Ook knappe meisjes doen datquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik weet niet ofdat ik dit als positief moet zien
Heb het ook al meegemaaktquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uitkijken met de ego, want als een meid zegt dat je lelijk bent (ook al meent ze het misschien niet) dan vergroot het je onzekerheid. (ja, ik ga diep)
1 op de 3 huwelijken eindigt in echtscheidingen, 4 op de 5 is de vrouw de eisende partij, go figurequote:
Ik mis het verband tussen die dingen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
1 op de 3 huwelijken eindigt in echtscheidingen, 4 op de 5 is de vrouw de eisende partij, go figure
Man-vrouw machtsverhouding binnen een relatie die scheef trekt. (en nu dus al scheef gaat bij het versieren)quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis het verband tussen die dingen.
De grote fout die de meeste rijken maken is dat ze veel waarde hechten aan hun bezittingen; waardoor ze er uiteindelijk vaak niet eens zo heel gelukkig van worden. So what dat je vrouw 50% eist bij een scheiding. Ik zou haar voorstellen: jij krijgt 60% als jij verder alles regelt en ik nooit meer iets van jou gezeik aan hoef te horen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
1 op de 3 huwelijken eindigt in echtscheidingen, 4 op de 5 is de vrouw de eisende partij, go figure
Zou je daar ook zo over denken als je 400 miljoen op je bankrekening had staan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De grote fout die de meeste rijken maken is dat ze veel waarde hechten aan hun bezittingen; waardoor ze er uiteindelijk vaak niet eens zo heel gelukkig van worden. So what dat je vrouw 50% eist bij een scheiding. Ik zou haar voorstellen: jij krijgt 60% als jij verder alles regelt en ik nooit meer iets van jou gezeik aan hoef te horen.
Ik ook, van je bent zo mooi tot je bent zo lelijk. Het grappige is dat als een meid zegt dat je lelijk bent maar ondertussen kijkt naar je reactie het een bitchtest is en ze je eigenlijk leuk vind. Hetzelfde met de boze look. Als je daar doorheen prikt kan ze helemaal gek op je worden.quote:
Dit idee krijg ik altijd bij mensen die een relatie hebben via internet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van een wanhoop/wanhoop relatie. Ik oordeel niet, het gevoel kan iedereen krijgen. Maar het komt zeer vaak voor dat stelletjes bij elkaar blijven omdat ze bang zijn dat ze niemand anders kunnen krijgen en zelfs trouwen.
Ik wil hem ook niet aanpraten dat hij wel of niet aantrekkelijk is voor haar, maar het is reëel dat deze optie bestaat. Net zoals de optie zij hem leuk vindt en via FB iets wil afspreken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit helpt hem niet door te zeggen dat het niets kan voorstellen. Het is beter als hij met een mindset op haar af gaat dat hij weet dat hij aantrekkelijk is voor haar. En dit is waarschijnlijk ook het geval gezien het oogcontact enzo.
Wat je doet is hem een extra onzekerheid aanpraten.
Trouw niet en je hebt nergens last van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Man-vrouw machtsverhouding binnen een relatie die scheef trekt. (en nu dus al scheef gaat bij het versieren)
Daarom werkt een wanhoop/wanhoop relatie ook als het balans gelijk blijftquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Man-vrouw machtsverhouding binnen een relatie die scheef trekt. (en nu dus al scheef gaat bij het versieren)
Trouwen en dan weer scheiden. Zulke relaties houden het niet vol als je het mij vraagt. Althans niet een leven lang. Mijn ouders zijn ook elkaars eerste serieuze relatie en als de basis van die relatie wanhoop ipv liefde was, dan waren ze al lang uit elkaar geweest.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van een wanhoop/wanhoop relatie. Ik oordeel niet, het gevoel kan iedereen krijgen. Maar het komt zeer vaak voor dat stelletjes bij elkaar blijven omdat ze bang zijn dat ze niemand anders kunnen krijgen en zelfs trouwen.
Bij de meeste wel inderdaad, het kan heel soms voorkomen dat het "echt" is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dit idee krijg ik altijd bij mensen die een relatie hebben via internet.
Hoe counter jij eigenlijk "je bent lelijk"?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ook, van je bent zo mooi tot je bent zo lelijk. Het grappige is dat als een meid zegt dat je lelijk bent maar ondertussen kijkt naar je reactie het een bitchtest is en ze je eigenlijk leuk vind. Hetzelfde met de boze look. Als je daar doorheen prikt kan ze helemaal gek op je worden.
For better and for worse.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Na, ik denk dat ze nu vooral bij elkaar blijven omdat ze niet zonder elkaar kunnen op financieel en emotioneel gebied (mijn vader heeft al 15 jaar ernstige psychische problemen en wordt daarvoor ook geregeld opgenomen).
Zonder enige twijfel. Met 200 miljoen kun je er dezelfde levensstijl op na houden dan met 160 miljoen. Dat boeit echt totaal niets.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zou je daar ook zo over denken als je 400 miljoen op je bankrekening had staan?
Dat denk jij. Je weet het niet zeker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Trouwen en dan weer scheiden. Zulke relaties houden het niet vol als je het mij vraagt. Althans niet een leven lang. Mijn ouders zijn ook elkaars eerste serieuze relatie en als de basis van die relatie wanhoop ipv liefde was, dan waren ze al lang uit elkaar geweest.
Ja, heel weinig kans. Zelfde als heeeeele lelijke met hele lelijke. Omdat ze weten dat ze niet beter kunnen krijgen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij de meeste wel inderdaad, het kan heel soms voorkomen dat het "echt" is.
Je bent niet zo voor gelijkwaardige relaties?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ze heeft in principe al genoeg interesse getoond om naar het volgende niveau te gaan, en dat is fysiek escaleren. Sterker nog, het wachten op signalen belemmerd zijn succes alleen. De signalen komen vanzelf als hij zijn ding doet, zoals nu eigenlijk al gebeurd waarbij ze zijn FB vroeg. Het aannemen dat hij aantrekkelijk is voor haar vergroot zijn kansen het meest. Het is ook het meest waarschijnlijke in dit geval.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik wil hem ook niet aanpraten dat hij wel of niet aantrekkelijk is voor haar, maar het is reëel dat deze optie bestaat. Net zoals de optie zij hem leuk vindt en via FB iets wil afspreken.
Hij kan er toch zelf achter komen via FB of de interesse wederzijds is.
En jij wel?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat denk jij. Je weet het niet zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |