abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103155202
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wanhoop om je familie te vriend te houden dan. Maar dat is een compleet andere situatie dan bij stelletjes die enkel uit wanhoop bij elkaar zouden blijven omdat ze niet beter kunnen krijgen.
Een andere vorm van wanhoop inderdaad. Maar er zijn echt genoeg stelletjes die bij elkaar blijven omdat ze bang zijn dat ze niemand anders tegen komen en niet alleen dood willen gaan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103155215
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:21 schreef firefly3 het volgende:
Het is niet altijd koek en ei, er zijn wanhoop/wanhoop relaties. Er zijn rijke mensen en golddiggers die heel hun leven bij elkaar blijven. Ook zijn er mensen die uit medelijden bij elkaar blijven. De lijst gaat maar door in principe.
Het gebeurt vast ook wel, maar om nou te impliceren dat je wel wanhopig moet zijn om iets te nemen met een lelijke man/vrouw vind ik dus een beetje absurd. Dat was jij niet geloof ik, die dat zei.
pi_103155285
Altijd zorgen dat je (meerdere paar) nieuwe schoenen op de plank hebt liggen. Anders moet je op je blote voeten naar de schoenen winkel.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103155326
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het gebeurt vast ook wel, maar om nou te impliceren dat je wel wanhopig moet zijn om iets te nemen met een lelijke man/vrouw vind ik dus een beetje absurd. Dat was jij niet geloof ik, die dat zei.
Inderdaad, het hoeft niet persé, gevoelens kunnen altijd komen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103155354
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:22 schreef firefly3 het volgende:
In het algemeen kunnen mannen moeilijk verliefd worden op vrouwen die lelijk zijn. Vandaar dat het vaak voorkomt dat het eigenlijk een wanhoop relatie is als twee lelijke mensen bij elkaar zijn.
Dan neem je aan dat die twee lelijke mensen dus niet verliefd op elkaar zijn (geweest).
pi_103155402
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:29 schreef Flepke het volgende:
Altijd zorgen dat je (meerdere paar) nieuwe schoenen op de plank hebt liggen. Anders moet je op je blote voeten naar de schoenen winkel.
Hoe doe je dit? Serieus; in theorie klinkt dit geweldig; maar ik heb echt de grootste moeite om me op meerdere meiden gelijktijdig te focussen. Er is altijd wel een die veel meer de aandacht trekt; waardoor ik andere al snel laat hangen...
pi_103155444
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan neem je aan dat die twee lelijke mensen dus niet verliefd op elkaar zijn (geweest).
Verliefdheid is vaak als een mindfuck, mensen kunnen verliefd worden op de aandacht die ze krijgen die ze nooit gehad hebben en daarom de persoon verbinden als diegene waar ze verliefd op zijn. Dusja, het kan beide richtingen op. Maar meestal nemen onzekere mensen genoegen met minder. Hier oordeel ik niet over uiteraard.
pi_103155495
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hoe doe je dit? Serieus; in theorie klinkt dit geweldig; maar ik heb echt de grootste moeite om me op meerdere meiden gelijktijdig te focussen. Er is altijd wel een die veel meer de aandacht trekt; waardoor ik andere al snel laat hangen...
Herkenbaar. Ik denk ook door die films enzo waardoor je telkens 1 speciale ware eruit pikt. Zelfs als je niemand leuk vind heb je de neiging om een ware uit te zoeken voor jezelf.
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:36:52 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103155570
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:29 schreef Flepke het volgende:
Ik heb maar 1 paar.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103155710
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als een knap iemand een relatie heeft met een lelijk iemand dan is het liefde, maar als twee lelijke mensen met elkaar hebben dan is het wanhoop? Juuuist. Kan je het ook omdraaien. Twee knappe mensen met elkaar is oppervlakkig, geen liefde maar alleen lust. Dat zeg je toch ook niet.
Nogmaals: binnen sommige relaties is het duidelijk en dat kan ook bij twee knappe mensen bij elkaar.

Ik ben van mening dat twee lelijke mensen elkaar waarschijnlijk (niet altijd trouwens) niet aantrekkelijk vinden maar met elkaar gaan omdat ze weten dat ze niet beter kunnen krijgen/zich erbij hebben neergelegd. Dat doen mensen in dit topic ook wel.
pi_103155724
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Altijd vanuit het positieve uit gaan, dit vergroot iemands kansen behoorlijk :)
Eerlijke meningen worden het meest gewaardeerd. Niet altijd meteen, maar op den duur wel.

Verder was het ook niet alleen maar negatief wat ik schreef, maar dat wou je niet lezen ?
pi_103155743
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb maar 1 paar.
Laat me raden, je vind het paar zo mooi dat je het niet wilt aan trekken & bang bent om de doos open te maken?
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:43:57 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103155789
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:42 schreef Flepke het volgende:

[..]

Laat me raden, je vind het paar zo mooi dat je het niet wilt aan trekken & bang bent om de doos open te maken?
Nee die draag ik en voor de rest heb ik sportschoenen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103155893
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik wil ook sportschoenen naast mijn alledaagse schoenen :(.
pi_103155908
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Vrouwen behandelen als sportschoenen :{w
pi_103155935
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:41 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Eerlijke meningen worden het meest gewaardeerd. Niet altijd meteen, maar op den duur wel.

Verder was het ook niet alleen maar negatief wat ik schreef, maar dat wou je niet lezen ?
Als ik eerlijk mag zijn denk ik dat die optie er haast niet is dat ze geen interesse heeft in hem op relatie niveau. Het positieve heb ik ook gelezen, maar in je post lijkt het een 50% kans, terwijl dit zeker niet zo is.
pi_103155946
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:41 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Nogmaals: binnen sommige relaties is het duidelijk en dat kan ook bij twee knappe mensen bij elkaar.

Ik ben van mening dat twee lelijke mensen elkaar waarschijnlijk (niet altijd trouwens) niet aantrekkelijk vinden maar met elkaar gaan omdat ze weten dat ze niet beter kunnen krijgen/zich erbij hebben neergelegd. Dat doen mensen in dit topic ook wel.
Wat een onzin. Dan zou de man 'm niet eens hard krijgen.

Wie in dit topic doen dat dan? Vind dat nogal een uitspraak.
pi_103156018
Vanaf nu altijd een woordenboek op zak voor intellectuele bitchtests :7
pi_103156058
quote:
3s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Verstand op 0 en denken aan een lekker wijf? Zoiets? Je leest wel vaker van mannen die het eerst proberen bij lelijke meiden, vervolgens het bed delen (dus ze krijgen 'm wel hard op de één of andere manier) maar toch de dame in kwestie niet aantrekkelijk vinden.

Denk eens goed na, d'r is hier één jongen die dat letterlijk vaker heeft gezegd. Ik ga overigens geen namen noemen aangezien ik dat beledigend vind naar hem toe, net alsof hij lelijk is.
pi_103156075
quote:
3s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jawel
pi_103156122
Lekker weer hier maar het internet is een beetje kut
pi_103156160
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:51 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Verstand op 0 en denken aan een lekker wijf? Zoiets? Je leest wel vaker van mannen die het eerst proberen bij lelijke meiden, vervolgens het bed delen (dus ze krijgen 'm wel hard op de één of andere manier) maar toch de dame in kwestie niet aantrekkelijk vinden.
Alcohol waarschijnlijk. Bij een ONS, ja goed. Maar je kan moeilijk gedurende je hele relatie dronken zijn. :')

quote:
Denk eens goed na, d'r is hier één jongen die dat letterlijk vaker heeft gezegd. Ik ga overigens geen namen noemen aangezien ik dat beledigend vind naar hem toe, net alsof hij lelijk is.
Nee ik weet niet wie je bedoelt, maar dat doet er niet toe. Die zullen ook wel iets aantrekkelijk aan elkaar vinden.
pi_103156168
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jawel
Klopt, 70% van de mannen denkt wel eens aan een ander tijdens de seks.
pi_103156189
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lekker weer hier maar het internet is een beetje kut
Zon, zee strand & tieten en dan gaat ie achter het internet zitten :{w
pi_103156219
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef Flepke het volgende:

[..]

Zon, zee strand & tieten en dan gaat ie achter het internet zitten :{w