Vandaar ook mijn constatering dat de reactie van Dibi ronduit dom te noemen is. Hij zou beter moeten weten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:25 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar de PVV is even het lijdend voorwerp hier. Kankeren op die partij doen we al genoeg. Dat begint een beetje een grijs gedraaide plaat te worden. Dibi zou dat ook moeten weten en zich niet zo op de kast moeten laten jagen.
Nu op twitter: http://twitter.com/#!/TofikDibiquote:Tofik Dibi
Soms ben ik raar. Dan zie ik PVV-collega's in Kamerrestaurant en denk ik: ze zijn toch niet gekwetst? Compassie die zij nooit tonen #helaas
Hero Brinkman
@TofikDibi jij bent idd heel raar. Pvv'ers strijdend voor welzijn van homo' s, vrouwen en joden is ook compassie en die noem jij racisten!
Tofik Dibi @ HeroBrinkman: Daarom heb ik jullie debat gesteund maar welzijn v allochtonen is niet minderwaardig. En dat welzijn interesseert jullie niet.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:51 schreef tisauch het volgende:
Los van het feit of Dibi gelijk heeft al of niet komt hij steeds meer als een gefrustreerd persoon over. IHMO anyways.
Absoluut. En het recht zichzelf voor lul te zetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Recht op vrije meningsuiting. Punt.
Dat blijkt door zowel autochtonen als allochtonen te gebeuren. Ook in dorpjes in de Achterhoek zijn ze niet echt veilig blijkt helaas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:23 schreef GJonline het volgende:
Door wie wordt de homo eigenlijk weggepest?
Ik gun je dit recht van harte.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Absoluut. En het recht zichzelf voor lul te zetten.
Nope, hij presenteerd het als feit. Dan had hij er 'ik vind het een' voor moeten zetten. Als je tegen een agent 'klootzak' zegt, schijft hij een bon uit voor belediging van een ambtenaar in functie, ze de daar 'ik vind jou een' voor zegt hij: 'Mag je vinden'.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Recht op vrije meningsuiting. Punt.
Drugs ?quote:Snap niet dat Tofik met zo'n taalgebruik moet komen, je kan je mening toch wel anders verkondigen.
Ies dieskriemienaasi!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:50 schreef Red_85 het volgende:
Hij krijgt zijn zin niet en gelijk noemt hij zijn tegenstander racist. Typisch.
[..]
Nope, hij presenteerd het als feit. Dan had hij er 'ik vind het een' voor moeten zetten. Als je tegen een agent 'klootzak' zegt, schijft hij een bon uit voor belediging van een ambtenaar in functie, ze de daar 'ik vind jou een' voor zegt hij: 'Mag je vinden'.
En de reactie van de PVV op GL is al net zo debiel als die van GL op de PVVquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef Ferdo het volgende:
Oh, is het Dibi maar die dat zegt? Move along...
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:36 schreef Taurus het volgende:
Dat je dit kan verwachten van de PVV wil toch niet zeggen dat daar dan maar geen kritiek meer op moet komen?Kom nou, dat zou een leuk zooitje worden. 'Ach dat verwachten we wel van die partij, dus laat maar gaan', wat is dat nou weer voor redenatie?
Goed van Dibi dus, dat hij dit aankaart. En ook goed dat hij 'het R-woord' er weer eens in gooit. De PVV staat nog 10-0 voor wat betreft grove beledigingen, dus zo af en toe iets scherps van de andere kant kan ook geen kwaad. Wat mij betreft gaan we ook weer vergelijken met Hitler en de jaren veertig - vijfenveertig. De censuur die wordt toegepast op dit soort aantijgingen bevalt me helemaal niet.
Dat is waar. De PVV krijgt weinig tot geen kritiek , dus een paar scherpe bewoordingen moet kunnenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:36 schreef Taurus het volgende:
Dat je dit kan verwachten van de PVV wil toch niet zeggen dat daar dan maar geen kritiek meer op moet komen?Kom nou, dat zou een leuk zooitje worden. 'Ach dat verwachten we wel van die partij, dus laat maar gaan', wat is dat nou weer voor redenatie?
Goed van Dibi dus, dat hij dit aankaart. En ook goed dat hij 'het R-woord' er weer eens in gooit. De PVV staat nog 10-0 voor wat betreft grove beledigingen, dus zo af en toe iets scherps van de andere kant kan ook geen kwaad. Wat mij betreft gaan we ook weer vergelijken met Hitler en de jaren veertig - vijfenveertig. De censuur die wordt toegepast op dit soort aantijgingen bevalt me helemaal niet.
Elke keer dat er weer zo'n allochtoon staat te briesen tel ik stiekem een halve zetel bij de PVV erbijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. De PVV krijgt weinig tot geen kritiek , dus een paar scherpe bewoordingen moet kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |