abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103559841
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef UncleDolan het volgende:
Helemaal gelijk die Tofik. Als het aan de PVV lag, werden alle niet blanken per direct in strafkampen gestopt. Of zoals ze het zelf noemen 'tuigkampen'
Ach dikke bullshit.
pi_103560437
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dibi heeft gelijk. Weggepest vanwege andere ethniciteit of geaardheid is natuurlijk hetzelfde.
Wel als je anders over een paar weken weer terug moet komen om precies hetzelfde debat te voeren met dezelfde conclusies. Dat is net zoiets als op zaterdag gaan zitten vergaderen zonder dat je enige nieuwe functionele informatie hebt.
pi_103560571
In Nederland is er een taboe ontstaan rond het woord racist sinds de oprichting van de PVV.

Je mag het niet gebruiken want dan ben je een zieligerd die in de slachtofferrol kruipt.
pi_103560602
Jammer dit. Hij deed nog zo zijn best bij P&W om correct over te komen.
Hij zei zelfs dingen waar ik me in kon vinden.

Helaas helpt mediatraining weinig bij emotionele momenten.
pi_103560668
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef UncleDolan het volgende:
Helemaal gelijk die Tofik. Als het aan de PVV lag, werden alle niet blanken per direct in strafkampen gestopt. Of zoals ze het zelf noemen 'tuigkampen'
Klopt. Maar je voor een politicus is het niet zo handig om dit soort dingen de wereld in te brengen. Zeker niet als jouw partij zo'n voorstander is van integere debatten. Met de tweet zelf was opzich niets mis, maar de hashtag is gewoon niet handig en onnodig.
pi_103560669
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef Confetti het volgende:
In Nederland is er een taboe ontstaan rond het woord racist sinds de oprichting van de PVV.

Je mag het niet gebruiken want dan ben je een zieligerd die in de slachtofferrol kruipt.
Andersom. Het taboe is weg. Je kan geen kritiek hebben of je bent een Duitser.
pi_103560742
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef Confetti het volgende:

Ja man :') Sinds 2006 is het echt not done om iemand voor racist uit te maken :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:05:01 #58
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_103560761
Dat de PVV dit doet is niet meer dan logisch. Die hebben vanalles te winnen bij homo's die door boze moslims uit hun huizen worden verdreven, maar hoegenaamd niets bij moslims die door Tokkies met fakkels en hooivorken worden achtervolgd.

Wat Dibi doet is echter een fout die een 15-jarige nog niet snel zou maken: Wilders precies in de kaart spelen. Die kan weer fel van leer trekken tegen het taalgebruik van GroenLinks en er allerlei dingen bijslepen die er geen zak mee te maken hebben, zonder dat GL echt verweer heeft. Gewoon dom.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_103560767
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Wel als je anders over een paar weken weer terug moet komen om precies hetzelfde debat te voeren met dezelfde conclusies. Dat is net zoiets als op zaterdag gaan zitten vergaderen zonder dat je enige nieuwe functionele informatie hebt.
Dus het is toch goed dat ze zowel geaardheid als geloofsovertuiging en afkomst op dezelfde dag nemen?
pi_103560818
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

Andersom. Het taboe is weg. Je kan geen kritiek hebben of je bent een Duitser.
Volgens mij ben jij in de jaren negentig blijven hangen. Als je geen kritiek uit op buitenlanders, word je tegenwoordig direct weggezet als een knuffelaar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_103560857
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:04 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja man :') Sinds 2006 is het echt not done om iemand voor racist uit te maken :')
Zo is dat. De reacties in dit topic bewijzen dat ook.
pi_103561026
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef hydroven het volgende:

[..]

Dus het is toch goed dat ze zowel geaardheid als geloofsovertuiging en afkomst op dezelfde dag nemen?
In het kader van Gw artikel 1 lijkt mij dat dit debat niet moet gaan over geaardheid, afkomst of religie om maar wegpesten an sich. Ik heb het debat niet heel goed gevolgd, maar het lijkt me toch dat voor weggepeste homo's hetzelfde geldt als voor weggepeste moslims (of christenen, of negers of travestieten).
pi_103561099
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

In het kader van Gw artikel 1 lijkt mij dat dit debat niet moet gaan over geaardheid, afkomst of religie om maar wegpesten an sich. Ik heb het debat niet heel goed gevolgd, maar het lijkt me toch dat voor weggepeste homo's hetzelfde geldt als voor weggepeste moslims (of christenen, of negers of travestieten).
Ja tuurlijk, ik deel je mening. Ik snapte je vorig punt niet zo goed, vndr.
pi_103561216
Overigens zie ik zojuist dat ik voor het eerst met de PVV op één lijn zit _O_
http://www.volkskrant.nl/(...)erambtenaar-af.dhtml

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2011 22:13:00 ]
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:16:29 #65
346939 Janneke141
pi_103561441
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

De partij die dit debat uit de weg wil gaan, heeft dan ook weinig op met artikel 1 van onze grondwet. Je mag wel degelijk onderscheid maken tussen burgers en moslimburgers.
pi_103561504
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Je mag wel degelijk onderscheid maken tussen burgers en moslimburgers.
? Leg uit.....
pi_103561601
quote:

[..]

De partij die dit debat uit de weg wil gaan, heeft dan ook weinig op met artikel 1 van onze grondwet. Je mag wel degelijk onderscheid maken tussen burgers en moslimburgers.
Nou dat mag gelukkig niet. En ik ben dan ook heel blij dat we parlementariers hebben als Dibi die daarvoor waken. Maar ik heb liever niet dat die zich verlagen tot het niveau van die partij en ik had het ook niet verwacht van Dibi. Om het maar zo uit te drukken: ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2011 22:19:52 ]
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:20:24 #68
346939 Janneke141
pi_103561655
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:17 schreef hydroven het volgende:

[..]

? Leg uit.....
Hé, het is niet mijn mening hè. Maar misschien had ik, voor de lezers die niet meer zo wakker zijn, even 'volgens de PVV(-stemmers) mag je wel degelijk onderscheid maken tussen burgers en moslimburgers' moeten schrijven.
pi_103561733
quote:

[..]

Nu, nieuw bij McDonalds: de moslimburger!

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:21:59 #70
346939 Janneke141
pi_103561765
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nu, nieuw bij McDonalds: de moslimburger!

[ afbeelding ]
:D
pi_103561784
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
Dat de PVV dit doet is niet meer dan logisch. Die hebben vanalles te winnen bij homo's die door boze moslims uit hun huizen worden verdreven, maar hoegenaamd niets bij moslims die door Tokkies met fakkels en hooivorken worden achtervolgd.

Wat Dibi doet is echter een fout die een 15-jarige nog niet snel zou maken: Wilders precies in de kaart spelen. Die kan weer fel van leer trekken tegen het taalgebruik van GroenLinks en er allerlei dingen bijslepen die er geen zak mee te maken hebben, zonder dat GL echt verweer heeft. Gewoon dom.
Gefeliciteerd. Sterkste staaltje twee maten meten dat ik vandaag gezien heb. :')

Dat GL dit doet is niet meer dan logisch. Zij hebben van alles te winnen bij het opkomen voor allochtonen, en bij het zich afzetten tegen de PVV.

Je karikatuur van dit politieke feit is hoogstens een getuigenis van je vooringenomenheid c.q. selectieve politieke inlevingsvermogen.
pi_103561867
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij in de jaren negentig blijven hangen. Als je geen kritiek uit op buitenlanders, word je tegenwoordig direct weggezet als een knuffelaar.
Eigenlijk is het zelfs beide kanten op. Maarja, zelfkritiek is voor beide kanten van het spectrum altijd een pijnlijk iets geweest. :)
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_103561969
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hé, het is niet mijn mening hè. Maar misschien had ik, voor de lezers die niet meer zo wakker zijn, even 'volgens de PVV(-stemmers) mag je wel degelijk onderscheid maken tussen burgers en moslimburgers' moeten schrijven.
Maar de PVV is even het lijdend voorwerp hier. Kankeren op die partij doen we al genoeg. Dat begint een beetje een grijs gedraaide plaat te worden. Dibi zou dat ook moeten weten en zich niet zo op de kast moeten laten jagen.
pi_103562104
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

ah zo bedoel je. Ja, daar kan ik me wel inkomen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:28:10 #75
346939 Janneke141
pi_103562153
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:22 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Sterkste staaltje twee maten meten dat ik vandaag gezien heb. :')

Dat GL dit doet is niet meer dan logisch. Zij hebben van alles te winnen bij het opkomen voor allochtonen, en bij het zich afzetten tegen de PVV.

Je karikatuur van dit politieke feit is hoogstens een getuigenis van je vooringenomenheid c.q. selectieve politieke inlevingsvermogen.
Dat ben ik toch niet met je eens, alhoewel Dibi vast wel denkt dat hij hier goed aan deed.
Wilders heeft zichtbaar succes gehad met onsubtiel houthakken op alles met een hoofddoek. GL heeft zijn (haar) argumenten toch meestal wat beter gefundeerd aangedragen, en zou beter moeten weten dan zich verlagen tot zijn niveau. Wilders is als geen ander in staat om linkse partijen/tegenstanders in een hoek te duwen, en iemand als Cohen is vrijwel niet in staat om zich daartegen te verdedigen. GL zou er goed aan doen om niet in dezelfde hoek terecht te komen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:29:06 #76
346939 Janneke141
pi_103562213
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:25 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Maar de PVV is even het lijdend voorwerp hier. Kankeren op die partij doen we al genoeg. Dat begint een beetje een grijs gedraaide plaat te worden. Dibi zou dat ook moeten weten en zich niet zo op de kast moeten laten jagen.
Vandaar ook mijn constatering dat de reactie van Dibi ronduit dom te noemen is. Hij zou beter moeten weten.
pi_103562752
quote:
Tofik Dibi
Soms ben ik raar. Dan zie ik PVV-collega's in Kamerrestaurant en denk ik: ze zijn toch niet gekwetst? Compassie die zij nooit tonen #helaas

Hero Brinkman
@TofikDibi jij bent idd heel raar. Pvv'ers strijdend voor welzijn van homo' s, vrouwen en joden is ook compassie en die noem jij racisten!

Tofik Dibi @ HeroBrinkman: Daarom heb ik jullie debat gesteund maar welzijn v allochtonen is niet minderwaardig. En dat welzijn interesseert jullie niet.
Nu op twitter: http://twitter.com/#!/TofikDibi
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:40:18 #78
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103562971
Het zou pas nieuws moeten zijn als Tofik ze "eerlijk en oprecht" noemde. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_103563563
Recht op vrije meningsuiting. Punt.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:51:40 #80
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_103563661
Los van het feit of Dibi gelijk heeft al of niet komt hij steeds meer als een gefrustreerd persoon over. IHMO anyways.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_103566712
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:51 schreef tisauch het volgende:
Los van het feit of Dibi gelijk heeft al of niet komt hij steeds meer als een gefrustreerd persoon over. IHMO anyways.
|:(
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 00:50:04 #82
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103568054
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Absoluut. En het recht zichzelf voor lul te zetten.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_103569896
Door wie wordt de homo eigenlijk weggepest? ;)
pi_103570110
In een echt land worden "wegpesters" aangepakt, in Nederland debatteren we er over om vervolgens slaande ruzie te krijgen over de precieze inhoud en toon van dat debat... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_103570660
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 07:23 schreef GJonline het volgende:
Door wie wordt de homo eigenlijk weggepest? ;)
Dat blijkt door zowel autochtonen als allochtonen te gebeuren. Ook in dorpjes in de Achterhoek zijn ze niet echt veilig blijkt helaas.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_103571313
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 00:50 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Absoluut. En het recht zichzelf voor lul te zetten.
Ik gun je dit recht van harte.
pi_103571982
Hij krijgt zijn zin niet en gelijk noemt hij zijn tegenstander racist. Typisch.

quote:
15s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Nope, hij presenteerd het als feit. Dan had hij er 'ik vind het een' voor moeten zetten. Als je tegen een agent 'klootzak' zegt, schijft hij een bon uit voor belediging van een ambtenaar in functie, ze de daar 'ik vind jou een' voor zegt hij: 'Mag je vinden'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_103572299
quote:
Snap niet dat Tofik met zo'n taalgebruik moet komen, je kan je mening toch wel anders verkondigen.

Drugs ?
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_103573380
Wat denkt dat joch wel niet? Dat hij 86.000 euro per jaar krijgt overgemaakt van de belastingbetaler om een beetje open deuren in te trappen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_103573691
Oh, is het Dibi maar die dat zegt? Move along...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 26 oktober 2011 @ 10:52:32 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103573753
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:50 schreef Red_85 het volgende:
Hij krijgt zijn zin niet en gelijk noemt hij zijn tegenstander racist. Typisch.

[..]

Nope, hij presenteerd het als feit. Dan had hij er 'ik vind het een' voor moeten zetten. Als je tegen een agent 'klootzak' zegt, schijft hij een bon uit voor belediging van een ambtenaar in functie, ze de daar 'ik vind jou een' voor zegt hij: 'Mag je vinden'.
Ies dieskriemienaasi!!

Het is een enorm clichee, maar goed, meneer Dibi is dan ook de alle vooroordelen bevestigende allochtoon :').

De beste reclame voor de PVV is Tofik Dibi :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_103574115
tering! Wat een godsgeklaagde sukkels in de tweede kamer! Dat een burger met dergelijk commentaar komt zou al triest zijn, maar de politiek waar Nederland het van moet hebben?

Zo moeilijk is het toch niet om van discriminatie van burgers te spreken? Voorbeelden te over. Zowel van discriminatie tegen homo', allochtonen, autochtonen, geloven..en ja, ook niet-gelovigen.

Doe er wat aan voor iedere burger in Nederland. Ik kots op dit soort partijen die het verstand niet hebben gekregen om te beseffen dat discriminatie en wegpesten onder welke achtergrond dan ook voorkomt.

Kom gewoon....voor de afwisseling....gewoon omdat het kan....eens voor de slachtoffers op i.p.v jaar na jaaaaar het alleen te benoemen in de tweede kamer, maar van de daders het slachtoffer maken en van de slachtoffers de dader, door slachtoffers als dader te behandelen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_103574368
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef Ferdo het volgende:
Oh, is het Dibi maar die dat zegt? Move along...
En de reactie van de PVV op GL is al net zo debiel als die van GL op de PVV
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_103575208
Dat je dit kan verwachten van de PVV wil toch niet zeggen dat daar dan maar geen kritiek meer op moet komen? :? Kom nou, dat zou een leuk zooitje worden. 'Ach dat verwachten we wel van die partij, dus laat maar gaan', wat is dat nou weer voor redenatie?

Goed van Dibi dus, dat hij dit aankaart. En ook goed dat hij 'het R-woord' er weer eens in gooit. De PVV staat nog 10-0 voor wat betreft grove beledigingen, dus zo af en toe iets scherps van de andere kant kan ook geen kwaad. Wat mij betreft gaan we ook weer vergelijken met Hitler en de jaren veertig - vijfenveertig. De censuur die wordt toegepast op dit soort aantijgingen bevalt me helemaal niet.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:06:45 #95
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103576225
De PVV kan nu doen waar ze goed in is. Lekker schoppen tegen anderen en in de slachtofferrol kruipen. Al moet ik wel toegeven dat Dibi dit niet bepaald slim heeft aangepakt.
pi_103576448
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:36 schreef Taurus het volgende:
Dat je dit kan verwachten van de PVV wil toch niet zeggen dat daar dan maar geen kritiek meer op moet komen? :? Kom nou, dat zou een leuk zooitje worden. 'Ach dat verwachten we wel van die partij, dus laat maar gaan', wat is dat nou weer voor redenatie?

Goed van Dibi dus, dat hij dit aankaart. En ook goed dat hij 'het R-woord' er weer eens in gooit. De PVV staat nog 10-0 voor wat betreft grove beledigingen, dus zo af en toe iets scherps van de andere kant kan ook geen kwaad. Wat mij betreft gaan we ook weer vergelijken met Hitler en de jaren veertig - vijfenveertig. De censuur die wordt toegepast op dit soort aantijgingen bevalt me helemaal niet.
pi_103576781
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:36 schreef Taurus het volgende:

Dat is waar. De PVV krijgt weinig tot geen kritiek , dus een paar scherpe bewoordingen moet kunnen ^O^
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:26:10 #98
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103576847
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is waar. De PVV krijgt weinig tot geen kritiek , dus een paar scherpe bewoordingen moet kunnen ^O^
Elke keer dat er weer zo'n allochtoon staat te briesen tel ik stiekem een halve zetel bij de PVV erbij :').

En nee, ik stem geen PVV :).
Get woke, go broke!
pi_103577170
Het gaat me niet eens om het woord r. Vind ik ook triest, want een scheldwoord is geen tegenargument in de politiek.

Het gaat me om hun kleutergedrag. Het perse vooral moeten benoemen van allochtonen of homo discriminatie. wtf, zo idioot doe je toch niet in de kamer? Iedereen weet dat niet alleen allochtonen of alleen homo's weg worden getreiterd en gepest. Doe gewoon iets aan de daders. Maar nee, we gaan er gewoon weer de zoveelste soap van maken en laten de daders gewoon weer jaren hun gang gaan. Geweldig zoals die GL en PVV in dit geval bezig zijn :{
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:36:52 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103577241
Ik snap het wel hoor, maar homo's komen nooit zelf negatief in het nieuws, pesten niemand weg, zijn niemand tot last.

En dat is opzich geen excuus om het nu niet over weggepeste allochtonen te hebben maar ik vind het ook geen schande om die groep die alleen maar gepest WORDT apart te behandelen.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')