abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103559841
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef UncleDolan het volgende:
Helemaal gelijk die Tofik. Als het aan de PVV lag, werden alle niet blanken per direct in strafkampen gestopt. Of zoals ze het zelf noemen 'tuigkampen'
Ach dikke bullshit.
pi_103560437
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dibi heeft gelijk. Weggepest vanwege andere ethniciteit of geaardheid is natuurlijk hetzelfde.
Wel als je anders over een paar weken weer terug moet komen om precies hetzelfde debat te voeren met dezelfde conclusies. Dat is net zoiets als op zaterdag gaan zitten vergaderen zonder dat je enige nieuwe functionele informatie hebt.
pi_103560571
In Nederland is er een taboe ontstaan rond het woord racist sinds de oprichting van de PVV.

Je mag het niet gebruiken want dan ben je een zieligerd die in de slachtofferrol kruipt.
pi_103560602
Jammer dit. Hij deed nog zo zijn best bij P&W om correct over te komen.
Hij zei zelfs dingen waar ik me in kon vinden.

Helaas helpt mediatraining weinig bij emotionele momenten.
pi_103560668
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef UncleDolan het volgende:
Helemaal gelijk die Tofik. Als het aan de PVV lag, werden alle niet blanken per direct in strafkampen gestopt. Of zoals ze het zelf noemen 'tuigkampen'
Klopt. Maar je voor een politicus is het niet zo handig om dit soort dingen de wereld in te brengen. Zeker niet als jouw partij zo'n voorstander is van integere debatten. Met de tweet zelf was opzich niets mis, maar de hashtag is gewoon niet handig en onnodig.
pi_103560669
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef Confetti het volgende:
In Nederland is er een taboe ontstaan rond het woord racist sinds de oprichting van de PVV.

Je mag het niet gebruiken want dan ben je een zieligerd die in de slachtofferrol kruipt.
Andersom. Het taboe is weg. Je kan geen kritiek hebben of je bent een Duitser.
pi_103560742
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef Confetti het volgende:

Ja man :') Sinds 2006 is het echt not done om iemand voor racist uit te maken :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:05:01 #58
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_103560761
Dat de PVV dit doet is niet meer dan logisch. Die hebben vanalles te winnen bij homo's die door boze moslims uit hun huizen worden verdreven, maar hoegenaamd niets bij moslims die door Tokkies met fakkels en hooivorken worden achtervolgd.

Wat Dibi doet is echter een fout die een 15-jarige nog niet snel zou maken: Wilders precies in de kaart spelen. Die kan weer fel van leer trekken tegen het taalgebruik van GroenLinks en er allerlei dingen bijslepen die er geen zak mee te maken hebben, zonder dat GL echt verweer heeft. Gewoon dom.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_103560767
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Wel als je anders over een paar weken weer terug moet komen om precies hetzelfde debat te voeren met dezelfde conclusies. Dat is net zoiets als op zaterdag gaan zitten vergaderen zonder dat je enige nieuwe functionele informatie hebt.
Dus het is toch goed dat ze zowel geaardheid als geloofsovertuiging en afkomst op dezelfde dag nemen?
pi_103560818
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

Andersom. Het taboe is weg. Je kan geen kritiek hebben of je bent een Duitser.
Volgens mij ben jij in de jaren negentig blijven hangen. Als je geen kritiek uit op buitenlanders, word je tegenwoordig direct weggezet als een knuffelaar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_103560857
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:04 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja man :') Sinds 2006 is het echt not done om iemand voor racist uit te maken :')
Zo is dat. De reacties in dit topic bewijzen dat ook.
pi_103561026
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef hydroven het volgende:

[..]

Dus het is toch goed dat ze zowel geaardheid als geloofsovertuiging en afkomst op dezelfde dag nemen?
In het kader van Gw artikel 1 lijkt mij dat dit debat niet moet gaan over geaardheid, afkomst of religie om maar wegpesten an sich. Ik heb het debat niet heel goed gevolgd, maar het lijkt me toch dat voor weggepeste homo's hetzelfde geldt als voor weggepeste moslims (of christenen, of negers of travestieten).
pi_103561099
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

In het kader van Gw artikel 1 lijkt mij dat dit debat niet moet gaan over geaardheid, afkomst of religie om maar wegpesten an sich. Ik heb het debat niet heel goed gevolgd, maar het lijkt me toch dat voor weggepeste homo's hetzelfde geldt als voor weggepeste moslims (of christenen, of negers of travestieten).
Ja tuurlijk, ik deel je mening. Ik snapte je vorig punt niet zo goed, vndr.
pi_103561216
Overigens zie ik zojuist dat ik voor het eerst met de PVV op één lijn zit _O_
http://www.volkskrant.nl/(...)erambtenaar-af.dhtml

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2011 22:13:00 ]
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:16:29 #65
346939 Janneke141
pi_103561441
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

De partij die dit debat uit de weg wil gaan, heeft dan ook weinig op met artikel 1 van onze grondwet. Je mag wel degelijk onderscheid maken tussen burgers en moslimburgers.
pi_103561504
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Je mag wel degelijk onderscheid maken tussen burgers en moslimburgers.
? Leg uit.....
pi_103561601
quote:

[..]

De partij die dit debat uit de weg wil gaan, heeft dan ook weinig op met artikel 1 van onze grondwet. Je mag wel degelijk onderscheid maken tussen burgers en moslimburgers.
Nou dat mag gelukkig niet. En ik ben dan ook heel blij dat we parlementariers hebben als Dibi die daarvoor waken. Maar ik heb liever niet dat die zich verlagen tot het niveau van die partij en ik had het ook niet verwacht van Dibi. Om het maar zo uit te drukken: ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2011 22:19:52 ]
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:20:24 #68
346939 Janneke141
pi_103561655
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:17 schreef hydroven het volgende:

[..]

? Leg uit.....
Hé, het is niet mijn mening hè. Maar misschien had ik, voor de lezers die niet meer zo wakker zijn, even 'volgens de PVV(-stemmers) mag je wel degelijk onderscheid maken tussen burgers en moslimburgers' moeten schrijven.
pi_103561733
quote:

[..]

Nu, nieuw bij McDonalds: de moslimburger!

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:21:59 #70
346939 Janneke141
pi_103561765
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nu, nieuw bij McDonalds: de moslimburger!

[ afbeelding ]
:D
pi_103561784
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
Dat de PVV dit doet is niet meer dan logisch. Die hebben vanalles te winnen bij homo's die door boze moslims uit hun huizen worden verdreven, maar hoegenaamd niets bij moslims die door Tokkies met fakkels en hooivorken worden achtervolgd.

Wat Dibi doet is echter een fout die een 15-jarige nog niet snel zou maken: Wilders precies in de kaart spelen. Die kan weer fel van leer trekken tegen het taalgebruik van GroenLinks en er allerlei dingen bijslepen die er geen zak mee te maken hebben, zonder dat GL echt verweer heeft. Gewoon dom.
Gefeliciteerd. Sterkste staaltje twee maten meten dat ik vandaag gezien heb. :')

Dat GL dit doet is niet meer dan logisch. Zij hebben van alles te winnen bij het opkomen voor allochtonen, en bij het zich afzetten tegen de PVV.

Je karikatuur van dit politieke feit is hoogstens een getuigenis van je vooringenomenheid c.q. selectieve politieke inlevingsvermogen.
pi_103561867
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij in de jaren negentig blijven hangen. Als je geen kritiek uit op buitenlanders, word je tegenwoordig direct weggezet als een knuffelaar.
Eigenlijk is het zelfs beide kanten op. Maarja, zelfkritiek is voor beide kanten van het spectrum altijd een pijnlijk iets geweest. :)
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_103561969
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hé, het is niet mijn mening hè. Maar misschien had ik, voor de lezers die niet meer zo wakker zijn, even 'volgens de PVV(-stemmers) mag je wel degelijk onderscheid maken tussen burgers en moslimburgers' moeten schrijven.
Maar de PVV is even het lijdend voorwerp hier. Kankeren op die partij doen we al genoeg. Dat begint een beetje een grijs gedraaide plaat te worden. Dibi zou dat ook moeten weten en zich niet zo op de kast moeten laten jagen.
pi_103562104
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

ah zo bedoel je. Ja, daar kan ik me wel inkomen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:28:10 #75
346939 Janneke141
pi_103562153
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:22 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Sterkste staaltje twee maten meten dat ik vandaag gezien heb. :')

Dat GL dit doet is niet meer dan logisch. Zij hebben van alles te winnen bij het opkomen voor allochtonen, en bij het zich afzetten tegen de PVV.

Je karikatuur van dit politieke feit is hoogstens een getuigenis van je vooringenomenheid c.q. selectieve politieke inlevingsvermogen.
Dat ben ik toch niet met je eens, alhoewel Dibi vast wel denkt dat hij hier goed aan deed.
Wilders heeft zichtbaar succes gehad met onsubtiel houthakken op alles met een hoofddoek. GL heeft zijn (haar) argumenten toch meestal wat beter gefundeerd aangedragen, en zou beter moeten weten dan zich verlagen tot zijn niveau. Wilders is als geen ander in staat om linkse partijen/tegenstanders in een hoek te duwen, en iemand als Cohen is vrijwel niet in staat om zich daartegen te verdedigen. GL zou er goed aan doen om niet in dezelfde hoek terecht te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')