Vrij ruw ook, ik vraag me af of Boskamp wel een tedere knuffelaar is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Jivis het volgende:
De omhelzing van Genee en Boskamp op 0:45 is ook legendarisch.
Die constante lach... Ik dacht dat hij er in bleef.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Jivis het volgende:
De omhelzing van Genee en Boskamp op 0:45 is ook legendarisch.
Succes supportersquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben benieuwd of de kijkcijfers gaan stijgen
Denk het nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef ZuidGrens het volgende:
wat had hij moeten zeggen? Hij maar een 'gewone' curator van de DSB hoor, hij heeft misschien wel niets met voetbal. Vond het tof dat ie er toch gewoon bij ging zitten, en hij kwam idd sympathiek over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bolle had wel echt niks te melden zeg, bijna genant.
Wellicht maandag een klein piekje dat in de weken daarna weer langzaam afneemt tot z'n gebruikelijke 550.000 kijkers.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Inderdaad, en dat zullen ook de mensen zijn die gister gestemd hebbbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:08 schreef Eenskijken het volgende:
het is wel een harde kern ja, de vaste mensen hier zijn bijna altijd aanwezig, en IRL zal het niet anders zijn.
En dan Caps Lock in het Duits.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:06 schreef Jivis het volgende:
Is 'Wij zijn de beste van Hilversum' al geweest als TT?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef tochweerhenk het volgende:
MET 37% PROCENT VAN DE STEMMEN.... VOETBAL INTERNATIONAL!
JAJAJAJAJ HAHAAH TOETERTJES TOETERTJES
New Kids zitten daar gewoon bij 3:48 :squote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:33 schreef Ties02 het volgende:
Kijk dan hoe ver wilfred het geschopt heeft
Iemand heeft het op 4chan gezet, maar we hebben volgens mij niet gewonnen door de internetstemmen, maar door sms en telefoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:35 schreef Seam het volgende:
Epische aflevering, wat een speech van Johan
Was hier nu online een enorm actie gevoerd via internet stemmen?
Heeft niks geholpen, je kon in het buitenland niet stemmen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Iemand heeft het op 4chan gezet, maar we hebben volgens mij niet gewonnen door de internetstemmen, maar door sms en telefoon
Mies Bouwman kijkt graag naar Voetbal International.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:33 schreef DrDentz het volgende:
Toen Mies lachte en zei dat ze het zo leuk vond had ik al zo'n vaag vermoeden hč.
Link naar 4chan topic?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Iemand heeft het op 4chan gezet, maar we hebben volgens mij niet gewonnen door de internetstemmen, maar door sms en telefoon
Wie is "we"?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:VI wint Televizier-Ring: 'Dit is een enorme domper'
De genodigden op de gala-avond ter ere van de uitreiking van de Televizier-Ring in het Amsterdamse Carré waren verrast, geschokt, geamuseerd of ontevreden over de uiteindelijke winnaar: Voetbal International. VI.nl verzamelde enkele reacties.
Vanuit het kamp van Wie is de Mol, met The Voice of Holland de andere genomineerde, klonken vooral geluiden van verbazing. 'Dit hadden de bookmakers niet voorspeld', meende presentator Pieter Jan Hagens.
'Voetbal International heeft fanatieke fans, die er alles aan deden om dit te laten gebeuren', beargumenteerde Angela Groothuizen (The Voice of Holland) het succes van Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp.
'Dit is een enorme domper op de feestvreugde', was de reactie van Linda de Mol die zelf gekozen werd tot vrouwelijke televisiepersoonlijkheid van het jaar. 'Ik heb dan zelf wel gewonnen maar TVOH had met deze kijkcijfers de ring zó verdiend. TVOH was belangrijker.'
'Ik ben een loser', grapte haar broer John, producent van TVOH én enkele keren tafelgast bij Voetbal International. 'In mijn leven heb ik zes keer een Televizier-Ring gewonnen, maar meestal niet in het jaar dat ik hem verwachtte. Dus winnen we hem volgend jaar.'
'Ik houd hier een katerig gevoel aan over', toonde Henny Huisman zich ook al niet tevreden met de winnaar. 'Omdat die nu naar mensen gaat die het niet echt wilden.' 'Onzin dat Johan Derksen die prijs niets vond', was Katja Schuurman het niet eens met de voormalige presentator van de Mini-Playback-Show. 'Hij vindt het vast slecht voor zijn imago om er blij mee te zijn.'
'Terechte erkenning voor een van de beste presentatoren van Nederland, Wilfred Genee. Zonder enige ironie. Feitenkennis, vakman en los. Mooi', liet columnist Nico Dijkshoorn via Twitter weten. 'En prachtig voor mijn favoriete sportschrijver Michel van Egmond, eindredacteur van VI.'
'Ik vind het geestig dat Voetbal International heeft gewonnen. Omdat Johan Derksen riep dat hij het flauwekul vond. Daar kan ik erg om lachen', meende het beroemdste televisie-gezicht dat ons land ooit kende, Mies Bouwman, die de prijswinnaar bekend mocht maken. En wie zijn wij om aan de woorden van de presentatrice te twijfelen?
Linda de Mol, Katja Schuurman, Henny Huisman en meer van dat eng botoxvolk wat gepikeerd naar huis gaat met hun plakhaar en designjurken.quote:
Ik vind Boskamp tig keer leuker dan Hansie, dat is meer een vastgelopen plaat, maar goed hij laat zich wel lekker makkelijk voor lul zettenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:46 schreef Perico het volgende:
Heerlijk om al die reacties hier te hebben gelezen, 12 topics lang.
Dit is echt historisch, de hele tv wereld (op John de Mol na) praatte iedereen toe naar een Voice of Holland overwinning. Zou nog mooier zijn geweest als Johan ook nog de ster gewonnen had en Diekstra op zeker Guus Meeuwis geklopt had.
Nu won iedereen van Ik Hou van Holland alweer alles. Ook compliment voor VI dat ze het roer hebben omgegooid. Jaren zat Willem van Hanegem er. Die ergerde zich net als Boskamp aan Wilfred, maar Boskamp doet dat 300x leuker.
Boskamp is nu eigenlijk ook al een icoon geworden, net als Hansie. Ook al erg benieuwd of Emile nog wat onderkoelde geestigheden heeft maandag.
Ja, die "lul" (aldus JD) was dus al een collega van hemquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Ewout Genemans is dus wel die baas van Voetbalfans.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef Thas het volgende:
Hou eens op over 4chan, dat heeft 0 extra stemmen opgeleverd..
Wat triest zeg. Vooral van die Linda de Mol. De half miljoen kijkers kunnen hun programma blijkbaar meer waarderen dan de 4 miljoen kijkers van TVOH.quote:
Nee dat was Peter Jan Rensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:13 schreef Eenskijken het volgende:
henny huisman was nog tof toen ie de soundmixshow deed oid.. dat kinderprogramma met dromen.. nu is het een beetje een lul geworden..
Linda de Mol vindt het een smet? Zij is een smet op mijn levenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat triest zeg. Vooral van die Linda de Mol. De half miljoen kijkers kunnen hun programma blijkbaar meer waarderen dan de 4 miljoen kijkers van TVOH.
Dat was ook Peter-Jan Rens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:12 schreef Caland het volgende:
Henny Huisman moet eens wat minder zuipen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Comment van YouTube
''Wir sind der beste fon hilversum, wir sind der beste fon niederland, und vieleicht fon europa''
Hij is bezig met het oprichten van z'n eigen zender, 'Rens 1'.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waar is die gast eigenlijk?
Geeft nooit op
Ze moeten dan eens een internationale competitie houden nu ze kampioen van Nederland zijn.. Derksen en Genee tegen Match of the Day en Dubai TV.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Comment van YouTube
''Wir sind der beste fon hilversum, wir sind der beste fon niederland, und vieleicht fon europa''
Als het gaat om commentaar maakt Sierdje maakt natuurlijk gehakt van die notoire noboddies van de BBC.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze moeten dan eens een internationale competitie houden nu ze kampioen van Nederland zijn.. Derksen en Genee tegen Match of the Day en Dubai TV.
Match of the day kan je beter vergelijken met studio sport.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze moeten dan eens een internationale competitie houden nu ze kampioen van Nederland zijn.. Derksen en Genee tegen Match of the Day en Dubai TV.
Ik vind dit nog triester:quote:
Die mensen, wat een trieste figuren en wat kunnen die weinig zegquote:Bert van der Veer: Desastreuze ontwikkeling voor de Televizier-Ring
Voetbal International won gisteren de Gouden Televizier-Ring. Niet iedereen bleek daar echter even gelukkig mee te zijn. Bert van der Veer sprak bij SBS Shownieuws zelfs van een "desastreuze ontwikkeling".
Van der Veer: "Het is geen ramp voor de wereld, maar het is wel een desastreuze ontwikkeling voor de Televizier-Ring. Ik vind eigenlijk dat als er geen maatregelen genomen worden om dit volgend jaar op een andere manier te laten kiezen, het een nutteloze prijs geworden is. Een prijs die niets waard is."
Gelukkig waren er ook sportievere reacties. Zo liet John de Mol, producent van mede-genomineerde The Voice of Holland, weten het "eigenlijk wel grappig" te vinden. De Mol: "Voetbal International is mijn favoriete programma. Als je dan zelf niet wint, kan maar beter je favoriete programma winnen."
Gijp zit daar gewoon op de redactie van Rijnmond :squote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Die ring is nog te lelijk voor het woonwagenkamp, aldus Johan D.
"Je blijft aan alles haken zal ik maar zeggen."quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Huh, waar zie jij hem dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gijp zit daar gewoon op de redactie van Rijnmond :s
Nu ik nog eens goed kijk kan het ook z'n broer zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Van Harte gefeliciteerd Johan' .. zegt 'ie.
Nee joh, dat is hem niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze periode heeft een zware wissel getrokken op z'n stem dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon z'n collega daar bij Rijnmond.quote:
Op 2:11 zie je wat duidelijker hoe hard de klappen zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Jan Kooijemans? Art? Pieter-Jan reageerde wel netjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:38 schreef Caland het volgende:
Hebben ze al een reactie van die kerel van wie is de mol? Zelden iemand zo zuur zien kijken.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Jan Kooijemans? Art? Pieter-Jan reageerde wel netjes.
Das Pieter-Jan.quote:
Die zit daar ook al 5 jaar voor jan lulquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:38 schreef Caland het volgende:
Hebben ze al een reactie van die kerel van wie is de mol? Zelden iemand zo zuur zien kijken.
Moet je even in het Talentjachten-subforum kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil het TVOH-topic lezen maar dat kan ik niet vinden
Ah bestaat dat ook?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Moet je even in het Talentjachten-subforum kijken.
Ja, daar staat hij tussen die 378932789 andere talentenjachtenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Moet je even in het Talentjachten-subforum kijken.
Thxquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:45 schreef Muto het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)en-enorme-domper.htm
Hier staan reacties, ook van die van De Mol.
Volgens Bert is het einde der mensheid nabij nu VI heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:45 schreef J2T het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die Bert zo over de zeik is? Hij was toch nergens voor genomineerd? Wat een droeftoeter zeg.
Daarom juist.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:45 schreef J2T het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die Bert zo over de zeik is? Hij was toch nergens voor genomineerd? Wat een droeftoeter zeg.
Kan me wel een beetje voorstellen dat als je uit het TV vak komt en veel formats bedenkt je jezelf een beetje voor lul voelt staan als een "simpel" concept winnaar wordtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:45 schreef J2T het volgende:
Ach, ze is altijd best wel positief over VI en vooral Johan. Ze ligt volgens mij ook in een deuk op het moment dat ze ziet dat VI in de envelop zit.quote:
Iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ach, ze is altijd best wel positief over VI en vooral Johan. Ze ligt volgens mij ook in een deuk op het moment dat ze ziet dat VI in de envelop zit.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:49 schreef J2T het volgende:
'Dit is een enorme domper op de feestvreugde', was de reactie van Linda de Mol die zelf gekozen werd tot vrouwelijke televisiepersoonlijkheid van het jaar. 'Ik heb dan zelf wel gewonnen maar TVOH had met deze kijkcijfers de ring zó verdiend. TVOH was belangrijker.'
![]()
![]()
Ja, verder een tof wijf hoor. Maar het blijkt dus dat heel de AVRO geen rekening had gehouden met een overwinning van VI. Anders hadden ze wel even aan Mies uitgelegd wie Ewoud was en wie de prijs in ontvangst kwam nemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ach, ze is altijd best wel positief over VI en vooral Johan. Ze ligt volgens mij ook in een deuk op het moment dat ze ziet dat VI in de envelop zit.
Lief als in volledig de weg kwijt door dementie? Dan klopt het wel ja.quote:
Beetje gedronken. Maar je zal haar niet kunnen betrappen op uitspraken zoals die van Kooijekut.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Lief als in volledig de weg kwijt door dementie? Dan klopt het wel ja.
Niet genoeg gelukkig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand hoeveel % van de stemmen TVOH en Wie is de Mol hadden?
Behoorlijk lomp hoe ze die programmadirecteur behandelde. Het Hilversumse kliekje genoot er zichtbaar en hoorbaar wel van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje gedronken. Maar je zal haar niet kunnen betrappen op uitspraken zoals die van Kooijekut.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:54 schreef Tarado het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd wat Sjek van G van deze overwinning vindt, heeft hij al commentaar gegeven of moeten we daar tot morgenavond op wachten?
Het viel me net op dat toen Mies de genomineerden voorlas er bij VI zelfs boegeroep was in de zaal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Behoorlijk lomp hoe ze die programmadirecteur behandelde. Het Hilversumse kliekje genoot er zichtbaar en hoorbaar wel van.
'VI de televizierring gewonnen, zeg het maar jongens? Oh wacht, om nog even terug te komen op Ajax...'quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:54 schreef Tarado het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd wat Sjek van G van deze overwinning vindt, heeft hij al commentaar gegeven of moeten we daar tot morgenavond op wachten?
Denk je nou echt dat ze dat gaan bespreken morgen op de dag van de Klassieker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
'VI de televizierring gewonnen, zeg het maar jongens? Oh wacht, om nog even terug te komen op Ajax...'
Even kort aan het begin van de uitzending kan gewoon hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:57 schreef J2T het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze dat gaan bespreken morgen op de dag van de Klassieker?
Jawel, die gaat ze wel feliciteren. Hadden Rene ook beterschap gewenst.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:57 schreef J2T het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze dat gaan bespreken morgen op de dag van de Klassieker?
Lijkt me ook niet meer dan normaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Jawel, die gaat ze wel feliciteren. Hadden Rene ook beterschap gewenst.
DAT IS TOCH OOK ZO.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:00 schreef Heufd het volgende:
TVOH belangrijker dan Voetbal International. Linda de MolDom mens.
Nu je het zegt, ja. Een talentenjacht. Vernieuwend en belangrijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
DAT IS TOCH OOK ZO.
Het is een talentenjacht. Met omgedraaide stoelen. OMGEDRAAIDE STOELEN.
Godverdomme dan moet je briljant zijn om dat te bedenken.
Meneer de Mol heeft weer aardig wat miljoenen bijgeschreven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
DAT IS TOCH OOK ZO.
Het is wel een leuke programmaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
DAT IS TOCH OOK ZO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is wel een leuke programmaAls VI er niet op is kijk ik altijd TVOH.
Zeker onder dwang van je vriendin. Zo niet, kweek ballen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is wel een leuke programmaAls VI er niet op is kijk ik altijd TVOH.
Hoezo? Ze was vooral oprecht blij dat VI gewonnen had.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Lief als in volledig de weg kwijt door dementie? Dan klopt het wel ja.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:08 schreef Buitendam het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert; die de Mol is echt wel de koning van de televisie. Buiten het feit dat 9 van de tien van zijn programma's mij totaal koud laten (Big Brother, De Gouden Kooi, Idols, TVOH) is hij wel uniek in zijn soort.
En daarnaast ook nog eens sympathiek.
Ze stond daar maar wat voor zich uit te stamelen en ging enorm onbeschoft om met die programmadirecteur. Of dement, of ze had teveel gezopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hoezo? Ze was vooral oprecht blij dat VI gewonnen had.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker onder dwang van je vriendin. Zo niet, kweek ballen.
7 oktober nog man, gewoon Nederland - Moldavie gemist omdat je The Voice zat te kijken. Toe maar.quote:
Tsjah, kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
7 oktober nog man, gewoon Nederland - Moldavie gemist omdat je The Voice zat te kijken. Toe maar.
Idols is niet van hem, maar verder ben ik het er wel mee eens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:08 schreef Buitendam het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert; die de Mol is echt wel de koning van de televisie. Buiten het feit dat 9 van de tien van zijn programma's mij totaal koud laten (Big Brother, De Gouden Kooi, Idols, TVOH) is hij wel uniek in zijn soort.
En daarnaast ook nog eens sympathiek.
Ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:23 schreef Jmsls het volgende:
Kreeg Aad nou nog zijn tweede balletje?
Ik zal ook vast een paar andere unieke programma's zijn vergeten. Maar uiteindelijk is hij heel rijk geworden door formats te bedenken en die voor heeeeel veel geld te verkopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Idols is niet van hem, maar verder ben ik het er wel mee eens.
Toch nog jammer dat Johan zelf niet won om het feest compleet te maken gisteren.
Ook goedemorgenquote:
Maar na de reclame lag er weer een balletje klaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, Ik hoorde Genee zeggen: We hebben geen balletjes meer
Oh, okquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar na de reclame lag er weer een balletje klaar.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Idols is niet van hem, maar verder ben ik het er wel mee eens.
Toch nog jammer dat Johan zelf niet won om het feest compleet te maken gisteren.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
(PAINT) Wilfred Genee Voetbal International
Straks? Maandag idd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:23 schreef julian6 het volgende:
straks bij dwdd word er vast ook wel aandacht aan gegeven
Moet gezegd worden, Matthijs is de enige die openlijk VI tot winnaar uitriep op voorhand en is altijd positief geweest ondanks Derksen zijn "subtiele" kritiekquote:
De TV Draait Door leent ook bijna elke week wel een paar fragmenten van VIquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet gezegd worden, Matthijs is de enige die openlijk VI tot winnaar uitriep op voorhand en is altijd positief geweest ondanks Derksen zijn "subtiele" kritiek
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:47 schreef Jivis het volgende:
Wijzig die kut TT eens aub. Alles beter dan dit.
Je vergeet JdMquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet gezegd worden, Matthijs is de enige die openlijk VI tot winnaar uitriep op voorhand en is altijd positief geweest ondanks Derksen zijn "subtiele" kritiek
+1, vooral ook benieuwd wat Paul er van vindtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Zometeen, Mies bij Pau!l, Nederland 1..
Benieuwd wat ze gaat zeggen over VI
Paul vindt VI leuk, heeftie een keer gezegd. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
+1, vooral ook benieuwd wat Paul er van vindt
Paul doet een homoseksueel hondje na denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
+1, vooral ook benieuwd wat Paul er van vindt
Paul zegt wel meer dingen die ie toch niet meent, maar René was wel een keer te gast, alleen die voelde zich niet echt op zn gemakquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Paul vindt VI leuk, heeftie een keer gezegd. Ben benieuwd.
Wat vond ze een afgang? Dat vi won?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:50 schreef marcodej het volgende:
Dat ze het een rare afgang vond voor de Televizierring (uiteraard verpakt in een hoop gezelligheid, want niemand mag kwaad worden op Mies).
een afgang van de ring, komt erop neer dus dat ze de mening van bert onderbouwt, alleen probeert ze het lief te verwoordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat vond ze een afgang? Dat vi won?
Bij Tour Du Jour heerste hij zwaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:07 schreef Ties02 het volgende:
Dijkstra had echt wel iets moeten winnen ook
Ik heb wel gelachen om de mensen die de grapjes schrijven die hij voorleestquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Harm Edens?
ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Grappig inderdaad zo'n autocuequote:
Dan lach je niet om Harm Edens, maar om Harm AutoCuequote:
Kan niet...Genee lacht teveel om zijn eigen grappenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Zou Genee die grappen niet veel beter voor kunnen lezen? En dan Derksen: "Ja, hij is echt leuk."
Wie heeft dit gezegd?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Die homo heeft wel iets met piemels.
"Mannen als Johan Derksen, Hugo Borst, René van der Gijp en Hans Kraay Jr., die vijftig jaar geleden al bij elkaar op school zaten en altijd stiekem in de zandbak keken wie de grootste had. Telkens kwamen ze weer bedrogen uit: het was klein en het bleef klein. Daarom zijn ze hun bevrediging elders gaan zoeken."
"Mannen rond een tafel die eindeloos zwetsen over wedstrijden waarvan ik de uitslag al weet en waarvan de hoogtepunten al acht keer langs zijn gekomen. Voetbalwedstrijden zo lang inleiden en er daarna zo lang over napraten – dat lijkt verdacht veel op voor- en naspel. Het voor- en naspel waar ze thuis niet aan doen omdat ze almaar op de buis over voetbal aan het zeuren zijn. Mevrouw Borst en mevrouw Derksen zouden er een moord voor plegen als ze van hun mannen een fractie van die aandacht konden krijgen."
Wist ik ook nietquote:
Harm blijft een gaylord, dat wisten we al. Maar dat vergeven we hem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Die homo heeft wel iets met piemels.
"Mannen als Johan Derksen, Hugo Borst, René van der Gijp en Hans Kraay Jr., die vijftig jaar geleden al bij elkaar op school zaten en altijd stiekem in de zandbak keken wie de grootste had. Telkens kwamen ze weer bedrogen uit: het was klein en het bleef klein. Daarom zijn ze hun bevrediging elders gaan zoeken."
"Mannen rond een tafel die eindeloos zwetsen over wedstrijden waarvan ik de uitslag al weet en waarvan de hoogtepunten al acht keer langs zijn gekomen. Voetbalwedstrijden zo lang inleiden en er daarna zo lang over napraten – dat lijkt verdacht veel op voor- en naspel. Het voor- en naspel waar ze thuis niet aan doen omdat ze almaar op de buis over voetbal aan het zeuren zijn. Mevrouw Borst en mevrouw Derksen zouden er een moord voor plegen als ze van hun mannen een fractie van die aandacht konden krijgen."
2011 Amsterdam Gay Pride AVRO Nederland 3 (presentator)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:12 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wat blijkt, Ewout heeft zelfs een hitje gehad
2007: Sterren Dansen op het IJs (Deelnemer)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
2011 Amsterdam Gay Pride AVRO Nederland 3 (presentator)
Hmm.
Was dit toevallig gisteravond?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:20 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
2011: Porno in de Polder (Producent)
Geen idee?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef Doublepain het volgende:
Porno in de polder
Welker zender zend dat uit?
Hmm dat grapje over een lul vond hij stiekem toch leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:23 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Geen idee?
Maar het mysterie over Ewout is opgelost
http://www.nu.nl/achterkl(...)mans-biseksueel.html
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hmm dat grapje over een lul vond hij stiekem toch leuk
En een Marokkaanse schandknaap als jij, alleen iets uit je jeugd, natuurlijk, kan het weten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij komt trouwens op mij over als een homoďst.˛
Ik val op voornamelijk technische voetballers. Jongens van de wentelwiekenschool: Robben, Ronaldo, Van Persie, Taarabt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
En een Marokkaanse schandknaap, alleen iets uit je jeugd, natuurlijk, kan het weten.
Jij bent van de mannenliefde?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik val op voornamelijk technische voetballers. Jongens van de wentelwiekenschool: Robben, Ronaldo, Van Persie, Taarabt.˛
Voetbaltechnisch gezien ben ik er zeker niet vies van, verre van zelfs.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent van de mannenliefde?
Een Oussama Assaidi mag je toch ook wel in dat rijtje scharen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik val op voornamelijk technische voetballers. Jongens van de wentelwiekenschool: Robben, Ronaldo, Van Persie, Taarabt.˛
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Een Oussama Assaidi mag je toch ook wel in dat rijtje scharen.![]()
Rijtje scharen.![]()
˛
Klopt, maar dat is een Marokkaanse voetballer. Als ik hem in dat rijtje had geplaatst was hij de 3de Marokkaan na van Persie en Taarabt. Je weet dat ze dat hier niet waarderen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Een Oussama Assaidi mag je toch ook wel in dat rijtje scharen.![]()
Rijtje scharen.![]()
˛
Klopt helemaal man.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een Marokkaanse voetballer. Als ik hem in dat rijtje had geplaatst was hij de 3de Marokkaan na van Persie en Taarabt. Je weet dat ze dat hier niet waarderen.
Niet waarderen.˛
Ik voel een essay aankomen jongens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Ewout voelde zich erg ongemakkelijk leek wel. Hij komt trouwens op mij over als een homoďst.˛
Essay over homo's heeft hij toch alquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik voel een essay aankomen jongens. [ afbeelding ]
De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Essay over homo's heeft hij toch al
Joh...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Essay over homo's heeft hij toch al
Van persië is nederlandsch, zijn bitch is mocroquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een Marokkaanse voetballer. Als ik hem in dat rijtje had geplaatst was hij de 3de Marokkaan na van Persie en Taarabt. Je weet dat ze dat hier niet waarderen.
Niet waarderen.˛
quote:
quote:"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
- door Bansheeboy -
Wie of wat zijn homo's en waarom?
Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd die op een bepaald punt in hun leven hebben besloten en er dus voor hebben gekozen om zich te laten entertainen door "mensen" van hetzelfde nabije geslacht. Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.
Waarom valt het onder de noemer "afwijking" ?
De mens heeft als natuurlijk instinct te willen overleven, hoe moeilijk de omstandigheden ook zijn. Bij mensen van het homo-isme is dit belangrijke mensenlijke kenmerk op DNA-niveau uitgeschakeld, en wel vanwege de eigen keuze. Het meest schadelijk gevolg van het homo-isme is de totale vernietiging van de mensenheid omdat zij zich niet (willen) voortplanten.
Bovenal is het een afwijking in de hersens, omdat bv. het verheven dierenrijk zulke voorbeelden niet kent en altijd handelt naar de geests der voorplanting.
Ok, leuk en aardig, maar zijn er ook echt problemen ?
En of die er zijn ! Veel homo's schuwen het niet om hun ideologie op te dringen aan anderen die wel hun volle verstand gebruiken en dus wel begrijpen dat de "Stekker in het stopcontact" hoort. Problemen die we aan hun te danken hebben zijn o.a.:
- Overvloed aan goedkope laxeermiddel verkrijgbaar op de markt, omdat homo's denken dat hun bruinwerktaferelen voldoende laxerend zijn en dus afzien van aanschaf van deze producten
- Ik kijk zo wel
- Afname ontwikkeling wereldbevolking
- Toename kamikaze-taferelen omdat homo's niet kunnen blijven leven zonder zich schuldig te voelen en dus voor de makkelijkste weg kiezen
- etc.
- Afname verkoop heren-kleding omdat homo's zich ook thuis voelen in dames-kleding
Hoe lossen we dit probleem dan op ???
Dit probleem is een probleem waar de hele samenleving mee te maken heeft. De enige manier om dit te veranderen is door jongens en meisjes zo vroeg mogelijk te leren hoe het WEL hoort. Opvoeding en educatie is dus van enorm belang !
Ik ga me even subscriben, maar hij heeft al 2 jaar geen essays meer gepubliceerd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !
Staat bij mijn favorieten.
Ik moet zeggen dat ik al enige tijd rondpendel met het idee weer eens in de pen te klimmen. Het probleem is alleen dat ik zowat alle aansprekende onderwerpen reeds onderzocht heb.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ga me even subscriben, maar hij heeft al 2 jaar geen essays meer gepubliceerd.
Ik denk dat het tijd is voor weer een ban BansheeBoyquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik al enige tijd rondpendel met het idee weer eens in de pen te klimmen. Het probleem is alleen dat ik zowat alle aansprekende onderwerpen reeds onderzocht heb.
Onderzocht heb.˛
Zo! Ik prijs zijn rechte rug, maar ik volg hem vaak niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef DrDentz het volgende:
De volgende scriptie moet qua titel in ieder geval over Enait's 'Terrornoia: how the propa-ugandists used the omni-territorialization of terror for the fundamentalismanization of criminal law in a multi-cultus-ritualistic society' heen.
Een zoutzuur solutie wellicht?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Volgende essay BB.
"Wat zijn marokkanen, en hoe lossen we dit probleem op".
Troll of niet het blijft een lieve jongen met een geweldige vrouw. Hoe was de zaterdagse pizza avond Banshee?:{quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef Smoofie het volgende:
Soms vraag ik me af of hij het meent of gewoon een big fucking troll is
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een zoutzuur solutie wellicht?˛
Je bent dequote:
Ja, ik ben van mening dat dit forum eigenlijk net als VI hoort te zijn. Maar daar denken de mods vaak anders over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof het bij VI alleen over voetbal gaat
Dit is geen slowchat. Ga dan naar Hools ofzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben van mening dat dit forum eigenlijk net als VI hoort te zijn. Maar daar denken de mods vaak anders over.
Anders over.˛
Wat ben jij ook een verschrikkelijke kutuser zegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben van mening dat dit forum eigenlijk net als VI hoort te zijn. Maar daar denken de mods vaak anders over.
Anders over.˛
Haten op bansheeboy.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een verschrikkelijke kutuser zeg
Ze hebben in Hilversum niet echt door dat ze het gelijk van Derksen hier alleen maar mee bewijzenquote:
Enait is de verpersoonlijking van interessantdoenerij, wat is die man bang zeg, en dat dan proberen te compenseren. Net zo'n jongetje die de pestkop uit gaat hangen omdat hij onzeker is over de lengte van z'n lul. Gaat helemaal nergens over echt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef DrDentz het volgende:
De volgende scriptie moet qua titel in ieder geval over Enait's 'Terrornoia: how the propa-ugandists used the omni-territorialization of terror for the fundamentalismanization of criminal law in a multi-cultus-ritualistic society' heen.
Dit kun je met argumenten staven?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef Thas het volgende:
[..]
Enait is de verpersoonlijking van interessantdoenerij, wat is die man bang zeg, en dat dan proberen te compenseren. Net zo'n jongetje die de pestkop uit gaat hangen omdat hij onzeker is over de lengte van z'n lul. Gaat helemaal nergens over echt.
Ach, voorlopig vinden 40% van de bezoekers van de Shownieuws-website het terecht dat VI de Ring gewonnen heeft, tegen 36% die het onterecht vindt. Dus de meeste mensen zijn het er gewoon mee eens!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:15 schreef Doublepain het volgende:
Jajaja shownieuws zo met mensen die er niet mee eens zijn
Genieten
VI zou ook winnen als ze een eigen versie op shownieuws zouden maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ach, voorlopig vinden 40% van de bezoekers van de Shownieuws-website het terecht dat VI de Ring gewonnen heeft, tegen 36% die het onterecht vindt. Dus de meeste mensen zijn het er gewoon mee eens!
Ow ja... stem hier op de poll: http://www.shownieuws.tv/
Dat zie je gewoon aan z'n gedrag/taalgebruik/interessantdoenery, dat dat voort komt uit angst, dat hij denkt dat de hele (blanke) wereld vanaf seconde 1 tegen hem is, ook aan z'n uitspraken (zie ook wiki).quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit kun je met argumenten staven?˛
heerlijk die zure reactiesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:57 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.shownieuws.tv/video/bners-over-ring-winst-vi/
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik vind het wel jammer voor het programma.
Ik hoop niet dat Gijpie naar Barca heeft gekeken vanavond.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:19 schreef Ties02 het volgende:
Ben benieuwd of Bert vd Veer even lekker te kakken wordt gezet
en ben ook benieuwd of Gijpie er heel onverwachts toch weer is
Als vd Veer maandag verder gaat met die vuilspuiterij, dan solliciteert ie naar een Gaddafi-behandelingquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:19 schreef Ties02 het volgende:
Ben benieuwd of Bert vd Veer even lekker te kakken wordt gezet
en ben ook benieuwd of Gijpie er heel onverwachts toch weer is
en de mening van Carlo boshard is relevant mdat....quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft Carlo al gesproken? Hij vindt VI ook wel leuk, benieuwd wat hij er van vindt.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:25 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
en de mening van Carlo boshard is relevant rullevant omdat....
Carlo is baasquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:25 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
en de mening van Carlo boshard is relevant mdat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |