SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
[ Bericht 1% gewijzigd door koei op 17-10-2011 22:04:30 ]RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Aww... Komt wel goed schatje!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef Fallen het volgende:
Vandaag een enorme klotedag, veel gezeik en gezeur aan m'n hoofd, geen eten in huis dus slecht een diepvries pizza gehaald en een zak chips. Uit schuldgevoel gelijk maar weer naar buiten gegaan voor een rondje hardlopen rond het park...
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef Fallen het volgende:
Vandaag een enorme klotedag, veel gezeik en gezeur aan m'n hoofd, geen eten in huis dus slecht een diepvries pizza gehaald en een zak chips. Uit schuldgevoel gelijk maar weer naar buiten gegaan voor een rondje hardlopen rond het park...
Vast wel, maar vandaag ff niet.quote:
Gezeik met werk, roosters, afspraken die mensen niet nakomen, andere sollicitaties die afketsen en algeheel 'geen zin vandaag'.quote:
ah bah een echte maandag dusquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vast wel, maar vandaag ff niet.
[..]
Gezeik met werk, roosters, afspraken die mensen niet nakomen, andere sollicitaties die afketsen en algeheel 'geen zin vandaag'.
Gelukkig is de dag bijna omquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vast wel, maar vandaag ff niet.
[..]
Gezeik met werk, roosters, afspraken die mensen niet nakomen, andere sollicitaties die afketsen en algeheel 'geen zin vandaag'.
Thanks babe!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah bah een echte maandag dushopen dat de dinsdag beter is voor je!
Yup, en die ga ik nu alvast in bed met een aflevering Warehouse 13 en/of Fringe afsluiten...quote:
Slaap lekker!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Yup, en die ga ik nu alvast in bed met een aflevering Warehouse 13 en/of Fringe afsluiten...
Trusten alvast!![]()
Mutsjequote:
Morgen waarschijnlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef koei het volgende:
Ik was nou eenmaal post 301...
Maar waar blijft je fotoshopwerk Solique?
Net ook even gesport, zo te voelen iets verrektquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:48 schreef Pheno het volgende:
Net gesport en nu slapen. Dat werkt niet.
Trusten Sharquote:
Weer zo'n grabbelbak game.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Is het niet mandArijnen of heb ik een inside grapje gemist.
Ik ben trouwens de DIII beta aan het installerenMede mogelijk gemaakt door onze uberbaas PHENO
![]()
Als je een uberding hebt okay, maar dit is mijn werklaptop uit mei 2009quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gamen op m'n nieuwe laptop binnenkort
Straks heb ik een semi-uberdingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als je een uberding hebt okay, maar dit is mijn werklaptop uit mei 2009
Misschien van te voren moeten checken voordat je de beta key kreegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:40 schreef SuperFruitig het volgende:
DIII draait voor geen fuck![]()
DO NOT WANT tenzij PS3 versie
It works on a macquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als je een uberding hebt okay, maar dit is mijn werklaptop uit mei 2009
quote:
en indirect mijquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Is het niet mandArijnen of heb ik een inside grapje gemist.
Ik ben trouwens de DIII beta aan het installerenMede mogelijk gemaakt door onze uberbaas PHENO
![]()
grappig genoeg ging hij bij mijn computer ook soms traag. ik geloof dat hij veel te veel internet comms onderhoudt en daarnaast veel meer op inhoud is geoptimaliseerd dan grafischquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
It works on a mac
bij mij loopt ie ook schamel, maar dat mag ook op dat oude beestje, dat zelfs moeite heeft met animated gif. Tegen de tijd dat ie uitkomt koop ik een nieuwe. Even rondgekeken, maar ik heb nu geen reden om iets te kopen. Pc-gaming
Dat is toch die minigames omdat Move moet-game?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Ok, help. Komt de nieuwe Ratchet nou vandaag of morgen uit?Oh, morgen dus. Ok! Heeft iemand 'm al zien liggen in de winkels?
.
18de vandaag dus, al staat er op sommige sites ook andere data.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Ok, help. Komt de nieuwe Ratchet nou vandaag of morgen uit?
Nee toch? All 4 One is die co-op die je ook alleen kunt spelen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch die minigames omdat Move moet-game?
Op Fok staat 19. En gezien m'n functie ga ik daar maar vanuit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:09 schreef Solique het volgende:
18de vandaag dus, al staat er op sommige sites ook andere data.
alleen, co-op en onlinequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee toch? All 4 One is die co-op die je ook alleen kunt spelen?
EENENTWINTIG?!!! WAT DE HELL!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
[..]
alleen, co-op en online
Maar releasedatum verschilt: staat 18de voor europa op wiki op vele sites staat 21ste als release.
Officiële datum voor Europa is 19dequote:
Embargo stond op 18 geloof ik. Maar ja, de postbode loopt nog dom te kijken waarom dat gejatte debugschijfje niet in zijn PlayStation werkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
[..]
alleen, co-op en online
Maar releasedatum verschilt: staat 18de voor europa op wiki op vele sites staat 21ste als release.
Ow, vanavond dan misschien toch es bij de MM naar binnen wandelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Officiële datum voor Europa is 19de
Wat een ei, die postbode.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Embargo stond op 18 geloof ik. Maar ja, de postbode loopt nog dom te kijken waarom dat gejatte debugschijfje niet in zijn PlayStation werkt.
Je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:14 schreef Kuukske het volgende:
Ow, vanavond dan misschien toch es bij de MM naar binnen wandelen.
Sinaasappels pakken dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik kan ook wel wat mandarijntjes gebruiken,zit zo tegen het zieke aan!
ik heb gelukkig ook kiwi's in huis, vitaminebommetjes!quote:
Oja, nog beter.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
ik heb gelukkig ook kiwi's in huis, vitaminebommetjes!
Throwing frags!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
ik heb gelukkig ook kiwi's in huis, vitaminebommetjes!
hier ook een beetje dan, ben moeeee!! slecht geslapen afgelopen 2 nachtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:13 schreef Solique het volgende:
Heeft iemand nog wat energie over?
Ik kom net uit een meeting zou zo mijn bed in kunnen
volgens mij al 3x gedropt hier, hij blijft maar liggenquote:
quote:
Ja, hier ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier ook een beetje dan, ben moeeee!! slecht geslapen afgelopen 2 nachten
quote:
Hij lag erquote:
Ja manlief kwam langs de MM en is ff gaan kijken voor mequote:
Briljante aflevering dat!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef wc-eend het volgende:
Ken community niet... maar ik ga zeker kijken door dit stukje... ik als D&D-nerd lach me in een deuk
Nog freelance grafisch vormgever nodig?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Oh my
Ik mag misschien een locative-game gaan ontwerpen / ontwikkelen
Betaald
ook maar ff downloadenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef wc-eend het volgende:
Ken community niet... maar ik ga zeker kijken door dit stukje... ik als D&D-nerd lach me in een deuk
Drop je Portfolio even danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nog freelance grafisch vormgever nodig?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Drop je Portfolio even dan
Hard portfolio
Ik hou het even in het achterhoofd
Check 2 bazen ff samen die shit doen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Drop je Portfolio even dan
Hard portfolio
Ik hou het even in het achterhoofd
Ik welquote:
Al een uur op mijn werkquote:
Oeh, is het officieel?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:54 schreef koei het volgende:
[..]
Ik wel
Beetje jammer, zo'n vriend die om half 9 moet werken, terwijl je zelf pas om 10 uur hoeft te beginnen...
Jawel, maar zat in de auto. Niet verstandig om dan te fokken.quote:
Dat doe ik vaak zatquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:00 schreef Solique het volgende:
Mogguh
[..]
Jawel, maar zat in de auto. Niet verstandig om dan te fokken.
Mwah, het is nog niet concreet uitgesproken, maar het komt er wel op neer. Als ik het aan hem zou vragen zou ik een ja krijgen, maar het vragen is een beetje stom!quote:
Leuk voor je Koeiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:04 schreef koei het volgende:
[..]
Mwah, het is nog niet concreet uitgesproken, maar het komt er wel op neer. Als ik het aan hem zou vragen zou ik een ja krijgen, maar het vragen is een beetje stom!
Hopen dat het daarna wat beter gaat.quote:
Jaaaaa!!quote:
Ja, thnx.quote:
quote:
Nou ik hoop dat je er baat bij hebt Poitie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, thnx.
Kom er net vandaan.. Korte samenvatting:
Veel spanning op spiermassa in gehele rug.
Tussenwervels bij de onderste 2 wervels en een of ander gewricht zitten te etteren.
Oefeningen 3 keer per dag, 2 keer 20 minuten wandelen en vrijdag weer terug.
Dat komt omdat hij al weg was, als hij nog in bed lag, lag jij er ook nog steedsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:50 schreef koei het volgende:
[..]
En ik ben voor het eerst in jaren ruim op tijd op mn werkVoorlopig is het dus nog een positieve verandering ook!
Ik hoop het ook. Jij ook succes zo!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je er baat bij hebt Poitie.. Ik mag ook zo weer naar de fysio. Stomme onderrug
.
wat voor oefeningen moet je doen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, thnx.
Tussenwervels bij de onderste 2 wervels en een of ander gewricht zitten te etteren.
Klinkt iig goed behandelbaar!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, thnx.
Hopen dat het een beetje voorspoedig verloopt en dat je er baat bij hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, thnx.
Vrij simpele, op m'n rug liggen, benen een voor een langer maken, knieën optrekken, knieën naar links en rechts zwenken. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat voor oefeningen moet je doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |