SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Maarja, hoeveel mensen willen er dan graag gewoon de verkeerde woorden horen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:18 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meeste meisjes gewoon de juiste woorden horen.
Ik vind eerlijke kritiek wel fijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maarja, hoeveel mensen willen er dan graag gewoon de verkeerde woorden horen?
Natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:18 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meeste meisjes gewoon de juiste woorden horen.
Maar als je dat wil horen, zijn het dan niet weer de juiste woorden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind eerlijke kritiek wel fijnMisschien bedoeld hij dat?
Dat volg ik dus ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
Ik snap het niet meer.
Gaat het er nou over of ze niet willen versieren of niet kunnen versieren?
Dan word je een niche speler. Er is vast ook een markt voor lieve mannen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:13 schreef heloef het volgende:
Hield ik maar van de jacht.
Ik ben echt niet mannelijk.
Verander het woord mensen in mannen en je krijgt een heel groot getal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maarja, hoeveel mensen willen er dan graag gewoon de verkeerde woorden horen?
Jewel, maar sommige mensen hebben wat moeite met kritiek.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar als je dat wil horen, zijn het dan niet weer de juiste woorden?
Door jou voel ik me niet zo alleen hier in.quote:
Want? Hoe kan een verkeerd (dus ongewenst/onjuist/onwaar) iets nou net hetgeen zijn wat veel mensen (of mannen, wat jij wil) graag willen horen? Dat strookt gewoon niet met de definitie van het woord.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Verander het woord mensen in mannen en je krijgt een heel groot getal.
Ouch, ben je nu ook je handleiding 'versieren voor beginners' kwijt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:27 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme vuile tering laptop. Automatische updates, herstart zomaar mijn computer, nu ben ik al mijn bestanden kwijt.
Gepost vanaf je HTC Desire?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:27 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme vuile tering laptop. Automatische updates, herstart zomaar mijn computer, nu ben ik al mijn bestanden kwijt.
Idd, dat is kut.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:27 schreef Myraela het volgende:
Oh shit veroordeeld tot de lieve mannenmarkt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan word je een niche speler. Er is vast ook een markt voor lieve mannen.
Mannen zijn veel optischer ingesteld. Als je dan ook nog bedenkt dat er in veel gevallen alcohol in het spel is dan kun je concluderen dat het voor een vent niet zoveel uitmaakt wat een vrouw zegt, want hij denkt bij het zien vaak maar aan 1 ding.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Want? Hoe kan een verkeerd (dus ongewenst/onjuist/onwaar) iets nou net hetgeen zijn wat veel mensen (of mannen, wat jij wil) graag willen horen? Dat strookt gewoon niet met de definitie van het woord.
Dus wat een vrouw dan zegt, is eigenlijk altijd juist.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mannen zijn veel optischer ingesteld. Als je dan ook nog bedenkt dat er in veel gevallen alcohol in het spel is dan kun je concluderen dat het voor een vent niet zoveel uitmaakt wat een vrouw zegt, want hij denkt bij het zien vaak maar aan 1 ding.
Je hoeft niet meteen naar het uiterste te gaan door te zeggen dat ze altijd de juiste dingen zegt, maar als ze er al leuk uitziet is een man doorgaans gauw tevreden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus wat een vrouw dan zegt, is eigenlijk altijd juist.
Nee, die heb ik nooit nodig gehad, maar ik wil er wel eentje voor jou regelen hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ouch, ben je nu ook je handleiding 'versieren voor beginners' kwijt?
Dank u, dank u.quote:
Hahaha, dat is niet nodig dankje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nooit nodig gehad, maar ik wil er wel eentje voor jou regelen hoor.
Wel al mijn illustrator/photoshop bestanden en vanavond is de deadline. Daar gaan 3 uur werk.
Ik zeg ook niet dat het altijd juist is, maar dat het dan eigenlijk altijd juist is, oftewel in de situatie dat een man alcohol op heeft en geil is en met een prima uitziende meid praat. Er dus vanuit gaande dat hij niet gaat praten met iets waar hij het niet op kan, maar dat nam ik voor het gemak maar even aan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen naar het uiterste te gaan door te zeggen dat ze altijd de juiste dingen zegt, maar als ze er al leuk uitziet is een man doorgaans gauw tevreden.
Het lijkt net alsof je er telkens uit probeert te lullen, ik las precies hetzelfde als ArtistA.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het altijd juist is, maar dat het dan eigenlijk altijd juist is, oftewel in de situatie dat een man alcohol op heeft en geil is en met een prima uitziende meid praat. Er dus vanuit gaande dat hij niet gaat praten met iets waar hij het niet op kan, maar dat nam ik voor het gemak maar even aan.
Haha, briljante opmerking! Bijna alle tips en adviezen zijn gericht op hoe de mainstream werkt. Maar inderdaad; vindt je eigen manier... wellicht vallen veel vrouwen dan af; maar heb je des te meer succes bij de dames die je uiteindelijk echt zou willen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan word je een niche speler. Er is vast ook een markt voor lieve mannen.
Of je daad bij woord voegt. Gezien het grote belang dat je hecht aan het versieren van de ene na de andere chick, vragen mensen zich af waarom je zit te fokken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:55 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap niet waarom strawberry kijkt wanneer ik uit ga
Hoe was het stappen gisteren trouwens?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:55 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap niet waarom strawberry kijkt wanneer ik uit ga
Het was gezellig, een underground party in een haven. Keertje wat andersquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoe was het stappen gisteren trouwens?
Dat heet verveling.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof je er telkens uit probeert te lullen, ik las precies hetzelfde als ArtistA.
Rustig blijvenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:33 schreef Axel1988 het volgende:
Damn; vrijdag waarschijnlijk eindelijk een kans op seks voor mij... waarom blijf ik maar constant denken dat er wel weer iets zal gebeuren waardoor het er niet van zal gaan komen...
Adem in, adem uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:33 schreef Axel1988 het volgende:
Damn; vrijdag waarschijnlijk eindelijk een kans op seks voor mij... waarom blijf ik maar constant denken dat er wel weer iets zal gebeuren waardoor het er niet van zal gaan komen...
jep... goed onthoudenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.
Is die kans bij dat meisje wat je verteld hebt dat je maagd bent?
Hoezo een kans dan? Afgesproken bij je/haar thuis?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:33 schreef Axel1988 het volgende:
Dat scheelt al een hele hoop dat ze het weet.quote:
Dat ja... plus dat we wel vaker praten over seks; en dat ze me van het weekend na een stapavond een bericht stuurde dat ze zin had in een piemel.... met de volgende dag een verontschuldiging erachteraan. Maar ach...quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:36 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hoezo een kans dan? Afgesproken bij je/haar thuis?
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand.
Heel overtuigend skatje.quote:
Ze stuurt je zulke berichten en je bent bang dat het er niet van komt ? Als je niet flauwvalt, dan kan het niet misgaan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat ja... plus dat we wel vaker praten over seks; en dat ze me van het weekend na een stapavond een bericht stuurde dat ze zin had in een piemel.... met de volgende dag een verontschuldiging erachteraan. Maar ach...
Ik heb me al een portie opmerkelijke dingen meegemaakt; meestal niet al te positief op dat moment, maar vandaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:42 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ze stuurt je zulke berichten en je bent bang dat het er niet van komt ? Als je niet flauwvalt, dan kan het niet misgaan.
Vies lekker.quote:
Men moet het ijzer smeden als het heet is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat ja... plus dat we wel vaker praten over seks; en dat ze me van het weekend na een stapavond een bericht stuurde dat ze zin had in een piemel.... met de volgende dag een verontschuldiging erachteraan. Maar ach...
Je mag wel een heel goed excuus verzinnen wil je dr nog onderuit komen volgens mijquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ze had zin in een piemel?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb me al een portie opmerkelijke dingen meegemaakt; meestal niet al te positief op dat moment, maar vandaar.
Nee, meer in de zin van dates die niet op komen dagen terwijl ik er een goed gevoel bij had; of dat mijn date versierd werd door een andere jongen TIJDENS mijn date.... dat soort shit. Zo ver dat het ooit bijna tot seks kon komen is het nog niet geweest... alhouwel; er zijn wel twee meiden geweest die het letterlijk gevraagd hebben; maar die zag ik niet zo zitten. Deze meid echter wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoals?
"ik kan het niet" > "ik ook niet, boeie" *verder gaat*
"We moeten dit niet doen" > "nee klopt" *verder gaat*
Het zat je niet mee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee, meer in de zin van dates die niet op komen dagen terwijl ik er een goed gevoel bij had; of dat mijn date versierd werd door een andere jongen TIJDENS mijn date.... dat soort shit. Zo ver dat het ooit bijna tot seks kon komen is het nog niet geweest... alhouwel; er zijn wel twee meiden geweest die het letterlijk gevraagd hebben; maar die zag ik niet zo zitten. Deze meid echter wel.
Edit: owjaa; en niet te vergeten; die meid die me mee naar huis vroeg; maar die ik afwees omdat ik dacht dat ze een hoer zou zijn... wat achteraf niet zo bleek te zijn
Ik verslik me in wat ik aan het eten was, are you fucking kidding me?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
of dat mijn date versierd werd door een andere jongen TIJDENS mijn date.... dat soort shit.
AlphaFlepke had die vent natuurlijk op zijn bek geramd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik verslik me in wat ik aan het eten was, are you fucking kidding me?
Nope; echt gebeurd een kleine 4 jaar geleden... ik dacht leuk samen een terrasje pakken; en daarna 200 meter verderop nog ff een uurtje samen op stap... en daar werd ze dus gewoon door een andere kerel versierd... tactisch!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik verslik me in wat ik aan het eten was, are you fucking kidding me?
Neuh, die kerel zeikt zijn broek al onder als hij mij ziet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
AlphaFlepke had die vent natuurlijk op zijn bek geramd.
De hamvraag; denk je dat je het nu kunt voorkomen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nope; echt gebeurd een kleine 4 jaar geleden... ik dacht leuk samen een terrasje pakken; en daarna 200 meter verderop nog ff een uurtje samen op stap... en daar werd ze dus gewoon door een andere kerel versierd... tactisch!
Zeg je al het woord friet in plaats van patat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, roken is gewoon nice. Hoewel ik gestopt ben. Soort van.
Maar van roken krijg je kanker en van seks een orgasme. Dan is de keuze vrij snel gemaakt, toch.quote:
ik geloofde niet dat een bekje leggen met iemand die net gerookt had zo smerig kon zijn, maar het is écht net of je een asbak uitliktquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, roken is gewoon nice. Hoewel ik gestopt ben. Soort van.
Je vondt de verontschuldiging waarschijnlijk erger dan het eerste berichtjequote:Op zondag 16 oktober 2011 14:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Neen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:57 schreef Flepke het volgende:
Zeg je al het woord friet in plaats van patat?
Haha, nou, met die meid niet waarschijnlijk. Ik was verliefd en had oogkleppen op. Ik was blij dat ik uberhaupt een date met haar had; was verder weinig positiefs aan. Ben sindsdien ook niet meer verliefd geweest; dan is het allemaal een stuk makkelijker. Als een meid me wel ziet zitten, en dat weet ik wel redelijk te herkennen denk ik, dan zou me dit niet meer gebeuren nee. Als ze me niet ziet zitten, dan zal het me een worst zijn, maar zou ik er niet meer naar staan blijven kijken. Dan was ik gewoon weer verder gaan kijken voor een andere meid die wel de moeite is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:57 schreef Flepke het volgende:
De hamvraag; denk je dat je het nu kunt voorkomen?
Ik bedoel, als ik een dude fysiek contact zie maken alsof zij de enigste vrouw ter wereld is en er niemand kijkt, dan ben ik minder geneigd om op af te stappen dan dat er een gast 1 meter afstand houd. Ik bedoel dat kan haar broer zijn, een platonische vriend, een collega etc etc.
Ik vind het eigenlijk wel nice, zelfde met mensen die net geblowt hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ik geloofde niet dat een bekje leggen met iemand die net gerookt had zo smerig kon zijn, maar het is écht net of je een asbak uitlikt
Nee, ik moest lachenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je vondt de verontschuldiging waarschijnlijk erger dan het eerste berichtje
Als je uit gaat van het slechtste, dan is een soa beter op zijn plaats.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar van roken krijg je kanker en van seks een orgasme. Dan is de keuze vrij snel gemaakt, toch.
nee een baby is de worst case scenario in mijn ogen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:07 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je uit gaat van het slechtste, dan is een soa beter op zijn plaats.
Of een baby.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:07 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je uit gaat van het slechtste, dan is een soa beter op zijn plaats.
Een tumor van 7 pond die je niet alleen 's nachts wakker houdt maar je ook nog eens onder kotstquote:
Wietzoenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel nice, zelfde met mensen die net geblowt hebben.
Sad but true.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een tumor van 7 pond die je niet alleen 's nachts wakker houdt maar je ook nog eens onder kotst.
En als je pech hebt zeurt ie 20 jaar later nog altijd aan je kop over onbeduidende zaken zoals dat hij geen vrouwen kan versieren...quote:
Is het erfelijk dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En als je pech hebt zeurt ie 20 jaar later nog altijd aan je kop over onbeduidende zaken zoals dat hij geen vrouwen kan versieren...
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel nice, zelfde met mensen die net geblowt hebben.
bah?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel nice, zelfs met mensen die net geblowt hebben.
wellicht; mijn ouders zijn ook introverte autististen met een saai non-existent sociaal leven. Ik denk niet dat mijn pa nog ooit een vrouw zou scoren mocht mijn moeder weg gaan.quote:
Nee ze date met je omdat ze geen interesse in je heeft?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, nou, met die meid niet waarschijnlijk. Ik was verliefd en had oogkleppen op. Ik was blij dat ik uberhaupt een date met haar had; was verder weinig positiefs aan
Nogmaals, ze had intresse in je, anders zou ze niet met je op date gaan.quote:Ben sindsdien ook niet meer verliefd geweest; dan is het allemaal een stuk makkelijker. Als een meid me wel ziet zitten, en dat weet ik wel redelijk te herkennen denk ik, dan zou me dit niet meer gebeuren nee.
Het probleem is, je hebt blijkbaar zo weinig fysiek contact gemaakt + verbaal/non-verbaal interesse getoond dat er zelfs kapers op de kust kwamen.quote:Als ze me niet ziet zitten, dan zal het me een worst zijn, maar zou ik er niet meer naar staan blijven kijken. Dan was ik gewoon weer verder gaan kijken voor een andere meid die wel de moeite is.
Ja..quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een tumor van 7 pond die je niet alleen 's nachts wakker houdt maar je ook nog eens onder kotst.
Dan moet je, in het belang van het nageslacht, kinderen verwekken bij een vrouw die een echte rasversierder is. Dus moet je jezelf laten versieren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
wellicht; mijn ouders zijn ook introverte autististen met een saai non-existent sociaal leven. Ik denk niet dat mijn pa nog ooit een vrouw zou scoren mocht mijn moeder weg gaan.
Mwa, ik denk dat ze met me ging daten uit medelijden. De twee vorige keren dat ik haar had gevraagd wou ze namelijk niet mee en kwam ze wel met excuses als "ik heb bindingsangst" etc.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee ze date met je omdat ze geen interesse in je heeft?
[..]
Nogmaals, ze had intresse in je, anders zou ze niet met je op date gaan.
[..]
Het probleem is, je hebt blijkbaar zo weinig fysiek contact gemaakt + verbaal/non-verbaal interesse getoond dat er zelfs kapers op de kust kwamen.
Je komt erachter dat ze geen interesse heeft doordat je escaleert en ze komt met "ik heb een vriend, ik ben getrouwd, ik heb terminale kanker en wil mijn laatste 3 dagen bij mijn familie doorbrengen" etc. Niet doordat je achterover gaat leunen en verwacht dat zij gaat escaleren. Vervolgens als dit niet gebeurd en ze verliest interesse in je en gaat voor iemand die wel actie onderneemt moet je ook niet denken "mooi, ze had toch al geen interesse in me" dan moet je denken; hoe kan ik zo hard gefaald hebben....
Haha; ja wellicht... maar ik denk niet dat ik ooit kinderen wil eerlijk gezegd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan moet je, in het belang van het nageslacht, kinderen verwekken bij een vrouw die een echte rasversierder is. Dus moet je jezelf laten versieren.
Das best een klotewijf geweest dan zeg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat ze met me ging daten uit medelijden. De twee vorige keren dat ik haar had gevraagd wou ze namelijk niet mee en kwam ze wel met excuses als "ik heb bindingsangst" etc.
Edit: Ahaaa momentje...of niet uit medelijden; maar om nog eens extra te benadrukken dat ze me niet zag zitten... wellicht had ze het zo gepland...
Valt mee; ik heb vervelendere vrouwen gekend. Ze was vooral heel populair en kon daar geloof ik niet zo mee omgaan, omdat ze dat in het verleden op haar middelbare school niet zo gewend was.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:28 schreef Westerling het volgende:
[..]
Das best een klotewijf geweest dan zeg.
Dit zit ergens tussen de friend-zone en de hate-zonequote:Op zondag 16 oktober 2011 15:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat ze met me ging daten uit medelijden. De twee vorige keren dat ik haar had gevraagd wou ze namelijk niet mee en kwam ze wel met excuses als "ik heb bindingsangst" etc.
Edit: Ahaaa momentje...of niet uit medelijden; maar om nog eens extra te benadrukken dat ze me niet zag zitten... wellicht had ze het zo gepland...
Wanneer doet een vrouw niet meer iets uit medelijden uit jou ogen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Howww, dit zeg ik niet. Ze is geen klotewijf en ik beschuldig haar nergens van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:31 schreef Flepke het volgende:
Ik zou haar dankbaar zijn. 4 Jaar geleden heeft ze je proberen te leren dat pro-actief goed is & dat passief fout is. Dat jij het niet begrijpt en de schuld bij haar legt maakt haar geen "klotewijf".
Dat zou ook kunnen. Dan heeft Axel heel wat goed te maken op deze date.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wanneer doet een vrouw niet meer iets uit medelijden uit jou ogen?
Als ze je ieder week aan je bed vast bind en kapot neukt?
Wanneer escaleer jij?
Als ze met een schaar in haar voorhoofd krast "neuk me?"
Denk je nou echt dat ze op een date met je zou gaan uit medelijden? Ga eens weg. Hooguit voordeel van de twijfel. Dit blijkt ook doordat ze zich laat versieren door een ander, volgens jou theorie zou ze medelijden seks met je moeten hebben.
Je hebt op die date gewoon gefaald door te weinig fysieke / (non)verbale interesse te tonen. Iets wat je júíst moet doen als ze nietzo "into you" is. Ik bedoel als ze toch al achter je aan huppelt dan kan je jezelf die moeite om je arm/hoofd te bewegen ook wel besparen.
Het klinkt zo klaar als een klontje:
-Axel vraagt meisje op date terwijl ze even geen zin in hem heeft om wat voor reden
-meisje vertoont signalen dat ze interesse in hem heeft.
-Axel vraagt nog een keer en krijgt (voordeel van de twijfel) zijn date.
-Op date vertoond axel geen fysiek/(non)verbale intresse omdat hij zich niet goed genoeg voor haar voelt + hij verliefd op haar is + denkt dat ze slechts uit medelijden date.
-Meisje verliest interesse/aantrekking en versierd/word versierd door een andere dude.
Ik zou haar dankbaar zijn. 4 Jaar geleden heeft ze je proberen te leren dat pro-actief goed is & dat passief fout is. Dat jij het niet begrijpt en de schuld bij haar legt maakt haar geen "klotewijf".
Ik quote slechts simpele zielen als "Westerling".quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Howww, dit zeg ik niet. Ze is geen klotewijf en ik beschuldig haar nergens van.
Wat het ook mocht hebben voorgesteld; ik had er niets mee kunnen doen. Ik was toen niet in staat om er meer van te maken. Simpel als dat; en daarom heb ik ook nog nooit een vriendin gehad of geneukt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:31 schreef Flepke het volgende:
Het klinkt zo klaar als een klontje:
-Axel vraagt meisje op date terwijl ze even geen zin in hem heeft om wat voor reden
-meisje vertoont signalen dat ze interesse in hem heeft.
-Axel vraagt nog een keer en krijgt (voordeel van de twijfel) zijn date.
-Op date vertoond axel geen fysiek/(non)verbale intresse omdat hij zich niet goed genoeg voor haar voelt + hij verliefd op haar is + denkt dat ze slechts uit medelijden date.
-Meisje verliest interesse/aantrekking en versierd/word versierd door een andere dude.
Haha, simpele ziel ben ik nooit genoemd maar voor alles moet een eerste keer zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik quote slechts simpele zielen als "Westerling".
Indien zij dat doet omdat ik te simpel ben om haar andere afwijzende signalen niet op te vangen; dan vind ik dat geen schandalige actie van haar. Heb er eerder respect voor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:40 schreef Westerling het volgende:
Dan zal ik de titel 'simpele ziel' met trots dragen.
Om de schoenen die je nu aan hebt in te ruilen voor een beter/mooier paar heb je als jonge goed uitziende vrouw geen planning nodig hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:40 schreef Westerling het volgende:
[..]
Haha, simpele ziel ben ik nooit genoemd maar voor alles moet een eerste keer zijn.
Maar kennelijk ben je een simpele ziel als je een vrouw/meisje die vantevoren plant om zich tijdens een date met iemand door een ander te laten versieren een klotewijf vindt.
Dan zal ik de titel 'simpele ziel' met trots dragen.
Dan moet ze dat gewoon zeggen naar mijn idee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Indien zij dat doet omdat ik te simpel ben om haar andere afwijzende signalen niet op te vangen; dan vind ik dat geen schandalige actie van haar. Heb er eerder respect voor.
Ze deed het omdat ze haar interesse in je verloor, niet om je een hak te zetten / omdat ze het gepland had.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Indien zij dat doet omdat ik te simpel ben om haar andere afwijzende signalen niet op te vangen; dan vind ik dat geen schandalige actie van haar. Heb er eerder respect voor.
Mainstream idee. Een daad zegt uiteindelijk meer dan woorden...quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:44 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dan moet ze dat gewoon zeggen naar mijn idee.
Dat doet niets af aan dat als ze het wel plant, ze een klotewijf is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Om de schoenen die je nu aan hebt in te ruilen voor een beter/mooier paar heb je als jonge goed uitziende vrouw geen planning nodig hoor.
Geloof me, als je gewoon escaleert dan geeft ze het vanzelf wel aan als je te snel gaat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:44 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dan moet ze dat gewoon zeggen naar mijn idee.
Ja en heeft uiteindelijk ook wat meer bijwerkingen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mainstream idee. Een daad zegt uiteindelijk meer dan woorden...
Ja, maar daar had ik het niet over.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Geloof me, als je gewoon escaleert dan geeft ze het vanzelf wel aan als je te snel gaat.
Misschien is ze wel blind?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:48 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja en heeft uiteindelijk ook wat meer bijwerkingen.
Ik zie niet in wat gewoon "Nee ik ga niet mee, want ik zie je niet zitten." aan duidelijkheid te wensen overlaat.
Maargoed mocht je inderdaad niet in staat zijn uit zo'n zin op te maken dat t niks wordt, ja dan snap ik dat t met daden geprobeerd wordt duidelijk te maken.
Dat heeft ze idd niet gezegd... maar weet je wat het wel is. Wanneer ze dat had gedaan; dan was ik het wss allang vergeten. Nu praat ik er 4 jaar later nog altijd over. Maargoed, het heeft me dan ook wel weer een stuk onzekerder gemaakt en een deuk in mijn niet-bestaande ego opgeleverdquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:48 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja en heeft uiteindelijk ook wat meer bijwerkingen.
Ik zie niet in wat gewoon "Nee ik ga niet mee, want ik zie je niet zitten." aan duidelijkheid te wensen overlaat.
Maargoed mocht je inderdaad niet in staat zijn uit zo'n zin op te maken dat t niks wordt, ja dan snap ik dat t met daden geprobeerd wordt duidelijk te maken.
Dat klopt. Maar waarom meer kwetsen dan nodig?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Misschien is ze wel blind?
Misschien is Axel wel onzichtbaar.
Misschien zat er iemand tussen hun in.
Je kan nooit 100% duidelijk zijn zonder de ander te kwetsen.
Welkomquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik ga hiermaar eens evenmeelezen, wellicht dat ik hier nog dingen op kan steken.
Ik ben zelf best wel een ramp wat versieren betreft, dus ik lurk even mee.
Dat laatste bedoel ik inderdaad met bijwerkingenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat heeft ze idd niet gezegd... maar weet je wat het wel is. Wanneer ze dat had gedaan; dan was ik het wss allang vergeten. Nu praat ik er 4 jaar later nog altijd over. Maargoed, het heeft me dan ook wel weer een stuk onzekerder gemaakt en een deuk in mijn niet-bestaande ego opgeleverd.
Dat ik niet de enige ben die facking onzeker isquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Welkom... al iets opgestoken ondertussen?
Ow maar vergis je niet hoor; ik ben normaal niet onzeker. Dat komt pas vanaf een bepaald punt bij vrouwelijke interactie... voor mij dus met name voor de dingen die ik nog niet heb meegemaakt (dus seks, relatie, etc.).quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:54 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dat ik niet de enige ben die facking onzeker is![]()
En je hebt er blijkbaar niks van geleerd, anders was je het er wel mee eens dat het simpel voorkomen had kunnen worden door meer fysieke / (non)verbale interesse en het dus volledig jou schuld is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat heeft ze idd niet gezegd... maar weet je wat het wel is. Wanneer ze dat had gedaan; dan was ik het wss allang vergeten. Nu praat ik er 4 jaar later nog altijd over. Maargoed, het heeft me dan ook wel weer een stuk onzekerder gemaakt en een deuk in mijn niet-bestaande ego opgeleverd.
Nee; ik had dat niet kunnen voorkomen nee. Je kunt wel zeggen als je dit of dat had gedaan; maar ik was toen niet in staat om dat te doen, dus dat is niet aan de orde. Heden ten dagen zou ik het zeker anders doen ja; ik probeer nu veel meer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
En je hebt er blijkbaar niks van geleerd, anders was je het er wel mee eens dat het simpel voorkomen had kunnen worden door meer fysieke / (non)verbale interesse en het dus volledig jou schuld is.
We komen al iets dichter bij de waarheid, net was het nog:quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee; ik had dat niet kunnen voorkomen nee. Je kunt wel zeggen als je dit of dat had gedaan; maar ik was toen niet in staat om dat te doen, dus dat is niet aan de orde. Heden ten dagen zou ik het zeker anders doen ja; ik probeer nu veel meer.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, nou, met die meid niet waarschijnlijk. Ik was verliefd en had oogkleppen op. Ik was blij dat ik uberhaupt een date met haar had; was verder weinig positiefs aan. Ben sindsdien ook niet meer verliefd geweest; dan is het allemaal een stuk makkelijker. Als een meid me wel ziet zitten, en dat weet ik wel redelijk te herkennen denk ik, dan zou me dit niet meer gebeuren nee. Als ze me niet ziet zitten, dan zal het me een worst zijn, maar zou ik er niet meer naar staan blijven kijken. Dan was ik gewoon weer verder gaan kijken voor een andere meid die wel de moeite is.
Mijn ouders net zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
wellicht; mijn ouders zijn ook introverte autististen met een saai non-existent sociaal leven. Ik denk niet dat mijn pa nog ooit een vrouw zou scoren mocht mijn moeder weg gaan.
Dat komt op hetzelfde neer.... Maar waar het om gaat; en dat verschil is essentieel: toen huilde ik om zo'n situatie; nu lach ik erom. Het interesseerd me eigenlijk geen reet. Ik heb zulke bizarre kutsituaties meegemaakt; erger dan dat wordt het toch niet meer... ik ben gewoon benieuwd wat voor krankzinnig idee het leven bij deze nieuwe meid weer voor mij gaat verzinnen... en mocht er geen bizar verhaal komen donderdag/vrijdag; dan neuk ik haar gewoon; ongetwijfeld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
We komen al iets dichter bij de waarheid, net was het nog:
[..]
Mijn ouders waren 16 toen ze elkaar vondenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn ouders net zo![]()
Maar toch is het ze gelukt elkaar te vinden; dus dan moet dat mij ook lukken toch?
Waarom?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mijn ouders waren 16 toen ze elkaar vonden... triestheid ten top
Of ze dachten dat ze de waren waren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vastklampen aan je eerste liefde; omdat je bang bent niemand meer te kunnen krijgen.
Geloof niet meer in die kulquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Of ze dachten dat ze de waren waren.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan nog geregeld stappen. Zo houden ze hun relatie gezond zeggen ze altijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn ouders net zo![]()
Maar toch is het ze gelukt elkaar te vinden; dus dan moet dat mij ook lukken toch?
Ik ben ook meer van het vleeswaren dan van waren waren zegmaar.quote:
Stiekum heb je heel veel broertjes en zusjes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan nog geregeld stappen. Zo houden ze hun relatie gezond zeggen ze altijd.
Jij hebt tenminste gezonde voorbeelden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan nog geregeld stappen. Zo houden ze hun relatie gezond zeggen ze altijd.
Haha; ik heb een paar kassa's gezien waar serieus leuke meiden achter zaten... niet van die 16-jarige tutjes; maar gewoon begin 20'ers met een geile kop. Ik ga vaker van supermarkt switchen, bevalt welquote:
Jep... ik dacht altijd dat liefde zo werkte dat "als ik verliefd ben op iemand; diegene ook verliefd zou worden op mij; als ze me maar wat beter zou leren kennen". Irrelevant wat ik dus zou doen; als ik maar zou blijven proberen om contact op te bouwenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:33 schreef firefly3 het volgende:
Omdat hij bang was haar te verliezen en al blij was met de date zelf (zegt hij ook zelf dacht ik), durfde hij niet te escaleren.
Dat is het leven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jep... ik dacht altijd dat liefde zo werkte dat "als ik verliefd ben op iemand; diegene ook verliefd zou worden op mij; als ze me maar wat beter zou leren kennen". Irrelevant wat ik dus zou doen; als ik maar zou blijven proberen om contact op te bouwen
Been there, done that!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jep... ik dacht altijd dat liefde zo werkte dat "als ik verliefd ben op iemand; diegene ook verliefd zou worden op mij; als ze me maar wat beter zou leren kennen". Irrelevant wat ik dus zou doen; als ik maar zou blijven proberen om contact op te bouwen
Fysiek contact lijdend naar het ritueel "seks".... een vriendschappelijke zoen op de wang bij het afscheid nemen hoort denk ik niet bij escaleren. Een hand geven ook niet echt...quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:04 schreef heloef het volgende:
Maar even he het zogenaamde escaleren is aanraken dus?
Inderdaad :/ Het komt ook door films en liedjes dat zulke dingen ingepalmt worden.quote:
Tja klopt wellicht; als tiener in een groepje waarin niemand een vriendin heeft en niemand gaat nog echt uit... waar haal je dan je input vandaan? TV; films; internet... niet echt realistisch. Verneukt je hele wereldbeeld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad :/ Het komt ook door films en liedjes dat zulke dingen ingepalmt worden.
Ja, maar op een natuurlijke manier. In sommige culturen is men so-wie-so wat makkelijker in fysiek contact maken. Dan is de overgang naar zoenen ook niet meer zo groot.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:04 schreef heloef het volgende:
Maar even he het zogenaamde escaleren is aanraken dus?
Klopt; bij Italianen stelt een aanraking niets voor. Een aziaat zal daar en tegen totaal niet weten hoe die zich moet gedragen wanneer je hem aan zal rakenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, maar op een natuurlijke manier. In sommige culturen is men so-wie-so wat makkelijker in fysiek contact maken. Dan is de overgang naar zoenen ook niet meer zo groot.
Het kan ook algemene interesse tijdens haar spontaniteit zijn en ze kende je al voor het feest natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:13 schreef appelsappel het volgende:
Ik vind iemand leuk en wil er echt mn best voor gaan doen, maar hoe...
Voorgaande keren zijn uitgelopen op een mislukking, waardoor ik al een aantal jaar niet meer echt meer interesse in een meisje durf te tonen dan alleen vriendschappelijk. Dit heeft er ook mee te maken dat diegene mij mij in de klas zat en ik die dus dagelijks zag.
Ik ben net begonnen met een nieuwe studie in nieuwe woonplaats dus heb ontzettend veel nieuwe mensen leren kennen. Gaat allemaal vlekkeloos. Tijdens de introductiedagen ben ik al iemand tegengekomen die ik op zich wel leuk vond, aantal keer met haar gepraat en in een groep regelmatig oogcontact gehad. Toen ze me tijdens een feest afgelopen donderdag (we hadden elkaar ongeveer anderhalve maand niet gezien) zag kwam ze direct naar me toe om een praatje te maken en vroeg ze mijn achternaam zodat ze me kon toevoegen aan facebook.
Dit is de eerste keer dat iemand ook echt interesse in mij toonde. hoe kan ik dit aanpakken.
Heloef kan dat makkelijk maken. Zo'n grote glimlachende neger hoort dat te doen, dat past bij zijn imago. Dus Heloef, sla gewoon lachend een arm om iedere meid die je tegen komt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt; bij Italianen stelt een aanraking niets voor. Een aziaat zal daar en tegen totaal niet weten hoe die zich moet gedragen wanneer je hem aan zal raken.
Ow dat is zeker; we zitten ook gewoon in Nederland en daar kan het prima. Ik heb het ook niet over aziatische meiden die hier wonen; die moeten er gewoon mee leren levenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Helooef kan dat makkelijk maken. Zo'n grote glimlachende neger hoort dat te doen, dat past bij zijn imago. Dus Heloef, sla gewoon lachend een arm om iedere meid die je tegen komt.
Herkenbaar. Ik zou zeggen; ga er gewoon voor. Probeer een beetje te flirten; vooral via facebook is dat in het begin wat makkelijker dan IRL; dus maak er gebruik van. En dan gewoon eens uitnodigen om een keer iets leuks te gaan doen samen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:13 schreef appelsappel het volgende:
Voorgaande keren zijn uitgelopen op een mislukking, waardoor ik al een aantal jaar niet meer echt meer interesse in een meisje durf te tonen dan alleen vriendschappelijk. Dit heeft er ook mee te maken dat diegene mij mij in de klas zat en ik die dus dagelijks zag.
Vrijdag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:27 schreef mrk.n het volgende:
Dus Alex wanneer ga je neuken met die meid van de sms over jouw piemel?
Ik weet nou niet of ik moet lachen of huilen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heloef kan dat makkelijk maken. Zo'n grote glimlachende neger hoort dat te doen, dat past bij zijn imago. Dus Heloef, sla gewoon lachend een arm om iedere meid die je tegen komt.
Ik lig in iedergeval al dubbelquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik moet lachen of huilen.
Zodra ze je op facebook heeft toegevoegd uitnodigen om iets te drinken. Duh.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:13 schreef appelsappel het volgende:
Ik vind iemand leuk en wil er echt mn best voor gaan doen, maar hoe...
Ik ben net begonnen met een nieuwe studie in nieuwe woonplaats dus heb ontzettend veel nieuwe mensen leren kennen. Gaat allemaal vlekkeloos. Tijdens de introductiedagen ben ik al iemand tegengekomen die ik op zich wel leuk vond, aantal keer met haar gepraat en in een groep regelmatig oogcontact gehad. Toen ze me tijdens een feest afgelopen donderdag (we hadden elkaar ongeveer anderhalve maand niet gezien) zag kwam ze direct naar me toe om een praatje te maken en vroeg ze mijn achternaam zodat ze me kon toevoegen aan facebook.
Dit is de eerste keer dat iemand ook echt interesse in mij toonde. hoe kan ik dit aanpakken.
Als je er normaal geen moeite mee hebt; wat maakt het dan uit? Dan scoor je vast volgende week wel weer iets....quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef ArnosL het volgende:
Godver, wat voel ik me een sukkel.
Gisteravond was ik aan het stappen met een paar vrienden. Komt er een jongen naar me toe gelopen dat er een meisje interesse in me heeft. Ze was erg knap, maar ik ben niet zo'n held in versieren, dus verder dan een beetje praten ging het niet![]()
Normaal heb ik er niet zo'n moeite mee om op iemand af te stappen, maar hoe ik het nu had snap ik echt niet
Normaal zijn het niet zulke knappe meiden. Deze jongedame was echt knapquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als je er normaal geen moeite mee hebt; wat maakt het dan uit? Dan scoor je vast volgende week wel weer iets....
Ze toont interesse in je, wat hield je tegen om te escaleren?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef ArnosL het volgende:
Godver, wat voel ik me een sukkel.
Gisteravond was ik aan het stappen met een paar vrienden. Komt er een jongen naar me toe gelopen dat er een meisje interesse in me heeft. Ze was erg knap, maar ik ben niet zo'n held in versieren, dus verder dan een beetje praten ging het niet![]()
Normaal heb ik er niet zo'n moeite mee om op iemand af te stappen, maar hoe ik het nu had snap ik echt niet
Dus het verschil is; normaal hecht je er niet zoveel waarde aan; maar nu wel, want zij was echt knap. Opzich is het wel duidelijk wat je moet doen om ook bij meiden als haar succes te kunnen boeken he....quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:34 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Normaal zijn het niet zulke knappe meiden. Deze jongedame was echt knap
Dit helpt hem niet door te zeggen dat het niets kan voorstellen. Het is beter als hij met een mindset op haar af gaat dat hij weet dat hij aantrekkelijk is voor haar. En dit is waarschijnlijk ook het geval gezien het oogcontact enzo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:21 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Het kan ook algemene interesse tijdens haar spontaniteit zijn en ze kende je al voor het feest natuurlijk.
Het komt door je succes barriere. Dat is als je jezelf tegen houd. Diep van binnen denk je dat je haar nog niet waard bent of iniedergeval nog niet kunt voldoen aan wat ze allemaal wilt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:34 schreef ArnosL het volgende:
[..]
lekker babbelen tochquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:34 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk ook niet. Hopen dat ik haar volgende week weer tegen kom, dan ga ik er voor!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ze toont interesse in je, wat hield je tegen om te escaleren?
Voor als je tomtom kapot is:
Zekerheid bestaat niet; meestal als ik vrij positief was mbt liefde en seks; dan stond me iets verschrikkelijks te wachten. Vandaar ook die slag om de arm die ik toenstraks uitspuidequote:Op zondag 16 oktober 2011 17:41 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Al helemaal zeker? Hoe ziet ze eruit, vind je haar knap?
Dat klopt. Ik dacht dat ik hem had zien posten, maar het was alleen Flepke.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Of je daad bij woord voegt. Gezien het grote belang dat je hecht aan het versieren van de ene na de andere chick, vragen mensen zich af waarom je zit te fokken.
De ego is de grootste vijand met vrouwen ontmoeten. Wat het zegt is dat je haar eigenlijk iets hoger zet dan je eigenwaarde.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:45 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
lekker babbelen tochfijne egoboost, volgende keer is ze de jouwe
![]()
kan een apart gevoel geven als er opeens echt een fraai iemand binnen beeld komt, volgende keer ben je er makkelijker in!
Waar heb je dr ontmoet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zekerheid bestaat niet; meestal als ik vrij positief was mbt liefde en seks; dan stond me iets verschrikkelijks te wachten. Vandaar ook die slag om de arm die ik toenstraks uitspuide.
Maar ik vind haar knap ja.
stratum (bij het uitgaan dus; had afgesproken met haar vriendin die ik ken via internet; maar met haar klikte het beter).quote:
Denk ik ook ja, ik heb nog nooit een leuk meisje versierd, maar moeite om contact te leggen heb ik nooit gehad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het komt door je succes barriere. Dat is als je jezelf tegen houd. Diep van binnen denk je dat je haar nog niet waard bent of iniedergeval nog niet kunt voldoen aan wat ze allemaal wilt.
Arrogantie is goed, narcisme beterquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
klein beetje arrogant is keigoed
Arrogantie en de ego is eigenlijk een schil om je eigen onzekerheid heen. Het gevaar is dat je jezelf telkens moet "bewijzen" voor jezelf als je een ego hebt. De ego is denk ik niet geheel 100% weg te werken, maar tevreden zijn met wel of geen resultaat is prachtig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
klein beetje arrogant is keigoed
Vind het een beetje raar dat je je ouders soort van veroordeelt omdat ze al vanaf hun 16e bij elkaar zijn. Als ze niet ongelukkig zijn dan zie ik niet in waarom het fout is geweest dat ze hun eerste en laatste relatie zijn. Het betekent niet per definitie dat ze bij elkaar zijn gebleven omdat ze bang waren niet meer iemand anders te vinden. Dat hou je niet eens vol joh.quote:
Ik weet niet ofdat ik dit als positief moet zienquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:49 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Laatste tijd is het volgens mij sowieso wel een beetje aan het veranderen. De jongere meiden beginnen nu de jongens te versieren ipv andersom.
Uitkijken met de ego, want als een meid zegt dat je lelijk bent (ook al meent ze het misschien niet) dan vergroot het je onzekerheid. (ja, ik ga diepquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:49 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Denk ik ook ja, ik heb nog nooit een leuk meisje versierd, maar moeite om contact te leggen heb ik nooit gehad.
Laatste tijd is het volgens mij sowieso wel een beetje aan het veranderen. De jongere meiden beginnen nu de jongens te versieren ipv andersom.
Wel een egoboost trouwens, ik was nog wel eens onzeker over mn uiterlijk![]()
Want?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik weet niet ofdat ik dit als positief moet zien
Na, ik denk dat ze nu vooral bij elkaar blijven omdat ze niet zonder elkaar kunnen op financieel en emotioneel gebied (mijn vader heeft al 15 jaar ernstige psychische problemen en wordt daarvoor ook geregeld opgenomen).quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Het betekent niet per definitie dat ze bij elkaar zijn gebleven omdat ze bang waren niet meer iemand anders te vinden. Dat hou je niet eens vol joh.
Er zijn genoeg voorbeelden van een wanhoop/wanhoop relatie. Ik oordeel niet, het gevoel kan iedereen krijgen. Maar het komt zeer vaak voor dat stelletjes bij elkaar blijven omdat ze bang zijn dat ze niemand anders kunnen krijgen en zelfs trouwen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind het een beetje raar dat je je ouders soort van veroordeelt omdat ze al vanaf hun 16e bij elkaar zijn. Als ze niet ongelukkig zijn dan zie ik niet in waarom het fout is geweest dat ze hun eerste en laatste relatie zijn. Het betekent niet per definitie dat ze bij elkaar zijn gebleven omdat ze bang waren niet meer iemand anders te vinden. Dat hou je niet eens vol joh.
Ook knappe meisjes doen datquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik weet niet ofdat ik dit als positief moet zien
Heb het ook al meegemaaktquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uitkijken met de ego, want als een meid zegt dat je lelijk bent (ook al meent ze het misschien niet) dan vergroot het je onzekerheid. (ja, ik ga diep)
1 op de 3 huwelijken eindigt in echtscheidingen, 4 op de 5 is de vrouw de eisende partij, go figurequote:
Ik mis het verband tussen die dingen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
1 op de 3 huwelijken eindigt in echtscheidingen, 4 op de 5 is de vrouw de eisende partij, go figure
Man-vrouw machtsverhouding binnen een relatie die scheef trekt. (en nu dus al scheef gaat bij het versieren)quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis het verband tussen die dingen.
De grote fout die de meeste rijken maken is dat ze veel waarde hechten aan hun bezittingen; waardoor ze er uiteindelijk vaak niet eens zo heel gelukkig van worden. So what dat je vrouw 50% eist bij een scheiding. Ik zou haar voorstellen: jij krijgt 60% als jij verder alles regelt en ik nooit meer iets van jou gezeik aan hoef te horen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
1 op de 3 huwelijken eindigt in echtscheidingen, 4 op de 5 is de vrouw de eisende partij, go figure
Zou je daar ook zo over denken als je 400 miljoen op je bankrekening had staan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De grote fout die de meeste rijken maken is dat ze veel waarde hechten aan hun bezittingen; waardoor ze er uiteindelijk vaak niet eens zo heel gelukkig van worden. So what dat je vrouw 50% eist bij een scheiding. Ik zou haar voorstellen: jij krijgt 60% als jij verder alles regelt en ik nooit meer iets van jou gezeik aan hoef te horen.
Ik ook, van je bent zo mooi tot je bent zo lelijk. Het grappige is dat als een meid zegt dat je lelijk bent maar ondertussen kijkt naar je reactie het een bitchtest is en ze je eigenlijk leuk vind. Hetzelfde met de boze look. Als je daar doorheen prikt kan ze helemaal gek op je worden.quote:
Dit idee krijg ik altijd bij mensen die een relatie hebben via internet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van een wanhoop/wanhoop relatie. Ik oordeel niet, het gevoel kan iedereen krijgen. Maar het komt zeer vaak voor dat stelletjes bij elkaar blijven omdat ze bang zijn dat ze niemand anders kunnen krijgen en zelfs trouwen.
Ik wil hem ook niet aanpraten dat hij wel of niet aantrekkelijk is voor haar, maar het is reëel dat deze optie bestaat. Net zoals de optie zij hem leuk vindt en via FB iets wil afspreken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit helpt hem niet door te zeggen dat het niets kan voorstellen. Het is beter als hij met een mindset op haar af gaat dat hij weet dat hij aantrekkelijk is voor haar. En dit is waarschijnlijk ook het geval gezien het oogcontact enzo.
Wat je doet is hem een extra onzekerheid aanpraten.
Trouw niet en je hebt nergens last van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Man-vrouw machtsverhouding binnen een relatie die scheef trekt. (en nu dus al scheef gaat bij het versieren)
Daarom werkt een wanhoop/wanhoop relatie ook als het balans gelijk blijftquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Man-vrouw machtsverhouding binnen een relatie die scheef trekt. (en nu dus al scheef gaat bij het versieren)
Trouwen en dan weer scheiden. Zulke relaties houden het niet vol als je het mij vraagt. Althans niet een leven lang. Mijn ouders zijn ook elkaars eerste serieuze relatie en als de basis van die relatie wanhoop ipv liefde was, dan waren ze al lang uit elkaar geweest.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van een wanhoop/wanhoop relatie. Ik oordeel niet, het gevoel kan iedereen krijgen. Maar het komt zeer vaak voor dat stelletjes bij elkaar blijven omdat ze bang zijn dat ze niemand anders kunnen krijgen en zelfs trouwen.
Bij de meeste wel inderdaad, het kan heel soms voorkomen dat het "echt" is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dit idee krijg ik altijd bij mensen die een relatie hebben via internet.
Hoe counter jij eigenlijk "je bent lelijk"?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ook, van je bent zo mooi tot je bent zo lelijk. Het grappige is dat als een meid zegt dat je lelijk bent maar ondertussen kijkt naar je reactie het een bitchtest is en ze je eigenlijk leuk vind. Hetzelfde met de boze look. Als je daar doorheen prikt kan ze helemaal gek op je worden.
For better and for worse.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Na, ik denk dat ze nu vooral bij elkaar blijven omdat ze niet zonder elkaar kunnen op financieel en emotioneel gebied (mijn vader heeft al 15 jaar ernstige psychische problemen en wordt daarvoor ook geregeld opgenomen).
Zonder enige twijfel. Met 200 miljoen kun je er dezelfde levensstijl op na houden dan met 160 miljoen. Dat boeit echt totaal niets.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zou je daar ook zo over denken als je 400 miljoen op je bankrekening had staan?
Dat denk jij. Je weet het niet zeker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Trouwen en dan weer scheiden. Zulke relaties houden het niet vol als je het mij vraagt. Althans niet een leven lang. Mijn ouders zijn ook elkaars eerste serieuze relatie en als de basis van die relatie wanhoop ipv liefde was, dan waren ze al lang uit elkaar geweest.
Ja, heel weinig kans. Zelfde als heeeeele lelijke met hele lelijke. Omdat ze weten dat ze niet beter kunnen krijgen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij de meeste wel inderdaad, het kan heel soms voorkomen dat het "echt" is.
Je bent niet zo voor gelijkwaardige relaties?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ze heeft in principe al genoeg interesse getoond om naar het volgende niveau te gaan, en dat is fysiek escaleren. Sterker nog, het wachten op signalen belemmerd zijn succes alleen. De signalen komen vanzelf als hij zijn ding doet, zoals nu eigenlijk al gebeurd waarbij ze zijn FB vroeg. Het aannemen dat hij aantrekkelijk is voor haar vergroot zijn kansen het meest. Het is ook het meest waarschijnlijke in dit geval.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik wil hem ook niet aanpraten dat hij wel of niet aantrekkelijk is voor haar, maar het is reëel dat deze optie bestaat. Net zoals de optie zij hem leuk vindt en via FB iets wil afspreken.
Hij kan er toch zelf achter komen via FB of de interesse wederzijds is.
En jij wel?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat denk jij. Je weet het niet zeker.
Ik ken genoeg stelletjes die bij elkaar zijn en niet gelukkig zijn. Dit zijn in principe de wanhoop/wanhoop relaties die ik bedoel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Trouwen en dan weer scheiden. Zulke relaties houden het niet vol als je het mij vraagt. Althans niet een leven lang. Mijn ouders zijn ook elkaars eerste serieuze relatie en als de basis van die relatie wanhoop ipv liefde was, dan waren ze al lang uit elkaar geweest.
Heb je nog een paar rooitjes voor me over? Doneren mag @ HelpFlepkeDeWinterDoor.nlquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zonder enige twijfel. Met 200 miljoen kun je er dezelfde levensstijl op na houden dan met 160 miljoen. Dat boeit echt totaal niets.
Ach, ik kan er altijd wel mee lachen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met narcisten.
Inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Binnen sommige relaties is het duidelijk.
En denk jij dat die samen oud zullen worden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg stelletjes die bij elkaar zijn en niet gelukkig zijn. Dit zijn in principe de wanhoop/wanhoop relaties die ik bedoel.
Precies!quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
[..]
Ja, heel weinig kans. Zelfde als heeeeele lelijke met hele lelijke. Omdat ze weten dat ze niet beter kunnen krijgen.
Mwa, of gelijkwaardig, of de man meeste macht.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent niet zo voor gelijkwaardige relaties?
Ja, maar ook bijvoorbeeld in kerkelijke gemeenschappen of mensen die uitgehuwelijkt worden. Dit is eigenlijk ook een vorm van wanhoop in principe en blijven ook heel hun leven samen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En denk jij dat die samen oud zullen worden?
Als een knap iemand een relatie heeft met een lelijk iemand dan is het liefde, maar als twee lelijke mensen met elkaar hebben dan is het wanhoop? Juuuist. Kan je het ook omdraaien. Twee knappe mensen met elkaar is oppervlakkig, geen liefde maar alleen lust. Dat zeg je toch ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
[..]
Ja, heel weinig kans. Zelfde als heeeeele lelijke met hele lelijke. Omdat ze weten dat ze niet beter kunnen krijgen.
Haha, waarom zou ik geld in je moeten investeren dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:11 schreef Flepke het volgende:
Heb je nog een paar rooitjes voor me over? Doneren mag @ HelpFlepkeDeWinterDoor.nl
Bah, een onderdrukker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mwa, of gelijkwaardig, of de man meeste macht.
Dat bedoelt hij niet. Hij zegt dat het vaak voorkomt dat het uit wanhoop is, niet dat het altijd zo is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als een knap iemand een relatie heeft met een lelijk iemand dan is het liefde, maar als twee lelijke mensen met elkaar hebben dan is het wanhoop? Juuuist. Kan je het ook omdraaien. Twee knappe mensen met elkaar is oppervlakkig, geen liefde maar alleen lust. Dat zeg je toch ook niet.
Je mag het wel zeggen. Er zit tenslotte veel oppervlakkig gedoe tussen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als een knap iemand een relatie heeft met een lelijk iemand dan is het liefde, maar als twee lelijke mensen met elkaar hebben dan is het wanhoop? Juuuist. Kan je het ook omdraaien. Twee knappe mensen met elkaar is oppervlakkig, geen liefde maar alleen lust. Dat zeg je toch ook niet.
Dat van religieuze kringen heeft toch niets met wanhoop te maken. Eerder met schaamte (tegenover de familie).quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, maar ook bijvoorbeeld in kerkelijke gemeenschappen of mensen die uitgehuwelijkt worden. Dit is eigenlijk ook een vorm van wanhoop in principe en blijven ook heel hun leven samen.
Uit schaamte gaan trouwen is toch ook een vorm van wanhoop?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat van religieuze kringen heeft toch niets met wanhoop te maken. Eerder met schaamte (tegenover de familie).
Bij nader inzien was het geen perfect voorbeeld, maar ik vind dat gewoon een erg storende uitspraak dat lelijke stelletjes wanhopig zouden moeten zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Je mag het wel zeggen. Er zit tenslotte veel oppervlakkig gedoe tussen.
Zodat ik alles regel en je nooit meer lastig val, duh.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, waarom zou ik geld in je moeten investeren dan?
Hoezo? "Dreigen" met uit elkaar gaan / scheiden doet ze maar als ze met een van de andere 3+ miljard mannen een relatie heeft.quote:
Hij wil toch graag meningen horen ? Als ik alleen positief mag zijn hier, dan moet dat maar gezegd worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze heeft in principe al genoeg interesse getoond om naar het volgende niveau te gaan, en dat is fysiek escaleren. Sterker nog, het wachten op signalen belemmerd zijn succes alleen. De signalen komen vanzelf als hij zijn ding doet, zoals nu eigenlijk al gebeurd waarbij ze zijn FB vroeg. Het aannemen dat hij aantrekkelijk is voor haar vergroot zijn kansen het meest. Het is ook het meest waarschijnlijke in dit geval.
Wanhoop om je familie te vriend te houden dan. Maar dat is een compleet andere situatie dan bij stelletjes die enkel uit wanhoop bij elkaar zouden blijven omdat ze niet beter kunnen krijgen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uit schaamte gaan trouwen is toch ook een vorm van wanhoop?
Ik heb al mensen die vanalles voor me regelen; en je valt me ook niet lastigquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:22 schreef Flepke het volgende:
Zodat ik alles regel en je nooit meer lastig val, duh.
Zodat ik je niet lastig ga vallen, wat jij wilt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb al mensen die vanalles voor me regelen; en je valt me ook niet lastig.
Altijd vanuit het positieve uit gaan, dit vergroot iemands kansen behoorlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:24 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hij wil toch graag meningen horen ? Als ik alleen positief mag zijn hier, dan moet dat maar gezegd worden.
Zoals ik al eerder zei: Hij kan er maar op 1 manier achter komen en dat is via FB zelf vragen.
Een andere vorm van wanhoop inderdaad. Maar er zijn echt genoeg stelletjes die bij elkaar blijven omdat ze bang zijn dat ze niemand anders tegen komen en niet alleen dood willen gaan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanhoop om je familie te vriend te houden dan. Maar dat is een compleet andere situatie dan bij stelletjes die enkel uit wanhoop bij elkaar zouden blijven omdat ze niet beter kunnen krijgen.
Het gebeurt vast ook wel, maar om nou te impliceren dat je wel wanhopig moet zijn om iets te nemen met een lelijke man/vrouw vind ik dus een beetje absurd. Dat was jij niet geloof ik, die dat zei.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:21 schreef firefly3 het volgende:
Het is niet altijd koek en ei, er zijn wanhoop/wanhoop relaties. Er zijn rijke mensen en golddiggers die heel hun leven bij elkaar blijven. Ook zijn er mensen die uit medelijden bij elkaar blijven. De lijst gaat maar door in principe.
Inderdaad, het hoeft niet persé, gevoelens kunnen altijd komen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gebeurt vast ook wel, maar om nou te impliceren dat je wel wanhopig moet zijn om iets te nemen met een lelijke man/vrouw vind ik dus een beetje absurd. Dat was jij niet geloof ik, die dat zei.
Dan neem je aan dat die twee lelijke mensen dus niet verliefd op elkaar zijn (geweest).quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:22 schreef firefly3 het volgende:
In het algemeen kunnen mannen moeilijk verliefd worden op vrouwen die lelijk zijn. Vandaar dat het vaak voorkomt dat het eigenlijk een wanhoop relatie is als twee lelijke mensen bij elkaar zijn.
Hoe doe je dit? Serieus; in theorie klinkt dit geweldig; maar ik heb echt de grootste moeite om me op meerdere meiden gelijktijdig te focussen. Er is altijd wel een die veel meer de aandacht trekt; waardoor ik andere al snel laat hangen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:29 schreef Flepke het volgende:
Altijd zorgen dat je (meerdere paar) nieuwe schoenen op de plank hebt liggen. Anders moet je op je blote voeten naar de schoenen winkel.
Verliefdheid is vaak als een mindfuck, mensen kunnen verliefd worden op de aandacht die ze krijgen die ze nooit gehad hebben en daarom de persoon verbinden als diegene waar ze verliefd op zijn. Dusja, het kan beide richtingen op. Maar meestal nemen onzekere mensen genoegen met minder. Hier oordeel ik niet over uiteraard.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan neem je aan dat die twee lelijke mensen dus niet verliefd op elkaar zijn (geweest).
Herkenbaar. Ik denk ook door die films enzo waardoor je telkens 1 speciale ware eruit pikt. Zelfs als je niemand leuk vind heb je de neiging om een ware uit te zoeken voor jezelf.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoe doe je dit? Serieus; in theorie klinkt dit geweldig; maar ik heb echt de grootste moeite om me op meerdere meiden gelijktijdig te focussen. Er is altijd wel een die veel meer de aandacht trekt; waardoor ik andere al snel laat hangen...
Ik heb maar 1 paar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:29 schreef Flepke het volgende:
Altijd zorgen dat je (meerdere paar) nieuwe schoenen op de plank hebt liggen. Anders moet je op je blote voeten naar de schoenen winkel.
Nogmaals: binnen sommige relaties is het duidelijk en dat kan ook bij twee knappe mensen bij elkaar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerlijke meningen worden het meest gewaardeerd. Niet altijd meteen, maar op den duur wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Altijd vanuit het positieve uit gaan, dit vergroot iemands kansen behoorlijk
Laat me raden, je vind het paar zo mooi dat je het niet wilt aan trekken & bang bent om de doos open te maken?quote:
Nee die draag ik en voor de rest heb ik sportschoenen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Laat me raden, je vind het paar zo mooi dat je het niet wilt aan trekken & bang bent om de doos open te maken?
Ik wil ook sportschoenen naast mijn alledaagse schoenenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee die draag ik en voor de rest heb ik sportschoenen.
Vrouwen behandelen als sportschoenenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee die draag ik en voor de rest heb ik sportschoenen.
Als ik eerlijk mag zijn denk ik dat die optie er haast niet is dat ze geen interesse heeft in hem op relatie niveau. Het positieve heb ik ook gelezen, maar in je post lijkt het een 50% kans, terwijl dit zeker niet zo is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:41 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Eerlijke meningen worden het meest gewaardeerd. Niet altijd meteen, maar op den duur wel.
Verder was het ook niet alleen maar negatief wat ik schreef, maar dat wou je niet lezen ?
Wat een onzin. Dan zou de man 'm niet eens hard krijgen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:41 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nogmaals: binnen sommige relaties is het duidelijk en dat kan ook bij twee knappe mensen bij elkaar.
Ik ben van mening dat twee lelijke mensen elkaar waarschijnlijk (niet altijd trouwens) niet aantrekkelijk vinden maar met elkaar gaan omdat ze weten dat ze niet beter kunnen krijgen/zich erbij hebben neergelegd. Dat doen mensen in dit topic ook wel.
Verstand op 0 en denken aan een lekker wijf? Zoiets? Je leest wel vaker van mannen die het eerst proberen bij lelijke meiden, vervolgens het bed delen (dus ze krijgen 'm wel hard op de één of andere manier) maar toch de dame in kwestie niet aantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan zou de man 'm niet eens hard krijgen.
Wie in dit topic doen dat dan? Vind dat nogal een uitspraak.
Jawelquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan zou de man 'm niet eens hard krijgen.
Wie in dit topic doen dat dan? Vind dat nogal een uitspraak.
Alcohol waarschijnlijk. Bij een ONS, ja goed. Maar je kan moeilijk gedurende je hele relatie dronken zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Verstand op 0 en denken aan een lekker wijf? Zoiets? Je leest wel vaker van mannen die het eerst proberen bij lelijke meiden, vervolgens het bed delen (dus ze krijgen 'm wel hard op de één of andere manier) maar toch de dame in kwestie niet aantrekkelijk vinden.
Nee ik weet niet wie je bedoelt, maar dat doet er niet toe. Die zullen ook wel iets aantrekkelijk aan elkaar vinden.quote:Denk eens goed na, d'r is hier één jongen die dat letterlijk vaker heeft gezegd. Ik ga overigens geen namen noemen aangezien ik dat beledigend vind naar hem toe, net alsof hij lelijk is.
Klopt, 70% van de mannen denkt wel eens aan een ander tijdens de seks.quote:
Zon, zee strand & tieten en dan gaat ie achter het internet zittenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lekker weer hier maar het internet is een beetje kut
Jij sukkel, ikm wacht op de restquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zon, zee strand & tieten en dan gaat ie achter het internet zitten
Nou ja, ik kan iig geen seks hebben met iemand die ik niet op een bepaalde manier aantrekkelijk vind, of ik moet heel wasted zijn misschien dan wel. Dan heb ik liever geen seks, maar misschien is dat anders voor mannen.quote:
Ik heb het woord dronken niet genoemd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alcohol waarschijnlijk. Bij een ONS, ja goed. Maar je kan moeilijk gedurende je hele relatie dronken zijn.
[..]
Nee ik weet niet wie je bedoelt, maar dat doet er niet toe. Die zullen ook wel iets aantrekkelijk aan elkaar vinden.
Zijn er nog niet genoeg tieten voor je in spanje?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij sukkel, ikm wacht op de rest
Je lijkt nog niet zoveel levenservaring te hebben, misschien ben je nog vrij jong. Alcohol zorgt er juist voor dat het moeilijker wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alcohol waarschijnlijk. Bij een ONS, ja goed. Maar je kan moeilijk gedurende je hele relatie dronken zijn.
[..]
Nee ik weet niet wie je bedoelt, maar dat doet er niet toe. Die zullen ook wel iets aantrekkelijk aan elkaar vinden.
En hoeveel % van de vrouwen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Klopt, 70% van de mannen denkt wel eens aan een ander tijdens de seks.
Dat staat niet direct in verband met wat firefly beweerde hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Klopt, 70% van de mannen denkt wel eens aan een ander tijdens de seks.
Nee, dat woord noem ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb het woord dronken niet genoemd.
Ik ook niet. Ik krijg 'm ook niet omhoog van lelijke meiden maar ik denk wel dat als jij zelf niet veel te bieden hebt, je vanzelf wél geil wordt van lelijke meiden aangezien je weet dat je simpelweg niet beter kan krijgen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:56 schreef Axel1988 het volgende:
Ik zou echt geen seks willen met iemand die ik niet aantrekkelijk zou vinden.
Inderdaad. Willen is wat anders in principe dan dat het technisch wel of niet mogelijk is. Iemand kan opgewonden worden door aanrakingen ook al is de ander niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:56 schreef Axel1988 het volgende:
Ik zou echt geen seks willen met iemand die ik niet aantrekkelijk zou vinden.
Was iets minder, weet niet zeker maar geloof iets van 40%. Zal even het artikel/paper erbij zoeken.quote:
Waarom? Dat is én was helemaal niet aan de orde. Er zijn namelijk zoveel manieren om opgewonden te raken, zoals Firefly ook al zegt: aanrakingen.quote:
'm omhoog krijgen gaat met alcohol op minder goed, maar daar doelde ik niet op.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je lijkt nog niet zoveel levenservaring te hebben, misschien ben je nog vrij jong. Alcohol zorgt er juist voor dat het moeilijker wordt.
Ik vind lelijk en knap ook een beetje vreemde begrippen in dit geheel. Ik kan bijvoorbeeld iemand wel geil vinden, maar niet zo knap. Ik kan ook iemand wel knap vinden, maar niet zo geil. En dit geheel kan bij mij ook weer verschuiven. Mensen die ik 4 jaar geleden knap vond, vind ik nu niet meer knap; zelfde geldt voor het begrip geil. Het is heel relatief en extreem subjectief.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik krijg 'm ook niet omhoog van lelijke meiden maar ik denk wel dat als jij zelf niet veel te bieden hebt, je vanzelf wél geil wordt van lelijke meiden aangezien je weet dat je simpelweg niet beter kan krijgen.
Bovendien vind ik het niet echt boeiend die cijfers. Wat zeggen cijfers nu?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Was iets minder, weet niet zeker maar geloof iets van 40%. Zal even het artikel/paper erbij zoeken.
Met alcohol gaan je remmen eraf. Als jij je leuter niet (stiekem) nuchter in haar wilt stoppen dan doe je dat met alcohol op ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
'm omhoog krijgen gaat met alcohol op minder goed, maar daar doelde ik niet op.
Welke rest?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wacht alleen even op de rest. Het internet valt steeds uit hier -_-
Kom op zeg, als jij een relatie hebt met iemand die je dus niet aantrekkelijk vindt, dan zijn aanrakingen tijdens de vele neukpartijen echt niet genoeg. Dat geloof ik niet. Sterker nog, als je van iemand walgt dan gruwel je toch juist van dergelijke aanrakingen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom? Dat is én was helemaal niet aan de orde. Er zijn namelijk zoveel manieren om opgewonden te raken, zoals Firefly ook al zegt: aanrakingen.
Met alcohol op wordt alles voor mij mooier, vrouwen ook.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Met alcohol gaan je remmen eraf. Als jij je leuter niet (stiekem) nuchter in haar wilt stoppen dan doe je dat met alcohol op ook niet.
Die cijfers zeggen dat een hoop mensen genoegen nemen met iets waar ze niet tevreden mee zijn en niet bereid zijn om zichzelf hoge doelen te stellen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien vind ik het niet echt boeiend die cijfers. Wat zeggen cijfers nu?
Ik ben hier met familie, ben niet in mn up op vakantie met een laptop waar een paak knoppen ontbrekenquote:
Zonder remmen ben je minder kieskeurig. Terwijl je dat normaal gesproken wel bent.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Met alcohol gaan je remmen eraf. Als jij je leuter niet (stiekem) nuchter in haar wilt stoppen dan doe je dat met alcohol op ook niet.
Iemand niet aantrekkelijk vinden en van iemand walgen zijn twee hele andere dingen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kom op zeg, als jij een relatie hebt met iemand die je dus niet aantrekkelijk vindt, dan zijn aanrakingen tijdens de vele neukpartijen echt niet genoeg. Dat geloof ik niet. Sterker nog, als je van iemand walgt dan gruwel je toch juist van dergelijke aanrakingen?
Maar goed, discussie hierover heeft niet veel zin eigenlijk.
Ken het fenomeen "beer goggles" inderdaad, heb er zelf (gelukkig?) geen last van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Met alcohol op wordt alles voor mij mooier, vrouwen ook.
Mooi, ben je het toch nog met me eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Met alcohol op wordt alles voor mij mooier, vrouwen ook.
Je vergeet voor het gemak even dat de ander dan ook diegene leuk moet vindenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Die cijfers zeggen dat een hoop mensen genoegen nemen met iets waar ze niet tevreden mee zijn en niet bereid zijn om zichzelf hoge doelen te stellen.
Wil ik iemand op echt geen enkele manier aantrekkelijk vinden, dan hoeft die persoon mij ook niet aan te raken. Voor mij ligt het wel dicht bij elkaar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Iemand niet aantrekkelijk vinden en van iemand walgen zijn twee hele andere dingen.
Het lijkt me wel verschrikkelijk om naast iemand wakker te worden waarvan je denktquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ken het fenomeen "beer goggles" inderdaad, heb er zelf (gelukkig?) geen last van.
Ik zou het erger vinden als ik iemand er leuk vind uitzien en ik totaal afknap op haar persoonlijkheidquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het lijkt me wel verschrikkelijk om naast iemand wakker te worden waarvan je denktals je nuchter bent. Dan baal je ook jarenlang daarna nog, vermoed ik.
Heftig. Ik walg niet van iemand die ik niet aantrekkelijk vind, dan moet ik wel erg vaak walgen van mensen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil ik iemand op echt geen enkele manier aantrekkelijk vinden, dan hoeft die persoon mij ook niet aan te raken. Voor mij ligt het wel dicht bij elkaar.
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil ik iemand op echt geen enkele manier aantrekkelijk vinden, dan hoeft die persoon mij ook niet aan te raken. Voor mij ligt het wel dicht bij elkaar.
Maar voor een keer seks maakt persoonlijkheid ook niks uit, uiterlijk wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het erger vinden als ik iemand er leuk vind uitzien en ik totaal afknap op haar persoonlijkheid
Inderdaad. Voor ons mannen uiterlijk, want we willen zoveel mogelijk onszelf verspreiden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar voor een keer seks maakt persoonlijkheid ook niks uit, uiterlijk wel. Wat is uiterlijk eigenlijk belangrijk in het leven.
Dat denk ik wel. Als ik een onwijs aantrekkelijk vrouw tegen kom maar ze is te dom om te poepen zal ik daar echt geen seks mee hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar voor een keer seks maakt persoonlijkheid ook niks uit, uiterlijk wel. Wat is uiterlijk eigenlijk belangrijk in het leven.
Ik wed van wel. Hallo zeg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Als ik een onwijs aantrekkelijk vrouw tegen kom maar ze is te dom om te poepen zal ik daar echt geen seks mee hebben.
Dikke onzin.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Als ik een onwijs aantrekkelijk vrouw tegen kom maar ze is te dom om te poepen zal ik daar echt geen seks mee hebben.
Volgens mij ook wel uiterlijk voor vrouwen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor ons mannen uiterlijk, want we willen zoveel mogelijk onszelf verspreiden.
Voor vrouwen persoonlijkheid, want hij moet voor haar trouw zijn en haar kunnen beschermen en beslissingen kunnen nemen.
Kan je er wel opgewonden van worden? De korte termijn instelling zegt waarschijnlijk ja, en de lange termijn nee zoals mrk.n ook zegt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verwaarloosbaar met een kleine tweak in je persoonlijkheidquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dikke onzin.
[..]
Volgens mij ook wel uiterlijk voor vrouwen.
Het een volgt niet noodzakelijkerwijs uit het ander.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor ons mannen uiterlijk, want we willen zoveel mogelijk onszelf verspreiden.
Ik denk toch van niet. Het idee gewoon. Alhoewel de lust waarschijnlijk van verstand wint dus toch jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan je er wel opgewonden van worden? De korte termijn instelling zegt waarschijnlijk ja, en de lange termijn nee zoals mrk.n ook zegt.
Mee eensquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het een volgt niet noodzakelijkerwijs uit het ander.
Verspreiden kan ook met lelijke vrouwen. Misschien zelfs makkelijker.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk toch van niet. Het idee gewoon. Alhoewel de lust waarschijnlijk van verstand wint dus toch ja
In het dagelijks leven natuurlijk niet, maar in bed? Jawel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Heftig. Ik walg niet van iemand die ik niet aantrekkelijk vind, dan moet ik wel erg vaak walgen van mensen.
Ik ook wel dan, maar sommige mensen niet. Sommige mensen pakken wat ze pakken kunnen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In het dagelijks leven natuurlijk niet, maar in bed? Jawel.
Waar, maar dat heb ik ook met vrouwen die mij totaal niet aanstaan qua persoonlijkheid.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verwaarloosbaar met een kleine tweak in je persoonlijkheid
Ik ook als het bijv een enorme zak blijkt te zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het erger vinden als ik iemand er leuk vind uitzien en ik totaal afknap op haar persoonlijkheid
Dan kijk je nu denk ik naar lange termijns relatie / verliefdheid niveau en niet op korte termijns lust niveauquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:18 schreef mrk.n het volgende:
Waar, maar dat heb ik ook met vrouwen die mij totaal niet aanstaan qua persoonlijkheid.
Maar iemand die niet aantrekkelijk is maar wel heel aardig daar zou ik minder problemen mee hebben. Dat ben ik zelf namelijk ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook als het bijv een enorme zak blijkt te zijn.
Is het gewoon een aardige jongen dan boeit het me niet zo achteraf, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |