Maarten van der Weijden ken je niet?quote:
Ik ga het wel een keertje doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef themole het volgende:
Zag hem, zou ik een keer gaan stemmen voor het televiziergala?
Eigenlijk tegen mijn principes, maar ik gun het de makers wel een keer om in het zonnetje te staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Maarten van der Weijden ken je niet?
[..]
Ik ga het wel een keertje doen
Leuk! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:13 schreef Beaudelaire het volgende:
FOK! was bij de rode loper en vroeg een aantal kandidaten over het programma. Dit weekend op FOK!.
Idd, straks nog de 6de keer genomineerd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef Jabberwocky het volgende:
Zie net op Twitter dat VI de ring heeft gewonnen.
Ik denk niet dat WIDM 'm ooit nog gaat winnen eigenlijk, het duurt te lang.
Begint erg treurig te worden ja.quote:
Tof! Heb er zin in, jammer dat het nog even duurt voor de zoektocht weer fatsoenlijk gaat beginnen!quote:
Ik niet hoor, vind het veel leuker met BN'ers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:47 schreef kenwel het volgende:
Ik ken er 2 Marit en Maarten. De rest is onbekend voor mij en dat is niet erg want zo wordt het extra leuk om de mol te zoeken in het gezelschap. Natuurlijk wil iedereen een editie met gewone (geen BN'er) mensen maar dat komt misschien wel als ze over een paar jaar geen BN'er kunnen vinden die mee willen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |