quote:
Sharquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
oooomfg nou ben ik nog maar de enige single hier![]()
Nee hoor gratzzzzz koei![]()
![]()
En mogguh
van de vrouwen slimpiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
![]()
Zijn nog meer singles hier hoor
Beetje bij geslapen?
Niet, dan trouwt men online in WoWquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:56 schreef Gamer_V het volgende:
In een echte GAM SC zou iedereen single zijn en de hele dag gamen!
haha, wist ik tochquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
van de vrouwen slimpieen moet nog wel wat meer slapen, vanochtend redelijk op tijd op voor sporten en zonnebank
![]()
en jij?
Net zoals met de begrafenis die ze ooit in WoW hebben gehadquote:
Onzin, dat geeft geeneens XPquote:
Je hebt genoeg aanbiddersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
van de vrouwen slimpieen moet nog wel wat meer slapen, vanochtend redelijk op tijd op voor sporten en zonnebank
![]()
en jij?
als iedereen de hele dag zit te gamen, hoe kunnen ze dan slowchatten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:56 schreef Gamer_V het volgende:
In een echte GAM SC zou iedereen single zijn en de hele dag gamen!
Dual monitor setup!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als iedereen de hele dag zit te gamen, hoe kunnen ze dan slowchatten?
*kuch* triple *kuch*quote:
das voor amateursquote:
In-game overlay!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das voor amateurs
pro's doen het met 1 monitor en alt-tab.
Echte gamers gamen nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das voor amateurs
pro's doen het met 1 monitor en alt-tab.
Inderdaad, die zitten op werk.quote:
Dan ben je nog minder aan het werkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
shit moet ik dat toch weer eens installeren!
Twee vrienden van mij zijn laatst getrouwd en hadden als trouwkaart een screenshot van hun WoW characters in pak bij een altaar. Best geniaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
shit moet ik dat toch weer eens installeren!
LOOOOOLquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Twee vrienden van mij zijn laatst getrouwd en hadden als trouwkaart een screenshot van hun WoW characters in pak bij een altaar. Best geniaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |