Nog freelance grafisch vormgever nodig?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Oh my
Ik mag misschien een locative-game gaan ontwerpen / ontwikkelen
Betaald
ook maar ff downloadenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef wc-eend het volgende:
Ken community niet... maar ik ga zeker kijken door dit stukje... ik als D&D-nerd lach me in een deuk
Drop je Portfolio even danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nog freelance grafisch vormgever nodig?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Drop je Portfolio even dan
Hard portfolio
Ik hou het even in het achterhoofd
Check 2 bazen ff samen die shit doen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Drop je Portfolio even dan
Hard portfolio
Ik hou het even in het achterhoofd
Ik welquote:
Al een uur op mijn werkquote:
Oeh, is het officieel?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:54 schreef koei het volgende:
[..]
Ik wel
Beetje jammer, zo'n vriend die om half 9 moet werken, terwijl je zelf pas om 10 uur hoeft te beginnen...
Jawel, maar zat in de auto. Niet verstandig om dan te fokken.quote:
Dat doe ik vaak zatquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:00 schreef Solique het volgende:
Mogguh
[..]
Jawel, maar zat in de auto. Niet verstandig om dan te fokken.
Mwah, het is nog niet concreet uitgesproken, maar het komt er wel op neer. Als ik het aan hem zou vragen zou ik een ja krijgen, maar het vragen is een beetje stom!quote:
Leuk voor je Koeiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:04 schreef koei het volgende:
[..]
Mwah, het is nog niet concreet uitgesproken, maar het komt er wel op neer. Als ik het aan hem zou vragen zou ik een ja krijgen, maar het vragen is een beetje stom!
Hopen dat het daarna wat beter gaat.quote:
Jaaaaa!!quote:
Ja, thnx.quote:
quote:
Nou ik hoop dat je er baat bij hebt Poitie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, thnx.
Kom er net vandaan.. Korte samenvatting:
Veel spanning op spiermassa in gehele rug.
Tussenwervels bij de onderste 2 wervels en een of ander gewricht zitten te etteren.
Oefeningen 3 keer per dag, 2 keer 20 minuten wandelen en vrijdag weer terug.
Dat komt omdat hij al weg was, als hij nog in bed lag, lag jij er ook nog steedsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:50 schreef koei het volgende:
[..]
En ik ben voor het eerst in jaren ruim op tijd op mn werkVoorlopig is het dus nog een positieve verandering ook!
Ik hoop het ook. Jij ook succes zo!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je er baat bij hebt Poitie.. Ik mag ook zo weer naar de fysio. Stomme onderrug
.
wat voor oefeningen moet je doen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, thnx.
Tussenwervels bij de onderste 2 wervels en een of ander gewricht zitten te etteren.
Klinkt iig goed behandelbaar!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, thnx.
Hopen dat het een beetje voorspoedig verloopt en dat je er baat bij hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, thnx.
Vrij simpele, op m'n rug liggen, benen een voor een langer maken, knieën optrekken, knieën naar links en rechts zwenken. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat voor oefeningen moet je doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |