Dat kan ik ook niet. Vind het irritant om continu iemand aan te gaan staren als ie tegen me praatquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:44 schreef Ties02 het volgende:
Wilfred kan nooit iemand aan blijven kijken als hij iets gevraagd wordt
Klopt weet ook nooit waar ik naar moet kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet. Vind het irritant om continu iemand aan te gaan staren als ie tegen me praat.
deden ze pas nadat VI een succes wasquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voetbal is niet belangrijk. Maar wel de EL rechten kopen
Schrijnend, voor een commerciële zenderquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:46 schreef marcodej het volgende:
50,- per week om het decor af te betalen?
Er zit wel iemand in het publiek die 2x op VI gestemd heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:48 schreef marcodej het volgende:
De grapjes van Genee komen zelfs bij het Life&Cooking-publiek niet aan.
Vind je het gek met al die tuinbroeken?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:48 schreef marcodej het volgende:
De grapjes van Genee komen zelfs bij het Life&Cooking-publiek niet aan.
Dood van Frits Korbach?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:48 schreef Symer het volgende:
Irene: wat had Gijp dan? Gewoon te hard gewerkt?
Derksen: Noouuuuuu, of het van hard werken komt weet ik niet...
idd, niet gaan uitmelkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:50 schreef Type-R het volgende:
Alsjeblieft niet dagelijks, dat is echt het begin van het eind.
komt alleen het actuele voetbalnieuws inquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:50 schreef Type-R het volgende:
Alsjeblieft niet dagelijks, dat is echt het begin van het eind.
en is niet eens 100% zeker of Genee en Derksen dat iedere dag gaan doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt alleen het actuele voetbalnieuws in
Nee juist niet voetbal gerelateerde nieuwsfeitenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Daar heb ik vi.nl wel voor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Barend en van dorp toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Reggiseur van Pauw & Witteman? Dan mag hij niet eens praten
juist niet. toen Martijn daar zat liet hij een heel ander geluid horen. Huichelarij.quote:
Je zou eens moeten kijken bij welke programma's hij betrokken is geweest, kan echt geen commentaar leveren op VI als je datzietquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Regisseur van Pauw & Witteman? Dan mag hij niet eens praten
het is een homo die hebben geen verstand van voetbalquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef marcodej het volgende:
Carlo solliciteert naar een plekje aan tafel.
Inderdaad, gore slijmbal is net Sjek, ligt er maar net aan wie er zitquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
juist niet. toen Martijn daar zat liet hij een heel ander geluid horen. Huichelarij.
ging over wat hij over Bert van der Veer zeiquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
juist niet. toen Martijn daar zat liet hij een heel ander geluid horen. Huichelarij.
Hij zei alleen dat hij TVOH erg goed vond toch, en terecht?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hij zei net ongeveer hetzelfde over The Voice.quote:
Behalve die zelf voetballen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is een homo die hebben geen verstand van voetbal
Die gaan verliezen van VI junior voor de Kids Televizier-Ringquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die gaan verliezen van VI junior voor de Kids Televizier-Ring_O_.
met het zoontje van Wilfred, Kleinzoon Aad de Mos?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die gaan verliezen van VI junior.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
heeft jouw clubje ook niet gedaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
lekker ongesteld doen omdat je clubje niet gewonnen heeft
PSV en Twente ook niet. Doeg..quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
lekker ongesteld doen omdat je clubje niet gewonnen heeft
maar ik ben niet ongesteldquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
h
[..]
heeft jouw clubje ook niet gedaan![]()
![]()
En Iwan van Duren jr die belchinezen spotquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met het zoontje van Wilfred, Kleinzoon Aad de Mos?
Hij is er nie vanavond volgensmijquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe laat is Sjek vanavond? Ik wil 'm zien kruipen voor JD, dat gaat mooi worden. [ afbeelding ]
Tom Egbers?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is er nie vanavond volgensmij
Je wil niet weten wat ze achter de schermen doetquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:19 schreef Ties02 het volgende:
een duet met wolter kroes
en dan nog durven te zeggen dat het goed gaat met je carriere![]()
![]()
die reactiesquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:22 schreef RemcoW23 het volgende:
http://grsbk.nl/qrloy
Bestellen maar! ¤ 14,99 maar voor een quality CD
Wat een titels, geven en nemenquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:22 schreef RemcoW23 het volgende:
die reacties ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:22 schreef RemcoW23 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilfred zit lekker aan de ballen van Wolter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Zit Wilfred nu ook lekker aan de gehaktballetjes met ei?
helemaal van het padjequote:Op zondag 23 oktober 2011 19:25 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
Wilfred na de televizier, tot 04:00 doorhalen bij cafe casablanca
http://twitter.com/#!/caf(...)604155269120/photo/1
Voorbeeldvaderquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:25 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
Wilfred na de televizier, tot 04:00 doorhalen bij cafe casablanca
http://twitter.com/#!/caf(...)604155269120/photo/1
Hele interview op Youtube:quote:
Godver heb ik een uur van half 6 tot half 7 voor niks voor de buis gezetenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Hele interview op Youtube:
of mp4:
Voetbal International bij Life 4 You! (23-10-2011) (16 minuten-fragment):
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)b70bd119d6894314.mp4
Je bedoelt een onvervalste gehaktbal Kiekeboe?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Zit Wilfred nu ook lekker aan de gehaktballetjes met ei?
Nee, gewoon gehaktballetje van de ballentent uiteraard. Met die extra pittige mosterd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt een onvervalste gehaktbal Kiekeboe?
De frontpage.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:24 schreef pberends het volgende:
frontpage Telegraaf-krant:
[ afbeelding ]
Nu lijkt het net alsof Derksen ook maar iets om die kermisring geeftquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:24 schreef pberends het volgende:
frontpage Telegraaf-krant:
[ afbeelding ]
Ik nam even een breakie tijdens het 24/7 Derksen en Genee weekend.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:49 schreef Trekrecord het volgende:
Niemand die Profiel heeft zitten kijken met Jansma en Derksen?
Noobs..
Zei die Rooie dat?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:13 schreef Pranjicc het volgende:
En Arno leek te horen gekregen te hebben wat Johan over hem zei. "Nou, ik was voor WIDM hoor".
Dat is ook zo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof Derksen ook maar iets om die kermisring geeft
Inderdaad, ik vind dit eigenlijk wel een bazige trollactie van de Telegraaf, Johan die 31230x roept dat het hem niks boeit en hem dan toch zo weten neer te zetten alsof het lijkt dat het hem wel boeitquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof Derksen ook maar iets om die kermisring geeft
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Catwoman1986 het volgende:
Verdomme zeg, Voetbal InternationalStelletje blaaskaken die het nodig vinden hun zogenaamd belangrijke mening op tv te verkondigen
Ik ben echt niet anti voetbal ofzo, maar ik heb echt een hekel aan zulke programma's, ik gun het WIDM zoveel meer!
quote:
quote:
quote:
Wat een fail ditquote:
Dit gaat Johan nog heel lang tegen Wilfred gebruiken denk ikquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:59 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)televizier-ring.html
[ afbeelding ]
Stacey Rookhuizen
Ik denk dat Johan blij was dat hij er niet was bij dat gladjanussen-festival.
Kan die niet onder een spoilertje?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:59 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)televizier-ring.html
[ afbeelding ]
Stacey Rookhuizen
Ik denk dat Johan blij was dat hij er niet was bij dat gladjanussen-festival.
Geweldig om al die reacties te lezen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:16 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ar-anders-gaan.dhtml
Hij geilt op kijkcijfers en op formats die kunnen worden doorverkocht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:24 schreef stingr het volgende:
Laat Van de Veer zich maar blindstaren op kijkcijfers, heb zo'n gevoel dat hij toch nooit het kracht van het programma ooit zal begrijpen.
als je op kijkcijfers redeneert dan is studio voetbal beter dan VI
Werd ook op SBS uitgezonden, het heette popstars.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:29 schreef Kwaliteit het volgende:
als The Voice op SBS6 werd uitgezonden dan was het een flop
*Stil* *Mooi*quote:VI bracht een scheutje punk terug in het voetbal, al kun je misschien beter spreken van een scheutje Fritz Korbach. Het voetbal zelf zou er wat vaker een voorbeeld aan moeten nemen, en dat knettersaaie Studio Voetbal trouwens ook.
En toen was er, overstemd door het feestgewoel vanuit de VI-studio, subtiele steun uit onverwachte hoek, live uit Carré. Je zág dat Mies Bouwman het meende toen ze tegen Derksen zei dat ze het hartstikke leuk vond, “juist omdat jij er geen barst aan vindt.”
Zo is dat. Met een prachtige botoxvrije lach toonde Mies zich honderdmaal groter dan Linda de Mol en kroonde ze zich tot de lievelingsoma van alle Nederlandse voetbaljongens.
Het 'niveau van de Nederlandse televisie inschattende verwacht ik volgend jaar 'Popstars en 4 ligbanken"quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Werd ook op SBS uitgezonden, het heette popstars.
niet als je paar regels erboven leest:quote:
en dan een hele column erover schrijvenquote:Ik kijk eerlijk gezegd nooit naar Voetbal International.
Mwah, hij heeft kritiek op de manier van stemmen en daar heeft 'ie wat mij betreft volledig gelijk in. Stemmen via sms en sociale media heeft nu eenmaal het risico dat het meer om het lobbyen gaat dan om de kwaliteit van het programma. Het GeenStijl-scenario zeg maar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik realiseer het me nú pas, maar wat laat Van der Veer zich kennen door te melden dat de Ring nu definitief begraven is. Meer kun je nauwelijks neerkijken op het klootjesvolk. Waar, of all people, hij ongeveer de verpersoonlijking van is. Sneu mannetje.
Van het eerste tot het laatste woord dom gelulquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:16 schreef Vasilevski het volgende:
Het is vooral omdraaien wat die mensen doen. Al die miljoenen kijkers vonden het niet de moeite waard om op ons te stemmen. Zegt dat wat over ons programma, over het soort mensen dat er naar kijkt? Moeten we ons maar tevreden stellen met het feit dat wij de kijkcijfers scoren, en Voetbal International de waardering voor het soort tv dat ze binnen hun niche maken?
Nee! Er is niks mis met onze programma's, het ligt aan andere dingen: het klootjesvolk is te dom, het format van de Televizierring is kut (want democratisch), mensen hebben meerdere keren gestemd (wat anders natuurlijk noooooit gebeurt met sms/online-verkiezingen, en dat kan natuurlijk alleen maar bij VI), enz. Oftewel: wij zijn geweldig, maar de randvoorwaarden waren kut, het spel is kut, we nemen onze bal mee en we gaan naar huis en volgend jaar gaan we de spelregels veranderen zodat het weer gaat zoals wij het willen.
Vergelijk het maar met als Ajax verliest bij Heracles of zo: de bal was kut, het veld was kut of gewoon kunstgras (het faillissement van het voetbal!), het publiek zong heel hard en dat was intimiderend, de scheids was tegen ons, de tegenstander voetbalde niet braafjes mee maar verdedigde en counterde, oftewel alles en iedereen was kut behalve wij, de grote topclub. Slechte verliezers.
Het is ook een beetje hetzelfde als grote landen die nóg meer voorselectie willen voor de WK- en EK-kwalificaties, zodat ze niet het risico lopen dat ze onderuitgaan tegen kleine landen. Of Eredivisieclubs die de KNVB-beker anders willen zien zodat ze niet per ongeluk voor lul kunnen staan tegen Dordrecht. Dus laat die eerst maar tegen elkaar spelen en dan gaan wij wel met de eer strijken.
Of denk aan Freek de Jonge die geen zalen vol kan krijgen en dan roept: 'Ik wil alleen nog maar voor kleine zalen met intellectueel publiek optreden, ik wil het grote publiek niet meer.'
Ach gossie, wil je erover praten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Van het eerste tot het laatste woord dom gelul
Ik heb zelf ook 3x gestemd op VIquote:
Volgens mij snap je de post niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook 3x gestemd op VI
Wat heeft dat nou met Heracles en Ajax of met klootjesvolk te maken?
Het is juist het klootjesvolk dat naar VOH kijkt.
Mooi verhaal maar het slaat nergens op. Allemaal conspiracy theorien . Maak je druk over wat anders.
Vi haalt op maandag zelden MINDER dan 600k kijkersquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:28 schreef Heufd het volgende:
Hoe kan heel dat publiek überhaupt een mening hebben over Voetbal International? VI haalt zelden meer dan 600.000 kijkers. Het is statisch onmogelijk dat al die aangeklede apen ooit een uitzending hebben gekeken. Hoogstens wat fragmenten uit De TV Draait door of zo.
Al jaren niet meer, en zeker niet na VI Oranje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Vi haalt op maandag zelden MINDER dan 600k kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |