Ik ken genoeg stelletjes die bij elkaar zijn en niet gelukkig zijn. Dit zijn in principe de wanhoop/wanhoop relaties die ik bedoel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Trouwen en dan weer scheiden. Zulke relaties houden het niet vol als je het mij vraagt. Althans niet een leven lang. Mijn ouders zijn ook elkaars eerste serieuze relatie en als de basis van die relatie wanhoop ipv liefde was, dan waren ze al lang uit elkaar geweest.
Heb je nog een paar rooitjes voor me over? Doneren mag @ HelpFlepkeDeWinterDoor.nlquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zonder enige twijfel. Met 200 miljoen kun je er dezelfde levensstijl op na houden dan met 160 miljoen. Dat boeit echt totaal niets.
Ach, ik kan er altijd wel mee lachen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met narcisten.
Inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Binnen sommige relaties is het duidelijk.
En denk jij dat die samen oud zullen worden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg stelletjes die bij elkaar zijn en niet gelukkig zijn. Dit zijn in principe de wanhoop/wanhoop relaties die ik bedoel.
Precies!quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat denk jij. Je weet het niet zeker.
[..]
Ja, heel weinig kans. Zelfde als heeeeele lelijke met hele lelijke. Omdat ze weten dat ze niet beter kunnen krijgen.
Mwa, of gelijkwaardig, of de man meeste macht.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent niet zo voor gelijkwaardige relaties?
Ja, maar ook bijvoorbeeld in kerkelijke gemeenschappen of mensen die uitgehuwelijkt worden. Dit is eigenlijk ook een vorm van wanhoop in principe en blijven ook heel hun leven samen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En denk jij dat die samen oud zullen worden?
Als een knap iemand een relatie heeft met een lelijk iemand dan is het liefde, maar als twee lelijke mensen met elkaar hebben dan is het wanhoop? Juuuist. Kan je het ook omdraaien. Twee knappe mensen met elkaar is oppervlakkig, geen liefde maar alleen lust. Dat zeg je toch ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat denk jij. Je weet het niet zeker.
[..]
Ja, heel weinig kans. Zelfde als heeeeele lelijke met hele lelijke. Omdat ze weten dat ze niet beter kunnen krijgen.
Haha, waarom zou ik geld in je moeten investeren dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:11 schreef Flepke het volgende:
Heb je nog een paar rooitjes voor me over? Doneren mag @ HelpFlepkeDeWinterDoor.nl
Bah, een onderdrukker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mwa, of gelijkwaardig, of de man meeste macht.
Dat bedoelt hij niet. Hij zegt dat het vaak voorkomt dat het uit wanhoop is, niet dat het altijd zo is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als een knap iemand een relatie heeft met een lelijk iemand dan is het liefde, maar als twee lelijke mensen met elkaar hebben dan is het wanhoop? Juuuist. Kan je het ook omdraaien. Twee knappe mensen met elkaar is oppervlakkig, geen liefde maar alleen lust. Dat zeg je toch ook niet.
Je mag het wel zeggen. Er zit tenslotte veel oppervlakkig gedoe tussen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als een knap iemand een relatie heeft met een lelijk iemand dan is het liefde, maar als twee lelijke mensen met elkaar hebben dan is het wanhoop? Juuuist. Kan je het ook omdraaien. Twee knappe mensen met elkaar is oppervlakkig, geen liefde maar alleen lust. Dat zeg je toch ook niet.
Dat van religieuze kringen heeft toch niets met wanhoop te maken. Eerder met schaamte (tegenover de familie).quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, maar ook bijvoorbeeld in kerkelijke gemeenschappen of mensen die uitgehuwelijkt worden. Dit is eigenlijk ook een vorm van wanhoop in principe en blijven ook heel hun leven samen.
Uit schaamte gaan trouwen is toch ook een vorm van wanhoop?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat van religieuze kringen heeft toch niets met wanhoop te maken. Eerder met schaamte (tegenover de familie).
Bij nader inzien was het geen perfect voorbeeld, maar ik vind dat gewoon een erg storende uitspraak dat lelijke stelletjes wanhopig zouden moeten zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Je mag het wel zeggen. Er zit tenslotte veel oppervlakkig gedoe tussen.
Zodat ik alles regel en je nooit meer lastig val, duh.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, waarom zou ik geld in je moeten investeren dan?
Hoezo? "Dreigen" met uit elkaar gaan / scheiden doet ze maar als ze met een van de andere 3+ miljard mannen een relatie heeft.quote:
Hij wil toch graag meningen horen ? Als ik alleen positief mag zijn hier, dan moet dat maar gezegd worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze heeft in principe al genoeg interesse getoond om naar het volgende niveau te gaan, en dat is fysiek escaleren. Sterker nog, het wachten op signalen belemmerd zijn succes alleen. De signalen komen vanzelf als hij zijn ding doet, zoals nu eigenlijk al gebeurd waarbij ze zijn FB vroeg. Het aannemen dat hij aantrekkelijk is voor haar vergroot zijn kansen het meest. Het is ook het meest waarschijnlijke in dit geval.
Wanhoop om je familie te vriend te houden dan. Maar dat is een compleet andere situatie dan bij stelletjes die enkel uit wanhoop bij elkaar zouden blijven omdat ze niet beter kunnen krijgen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uit schaamte gaan trouwen is toch ook een vorm van wanhoop?
Ik heb al mensen die vanalles voor me regelen; en je valt me ook niet lastigquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:22 schreef Flepke het volgende:
Zodat ik alles regel en je nooit meer lastig val, duh.
Zodat ik je niet lastig ga vallen, wat jij wilt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb al mensen die vanalles voor me regelen; en je valt me ook niet lastig.
Altijd vanuit het positieve uit gaan, dit vergroot iemands kansen behoorlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:24 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hij wil toch graag meningen horen ? Als ik alleen positief mag zijn hier, dan moet dat maar gezegd worden.
Zoals ik al eerder zei: Hij kan er maar op 1 manier achter komen en dat is via FB zelf vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |