Welk seizoen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond de eerste drie afleveringen van het seizoen van Community echt ruk... Gisteren heb ik dan toch maar de vierde gekeken en je had gelijk Spank, ik heb echt in een deuk gelegen
ah, klinkt bekend iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Vrij simpele, op m'n rug liggen, benen een voor een langer maken, knieën optrekken, knieën naar links en rechts zwenken. Dat soort dingen.
Opschepperquote:Hij vroeg ook nog of ik krachttraining deed voor m'n rugspieren, toen ik dat ontkende geloofde hij me eerst niet..
Eindelijk erkenning voor m'n gespierde lijerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ah, klinkt bekend idd
[..]
Opschepper
vond die ook nog niet enorm sterk. Vierde nog niet gezien.quote:
Wat de neuk is een Britta?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan Britta met haar gekke hoofd
mee eens. En toch zou ik Britta zelf eens van die rare gezichten willen laten trekken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan Britta met haar gekke hoofd
Abed en Troy + Anniemaken de show, de andere karakters worden steeds minder leuk.
Terechte vraagquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wat de neuk is een Britta?
Pfffrrrrpppptttttquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef Poit het volgende:
[..]
mee eens. En toch zou ik Britta zelf eens van die rare gezichten willen laten trekken.
POP POP
met een gek hoofd?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:25 schreef Pheno het volgende:
Ah, een Google levert me op dat het waterfilters zijn.
Jizzed in your pants?quote:
Ik denk dat hij het geluidje van de Battlefield 3-trailers nadoet.quote:
Ik denk het.quote:
ik zou het er op kunnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik presenteer u... een britta!
[ afbeelding ]
daar zijn papieren zakken voor uitgevonden.quote:
Niet altijd!! Soms is ze gewoon hawt!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet altijd!! Soms is ze gewoon hawt!
quote:
Internet high five, bro!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet altijd!! Soms is ze gewoon hawt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |