Welk seizoen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond de eerste drie afleveringen van het seizoen van Community echt ruk... Gisteren heb ik dan toch maar de vierde gekeken en je had gelijk Spank, ik heb echt in een deuk gelegen
ah, klinkt bekend iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Vrij simpele, op m'n rug liggen, benen een voor een langer maken, knieën optrekken, knieën naar links en rechts zwenken. Dat soort dingen.
Opschepperquote:Hij vroeg ook nog of ik krachttraining deed voor m'n rugspieren, toen ik dat ontkende geloofde hij me eerst niet..
Eindelijk erkenning voor m'n gespierde lijerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ah, klinkt bekend idd
[..]
Opschepper
vond die ook nog niet enorm sterk. Vierde nog niet gezien.quote:
Wat de neuk is een Britta?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan Britta met haar gekke hoofd
mee eens. En toch zou ik Britta zelf eens van die rare gezichten willen laten trekken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan Britta met haar gekke hoofd
Abed en Troy + Anniemaken de show, de andere karakters worden steeds minder leuk.
Terechte vraagquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wat de neuk is een Britta?
Pfffrrrrpppptttttquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef Poit het volgende:
[..]
mee eens. En toch zou ik Britta zelf eens van die rare gezichten willen laten trekken.
POP POP
met een gek hoofd?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:25 schreef Pheno het volgende:
Ah, een Google levert me op dat het waterfilters zijn.
Jizzed in your pants?quote:
Ik denk dat hij het geluidje van de Battlefield 3-trailers nadoet.quote:
Ik denk het.quote:
ik zou het er op kunnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik presenteer u... een britta!
[ afbeelding ]
daar zijn papieren zakken voor uitgevonden.quote:
Niet altijd!! Soms is ze gewoon hawt!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet altijd!! Soms is ze gewoon hawt!
quote:
Internet high five, bro!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet altijd!! Soms is ze gewoon hawt!
quote:
Sharquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
oooomfg nou ben ik nog maar de enige single hier![]()
Nee hoor gratzzzzz koei![]()
![]()
En mogguh
van de vrouwen slimpiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
![]()
Zijn nog meer singles hier hoor
Beetje bij geslapen?
Niet, dan trouwt men online in WoWquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:56 schreef Gamer_V het volgende:
In een echte GAM SC zou iedereen single zijn en de hele dag gamen!
haha, wist ik tochquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
van de vrouwen slimpieen moet nog wel wat meer slapen, vanochtend redelijk op tijd op voor sporten en zonnebank
![]()
en jij?
Net zoals met de begrafenis die ze ooit in WoW hebben gehadquote:
Onzin, dat geeft geeneens XPquote:
Je hebt genoeg aanbiddersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
van de vrouwen slimpieen moet nog wel wat meer slapen, vanochtend redelijk op tijd op voor sporten en zonnebank
![]()
en jij?
als iedereen de hele dag zit te gamen, hoe kunnen ze dan slowchatten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:56 schreef Gamer_V het volgende:
In een echte GAM SC zou iedereen single zijn en de hele dag gamen!
Dual monitor setup!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als iedereen de hele dag zit te gamen, hoe kunnen ze dan slowchatten?
*kuch* triple *kuch*quote:
das voor amateursquote:
In-game overlay!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das voor amateurs
pro's doen het met 1 monitor en alt-tab.
Echte gamers gamen nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das voor amateurs
pro's doen het met 1 monitor en alt-tab.
Inderdaad, die zitten op werk.quote:
Dan ben je nog minder aan het werkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
shit moet ik dat toch weer eens installeren!
Twee vrienden van mij zijn laatst getrouwd en hadden als trouwkaart een screenshot van hun WoW characters in pak bij een altaar. Best geniaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
shit moet ik dat toch weer eens installeren!
LOOOOOLquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Twee vrienden van mij zijn laatst getrouwd en hadden als trouwkaart een screenshot van hun WoW characters in pak bij een altaar. Best geniaal
Succes in de regen (en onweer)quote:
Het beperkte zich tot de kaart. Gelukkigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LOOOOOL
gelukkig ben ik maar een halve nerd, vind het super leuk idee maar zou het zelf nooit doen
Ik ben nu de stad in
Dat is wel tofquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Twee vrienden van mij zijn laatst getrouwd en hadden als trouwkaart een screenshot van hun WoW characters in pak bij een altaar. Best geniaal
Vond ik ookquote:
Oh kom op, dat moet een tof feestje geweest zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:34 schreef Fallen het volgende:
Vorig jaar bij een huwelijk geweest waarbij 80% (inclusief bruidspaar) in een soort van LARP bijeenkomst was. Redelijk... euh... apart. Zeker voor iemand zoals ik die daar dus echt niks mee heeft...
winbook.comquote:
ik hou het op goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Batman ligt voor me klaar
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dat klinkt tegelijk zo verkeerd en toch zo goed...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Batman ligt voor me klaar
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dat klinkt tegelijk zo verkeerd en toch zo goed...
wat heeft dat met batman te maken?quote:
Ik heb even ingezoomd voor je:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat heeft dat met batman te maken?
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb even ingezoomd voor je:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is toch niet dezelfde foto...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hè? maar waar in de grote foto zit die dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kan je pas zien als je de BH wegshoptquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hè? maar waar in de grote foto zit die dan?
quote:
PICSquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:19 schreef Poit het volgende:
Lol, BBN wordt geownd door z'n chick op Facebook
Ja die jaquote:
Lotje! Lotje! Hoeissut?quote:
quote:
quote:
je hebt verbinding toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:01 schreef koei het volgende:
Kan iemand nakijken of orange/online/tmobile internet eruit ligt? mn router wil geen verbinding meer maken
M'n rug voelt Meh. Vanmorgen Fysio gehad. Die kerel geeft me flink onderzocht. Moet nu oefeningen doen enzo en vrijdag weer terug.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Goed hoor, ben mijn stage een beetje beu maar vandaag waren allebei mijn begeleiders er niet dus dat was heerlijk!!
Hoe voelt je rug?
Wel met mn wifi router, maar die niet met mn gewone router. zit nu mobiel...quote:
Maagpijn, rugpijn. Ehh.. verder goed!quote:
maar dan kan je toch zelf op de site van je provider kijken gekkie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:12 schreef koei het volgende:
[..]
Wel met mn wifi router, maar die niet met mn gewone router. zit nu mobiel...
Niets wat een dikke knuffel van JD niet kan verhelpen dusquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maagpijn, rugpijn. Ehh.. verder goed!
mijn telefoon kan internetten, maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef Poit het volgende:
[..]
maar dan kan je toch zelf op de site van je provider kijken gekkie.
<insert 1900 grap hier>quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:17 schreef koei het volgende:
[..]
mijn telefoon kan internetten, maar daar is ook alles mee gezegdgrote sites werken niet.
Ach, ik heb daardoor nog wel de snellere oranje versie van het mobiele forum :pquote:
Ik ben nog aan het werkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Niets wat een dikke knuffel van JD niet kan verhelpen dus
Ahw.. Dikke internetknuffel van mij dan maar!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werk. Dus daar moet ik nog ff op wachten.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef Poit het volgende:
[..]
mee eens. En toch zou ik Britta zelf eens van die rare gezichten willen laten trekken.
POP POP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |