Zolang de homo's er maar beter van worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien. Het komt bij meer over als 'de vijand van mijn van vijand is mijn vriend'.
Dibi's reactie is politiek. Wil op zich niet zeggen dat hij verbaasd is over de PVV.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:16 schreef boyv het volgende:
Wat een balhaar die Tofik, hij had dit moeten verwachten van de PVV, en dan nog boos durven worden.
Ja ach, ik vind het inderdaad problematisch dat homo's worden weggepest, maar ik denk dat een stelletje debatterende Tweede Kamerleden daar weinig aan veranderen. Dit is een debat voor de buhne.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zolang de homo's er maar beter van worden.
Je weet toch ook wel dat dit nu juist weer de aandacht gaat trekken als dit zo doorgaat. De PVV negeren en dan voer je maar 2 debatten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje onzinnige post, aangezien Dibi het verzoek om het debat te verbreden heeft gedaan tijdens het agenderings-proces. Het is dan gepast om op dat moment wat te zeggen over de richting van het debat. Dat heeft verder geen invloed op het EU-standpunt van de EU.
Ik kan ook werken en intussen de perikelen rond de eurocrisis volgen.
Tuurlijk verandert het niets. Maar het op de agenda zetten is op zich al goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja ach, ik vind het inderdaad problematisch dat homo's worden weggepest, maar ik denk dat een stelletje debatterende Tweede Kamerleden daar weinig aan veranderen. Dit is een debat voor de buhne.
Het ging over het wegpesten van mensen en de onwil van de PVV om daar serieus over te praten omdat veel slachtoffers een kleurtje hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef Cherna het volgende:
Het is vijf voor twaalf mbt tot de problematiek in de EU en meneer Tofik Dibi maakt zich druk om de PVV en speelt hen nog in de kaart ook. Als hij nu nog niet weet dat de PVV dmv retoriek en dwarsliggen haar positie probeert te versterken dan houd alles op.
Hoezo gaat dit de aandacht trekken? Dit debat moet, als ik het goed heb, nog geagendeerd worden. De discussie volgt na die over de eurocrisis. En in welke zin gaat dit de aandacht trekken? Je bedoelt dat Dibi en mogelijk een PVV'er worden gevraagd voor een interview?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:25 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je weet toch ook wel dat dit nu juist weer de aandacht gaat trekken als dit zo doorgaat. De PVV negeren en dan voer je maar 2 debatten.
Wat ik bedoelde met de opmerking over de EU is dat er ergere zaken zijn dan het voeren van 2 debatten. Maar goed na Pechtold, Cohen kan Dibi er ook nog wel bij.
Volkskrant.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PVV-kiezer negatiefst over homo
Toegegeven, het betreft een beperkt percentage, maar saillant is het natuurlijk wel.
Informatie is afkomstig van het SCP.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Volkskrant.![]()
Das nog erger dan de Telegraaf over moslims.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Informatie is afkomstig van het SCP.
Nee. Het is een zelfde lijn reactie op Telegraaf berichten, ook al komen die bronnen vaak ook elders weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
Of geloof je het pas als Maurice de Hond een peiling doet?
Oke. En dat is blijkbaar iets waar jij je aan stoort waarop je besloot om je voor de grap tot hetzelfde niveau te verlagen als de users die jij hekelt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Nee. Het is een zelfde lijn reactie op Telegraaf berichten, ook al komen die bronnen vaak ook elders weg.
Neuh, was gewoon benieuwd welke zenuwpees er het eerst over zou vallen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke. En dat is blijkbaar iets waar jij je aan stoort waarop je besloot om je voor de grap tot hetzelfde niveau te verlagen als de users die jij hekelt?
Ja, dat zal het zijn. Maar intussen zit je je op te vreten voor je pc en die vuige linkse Volkskrant te vervloeken onderwijl je nog een kaarsje opsteekt voor je grote blonde held.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh, was gewoon benieuwd welke zenuwpees er het eerst over zou vallen.
lol... als jij er lekker van slaapt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Maar intussen zit je je op te vreten voor je pc en die vuige linkse Volkskrant te vervloeken onderwijl je nog een kaarsje opsteekt voor je grote blonde held.
Ach, als jij het beschouwd als happen. Als dat mij in staat stelt om jou weer een wijze les te leren, dan laat ik jou graag in die waan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
lol... als jij er lekker van slaapt.
Anniewee: je hapte wel lekker.
Dat snap ik. Maar de aanpak met name de reactie is niet erg slim van Dibi. Munitie weer voor de PVV. Hij had het kunnen weten dat de PVV dwars zou gaan liggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Het ging over het wegpesten van mensen en de onwil van de PVV om daar serieus over te praten omdat veel slachtoffers een kleurtje hebben.
Het beste is om gewoon een debat op poten te zetten met als thema 'wegpesten'.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
En dan voor de volledigheid ook nog een debat over autochtonen die door allochtonen uit hun wijk weggepest worden. Dan hebben we iedereen gehad geloof ik.
Ja, misschien wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het beste is om gewoon een debat op poten te zetten met als thema 'wegpesten'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |