Is dit sarcasme of?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Schandalig, je zou als organisatie maar met één tong spreken, dat kán niet!
Overigens kun je er ook gewoon een topic over openen.
Dan wordt het tijd voor een betere samenwerking.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Is cursief werkelijk irritant?
Criminelen aanpakken doe je niet alleen op politiek niveau, maar heb je meerdere systemen die langs elkaar heen werken, of door elkaar heen. En dan heb je ook nog ons rechtsysteem. Het is veel ingewikkelder dan het lijkt.
Zou je denken? Maar goed, het gaat hier niet over interne problemen binnen de PVV.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een betere samenwerking.
Zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn.
Teveel gepraat, te weinig handelend optreden.
Ik vind het tamelijk pretentieus, alsof je je wilt onderscheiden van de anderen. Maar je moet het zelf weten hoor![]()
Jou toch? Of zie je dat niet...?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zou je denken? Maar goed, het gaat hier niet over interne problemen binnen de PVV.
Wie zit je eigenlijk precies te citeren?
deVerdeler is een kloon van De_Nuance misschien?quote:
Maar dat doe je toch ook wanneer je discussieert over alle onschuldige burgers die weggepest worden?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:36 schreef HeatWave het volgende:
maar ik vind het ook geen schande om die groep die alleen maar gepest WORDT apart te behandelen.
gastquote:
Huh? Waarom type je alles schuin?quote:
Great, heb je hem ook weer met zijn herhalingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh? Waarom type je alles schuin?
Alles schuin.²
In alle posts, ook in topics waarin ik niet eens zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:53 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Jou toch? Of zie je dat niet...?
Geweldig om te zien hoe jullie elkaar allemaal haten hier in NWS.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Great, heb je hem ook weer met zijn herhalingen.
Ik haat echt niemand. Ik ben voor een dialoog, met iedereen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geweldig om te zien hoe jullie elkaar allemaal haten hier in NWS.
Lol. Heb je hem ook weer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zegt de lawaai papegaai.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
ehm , nee, PVV stemmers willen af van hoofddoeken , islamitische scholen en moskees in de wijken. Het zijn ook voornamelijk mensen van Marokkaanse afkomst die veel verzieken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:31 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Haal de Islaam weg en ze zijn geen etters meer, is wat Wilders zegt.
Hoe ongelooflijk dom ben je dan, als je dit gelooft?
Ik snap je punt wel, maar ik blijf er bij dat zodra we bezig zijn met zwarte schapen aan te wijzen, dan we er alleen maar een rotsfeer creëren. Criminelen hard aanpakken ongeacht geaardheid, geloof of afkomst. Dat is wat de meeste mensen willen.
Ik heb jullie geen randdebielen genoemdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Heb je hem ook weer.
Iedere anders denkende een randdebiel en mongolen noemen en dan een uurtje later als Papa aan de zijlijn gaan staan wapperen met zijn vingertje.
Gruwelijk irritantquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Is cursief werkelijk irritant?
Criminelen aanpakken doe je niet alleen op politiek niveau, maar heb je meerdere systemen die langs elkaar heen werken, of door elkaar heen. En dan heb je ook nog ons rechtsysteem. Het is veel ingewikkelder dan het lijkt.
C-3PO: Sir, If I may venture an opinion...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb jullie geen randdebielen genoemdTenzij iemand zich aangesproken voelde natuurlijk.
Ik koester ook niet de illusie dat iemand hier geïnteresseerd is in mijn mening.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:56 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
C-3PO: Sir, If I may venture an opinion...
Han Solo: I'm not really interested in your opinion 3PO.
Waar zie jij "ons" staan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb jullie geen randdebielen genoemd![]()
Oh god, ik moet het weer voor je uittekenen? Ik pas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar zie jij "ons" staan?
Of wordt dit er ook weer eentje van langdradig rond omheen draaien en uiteindelijk niet toegeven? Ofwel: trollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |