3 schermen hier, anders kan ik echt niet werken hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 bureaustoelen
Wel een klein computerscherm
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn buurman heeft gezegd dat hij zijn PS3 het raam uitgooit als hij van mij verliest![]()
[ afbeelding ]
Hier tegenwoordig maar 3 schermenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
3 schermen hier, anders kan ik echt niet werken hoor
Ah kijk, daar heb ik er twee van!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 bureaustoelen
Wel een klein computerscherm
Is het een sexy buurman? Anders kun je beter om andere dingen weddenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn buurman heeft gezegd dat hij zijn PS3 het raam uitgooit als hij van mij verliest![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, ik ben d'r buurman nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het een sexy buurman? Anders kun je beter om andere dingen wedden.
Zijn jullie nu serieus een item?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik ben d'r buurman niet
Nee joh gekkie!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zijn jullie nu serieus een item?
Ik moet vergaderen trouwens.. Tot straks!
Ik heb koffiequote:
Kom alsjeblieft iets brengen. Zit in een verlaten bejaardentehuis en er is hier geen koffie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb koffie
Heerlijk Colombiaanse melange van the golden coffee company.
Lekker vers gemalen vanuit onze Jura machine![]()
![]()
Het is dat m'n werk en m'n rug me een beetje op m'n plek houden anders had ik baywatch style op je af komen rennen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kom alsjeblieft iets brengen. Zit in een verlaten bejaardentehuis en er is hier geen koffie.
Haha nee buurman woont samen met zijn vriendin die overigens ook heel aardig is!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het een sexy buurman? Anders kun je beter om andere dingen wedden.
Met niet-werkende DLC-codesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:05 schreef Solique het volgende:
Batman is gisteren verzonden, hopelijk ligt hij vanavond op de mat.
DLC boeit mij nu echt nietsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Met niet-werkende DLC-codes

Super shirtquote:
Single-player storyline DLC waarvan elke reviewer zegt dat het impact heeft op de verhaallijn?quote:
Zie je die rooie haren? Volgens mij is het Sharquote:
Liggen allebei al bij me thuis. Je komt maar langsquote:
Die zit er bij, en als hij nog niet werkt wacht ik nog wel even.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Single-player storyline DLC waarvan elke reviewer zegt dat het impact heeft op de verhaallijn?
Dan had ik de foto wel via WA gehadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Zie je die rooie haren? Volgens mij is het Shar
Probleem is al ruim een dag bekend, voorlopig is het stil vanuit Warner.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Die zit er bij, en als hij nog niet werkt wacht ik nog wel even.![]()
Kan best 1 dag later beginnen met spelen.
Laat Kuuk het maar niet horen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Liggen allebei al bij me thuis. Je komt maar langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |