Ik snap wel wat hij bedoelt want de prijs is bedoelt voor beste programma/idee maargoed desalniettemin ben ik blij voor Gijpie en Johanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef Geo3kant het volgende:
Looooooooooooooooooolnu is het ee nnutteloze prijs..
EIGEN SCHULD HILVERSUM SCUM.. jullie willen je zakkenvullen met die sms praktijken.. LEKKER VOOR JULLIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd! En wtf SBS6, heb je voor dit blokje 20 min reclamequote:
René was er nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef tralalala het volgende:
Maar mensen even eerlijk...Uitzending van VI was echt matig vergeleken met vorig jaar...
Welke idioot komt er dan ook op om Aad de Mos op zon avond uit te nodigen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef tralalala het volgende:
Maar mensen even eerlijk...Uitzending van VI was echt matig vergeleken met vorig jaar...
Alleen hierom gaan mensen volgend jaar massaal op VI (oranje?) stemmenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef AryaMehr het volgende:
Zou toch wat zijn als wij die prijs met zijn allen naar de knoppen hebben geholpen. Prachtig.
Nu moet je daar gewoon zo'n figuur als Rutger van pownieuws/geenstijl hebben staan die ze op ze plek zet wat een jankzak het is ..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef AryaMehr het volgende:
Zou toch wat zijn als wij die prijs met zijn allen naar de knoppen hebben geholpen. Prachtig.
In finales gaat het om het resultaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef tralalala het volgende:
Je praat onzin. TVOH is DEELS hetzelfde maar de wijze waarop auditie wordt gedaan (voorselectie) is geheel anders. VI is juist identiek hetzelfde als SV namelijk lullen over voetbal alhoewel VI meer humor is natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:38 schreef Ties02 het volgende:
Kansloos die Bert, dus the voice is hoogwaardige tv? een concept wat al 8 jaar op de TV is en zijn successen behaald dmv SMS en belservices die jij zo veracht
Raoul had er idd moeten zitten...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke idioot komt er dan ook op om Aad de Mos op zon avond uit te nodigen.
In het vorige topic ergensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:38 schreef elby1988 het volgende:
Al mp4? Wil hem im mijn verzameling:p
Ach, vorige keer was Fons de Poel er bij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Raoul had er idd moeten zitten...
linkiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:38 schreef elby1988 het volgende:
Al mp4? Wil hem im mijn verzameling:p
Ja dat zeg ik toch, dan moet je niet aan stemmen via sms doen, maar een goede vakjury oprichten..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:38 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik snap wel wat hij bedoelt want de prijs is bedoelt voor beste programma/idee maargoed desalniettemin ben ik blij voor Gijpie en Johan
Ik denk vrij groot. Nederland is maar een klein landje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:39 schreef Cara het volgende:
Ik vraag me af hoe groot de invloed van fok is geweest in dat minieme verschil in de uitslag.
True daarom ook nice dat het songfestival dit jaar eindelijk normaal georganiseerd gaat wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch, dan moet je niet aan stemmen via sms doen, maar een goede vakjury oprichten..
Net als met The voice enso, als het ene wijf meer vrienden heeft of twitter followers die meer smse wint zij, misschien is ze de minste zangeres van de drie...
Commercieel gewoon, en nu valt het een keer niet in hun smaak uit en is het de prijs maar waardeloos, nee dat systeem is waardeloos.. geldwolven!
denk het ook. fok is het grootste forum van NL en behoorlijk wat fokkers hadden nog wat contacten eldersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:39 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik denk vrij groot. Nederland is maar een klein landje.
Die zag ik nog net op SBS, wat een sukkel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu afgelopen. Het nieuws was bezig. Met een reactie van Bert van der Veer
Daarnaast zijn er mensen die in totaal 5 keer gestemd hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
denk het ook. fok is het grootste forum van NL en behoorlijk wat fokkers hadden nog wat contacten eldersdie ook geholpen hadden met het oproepen tot stemmen.
Wij hebben Bert getrolledquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
denk het ook. fok is het grootste forum van NL en behoorlijk wat fokkers hadden nog wat contacten eldersdie ook geholpen hadden met het oproepen tot stemmen.
Ongelooflijk toch? Hoe dieptriest kun je reageren zeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zag ik nog net op SBS, wat een sukkel.
Ja, de zapservice is al geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:41 schreef tralalala het volgende:
Is de ring al besproken in Pauw en Witteman?
Inderdaad. Mensen vergeten dit omdat we gewonnen hebben maar WAT een zakquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:41 schreef marcodej het volgende:
Wat een misselijke opmerking van Koyemans. Zie hem nu pas.
Dat zijn echte bazen heb ik gehoord..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er mensen die in totaal 5 keer gestemd hebben.
Echt heel zielig, hoe kun je je zo laten kennen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongelooflijk toch? Hoe dieptriest kun je reageren zeg.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef tralalala het volgende:
Is het raar dat ik Bert van de Veer niet ken trouwens
Nog nooooit van gehoord
Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt heel zielig, hoe kun je je zo laten kennen.
Misselijkmakendquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat Rene thuis zit omdat hij de ring niet won vorig jaar.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
'Van der Gijp verloor vorig jaar en zit nu depressief thuis HAHAHAHAHAHAHA'![]()
![]()
![]()
Ik ben principieel tegen de doodstraf, maar er zijn grenzenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
'Van der Gijp verloof vorig jaar en zit nu depressief thuis HAHAHAHAHAHAHA'![]()
![]()
![]()
Geenstijl lol teringpaupersite voor kids onder de 15quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef Geo3kant het volgende:
Dat geenstijl hier een mooi artikel/filmpje van maakt, om die mafkezen op hun plek te zetten!
Wat een mongool.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat een irritante talentloze dwaas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
'Van der Gijp verloor vorig jaar en zit nu depressief thuis HAHAHAHAHAHAHA'![]()
![]()
![]()
Je kan zeggen wat je wilt, maar Johan is en blijft gewoon zichzelf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:43 schreef Kabolter het volgende:
Ik vond het altijd een mooie tv-persoonlijkheid, die Johan. Alleen jammer dat hij zo met zijn imago bezig is. Ik denk dat we beter niet hadden kunnen aplaudiseren, en zo lyrisch zijn. Misschien komt het ook wel door de man die nu helaas ziek thuis zit.
Het een nutteloze prijs vinden, oké. Maar ik keek gewoon naar een live-uitzending van de televisierring. Als je het dan helemaal niks vindt, oké. En daar heeft hij ook wel gelijk in.
Maar wat laat die Johan zich toch kennen. De berichten op de radio met een stijve aanhoren. Hier ook nog aandacht aan geven. Mocht hij niet in dat jasje zitten dan had hij hem volgens mij met alle trots aangenomen. Ook zwak om de underdogpositie te spelen en daarna met de credits bezig zijn.
Ik vind het allemaal zo dubbelzinnig dat ik echt niet kan begrijpen waarom hij zo'n scheve schaats rijdt. Was die vent maar gewoon normaal gebleven. Dan kan je wel afgeven op die bobo's en showmensen. Maar als er iemand het laatste jaar (op zn minst) geniet van alle aandacht dan is het Johan wel. Erg treurig. Was het sowieso bij waar is de Mol opgehouden. Toen had hij al alle schijn tegen zich.
Dit is zijn vrouw, misschien ken je die ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef tralalala het volgende:
Is het raar dat ik Bert van de Veer niet ken trouwens
Nog nooooit van gehoord
Misplaatste grap, ja, al moet je het niet groter maken dan dat het is. Ook omdat Derksen zelf ook wel eens over het randje is gegaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Genee mag hem dalijk aftrekken als bedankjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef tralalala het volgende:
Stiekem was Johan best blij, maar hij laat zich niet kennen.![]()
Nee, Guus Meeuwis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef tralalala het volgende:
Heeft die Twente gast trouwens nog de talent award gewonnen?
Dat gladjanus zat hem blijkbaar nog steeds dwarsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Misplaatste grap, ja, al moet je het niet groter maken dan dat het is. Ook omdat Derksen zelf ook wel eens over het randje is gegaan.
Nee, helaas niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef tralalala het volgende:
Neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef tralalala het volgende:
Jan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
![]()
![]()
En Boskamp allang bij QatarTVquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef Trekrecord het volgende:
Johan zat met zijn gedachten allang bij Jimmy Lafave voor morgenochtend
Ik vond de grap ook leuk en mijn ballen zijn huge hahaha ze paste nieteens bij je moeder in dr mond HAHAHAquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jan.![]()
Als je ballen nog moeten indalen kun je om zulke dingen wellicht lachen.
Inderdaad, door zijn reactie op renee zie je gewoon dat hij er nog steeds mee zit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat gladjanus zat hem blijkbaar nog steeds dwars
Misschien presenteert hij nu sinds kort? Ik snap het ook niet zo goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarin was Guus Meeuwis dan precies een talent? Guus is er toch al sinds 1996?
Gaat om tv-talent hè. Doet ie ook al langer, maar omdat ie nu nieuw is bij Ik Hou Van Holland ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eindhoven dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee
Guus Meeuwis heeft gewonnen
Ik vind Boskamp wel een talentjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat om tv-talent hè. Doet ie ook al langer, maar omdat ie nu nieuw is bij Ik Hou Van Holland ofzo
Gijp was toch ook gekozen voor talent?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, als hij wint trakteert hij de zaal op koekjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind Boskamp wel een talentje
Die wint volgend jaar dat zilveren ding en VI Oranje wint de Televizierringquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind Boskamp wel een talentje
Mijn gebit en ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef GGMM het volgende:
Oh, kennelijk heeft Bert Van der Veer wat boeken geschreven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bert_van_der_Veer
Onvergetelijke uitzending.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef Oidipous het volgende:
11 topics volgemaakt vandaag vanaf half 9. Netjes heren.
Dan zou Bert zelfmoord plegen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die wint volgend jaar dat zilveren ding en VI Oranje wint de Televizierring
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef Oliver23 het volgende:
Zal zuurpruim Van der Veer zo even op Youtube zetten voor degene die het hebben gemist!
de HUFTERquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maakte een misplaatste grap over Rene's depressie
Een kop als een trekhaak.quote:
Is dat die straatprostituee met rubberen tieten, Judith Osborn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is zijn vrouw, misschien ken je die ook niet.
Schijnt ook begraven te zijn.
[ afbeelding ]
Wel voor een camera tochquote:
Voetbal International #246 En de winnaar is....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef Oidipous het volgende:
11 topics volgemaakt vandaag vanaf half 9. Netjes heren.
VI Oranje was sowieso het beste programma in 2010quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die wint volgend jaar dat zilveren ding en VI Oranje wint de Televizierring
Jawelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zondag toch ook even Studio Voetbal kijken.
Zou Sjek iets zeggen?
Jongens, zeg het maar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zou Sjek iets zeggen?
SV kijk ik altijd wel, is toch niks anders op tv dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zou Sjek iets zeggen?
Ja. Die schijnt iets te doen wat ze zelf is vergeten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat die straatprostituee met rubberen tieten, Judith Osborn?
Lol SV kijken... Een uitvaart is nog spannender srsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
SV kijk ik altijd wel, is toch niks anders op tv dan.
Zekersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:50 schreef Ties02 het volgende:
Ik denk dat de invloed van FOK vrij groot is geweest
En dan volgend jaar weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:50 schreef Ties02 het volgende:
Sjek gaat vanaf zondag alles doen om Genee te imiteren, Jan van Halst laat zijn snor staan, Jan Mulder gaat pannenkoeken uitdelen en Waterreus gaat 'Anekdotes' net zoals Gijpie vertellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zou Sjek iets zeggen?
Wie neukt wie? Ik denk Stenders het mannetje en Genee het vrouwtjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:52 schreef Trekrecord het volgende:
Ik denk Wilfred zo misschien nog bij Stenders
Klootzak die Kooimansquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lul niet tis je startpaginaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:53 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Shownieuws
Nooit verwacht dat ik die site zou bezoeken...
Jajaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:53 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Shownieuws
Nooit verwacht dat ik die site zou bezoeken...
Maar dan moeten we naar buiten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Relax, ga gewoon lekker stappen...
VI zou als dank één uitzending alleen Fok publiek moeten uitnodigen, inclusief VIP treatment.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:50 schreef Ties02 het volgende:
Sjek zondag: "VI wint de Televizier-ring: jongens.... zeg het maar"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:52 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Sjek gaat vanaf zondag alles doen om Genee te imiteren, Jan van Halst laat zijn snor staan, Jan Mulder gaat pannenkoeken uitdelen en Waterreus gaat 'Anekdotes' net zoals Gijpie vertellen
ECHT WTF BOEIT HET DAT FOK HEEFT MEEGEHOLPEN, KRIJGEN JULLIE DAAR EEN STIJVE LUL VAN OFZO STFquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
VI zou als dank één uitzending alleen Fok publiek moeten uitnodigen, inclusief VIP treatment.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
VI zou als dank één uitzending alleen Fok publiek moeten uitnodigen, inclusief VIP treatment.
quote:
Heb je het nou over mij> Dacht het niet he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef Geo3kant het volgende:
Krijgen we nou die naakt pics van Karina nog te zien? 4 chan heeft netjes geholpen dus.. hold up your end of the deal bitches..
Als je kijkt weet je meteen het antwoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ga nog even DWDD kijken, raar trouwens dat dat nog nooit heeft gewonnen (correct me if im wrong).
Zul je zien dat Ronald liever TVOH had zien winnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sjek zondag: "VI wint de Televizier-ring: jongens.... zeg het maar"
Ja ik trek me er ook graag op afquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef RiftNL het volgende:
[..]
ECHT WTF BOEIT HET DAT FOK HEEFT MEEGEHOLPEN, KRIJGEN JULLIE DAAR EEN STIJVE LUL VAN OFZO STF
Jonge wed maar.. harde knoepert hier! Gewoon meegeholpen, iedere stem telt! Fok!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef RiftNL het volgende:
[..]
ECHT WTF BOEIT HET DAT FOK HEEFT MEEGEHOLPEN, KRIJGEN JULLIE DAAR EEN STIJVE LUL VAN OFZO STF
Ik kan natuurlij alleen maar namens mezelf spreken; maar ja, eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Het publiek vanavond was echt het doodste publiek ooit...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
staat me ook zoiets van bij ja, dat karina dat zeiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef Geo3kant het volgende:
Krijgen we nou die naakt pics van Karina nog te zien? 4 chan heeft netjes geholpen dus.. hold up your end of the deal bitches..
Was geen publiek maar achter de schermen mensen(denk ik:P).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het publiek vanavond was echt het doodste publiek ooit...
Mijn plafond is inmiddels ook al smerigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan natuurlij alleen maar namens mezelf spreken; maar ja, eigenlijk wel ja.
Met fok publiek krijgen we alleen maar figuren die elkaar proberen te trollen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het publiek vanavond was echt het doodste publiek ooit...
maar dat geheel terzijdequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:55 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik op je zusje van 11 maar dat terzijde
Hij sloeg best hard op zijn achterhoofd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:56 schreef Rikketik het volgende:
Mooiste moment vond ik toch wel toen Genee met Boskamp knuffelde.
Internet memes in de studio?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met fok publiek krijgen we alleen maar figuren die elkaar proberen te trollen.
Zijn er geen beelden vanuit hun studio van dat moment ipv van de uitreiking?quote:
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
I knowquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
maar dat geheel terzijde
zegt wilfred ook altijd
Netjes verdelen in een PSV-hoek, een Ajax-hoek en een Feyenoord-stoelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou, over zusjes gesproken, 4chan wacht nog...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:55 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik op je zusje van 11 maar dat terzijde
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zijn er geen beelden vanuit hun studio van dat moment ipv van de uitreiking?
Voor de 5e keer gewoon vanavondquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:57 schreef RiftNL het volgende:
[..]
I know
Hahahah dat gezicht van Pieter Jan bij DWDD als ze steeds niet winnen
Valt mee toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij sloeg best hard op zijn achterhoofd.
Zij kan mening niet eens spellen manquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:58 schreef Oliver23 het volgende:
Straks heeft Britt ook nog een mening over VI
[ afbeelding ]
Terecht dat Wie is de Mol zuur was komop ze verliezen al 5x terwijl programma's als Spoorloos en TV Kantine winnen LOLquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
Prachtig dat ze die prijs gewonnen hebben! Vooral die zure smoelwerken van de 'verliezers'. Heb helaas nog maar een klein deel van de uitzending kunnen zien, maar alleen al het stukje van de uitreiking was genoeg om dubbel te liggen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Netjes verdelen in een PSV-hoek, een Ajax-hoek en een Feyenoord-stoel
Daarna nog een paar keerquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef Specularium het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Taarten van Abel ook een prijs had.
Is een goed programma hoor. voor de doelgroep dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef Geo3kant het volgende:
Wie de fok heet er nou Taarten................................
Waarom moet die mening van die man overal gespamd worden, zo belangrijk is hij toch nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef Oliver23 het volgende:
Voor degene die het gemist hebben, Bert van der Veer over de winst van VI
(Sorry voor de mindere kwaliteit)
Zodat iedereen hem kan afzeiken op youtubequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom moet die mening van die man overal gespamd worden, zo belangrijk is hij toch niet
Hij heeft er vast niks van gebakken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om de taarten van abel?
Taarten van Abelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om de taarten van abel?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Wist iemand dat de Graafschap vanavond heeft gewonnen?
Dioquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:03 schreef RiftNL het volgende:
Lol die zwarte zit in het nieuwe seizoen WIDM OMG
Neequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Serieus?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Wanneer begint WIDM eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:03 schreef RiftNL het volgende:
Lol die zwarte zit in het nieuwe seizoen WIDM OMG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |