Ik snap wel wat hij bedoelt want de prijs is bedoelt voor beste programma/idee maargoed desalniettemin ben ik blij voor Gijpie en Johanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef Geo3kant het volgende:
Looooooooooooooooooolnu is het ee nnutteloze prijs..
EIGEN SCHULD HILVERSUM SCUM.. jullie willen je zakkenvullen met die sms praktijken.. LEKKER VOOR JULLIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd! En wtf SBS6, heb je voor dit blokje 20 min reclamequote:
René was er nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef tralalala het volgende:
Maar mensen even eerlijk...Uitzending van VI was echt matig vergeleken met vorig jaar...
Welke idioot komt er dan ook op om Aad de Mos op zon avond uit te nodigen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef tralalala het volgende:
Maar mensen even eerlijk...Uitzending van VI was echt matig vergeleken met vorig jaar...
Alleen hierom gaan mensen volgend jaar massaal op VI (oranje?) stemmenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef AryaMehr het volgende:
Zou toch wat zijn als wij die prijs met zijn allen naar de knoppen hebben geholpen. Prachtig.
Nu moet je daar gewoon zo'n figuur als Rutger van pownieuws/geenstijl hebben staan die ze op ze plek zet wat een jankzak het is ..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef AryaMehr het volgende:
Zou toch wat zijn als wij die prijs met zijn allen naar de knoppen hebben geholpen. Prachtig.
In finales gaat het om het resultaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef tralalala het volgende:
Je praat onzin. TVOH is DEELS hetzelfde maar de wijze waarop auditie wordt gedaan (voorselectie) is geheel anders. VI is juist identiek hetzelfde als SV namelijk lullen over voetbal alhoewel VI meer humor is natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:38 schreef Ties02 het volgende:
Kansloos die Bert, dus the voice is hoogwaardige tv? een concept wat al 8 jaar op de TV is en zijn successen behaald dmv SMS en belservices die jij zo veracht
Raoul had er idd moeten zitten...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke idioot komt er dan ook op om Aad de Mos op zon avond uit te nodigen.
In het vorige topic ergensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:38 schreef elby1988 het volgende:
Al mp4? Wil hem im mijn verzameling:p
Ach, vorige keer was Fons de Poel er bij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Raoul had er idd moeten zitten...
linkiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:38 schreef elby1988 het volgende:
Al mp4? Wil hem im mijn verzameling:p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |