Vrij ruw ook, ik vraag me af of Boskamp wel een tedere knuffelaar is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Jivis het volgende:
De omhelzing van Genee en Boskamp op 0:45 is ook legendarisch.
Die constante lach... Ik dacht dat hij er in bleef.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Jivis het volgende:
De omhelzing van Genee en Boskamp op 0:45 is ook legendarisch.
Succes supportersquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben benieuwd of de kijkcijfers gaan stijgen
Denk het nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef ZuidGrens het volgende:
wat had hij moeten zeggen? Hij maar een 'gewone' curator van de DSB hoor, hij heeft misschien wel niets met voetbal. Vond het tof dat ie er toch gewoon bij ging zitten, en hij kwam idd sympathiek over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bolle had wel echt niks te melden zeg, bijna genant.
Wellicht maandag een klein piekje dat in de weken daarna weer langzaam afneemt tot z'n gebruikelijke 550.000 kijkers.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Inderdaad, en dat zullen ook de mensen zijn die gister gestemd hebbbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:08 schreef Eenskijken het volgende:
het is wel een harde kern ja, de vaste mensen hier zijn bijna altijd aanwezig, en IRL zal het niet anders zijn.
En dan Caps Lock in het Duits.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:06 schreef Jivis het volgende:
Is 'Wij zijn de beste van Hilversum' al geweest als TT?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef tochweerhenk het volgende:
MET 37% PROCENT VAN DE STEMMEN.... VOETBAL INTERNATIONAL!
JAJAJAJAJ HAHAAH TOETERTJES TOETERTJES
New Kids zitten daar gewoon bij 3:48 :squote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:33 schreef Ties02 het volgende:
Kijk dan hoe ver wilfred het geschopt heeft
Iemand heeft het op 4chan gezet, maar we hebben volgens mij niet gewonnen door de internetstemmen, maar door sms en telefoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:35 schreef Seam het volgende:
Epische aflevering, wat een speech van Johan
Was hier nu online een enorm actie gevoerd via internet stemmen?
Heeft niks geholpen, je kon in het buitenland niet stemmen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Iemand heeft het op 4chan gezet, maar we hebben volgens mij niet gewonnen door de internetstemmen, maar door sms en telefoon
Mies Bouwman kijkt graag naar Voetbal International.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:33 schreef DrDentz het volgende:
Toen Mies lachte en zei dat ze het zo leuk vond had ik al zo'n vaag vermoeden hč.
Link naar 4chan topic?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Iemand heeft het op 4chan gezet, maar we hebben volgens mij niet gewonnen door de internetstemmen, maar door sms en telefoon
Wie is "we"?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:VI wint Televizier-Ring: 'Dit is een enorme domper'
De genodigden op de gala-avond ter ere van de uitreiking van de Televizier-Ring in het Amsterdamse Carré waren verrast, geschokt, geamuseerd of ontevreden over de uiteindelijke winnaar: Voetbal International. VI.nl verzamelde enkele reacties.
Vanuit het kamp van Wie is de Mol, met The Voice of Holland de andere genomineerde, klonken vooral geluiden van verbazing. 'Dit hadden de bookmakers niet voorspeld', meende presentator Pieter Jan Hagens.
'Voetbal International heeft fanatieke fans, die er alles aan deden om dit te laten gebeuren', beargumenteerde Angela Groothuizen (The Voice of Holland) het succes van Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp.
'Dit is een enorme domper op de feestvreugde', was de reactie van Linda de Mol die zelf gekozen werd tot vrouwelijke televisiepersoonlijkheid van het jaar. 'Ik heb dan zelf wel gewonnen maar TVOH had met deze kijkcijfers de ring zó verdiend. TVOH was belangrijker.'
'Ik ben een loser', grapte haar broer John, producent van TVOH én enkele keren tafelgast bij Voetbal International. 'In mijn leven heb ik zes keer een Televizier-Ring gewonnen, maar meestal niet in het jaar dat ik hem verwachtte. Dus winnen we hem volgend jaar.'
'Ik houd hier een katerig gevoel aan over', toonde Henny Huisman zich ook al niet tevreden met de winnaar. 'Omdat die nu naar mensen gaat die het niet echt wilden.' 'Onzin dat Johan Derksen die prijs niets vond', was Katja Schuurman het niet eens met de voormalige presentator van de Mini-Playback-Show. 'Hij vindt het vast slecht voor zijn imago om er blij mee te zijn.'
'Terechte erkenning voor een van de beste presentatoren van Nederland, Wilfred Genee. Zonder enige ironie. Feitenkennis, vakman en los. Mooi', liet columnist Nico Dijkshoorn via Twitter weten. 'En prachtig voor mijn favoriete sportschrijver Michel van Egmond, eindredacteur van VI.'
'Ik vind het geestig dat Voetbal International heeft gewonnen. Omdat Johan Derksen riep dat hij het flauwekul vond. Daar kan ik erg om lachen', meende het beroemdste televisie-gezicht dat ons land ooit kende, Mies Bouwman, die de prijswinnaar bekend mocht maken. En wie zijn wij om aan de woorden van de presentatrice te twijfelen?
Linda de Mol, Katja Schuurman, Henny Huisman en meer van dat eng botoxvolk wat gepikeerd naar huis gaat met hun plakhaar en designjurken.quote:
Ik vind Boskamp tig keer leuker dan Hansie, dat is meer een vastgelopen plaat, maar goed hij laat zich wel lekker makkelijk voor lul zettenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:46 schreef Perico het volgende:
Heerlijk om al die reacties hier te hebben gelezen, 12 topics lang.
Dit is echt historisch, de hele tv wereld (op John de Mol na) praatte iedereen toe naar een Voice of Holland overwinning. Zou nog mooier zijn geweest als Johan ook nog de ster gewonnen had en Diekstra op zeker Guus Meeuwis geklopt had.
Nu won iedereen van Ik Hou van Holland alweer alles. Ook compliment voor VI dat ze het roer hebben omgegooid. Jaren zat Willem van Hanegem er. Die ergerde zich net als Boskamp aan Wilfred, maar Boskamp doet dat 300x leuker.
Boskamp is nu eigenlijk ook al een icoon geworden, net als Hansie. Ook al erg benieuwd of Emile nog wat onderkoelde geestigheden heeft maandag.
Ja, die "lul" (aldus JD) was dus al een collega van hemquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Ewout Genemans is dus wel die baas van Voetbalfans.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef Thas het volgende:
Hou eens op over 4chan, dat heeft 0 extra stemmen opgeleverd..
Wat triest zeg. Vooral van die Linda de Mol. De half miljoen kijkers kunnen hun programma blijkbaar meer waarderen dan de 4 miljoen kijkers van TVOH.quote:
Nee dat was Peter Jan Rensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:13 schreef Eenskijken het volgende:
henny huisman was nog tof toen ie de soundmixshow deed oid.. dat kinderprogramma met dromen.. nu is het een beetje een lul geworden..
Linda de Mol vindt het een smet? Zij is een smet op mijn levenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat triest zeg. Vooral van die Linda de Mol. De half miljoen kijkers kunnen hun programma blijkbaar meer waarderen dan de 4 miljoen kijkers van TVOH.
Dat was ook Peter-Jan Rens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:12 schreef Caland het volgende:
Henny Huisman moet eens wat minder zuipen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Comment van YouTube
''Wir sind der beste fon hilversum, wir sind der beste fon niederland, und vieleicht fon europa''
Hij is bezig met het oprichten van z'n eigen zender, 'Rens 1'.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waar is die gast eigenlijk?
Geeft nooit op
Ze moeten dan eens een internationale competitie houden nu ze kampioen van Nederland zijn.. Derksen en Genee tegen Match of the Day en Dubai TV.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Comment van YouTube
''Wir sind der beste fon hilversum, wir sind der beste fon niederland, und vieleicht fon europa''
Als het gaat om commentaar maakt Sierdje maakt natuurlijk gehakt van die notoire noboddies van de BBC.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze moeten dan eens een internationale competitie houden nu ze kampioen van Nederland zijn.. Derksen en Genee tegen Match of the Day en Dubai TV.
Match of the day kan je beter vergelijken met studio sport.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze moeten dan eens een internationale competitie houden nu ze kampioen van Nederland zijn.. Derksen en Genee tegen Match of the Day en Dubai TV.
Ik vind dit nog triester:quote:
Die mensen, wat een trieste figuren en wat kunnen die weinig zegquote:Bert van der Veer: Desastreuze ontwikkeling voor de Televizier-Ring
Voetbal International won gisteren de Gouden Televizier-Ring. Niet iedereen bleek daar echter even gelukkig mee te zijn. Bert van der Veer sprak bij SBS Shownieuws zelfs van een "desastreuze ontwikkeling".
Van der Veer: "Het is geen ramp voor de wereld, maar het is wel een desastreuze ontwikkeling voor de Televizier-Ring. Ik vind eigenlijk dat als er geen maatregelen genomen worden om dit volgend jaar op een andere manier te laten kiezen, het een nutteloze prijs geworden is. Een prijs die niets waard is."
Gelukkig waren er ook sportievere reacties. Zo liet John de Mol, producent van mede-genomineerde The Voice of Holland, weten het "eigenlijk wel grappig" te vinden. De Mol: "Voetbal International is mijn favoriete programma. Als je dan zelf niet wint, kan maar beter je favoriete programma winnen."
Gijp zit daar gewoon op de redactie van Rijnmond :squote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Die ring is nog te lelijk voor het woonwagenkamp, aldus Johan D.
"Je blijft aan alles haken zal ik maar zeggen."quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Huh, waar zie jij hem dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gijp zit daar gewoon op de redactie van Rijnmond :s
Nu ik nog eens goed kijk kan het ook z'n broer zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Van Harte gefeliciteerd Johan' .. zegt 'ie.
Nee joh, dat is hem niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze periode heeft een zware wissel getrokken op z'n stem dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon z'n collega daar bij Rijnmond.quote:
Op 2:11 zie je wat duidelijker hoe hard de klappen zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Jan Kooijemans? Art? Pieter-Jan reageerde wel netjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:38 schreef Caland het volgende:
Hebben ze al een reactie van die kerel van wie is de mol? Zelden iemand zo zuur zien kijken.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Jan Kooijemans? Art? Pieter-Jan reageerde wel netjes.
Das Pieter-Jan.quote:
Die zit daar ook al 5 jaar voor jan lulquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:38 schreef Caland het volgende:
Hebben ze al een reactie van die kerel van wie is de mol? Zelden iemand zo zuur zien kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |