Als je een uberding hebt okay, maar dit is mijn werklaptop uit mei 2009quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gamen op m'n nieuwe laptop binnenkort
Straks heb ik een semi-uberdingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als je een uberding hebt okay, maar dit is mijn werklaptop uit mei 2009
Misschien van te voren moeten checken voordat je de beta key kreegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:40 schreef SuperFruitig het volgende:
DIII draait voor geen fuck![]()
DO NOT WANT tenzij PS3 versie
It works on a macquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als je een uberding hebt okay, maar dit is mijn werklaptop uit mei 2009
quote:
en indirect mijquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Is het niet mandArijnen of heb ik een inside grapje gemist.
Ik ben trouwens de DIII beta aan het installerenMede mogelijk gemaakt door onze uberbaas PHENO
![]()
grappig genoeg ging hij bij mijn computer ook soms traag. ik geloof dat hij veel te veel internet comms onderhoudt en daarnaast veel meer op inhoud is geoptimaliseerd dan grafischquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
It works on a mac
bij mij loopt ie ook schamel, maar dat mag ook op dat oude beestje, dat zelfs moeite heeft met animated gif. Tegen de tijd dat ie uitkomt koop ik een nieuwe. Even rondgekeken, maar ik heb nu geen reden om iets te kopen. Pc-gaming
Dat is toch die minigames omdat Move moet-game?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Ok, help. Komt de nieuwe Ratchet nou vandaag of morgen uit?Oh, morgen dus. Ok! Heeft iemand 'm al zien liggen in de winkels?
.
18de vandaag dus, al staat er op sommige sites ook andere data.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Ok, help. Komt de nieuwe Ratchet nou vandaag of morgen uit?
Nee toch? All 4 One is die co-op die je ook alleen kunt spelen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch die minigames omdat Move moet-game?
Op Fok staat 19. En gezien m'n functie ga ik daar maar vanuit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:09 schreef Solique het volgende:
18de vandaag dus, al staat er op sommige sites ook andere data.
alleen, co-op en onlinequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee toch? All 4 One is die co-op die je ook alleen kunt spelen?
EENENTWINTIG?!!! WAT DE HELL!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
[..]
alleen, co-op en online
Maar releasedatum verschilt: staat 18de voor europa op wiki op vele sites staat 21ste als release.
Officiële datum voor Europa is 19dequote:
Embargo stond op 18 geloof ik. Maar ja, de postbode loopt nog dom te kijken waarom dat gejatte debugschijfje niet in zijn PlayStation werkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
[..]
alleen, co-op en online
Maar releasedatum verschilt: staat 18de voor europa op wiki op vele sites staat 21ste als release.
Ow, vanavond dan misschien toch es bij de MM naar binnen wandelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Officiële datum voor Europa is 19de
Wat een ei, die postbode.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Embargo stond op 18 geloof ik. Maar ja, de postbode loopt nog dom te kijken waarom dat gejatte debugschijfje niet in zijn PlayStation werkt.
Je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:14 schreef Kuukske het volgende:
Ow, vanavond dan misschien toch es bij de MM naar binnen wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |