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo werkt het idd wel.
De PVV zit al tijden in het verdomhoekje, maar groeit tegen de verdrukking in. Dat zou op zich een teken voor andere partijen moeten zijn om eens serieus te kijken waaróm mensen zich tot de PVV wenden, want je maakt mij niet wijs dat al deze stemmers racisten zijn.
De PVV speelt het, (itt wat alle tegenstander denken) gewoon HEEL erg slim. Door zo "volks" uit de hoek te komen lokken ze reacties uit, die vaak nog veel dommer zijn. En vaak alle vooroordelen bevestigen. En DAT lezen de kiezers, 1+1=stemmen voor PVV.

En maar roepen dat PVVers dom volk is, de leden er neits van snappen, en vervolgens weer genadeloos worden afgemaakt bij de verkiezingen :').
Get woke, go broke!
pi_103577622
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap het wel hoor, maar homo's komen nooit zelf negatief in het nieuws, pesten niemand weg, zijn niemand tot last.

En dat is opzich geen excuus om het nu niet over weggepeste allochtonen te hebben maar ik vind het ook geen schande om die groep die alleen maar gepest WORDT apart te behandelen.
Ik snap überhaupt het benoemen niet. Er zijn daders die mensen het leven zo zuur maken omdat ze die achtergrond niet in hun wijk willen laten wonen. Of waar slachtoffers van pesten op aanraden van bestuur van school gaan veranderen.

Jaar in, jaar uit hoor ik deze verhalen aan, en werkelijk niemand doet er iets aan van de regering. Laten ze het gewoon eens voor de slachtoffers opnemen door daar over te praten. Wat mij betreft boeit het mij totaal niet welke kleur of achtergrond het slachtoffer heeft, en zo zou de politiek ook moeten denken. Dus snap dit voorstel en het antwoord daarop überhaupt niet :)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:48:45 #105
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103577651
quote:

[..]

Zo werkt het idd wel.
Dit. Hoe harder je tegen de partij ingaat hoe meer aandacht ze krijgen. Pechthold en Cohen hebben de partij al groot gemaakt. Dibi is de volgende.
Vele stemmen op de PVV als protest stem. Ik ben het ook niet eens met de huidige politiek en breng ook mijn proteststem uit maar dan aan de Partij voor de dieren. Zo gaat mijn stem niet naar de grote partijen. Tja maar velen doen dit door op de PVV te stemmen. Je zou zeggen: wanneer gaan de andere partijen hier lering uit trekken?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:56:32 #106
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_103577938
En paddy, wát zou de regering er aan moeten doen? Boetes? Celstraffen? Taakstraffen? Miljoenen pompen in geitenwollensokkenprojecten?

Als je er een straf op zet zal je ook met bewijslast moeten aankomen. Is dat een investering die wij als samenleving willen maken? Waar haal je dan het benodigde geld vandaan?

En bestraffen is symptoombestrijding en doet vrij weinig met de onderliggende oorzaken weghalen, die moet je dus ook (of exclusief) aandacht schenken, wat ook weer geld kost.

De PVV wil geen breed debat maar het alleen over wegpesten wegens seksuele geaardheid hebben, met als gevolg dat er nóg een debat komt. Dat is ook zonde van het geld.

Dibi had zich alleen niet zo moeten laten gaan want het zal in de media nu weer over de vorm en niet de inhoud gaan.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:14:16 #107
351780 Piye
King of Kush
pi_103578653
Dat is wel heel schandalig taalgebruik inderdaad. Het gaat er daar hard aan toe. _O-
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_103578782
quote:

[..]

Zo werkt het idd wel.
Er zijn toch genoeg figuren die er anders over denken. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 13:26:16 #109
341203 3-voud
pi_103579217
quote:

[..]

Zo werkt het idd wel.
Feit dat die andere partijen daar niet in slagen zegt mij al hoe incapabel ze zijn voor het vak.
Ze pretenderen de hele bevolking te willen vertegenwoordigen in een toekomstig kabinet maar richten zich enkel en de blinde ja-knikkers en na-praters.
pi_103579607
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:17 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Er zijn toch genoeg figuren die er anders over denken. :')
Ja, en ze beseffen niet dat ze daarmee juist de PVV flink op weg helpen.
pi_103580121
Pvv-ers zijn toch ook voornamelijk islamofobische racisten? Niets nieuws aan... En de taalgebruik in de politiek is dankzij de Pvv sowieso al om van te lachen. Dus zo'n groot nieuws wat dat betreft is et ook niet.

Debat kan je beter verbreden naar het algemeen wegpesten van mensen. Dan pak je de kern meteen goed aan; namelijk het wegpesten.
youtube --> iamclanhq :')
pi_103580244
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De PVV speelt het, (itt wat alle tegenstander denken) gewoon HEEL erg slim. Door zo "volks" uit de hoek te komen lokken ze reacties uit, die vaak nog veel dommer zijn. En vaak alle vooroordelen bevestigen. En DAT lezen de kiezers, 1+1=stemmen voor PVV.

En maar roepen dat PVVers dom volk is, de leden er neits van snappen, en vervolgens weer genadeloos worden afgemaakt bij de verkiezingen :').

Als je de PVV een slim volkje vind (dan heb ik het niet over sluw volkje, maar slim in de zin van wijs), dan wil ik niet weten wat jij dom vind _O-
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 13:53:25 #113
341203 3-voud
pi_103580389
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef deVerdeler het volgende:
Pvv-ers zijn toch ook voornamelijk islamofobische racisten? Niets nieuws aan... En de taalgebruik in de politiek is dankzij de Pvv sowieso al om van te lachen. Dus zo'n groot nieuws wat dat betreft is et ook niet.

Debat kan je beter verbreden naar het algemeen wegpesten van mensen. Dan pak je de kern meteen goed aan; namelijk het wegpesten.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Als je de PVV een slim volkje vind (dan heb ik het niet over sluw volkje, maar slim in de zin van wijs), dan wil ik niet weten wat jij dom vind _O-

Met dat soort conclusies en neerbuigend karakter ben je nog dommer dan zoals jij de gemiddelde PVV'er wegzet.
PvdA toevallig?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:55:14 #114
351780 Piye
King of Kush
pi_103580450
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

PVV = Wilders

En Wilders is best wel slim ja, zijn stemmers/kamerleden daarentegen...
  Moderator woensdag 26 oktober 2011 @ 13:55:24 #115
8781 crew  Frutsel
pi_103580458
Ah... attack of the clones O+
pi_103580473
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:55 schreef Piye het volgende:

[..]

PVV = Wilders

Snel! Denigreren! Denigreren!!!
pi_103580502
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:53 schreef 3-voud het volgende:

[..]

[..]

Met dat soort conclusies en neerbuigend karakter ben je nog dommer dan zoals jij de gemiddelde PVV'er wegzet.
PvdA toevallig?

Spreek me gewoon tegen... Wat heb ik zojuist gezegd wat geen feit is? Remember... Feiten kun je meten.

Ps. Geen Pvda en m'n politieke voorkeur hoef je niet te weten. Wel anti-extremisme, dus je voelt het wel aan dat ik de Pvv niet zo geweldig vind.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:57:10 #118
351780 Piye
King of Kush
pi_103580518
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:55 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Snel! Denigreren! Denigreren!!!
Geld net zo goed voor PvdA-stemmers hoor, als je je daar beter bij voelt.
pi_103580540
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:55 schreef Piye het volgende:

[..]

PVV = Wilders

Wilders vind ik zelf niet zo slim. Begrip 'slim' is nogal breed en daar voldoet hij niet aan. Hij is eerder sluw en een Israelische ballenlikker _O-
pi_103580606
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:57 schreef Piye het volgende:

[..]

Geld net zo goed voor PvdA-stemmers hoor, als je je daar beter bij voelt.
Mij is het lijdend voorwerp om het even. Het is gewoon een zwaktebod.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:59:24 #121
351780 Piye
King of Kush
pi_103580607
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:57 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Wilders vind ik zelf niet zo slim. Begrip 'slim' is nogal breed en daar voldoet hij niet aan. Hij is eerder sluw en een Israelische ballenlikker _O-
Sluw = slim en gemeen.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:59 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Mij is het lijdend voorwerp om het even. Het is gewoon een zwaktebod.
Het is een zwaktebod om mensen dom te noemen? Ik dacht dat we in dit land zo van benoemen hielden. :o
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 14:00:12 #122
341203 3-voud
pi_103580643
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:56 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

[i]

Spreek me gewoon tegen... Wat heb ik zojuist gezegd wat geen feit is? Remember... Feiten kun je meten.
Precies:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-en-niet-emotioneel/
http://www.elsevier.nl/we(...)hoger-opgeleiden.htm
http://www.volkskrant.nl/(...)geleide-kiezer.dhtml

:W
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:00:17 #123
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_103580645
Feit is dat veel nieuwsberichten gaan over de wegpesterijen van anderen door Marokkaanse opgeschoten jochies in wijken zodat men de oproep van Dibi niet serieus neemt?
Wat is de reden van wegpesten en door wie?
Die Marokkaanse familie die weggepest werd door andere Marokkanen in Terwijde Utrecht?
De Molukkers die uit hun wijk gepest worden?
Hier veel allochtone kindertjes van allerlei afkomsten, weggepest door Marokkanen die vinden dat het speelpleintje van hun is.
De Koerden die uit hun centrum worden weggepest door Turken?

Dus kan best zo zijn dat veel allochtonen worden weggepest, hoeft niet per se door autochtonen te gebeuren, allochtonen maken elkaar ook het leven zuur.
pi_103580743
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:59 schreef Piye het volgende:

[..]

Sluw = slim en gemeen.

[..]

Het is een zwaktebod om mensen dom te noemen? Ik dacht dat we in dit land zo van benoemen hielden. :o
Het lijkt mij niet zo slim om haat tussen mensen te creëren in een land die je wenst te leiden.
pi_103580763
quote:
quote:
De Hond ging ook na wat de verschillen in stemgedrag zijn tussen hoog- en laagopgeleiden. Partijen die bij mensen met een hoge opleiding goed scoren zijn de VVD (40 zetels), D66 (30 zetels) en PvdA (19 zetels).

Onder mensen met een lage opleiding zijn de PVV (46 zetels) en de SP (35 zetels) de winnaars, op afstand gevolgd door de VVD (22 zetels).

Bron
Tsja.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 14:04:35 #126
341203 3-voud
pi_103580819
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

Tsja.
Is bekend en wordt ook niet ontkend. Het doet ook niets af aan mijn post.
Je punt?
pi_103580908
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:04 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Is bekend en wordt ook niet ontkend. Het doet ook niets af aan mijn post.
Je punt?
Je schijnt het helemaal geweldig te vinden dat de PVV in trek is bij bepaalde hoogopgeleiden. Ik wijs er slechts op dat de PVV het nog steeds vooral moet hebben van randdebielen.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:06:53 #128
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_103580924
Domme mensen maken kennelijk het verschil? Zie 40-45 en de Arabische lente (ongeschoold , analfabeet etc...)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:07:15 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103580937
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je schijnt het helemaal geweldig te vinden dat de PVV in trek is bij bepaalde hoogopgeleiden. Ik wijs er slechts op dat de PVV het nog steeds vooral moet hebben van randdebielen.
Dat gaat voor 90% van de stemmen op, want 90% van de mensen IS een randdebiel.

De pvda moet het hebben van allochtonen die geen idee hebben waar ze op stemmen, wat is je punt?
Get woke, go broke!
pi_103581003
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat gaat voor 90% van de stemmen op, want 90% van de mensen IS een randdebiel.

De pvda moet het hebben van allochtonen die geen idee hebben waar ze op stemmen, wat is je punt?
Mn punt is dat de PVV het nog steeds voornamelijk moet hebben van stemmers met het verstand van een stoeptegel.

Je kunt toch lezen?
pi_103581012
quote:

Haha! _O- Je artikel van de volkskrant is van de pre-historie... Check je data alvorens je plaatst en daarnaast heeft het artikel over de vrijheid van meningsuiting. We weten intussen dat dit alleen voor de Pvv geldt.

Wat betreft NRC:

"Geert Wilders die in Den Haag en Almere meedoet aan de raadsverkiezingen, trekt vooral mannen die vallen onder de trefwoorden: nieuw, gedurfd en uniek. PVV en TON nemen een eigen nieuwe plek in, schrijft het bureau. Er horen woorden bij als ruig, arrogant, glamour en energiek bij."

Ze zeggen in dit artikel niets vreemds. Ze zijn ook nieuw gedurfd en uniek. Ook zijn het haatzaaiers, angstzaaiers, hypocrieten en blinken ze uit als leugenaars. Ze zijn ook niet vies teksten compleet uit de contexten te plaatsen of een ander definitie aan te geven. De PVV-definitie.. Een lachertje dus...

Wat betreft Elsevier.. dat kan je niet eens als bron beschouwen...

:W
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:10:00 #132
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_103581036
Punt is dat die randdebielen het voor het zeggen krijgen als het zo door gaat
  Moderator woensdag 26 oktober 2011 @ 14:10:58 #133
8781 crew  Frutsel
pi_103581080
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:10 schreef Flow3r het volgende:
Punt is dat die randdebielen het voor het zeggen krijgen als het zo door gaat
Feit is dat het topic zo op slot gaat omdat een stel randdebielen niet normaal kan discussieren
pi_103581086
quote:

[..]

Artikel is van 20/02/09.... De PVV deed zich toen heel anders voor dan wat ze eigenlijk werkelijk zijn.

Zijn we trouwens niet op de hoogte van de zoveelste probleem bij de PVV? Iemand die is opgestapt omdat hij alles moest beamen wat Wilders zei, ondanks als hij er niet mee eens was? _O-
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:11:40 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103581108
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mn punt is dat de PVV het nog steeds voornamelijk moet hebben van stemmers met het verstand van een stoeptegel.

Je kunt toch lezen?
Ja, het is alleen een leuke trol, meer niet :).
Get woke, go broke!
pi_103581132
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

Tsja.
^O^
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:12:40 #137
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_103581149
quote:
13s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:10 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Feit is dat het topic zo op slot gaat omdat een stel randdebielen niet normaal kan discussieren
Dat zou jammer zijn en misschien ook wel de reden dat die randdebielen het voor het zeggen kunnen gaan krijgen
pi_103581177
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:06 schreef Flow3r het volgende:
Domme mensen maken kennelijk het verschil? Zie 40-45 en de Arabische lente (ongeschoold , analfabeet etc...)

Hahaha nou nee... Lees jezelf beter in want zo ongeschoold zijn ze niet :')
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:24:02 #139
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_103581601
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:13 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Hahaha nou nee... Lees jezelf beter in want zo ongeschoold zijn ze niet :')

Feit blijft dat ze er nu eenmaal zijn, dom of niet, en dat ze zich kennelijk niet gehoord voelen.
Dibi probeert het probleem te verbreden naar andere groepen en dat is nou net wat men niet wil.
Men ondervindt last van die Marokkaanse hangjeugd en als Dibi probeert 'de allochtoon' erbij te betrekken als NL-Marokkaan zijnde helpt dat geen ene moer.
pi_103581800
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, het is alleen een leuke trol, meer niet :).
Wilders, bedoel je?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:29:42 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103581825
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders, bedoel je?
Ook, vergelijkbare wijze met jou eigenlijk, jullie zouden familie kunnen zijn :).
Get woke, go broke!
pi_103581876
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook, vergelijkbare wijze met jou eigenlijk, jullie zouden familie kunnen zijn :).
Haha ja, ik ben hier de troll. Hahaha _O-
  Moderator woensdag 26 oktober 2011 @ 14:31:05 #143
8781 crew  Frutsel
pi_103581901
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:24 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Feit blijft dat ze er nu eenmaal zijn, dom of niet, en dat ze zich kennelijk niet gehoord voelen.
PVV'ers bedoel je?
pi_103581914
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:24 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Dibi probeert het probleem te verbreden naar andere groepen en dat is nou net wat men niet wil.
Men ondervindt last van die Marokkaanse hangjeugd en als Dibi probeert 'de allochtoon' erbij te betrekken als NL-Marokkaan zijnde helpt dat geen ene moer.
Een veiligheidsprobleem moet je integraal aanpakken en bij de wortel pakken. Deze mensen kunnen gewoon niet verder denken dan hun neus lang is. De Pvv schuift de problemen die de Marokkaanse etters en criminelen veroorzaken af op religie. Haal de Islaam weg en ze zijn geen etters meer, is wat Wilders zegt.
Hoe ongelooflijk dom ben je dan, als je dit gelooft?

Ik snap je punt wel, maar ik blijf er bij dat zodra we bezig zijn met zwarte schapen aan te wijzen, dan we er alleen maar een rotsfeer creëren. Criminelen hard aanpakken ongeacht geaardheid, geloof of afkomst. Dat is wat de meeste mensen willen.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 14:31:54 #145
341203 3-voud
pi_103581941
quote:

[..]

Je schijnt het helemaal geweldig te vinden dat de PVV in trek is bij bepaalde hoogopgeleiden.
Bij jou schijnt iedereen van alles. Kunnen we weinig mee.
Anniewee, het punt dat het enkel uit tokkies bestaat is wel weerlegt.

quote:
Ik wijs er slechts op dat de PVV het nog steeds vooral moet hebben van randdebielen.
Je wijst met de verkeerde middelen.
pi_103582018
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Soms zegt een post meer over de poster dan over degenen over wie hij wat schrijft.

Dit is een schoolvoorbeeld van zo'n post.
  Moderator woensdag 26 oktober 2011 @ 14:35:35 #147
8781 crew  Frutsel
pi_103582096
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:33 schreef Ferdo het volgende:
quote:
13s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:10 schreef Frutsel het volgende:

[..]

pi_103582131
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:31 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Een veiligheidsprobleem moet je integraal aanpakken en bij de wortel pakken. Deze mensen kunnen gewoon niet verder denken dan hun neus lang is. De Pvv schuift de problemen die de Marokkaanse etters en criminelen veroorzaken af op religie. Haal de Islaam weg en ze zijn geen etters meer, is wat Wilders zegt.

Ik snap je punt wel, maar ik blijf er bij dat zodra we bezig zijn met zwarte schapen aan te wijzen, dan we er alleen maar een rotsfeer creëren. Criminelen hard aanpakken ongeacht geaardheid, geloof of afkomst. Dat is wat de meeste mensen willen.

En wat dus niet gebeurt, tot grote frustratie van steeds meer mensen.

waarom schrijf jij cursief?
pi_103582133
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:11 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Artikel is van 20/02/09.... De PVV deed zich toen heel anders voor dan wat ze eigenlijk werkelijk zijn.

Zijn we trouwens niet op de hoogte van de zoveelste probleem bij de PVV? Iemand die is opgestapt omdat hij alles moest beamen wat Wilders zei, ondanks als hij er niet mee eens was? _O-
Schandalig, je zou als organisatie maar met één tong spreken, dat kán niet! :N

Overigens kun je er ook gewoon een topic over openen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ferdo op 26-10-2011 14:42:07 ]
pi_103582370
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En wat dus niet gebeurt, tot grote frustratie van steeds meer mensen.

waarom schrijf jij cursief?
Is cursief werkelijk irritant?

Criminelen aanpakken doe je niet alleen op politiek niveau, maar heb je meerdere systemen die langs elkaar heen werken, of door elkaar heen. En dan heb je ook nog ons rechtsysteem. Het is veel ingewikkelder dan het lijkt.
pi_103582435
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:36 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Schandalig, je zou als organisatie maar met één tong spreken, dat kán niet! :N

Overigens kun je er ook gewoon een topic over openen.
Is dit sarcasme of?
pi_103582506
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Criminelen aanpakken doe je niet alleen op politiek niveau, maar heb je meerdere systemen die langs elkaar heen werken, of door elkaar heen. En dan heb je ook nog ons rechtsysteem. Het is veel ingewikkelder dan het lijkt.

Dan wordt het tijd voor een betere samenwerking.
Zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn.
Teveel gepraat, te weinig handelend optreden.

Ik vind het tamelijk pretentieus, alsof je je wilt onderscheiden van de anderen. Maar je moet het zelf weten hoor :)
pi_103582530
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:44 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Is dit sarcasme of?
Zou je denken? Maar goed, het gaat hier niet over interne problemen binnen de PVV.

Wie zit je eigenlijk precies te citeren?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:50:15 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103582699
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:44 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Is dit sarcasme of?
tik eens normaal
Get woke, go broke!
pi_103582817
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan wordt het tijd voor een betere samenwerking.
Zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn.
Teveel gepraat, te weinig handelend optreden.

Ik vind het tamelijk pretentieus, alsof je je wilt onderscheiden van de anderen. Maar je moet het zelf weten hoor :)

Het is wel degelijk ingewikkeld... Wij willen bijv. een zware straf voor een overval. Een rechter kan een ander mening hebben. Om even kort gezegd te hebben...

Nee joh... Ik doe altijd cursief op andere forums. Vind het gewoon leuker staan.
pi_103582832
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zou je denken? Maar goed, het gaat hier niet over interne problemen binnen de PVV.

Wie zit je eigenlijk precies te citeren?
Jou toch? Of zie je dat niet...?
pi_103582847
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

tik eens normaal
Ga fietse :9
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 15:06:14 #158
341203 3-voud
pi_103583340
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:55 schreef Frutsel het volgende:
Ah... attack of the clones O+
deVerdeler is een kloon van De_Nuance misschien?
pi_103583366
Is dat een lid hier?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:13:30 #160
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_103583650
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:36 schreef HeatWave het volgende:
maar ik vind het ook geen schande om die groep die alleen maar gepest WORDT apart te behandelen.
Maar dat doe je toch ook wanneer je discussieert over alle onschuldige burgers die weggepest worden?
Krekker is de bom!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:18:24 #161
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_103583843
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:06 schreef deVerdeler het volgende:
Is dat een lid hier?
gast :')
ben jij net als die sjanbieboy met zn :{ en tong met zn :P en verbal met zn v ook op zoek naar aandacht ofzo dat je weer anders dan de rest moet posten? :')
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:28:59 #162
13462 BansheeBoy
pi_103584268
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:06 schreef deVerdeler het volgende:
Is dat een lid hier?
Huh? Waarom type je alles schuin? :?

Alles schuin. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_103584573
quote:
15s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Huh? Waarom type je alles schuin? :?

Alles schuin. :{

Great, heb je hem ook weer met zijn herhalingen.
pi_103584663
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:53 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Jou toch? Of zie je dat niet...?
In alle posts, ook in topics waarin ik niet eens zit. :')
pi_103584955
quote:
9s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Great, heb je hem ook weer met zijn herhalingen.
Geweldig om te zien hoe jullie elkaar allemaal haten hier in NWS.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:49:52 #166
13462 BansheeBoy
pi_103585035
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik haat echt niemand. Ik ben voor een dialoog, met iedereen. :{

† In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 15:51:01 #167
341203 3-voud
pi_103585084
quote:

[..]

Lol. Heb je hem ook weer.
Iedere anders denkende een randdebiel en mongolen noemen en dan een uurtje later als Papa aan de zijlijn gaan staan wapperen met zijn vingertje.

pi_103585109
quote:

[..]

Zegt de lawaai papegaai.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:53:29 #169
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_103585160
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:31 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Haal de Islaam weg en ze zijn geen etters meer, is wat Wilders zegt.

ehm , nee, PVV stemmers willen af van hoofddoeken , islamitische scholen en moskees in de wijken. Het zijn ook voornamelijk mensen van Marokkaanse afkomst die veel verzieken.
Dus discriminatie van allochtonen, en dus Marokkanen, door Dibi helpt niks en maakt dat de PVV alleen maar groter groeit.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:53:51 #170
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_103585177
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:31 schreef Frutsel het volgende:

[..]

PVV'ers bedoel je?
ja, bedoel ik
pi_103585203
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Lol. Heb je hem ook weer.
Iedere anders denkende een randdebiel en mongolen noemen en dan een uurtje later als Papa aan de zijlijn gaan staan wapperen met zijn vingertje.

Ik heb jullie geen randdebielen genoemd :) Tenzij iemand zich aangesproken voelde natuurlijk.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:55:03 #172
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_103585223
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Gruwelijk irritant
pi_103585289
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb jullie geen randdebielen genoemd :) Tenzij iemand zich aangesproken voelde natuurlijk.
C-3PO: Sir, If I may venture an opinion...
Han Solo: I'm not really interested in your opinion 3PO.
pi_103585322
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:56 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

C-3PO: Sir, If I may venture an opinion...
Han Solo: I'm not really interested in your opinion 3PO.
Ik koester ook niet de illusie dat iemand hier geïnteresseerd is in mijn mening.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 16:03:59 #175
341203 3-voud
pi_103585564
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb jullie geen randdebielen genoemd :)
Waar zie jij "ons" staan?
Of wordt dit er ook weer eentje van langdradig rond omheen draaien en uiteindelijk niet toegeven? Ofwel: trollen
pi_103585748
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:03 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Waar zie jij "ons" staan?
Of wordt dit er ook weer eentje van langdradig rond omheen draaien en uiteindelijk niet toegeven? Ofwel: trollen
Oh god, ik moet het weer voor je uittekenen? Ik pas.
  Moderator woensdag 26 oktober 2011 @ 16:08:32 #177
8781 crew  Frutsel
pi_103585756
Nou.. iedereen heeft zijn poepje wel weer gedaan O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')