SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
[ Bericht 1% gewijzigd door koei op 17-10-2011 22:04:30 ]RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Aww... Komt wel goed schatje!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef Fallen het volgende:
Vandaag een enorme klotedag, veel gezeik en gezeur aan m'n hoofd, geen eten in huis dus slecht een diepvries pizza gehaald en een zak chips. Uit schuldgevoel gelijk maar weer naar buiten gegaan voor een rondje hardlopen rond het park...
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef Fallen het volgende:
Vandaag een enorme klotedag, veel gezeik en gezeur aan m'n hoofd, geen eten in huis dus slecht een diepvries pizza gehaald en een zak chips. Uit schuldgevoel gelijk maar weer naar buiten gegaan voor een rondje hardlopen rond het park...
Vast wel, maar vandaag ff niet.quote:
Gezeik met werk, roosters, afspraken die mensen niet nakomen, andere sollicitaties die afketsen en algeheel 'geen zin vandaag'.quote:
ah bah een echte maandag dusquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vast wel, maar vandaag ff niet.
[..]
Gezeik met werk, roosters, afspraken die mensen niet nakomen, andere sollicitaties die afketsen en algeheel 'geen zin vandaag'.
Gelukkig is de dag bijna omquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vast wel, maar vandaag ff niet.
[..]
Gezeik met werk, roosters, afspraken die mensen niet nakomen, andere sollicitaties die afketsen en algeheel 'geen zin vandaag'.
Thanks babe!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah bah een echte maandag dushopen dat de dinsdag beter is voor je!
Yup, en die ga ik nu alvast in bed met een aflevering Warehouse 13 en/of Fringe afsluiten...quote:
Slaap lekker!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Yup, en die ga ik nu alvast in bed met een aflevering Warehouse 13 en/of Fringe afsluiten...
Trusten alvast!![]()
Mutsjequote:
Morgen waarschijnlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef koei het volgende:
Ik was nou eenmaal post 301...
Maar waar blijft je fotoshopwerk Solique?
Net ook even gesport, zo te voelen iets verrektquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:48 schreef Pheno het volgende:
Net gesport en nu slapen. Dat werkt niet.
Trusten Sharquote:
Weer zo'n grabbelbak game.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Is het niet mandArijnen of heb ik een inside grapje gemist.
Ik ben trouwens de DIII beta aan het installerenMede mogelijk gemaakt door onze uberbaas PHENO
![]()
Als je een uberding hebt okay, maar dit is mijn werklaptop uit mei 2009quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gamen op m'n nieuwe laptop binnenkort
Straks heb ik een semi-uberdingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als je een uberding hebt okay, maar dit is mijn werklaptop uit mei 2009
Misschien van te voren moeten checken voordat je de beta key kreegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:40 schreef SuperFruitig het volgende:
DIII draait voor geen fuck![]()
DO NOT WANT tenzij PS3 versie
It works on a macquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als je een uberding hebt okay, maar dit is mijn werklaptop uit mei 2009
quote:
en indirect mijquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Is het niet mandArijnen of heb ik een inside grapje gemist.
Ik ben trouwens de DIII beta aan het installerenMede mogelijk gemaakt door onze uberbaas PHENO
![]()
grappig genoeg ging hij bij mijn computer ook soms traag. ik geloof dat hij veel te veel internet comms onderhoudt en daarnaast veel meer op inhoud is geoptimaliseerd dan grafischquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
It works on a mac
bij mij loopt ie ook schamel, maar dat mag ook op dat oude beestje, dat zelfs moeite heeft met animated gif. Tegen de tijd dat ie uitkomt koop ik een nieuwe. Even rondgekeken, maar ik heb nu geen reden om iets te kopen. Pc-gaming
Dat is toch die minigames omdat Move moet-game?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Ok, help. Komt de nieuwe Ratchet nou vandaag of morgen uit?Oh, morgen dus. Ok! Heeft iemand 'm al zien liggen in de winkels?
.
18de vandaag dus, al staat er op sommige sites ook andere data.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Ok, help. Komt de nieuwe Ratchet nou vandaag of morgen uit?
Nee toch? All 4 One is die co-op die je ook alleen kunt spelen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch die minigames omdat Move moet-game?
Op Fok staat 19. En gezien m'n functie ga ik daar maar vanuit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:09 schreef Solique het volgende:
18de vandaag dus, al staat er op sommige sites ook andere data.
alleen, co-op en onlinequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee toch? All 4 One is die co-op die je ook alleen kunt spelen?
EENENTWINTIG?!!! WAT DE HELL!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
[..]
alleen, co-op en online
Maar releasedatum verschilt: staat 18de voor europa op wiki op vele sites staat 21ste als release.
Officiële datum voor Europa is 19dequote:
Embargo stond op 18 geloof ik. Maar ja, de postbode loopt nog dom te kijken waarom dat gejatte debugschijfje niet in zijn PlayStation werkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
[..]
alleen, co-op en online
Maar releasedatum verschilt: staat 18de voor europa op wiki op vele sites staat 21ste als release.
Ow, vanavond dan misschien toch es bij de MM naar binnen wandelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Officiële datum voor Europa is 19de
Wat een ei, die postbode.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Embargo stond op 18 geloof ik. Maar ja, de postbode loopt nog dom te kijken waarom dat gejatte debugschijfje niet in zijn PlayStation werkt.
Je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:14 schreef Kuukske het volgende:
Ow, vanavond dan misschien toch es bij de MM naar binnen wandelen.
Sinaasappels pakken dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik kan ook wel wat mandarijntjes gebruiken,zit zo tegen het zieke aan!
ik heb gelukkig ook kiwi's in huis, vitaminebommetjes!quote:
Oja, nog beter.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
ik heb gelukkig ook kiwi's in huis, vitaminebommetjes!
Throwing frags!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
ik heb gelukkig ook kiwi's in huis, vitaminebommetjes!
hier ook een beetje dan, ben moeeee!! slecht geslapen afgelopen 2 nachtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:13 schreef Solique het volgende:
Heeft iemand nog wat energie over?
Ik kom net uit een meeting zou zo mijn bed in kunnen
volgens mij al 3x gedropt hier, hij blijft maar liggenquote:
quote:
Ja, hier ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier ook een beetje dan, ben moeeee!! slecht geslapen afgelopen 2 nachten
quote:
Hij lag erquote:
Ja manlief kwam langs de MM en is ff gaan kijken voor mequote:
Briljante aflevering dat!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef wc-eend het volgende:
Ken community niet... maar ik ga zeker kijken door dit stukje... ik als D&D-nerd lach me in een deuk
Nog freelance grafisch vormgever nodig?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Oh my
Ik mag misschien een locative-game gaan ontwerpen / ontwikkelen
Betaald
ook maar ff downloadenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef wc-eend het volgende:
Ken community niet... maar ik ga zeker kijken door dit stukje... ik als D&D-nerd lach me in een deuk
Drop je Portfolio even danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nog freelance grafisch vormgever nodig?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Drop je Portfolio even dan
Hard portfolio
Ik hou het even in het achterhoofd
Check 2 bazen ff samen die shit doen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Drop je Portfolio even dan
Hard portfolio
Ik hou het even in het achterhoofd
Ik welquote:
Al een uur op mijn werkquote:
Oeh, is het officieel?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:54 schreef koei het volgende:
[..]
Ik wel
Beetje jammer, zo'n vriend die om half 9 moet werken, terwijl je zelf pas om 10 uur hoeft te beginnen...
Jawel, maar zat in de auto. Niet verstandig om dan te fokken.quote:
Dat doe ik vaak zatquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:00 schreef Solique het volgende:
Mogguh
[..]
Jawel, maar zat in de auto. Niet verstandig om dan te fokken.
Mwah, het is nog niet concreet uitgesproken, maar het komt er wel op neer. Als ik het aan hem zou vragen zou ik een ja krijgen, maar het vragen is een beetje stom!quote:
Leuk voor je Koeiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:04 schreef koei het volgende:
[..]
Mwah, het is nog niet concreet uitgesproken, maar het komt er wel op neer. Als ik het aan hem zou vragen zou ik een ja krijgen, maar het vragen is een beetje stom!
Hopen dat het daarna wat beter gaat.quote:
Jaaaaa!!quote:
Ja, thnx.quote:
quote:
Nou ik hoop dat je er baat bij hebt Poitie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, thnx.
Kom er net vandaan.. Korte samenvatting:
Veel spanning op spiermassa in gehele rug.
Tussenwervels bij de onderste 2 wervels en een of ander gewricht zitten te etteren.
Oefeningen 3 keer per dag, 2 keer 20 minuten wandelen en vrijdag weer terug.
Dat komt omdat hij al weg was, als hij nog in bed lag, lag jij er ook nog steedsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:50 schreef koei het volgende:
[..]
En ik ben voor het eerst in jaren ruim op tijd op mn werkVoorlopig is het dus nog een positieve verandering ook!
Ik hoop het ook. Jij ook succes zo!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je er baat bij hebt Poitie.. Ik mag ook zo weer naar de fysio. Stomme onderrug
.
wat voor oefeningen moet je doen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, thnx.
Tussenwervels bij de onderste 2 wervels en een of ander gewricht zitten te etteren.
Klinkt iig goed behandelbaar!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, thnx.
Hopen dat het een beetje voorspoedig verloopt en dat je er baat bij hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, thnx.
Vrij simpele, op m'n rug liggen, benen een voor een langer maken, knieën optrekken, knieën naar links en rechts zwenken. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat voor oefeningen moet je doen?
Welk seizoen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond de eerste drie afleveringen van het seizoen van Community echt ruk... Gisteren heb ik dan toch maar de vierde gekeken en je had gelijk Spank, ik heb echt in een deuk gelegen
ah, klinkt bekend iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Vrij simpele, op m'n rug liggen, benen een voor een langer maken, knieën optrekken, knieën naar links en rechts zwenken. Dat soort dingen.
Opschepperquote:Hij vroeg ook nog of ik krachttraining deed voor m'n rugspieren, toen ik dat ontkende geloofde hij me eerst niet..
Eindelijk erkenning voor m'n gespierde lijerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ah, klinkt bekend idd
[..]
Opschepper
vond die ook nog niet enorm sterk. Vierde nog niet gezien.quote:
Wat de neuk is een Britta?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan Britta met haar gekke hoofd
mee eens. En toch zou ik Britta zelf eens van die rare gezichten willen laten trekken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan Britta met haar gekke hoofd
Abed en Troy + Anniemaken de show, de andere karakters worden steeds minder leuk.
Terechte vraagquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wat de neuk is een Britta?
Pfffrrrrpppptttttquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef Poit het volgende:
[..]
mee eens. En toch zou ik Britta zelf eens van die rare gezichten willen laten trekken.
POP POP
met een gek hoofd?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:25 schreef Pheno het volgende:
Ah, een Google levert me op dat het waterfilters zijn.
Jizzed in your pants?quote:
Ik denk dat hij het geluidje van de Battlefield 3-trailers nadoet.quote:
Ik denk het.quote:
ik zou het er op kunnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik presenteer u... een britta!
[ afbeelding ]
daar zijn papieren zakken voor uitgevonden.quote:
Niet altijd!! Soms is ze gewoon hawt!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet altijd!! Soms is ze gewoon hawt!
quote:
Internet high five, bro!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet altijd!! Soms is ze gewoon hawt!
quote:
Sharquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
oooomfg nou ben ik nog maar de enige single hier![]()
Nee hoor gratzzzzz koei![]()
![]()
En mogguh
van de vrouwen slimpiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
![]()
Zijn nog meer singles hier hoor
Beetje bij geslapen?
Niet, dan trouwt men online in WoWquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:56 schreef Gamer_V het volgende:
In een echte GAM SC zou iedereen single zijn en de hele dag gamen!
haha, wist ik tochquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
van de vrouwen slimpieen moet nog wel wat meer slapen, vanochtend redelijk op tijd op voor sporten en zonnebank
![]()
en jij?
Net zoals met de begrafenis die ze ooit in WoW hebben gehadquote:
Onzin, dat geeft geeneens XPquote:
Je hebt genoeg aanbiddersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
van de vrouwen slimpieen moet nog wel wat meer slapen, vanochtend redelijk op tijd op voor sporten en zonnebank
![]()
en jij?
als iedereen de hele dag zit te gamen, hoe kunnen ze dan slowchatten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:56 schreef Gamer_V het volgende:
In een echte GAM SC zou iedereen single zijn en de hele dag gamen!
Dual monitor setup!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als iedereen de hele dag zit te gamen, hoe kunnen ze dan slowchatten?
*kuch* triple *kuch*quote:
das voor amateursquote:
In-game overlay!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das voor amateurs
pro's doen het met 1 monitor en alt-tab.
Echte gamers gamen nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das voor amateurs
pro's doen het met 1 monitor en alt-tab.
Inderdaad, die zitten op werk.quote:
Dan ben je nog minder aan het werkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
shit moet ik dat toch weer eens installeren!
Twee vrienden van mij zijn laatst getrouwd en hadden als trouwkaart een screenshot van hun WoW characters in pak bij een altaar. Best geniaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
shit moet ik dat toch weer eens installeren!
LOOOOOLquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Twee vrienden van mij zijn laatst getrouwd en hadden als trouwkaart een screenshot van hun WoW characters in pak bij een altaar. Best geniaal
Succes in de regen (en onweer)quote:
Het beperkte zich tot de kaart. Gelukkigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LOOOOOL
gelukkig ben ik maar een halve nerd, vind het super leuk idee maar zou het zelf nooit doen
Ik ben nu de stad in
Dat is wel tofquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Twee vrienden van mij zijn laatst getrouwd en hadden als trouwkaart een screenshot van hun WoW characters in pak bij een altaar. Best geniaal
Vond ik ookquote:
Oh kom op, dat moet een tof feestje geweest zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:34 schreef Fallen het volgende:
Vorig jaar bij een huwelijk geweest waarbij 80% (inclusief bruidspaar) in een soort van LARP bijeenkomst was. Redelijk... euh... apart. Zeker voor iemand zoals ik die daar dus echt niks mee heeft...
winbook.comquote:
ik hou het op goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Batman ligt voor me klaar
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dat klinkt tegelijk zo verkeerd en toch zo goed...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Batman ligt voor me klaar
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dat klinkt tegelijk zo verkeerd en toch zo goed...
wat heeft dat met batman te maken?quote:
Ik heb even ingezoomd voor je:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat heeft dat met batman te maken?
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb even ingezoomd voor je:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is toch niet dezelfde foto...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hè? maar waar in de grote foto zit die dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kan je pas zien als je de BH wegshoptquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hè? maar waar in de grote foto zit die dan?
quote:
PICSquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:19 schreef Poit het volgende:
Lol, BBN wordt geownd door z'n chick op Facebook
Ja die jaquote:
Lotje! Lotje! Hoeissut?quote:
quote:
quote:
je hebt verbinding toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:01 schreef koei het volgende:
Kan iemand nakijken of orange/online/tmobile internet eruit ligt? mn router wil geen verbinding meer maken
M'n rug voelt Meh. Vanmorgen Fysio gehad. Die kerel geeft me flink onderzocht. Moet nu oefeningen doen enzo en vrijdag weer terug.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Goed hoor, ben mijn stage een beetje beu maar vandaag waren allebei mijn begeleiders er niet dus dat was heerlijk!!
Hoe voelt je rug?
Wel met mn wifi router, maar die niet met mn gewone router. zit nu mobiel...quote:
Maagpijn, rugpijn. Ehh.. verder goed!quote:
maar dan kan je toch zelf op de site van je provider kijken gekkie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:12 schreef koei het volgende:
[..]
Wel met mn wifi router, maar die niet met mn gewone router. zit nu mobiel...
Niets wat een dikke knuffel van JD niet kan verhelpen dusquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maagpijn, rugpijn. Ehh.. verder goed!
mijn telefoon kan internetten, maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef Poit het volgende:
[..]
maar dan kan je toch zelf op de site van je provider kijken gekkie.
<insert 1900 grap hier>quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:17 schreef koei het volgende:
[..]
mijn telefoon kan internetten, maar daar is ook alles mee gezegdgrote sites werken niet.
Ach, ik heb daardoor nog wel de snellere oranje versie van het mobiele forum :pquote:
Ik ben nog aan het werkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Niets wat een dikke knuffel van JD niet kan verhelpen dus
Ahw.. Dikke internetknuffel van mij dan maar!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werk. Dus daar moet ik nog ff op wachten.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef Poit het volgende:
[..]
mee eens. En toch zou ik Britta zelf eens van die rare gezichten willen laten trekken.
POP POP
Daar heb je toch een klantenservice voor? Als er geen signaal op je lijn zit dan lijkt het me sterk dat het bij jou zit?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:08 schreef koei het volgende:
Mn telefoonlijn is blijkbaar doodtelefoon werkt ook niet en heb alle stekkers nagelopen... dat wordt een paar dagen afkicken, mn ouders zijn gelukkig zaterdag terug van vakantie dus kan mn pa er zondag gelijk naar kijken als het nog steeds niet werkt dan
You're welcomequote:
Zeer irritant inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:11 schreef Poit het volgende:
En wat zit er toch een godvergeten irritante tyfusreclame in de header
Op zich vind ik het vertragen het minste probleem maar hij popt up zonder dat er overheen gehoverd wordt. Belachelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:12 schreef wc-eend het volgende:
Ja hehIk heb ook al een klacht ingediend... vertraagd ook de gehele website...
Jamaar.. z0r.de dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:15 schreef Tain het volgende:
Moeten jullie maar geen flash installeren
IE met flash en de rest van het browsen doe je in FF of Chromequote:
Geen eens een slecht idee!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef Tain het volgende:
[..]
IE met flash en de rest van het browsen doe je in FF of Chrome
Mwah, toen ik hier kwam wonen hebben we de telefoonkabels helemaal veranderd, waardoor mijn aansluiting nu in een andere kamer ligt, in de kast. Heb ik bij problemen al eerder gezeur over gehad. wacht voorlopig nog wel even af, moet zo toch weg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Daar heb je toch een klantenservice voor? Als er geen signaal op je lijn zit dan lijkt het me sterk dat het bij jou zit?
Ze kunnen op afstand een linecheck doen. Zou zomaar kunnen dat er een storing op je lijn zit. Even bellen en ze doen het gelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:24 schreef koei het volgende:
[..]
Mwah, toen ik hier kwam wonen hebben we de telefoonkabels helemaal veranderd, waardoor mijn aansluiting nu in een andere kamer ligt, in de kast. Heb ik bij problemen al eerder gezeur over gehad. wacht voorlopig nog wel even af, moet zo toch weg.
Wel braaf je oefeningen doen he!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:11 schreef Poit het volgende:
[..]
M'n rug voelt Meh. Vanmorgen Fysio gehad. Die kerel geeft me flink onderzocht. Moet nu oefeningen doen enzo en vrijdag weer terug.
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wel braaf je oefeningen doen he!!
Meeste patienten zijn wat dat betreft ontzettend therapie ontrouw!
Dat komt omdat patiënten jou zien en verwachten dat je het wel even weg masseert!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wel braaf je oefeningen doen he!!
Meeste patienten zijn wat dat betreft ontzettend therapie ontrouw!
Dit koei, als je ze even belt kunnen ze op afstand zien of het signaal goed in jouw modem aankomt of dat het onderweg al weg is ... als het goed in jouw modem aan komt weet je zeker dat het in de kabels daarna moet zittenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze kunnen op afstand een linecheck doen. Zou zomaar kunnen dat er een storing op je lijn zit. Even bellen en ze doen het gelijk.
Oh breek me de bek niet open. Zo irritant, en maar uitleggen dat massage geen oplossing is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat komt omdat patiënten jou zien en verwachten dat je het wel even weg masseert!
Heyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:47 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik meld mij hier ook maar even, hoi
Jup, hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey
Ben jij niet die jongen die via FOK! naar Monster Magnet is geweest?
En toen ninjade je dat er weer uitquote:-edit-
O wacht, net je fobo gekeken en ik haal je door de war met iemand anders
Ik weet alles, niemand weet hoe maar het is nou eenmaal zoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:49 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jup, hoe weet jij dat nou weer?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik weet alles, niemand weet hoe maar het is nou eenmaal zo
Nietesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:49 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jup, hoe weet jij dat nou weer?
En toen ninjade je dit erin
[..]
En toen ninjade je dat er weer uit
Als je echt spierpijn hebt dan is dat echt wel heerlijk. Niet ontspannend, maar wel fantastischquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh breek me de bek niet open. Zo irritant, en maar uitleggen dat massage geen oplossing is.
En dat een massage van een fysio al helemaal niet lekker is
Ja spierpijn kan ik er goed uitmasseren, maar pijn doet het altijdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je echt spierpijn hebt dan is dat echt wel heerlijk. Niet ontspannend, maar wel fantastisch
Dat is niet ergquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja spierpijn kan ik er goed uitmasseren, maar pijn doet het altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is niet ergDe spier van mijn rechter kuit staat altijd als een snaar gespannen en doet echt flink pijn. Wanneer die gemasseerd wordt dan doet het echt heel erg veel pijn, maar stiekem is dat zooo ongelofelijk prettig
Dat zijn de enige keren dat ik er voor kies om te masseren, maar nog steeds is het een tijdelijke oplossing het probleem wordt er niet mee weggenomen. Maar bij kuiten kan het wel een flinke opluchting geven! Dus als je een keer een anti-spierpijn massage nodig hebt, je roept maar! (moet je wel deze kant op komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Hier ook weinig zin te vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiin vandaaaaaaaaaaaag.
Staat er geen opwaardeerding naast? In Breda vaak welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:44 schreef Solique het volgende:
Altijd leuk om erachter te komen dat je chipknip te weinig saldo heeft als je wilt parkeren.
[..]
Hier ook weinig zin te vinden.
Nee, hier niet. Kon dus naar het winkelcentrum rijden om op te laden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Staat er geen opwaardeerding naast? In Breda vaak wel.
Als de winkels open waren had dat een optie geweestquote:
Deze kerel is goed bezig! Beetje posts van mij quoten!quote:
The shopping beast has awakened!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n iPod moet snel opgeladen zijn, anders ga ik gillen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n iPod moet snel opgeladen zijn, anders ga ik gillen.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Fijne flexplekken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n iPod moet snel opgeladen zijn, anders ga ik gillen.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Jáááá, dolletjes joh. De randdebiel die dit bedacht heeft zit zelf lekker in een kantoortje.quote:
Jij hoort alleen maar winkelenquote:
Nee, daarna bedacht ie het thuiswerkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jáááá, dolletjes joh. De randdebiel die dit bedacht heeft zit zelf lekker in een kantoortje.
WELJA!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daarna bedacht ie het thuiswerken
Heb je geen duct-tape in de buurt om over je ogen te plakken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
Ik zit ook in een open ruimte hier hoor. Met veel licht. En ik ben mijn zonnebril vergeten.
Ik denk dat er dan vragen komen van collega'squote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je geen duct-tape in de buurt om over je ogen te plakken?
oordoppen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan vragen komen van collega's
Negeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan vragen komen van collega's
3 schermen hier, anders kan ik echt niet werken hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 bureaustoelen
Wel een klein computerscherm
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn buurman heeft gezegd dat hij zijn PS3 het raam uitgooit als hij van mij verliest![]()
[ afbeelding ]
Hier tegenwoordig maar 3 schermenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
3 schermen hier, anders kan ik echt niet werken hoor
Ah kijk, daar heb ik er twee van!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 bureaustoelen
Wel een klein computerscherm
Is het een sexy buurman? Anders kun je beter om andere dingen weddenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn buurman heeft gezegd dat hij zijn PS3 het raam uitgooit als hij van mij verliest![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, ik ben d'r buurman nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het een sexy buurman? Anders kun je beter om andere dingen wedden.
Zijn jullie nu serieus een item?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik ben d'r buurman niet
Nee joh gekkie!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zijn jullie nu serieus een item?
Ik moet vergaderen trouwens.. Tot straks!
Ik heb koffiequote:
Kom alsjeblieft iets brengen. Zit in een verlaten bejaardentehuis en er is hier geen koffie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb koffie
Heerlijk Colombiaanse melange van the golden coffee company.
Lekker vers gemalen vanuit onze Jura machine![]()
![]()
Het is dat m'n werk en m'n rug me een beetje op m'n plek houden anders had ik baywatch style op je af komen rennen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kom alsjeblieft iets brengen. Zit in een verlaten bejaardentehuis en er is hier geen koffie.
Haha nee buurman woont samen met zijn vriendin die overigens ook heel aardig is!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het een sexy buurman? Anders kun je beter om andere dingen wedden.
Met niet-werkende DLC-codesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:05 schreef Solique het volgende:
Batman is gisteren verzonden, hopelijk ligt hij vanavond op de mat.
DLC boeit mij nu echt nietsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Met niet-werkende DLC-codes
Super shirtquote:
Single-player storyline DLC waarvan elke reviewer zegt dat het impact heeft op de verhaallijn?quote:
Zie je die rooie haren? Volgens mij is het Sharquote:
Liggen allebei al bij me thuis. Je komt maar langsquote:
Die zit er bij, en als hij nog niet werkt wacht ik nog wel even.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Single-player storyline DLC waarvan elke reviewer zegt dat het impact heeft op de verhaallijn?
Dan had ik de foto wel via WA gehadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Zie je die rooie haren? Volgens mij is het Shar
Probleem is al ruim een dag bekend, voorlopig is het stil vanuit Warner.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Die zit er bij, en als hij nog niet werkt wacht ik nog wel even.![]()
Kan best 1 dag later beginnen met spelen.
Laat Kuuk het maar niet horen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Liggen allebei al bij me thuis. Je komt maar langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |