Succes in de regen (en onweer)quote:
Het beperkte zich tot de kaart. Gelukkigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LOOOOOL
gelukkig ben ik maar een halve nerd, vind het super leuk idee maar zou het zelf nooit doen
Ik ben nu de stad in
Dat is wel tofquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Twee vrienden van mij zijn laatst getrouwd en hadden als trouwkaart een screenshot van hun WoW characters in pak bij een altaar. Best geniaal
Vond ik ookquote:
Oh kom op, dat moet een tof feestje geweest zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:34 schreef Fallen het volgende:
Vorig jaar bij een huwelijk geweest waarbij 80% (inclusief bruidspaar) in een soort van LARP bijeenkomst was. Redelijk... euh... apart. Zeker voor iemand zoals ik die daar dus echt niks mee heeft...
winbook.comquote:
ik hou het op goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Batman ligt voor me klaar
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dat klinkt tegelijk zo verkeerd en toch zo goed...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Batman ligt voor me klaar
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dat klinkt tegelijk zo verkeerd en toch zo goed...
wat heeft dat met batman te maken?quote:
Ik heb even ingezoomd voor je:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat heeft dat met batman te maken?
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb even ingezoomd voor je:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is toch niet dezelfde foto...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hè? maar waar in de grote foto zit die dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kan je pas zien als je de BH wegshoptquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hè? maar waar in de grote foto zit die dan?
quote:
PICSquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:19 schreef Poit het volgende:
Lol, BBN wordt geownd door z'n chick op Facebook
Ja die jaquote:
Lotje! Lotje! Hoeissut?quote:
quote:
quote:
je hebt verbinding toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:01 schreef koei het volgende:
Kan iemand nakijken of orange/online/tmobile internet eruit ligt? mn router wil geen verbinding meer maken
M'n rug voelt Meh. Vanmorgen Fysio gehad. Die kerel geeft me flink onderzocht. Moet nu oefeningen doen enzo en vrijdag weer terug.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Goed hoor, ben mijn stage een beetje beu maar vandaag waren allebei mijn begeleiders er niet dus dat was heerlijk!!
Hoe voelt je rug?
Wel met mn wifi router, maar die niet met mn gewone router. zit nu mobiel...quote:
Maagpijn, rugpijn. Ehh.. verder goed!quote:
maar dan kan je toch zelf op de site van je provider kijken gekkie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:12 schreef koei het volgende:
[..]
Wel met mn wifi router, maar die niet met mn gewone router. zit nu mobiel...
Niets wat een dikke knuffel van JD niet kan verhelpen dusquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maagpijn, rugpijn. Ehh.. verder goed!
mijn telefoon kan internetten, maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef Poit het volgende:
[..]
maar dan kan je toch zelf op de site van je provider kijken gekkie.
<insert 1900 grap hier>quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:17 schreef koei het volgende:
[..]
mijn telefoon kan internetten, maar daar is ook alles mee gezegdgrote sites werken niet.
Ach, ik heb daardoor nog wel de snellere oranje versie van het mobiele forum :pquote:
Ik ben nog aan het werkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Niets wat een dikke knuffel van JD niet kan verhelpen dus
Ahw.. Dikke internetknuffel van mij dan maar!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werk. Dus daar moet ik nog ff op wachten.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef Poit het volgende:
[..]
mee eens. En toch zou ik Britta zelf eens van die rare gezichten willen laten trekken.
POP POP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |