Nee, hier niet. Kon dus naar het winkelcentrum rijden om op te laden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Staat er geen opwaardeerding naast? In Breda vaak wel.
Als de winkels open waren had dat een optie geweestquote:
Deze kerel is goed bezig! Beetje posts van mij quoten!quote:
The shopping beast has awakened!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n iPod moet snel opgeladen zijn, anders ga ik gillen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n iPod moet snel opgeladen zijn, anders ga ik gillen.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Fijne flexplekken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n iPod moet snel opgeladen zijn, anders ga ik gillen.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Jáááá, dolletjes joh. De randdebiel die dit bedacht heeft zit zelf lekker in een kantoortje.quote:
Jij hoort alleen maar winkelenquote:
Nee, daarna bedacht ie het thuiswerkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jáááá, dolletjes joh. De randdebiel die dit bedacht heeft zit zelf lekker in een kantoortje.
WELJA!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daarna bedacht ie het thuiswerken
Heb je geen duct-tape in de buurt om over je ogen te plakken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
Ik zit ook in een open ruimte hier hoor. Met veel licht. En ik ben mijn zonnebril vergeten.
Ik denk dat er dan vragen komen van collega'squote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je geen duct-tape in de buurt om over je ogen te plakken?
oordoppen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan vragen komen van collega's
Negeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan vragen komen van collega's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |