abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103152997
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:13 schreef appelsappel het volgende:
Ik vind iemand leuk en wil er echt mn best voor gaan doen, maar hoe...
Voorgaande keren zijn uitgelopen op een mislukking, waardoor ik al een aantal jaar niet meer echt meer interesse in een meisje durf te tonen dan alleen vriendschappelijk. Dit heeft er ook mee te maken dat diegene mij mij in de klas zat en ik die dus dagelijks zag.
Ik ben net begonnen met een nieuwe studie in nieuwe woonplaats dus heb ontzettend veel nieuwe mensen leren kennen. Gaat allemaal vlekkeloos. Tijdens de introductiedagen ben ik al iemand tegengekomen die ik op zich wel leuk vond, aantal keer met haar gepraat en in een groep regelmatig oogcontact gehad. Toen ze me tijdens een feest afgelopen donderdag (we hadden elkaar ongeveer anderhalve maand niet gezien) zag kwam ze direct naar me toe om een praatje te maken en vroeg ze mijn achternaam zodat ze me kon toevoegen aan facebook.

Dit is de eerste keer dat iemand ook echt interesse in mij toonde. hoe kan ik dit aanpakken.
Zodra ze je op facebook heeft toegevoegd uitnodigen om iets te drinken. Duh.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103152999
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef ArnosL het volgende:
Godver, wat voel ik me een sukkel.

Gisteravond was ik aan het stappen met een paar vrienden. Komt er een jongen naar me toe gelopen dat er een meisje interesse in me heeft. Ze was erg knap, maar ik ben niet zo'n held in versieren, dus verder dan een beetje praten ging het niet |:(

Normaal heb ik er niet zo'n moeite mee om op iemand af te stappen, maar hoe ik het nu had snap ik echt niet :')
Als je er normaal geen moeite mee hebt; wat maakt het dan uit? Dan scoor je vast volgende week wel weer iets....
pi_103153071
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als je er normaal geen moeite mee hebt; wat maakt het dan uit? Dan scoor je vast volgende week wel weer iets....
Normaal zijn het niet zulke knappe meiden. Deze jongedame was echt knap :)
pi_103153119
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef ArnosL het volgende:
Godver, wat voel ik me een sukkel.

Gisteravond was ik aan het stappen met een paar vrienden. Komt er een jongen naar me toe gelopen dat er een meisje interesse in me heeft. Ze was erg knap, maar ik ben niet zo'n held in versieren, dus verder dan een beetje praten ging het niet |:(

Normaal heb ik er niet zo'n moeite mee om op iemand af te stappen, maar hoe ik het nu had snap ik echt niet :')
Ze toont interesse in je, wat hield je tegen om te escaleren?

Voor als je tomtom kapot is:
pi_103153142
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:34 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Dus het verschil is; normaal hecht je er niet zoveel waarde aan; maar nu wel, want zij was echt knap. Opzich is het wel duidelijk wat je moet doen om ook bij meiden als haar succes te kunnen boeken he....
pi_103153318
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Vrijdag.
Al helemaal zeker? Hoe ziet ze eruit, vind je haar knap?
pi_103153349
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:21 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Het kan ook algemene interesse tijdens haar spontaniteit zijn en ze kende je al voor het feest natuurlijk.
Dit helpt hem niet door te zeggen dat het niets kan voorstellen. Het is beter als hij met een mindset op haar af gaat dat hij weet dat hij aantrekkelijk is voor haar. En dit is waarschijnlijk ook het geval gezien het oogcontact enzo.

Wat je doet is hem een extra onzekerheid aanpraten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103153450
quote:

[..]

Het komt door je succes barriere. Dat is als je jezelf tegen houd. Diep van binnen denk je dat je haar nog niet waard bent of iniedergeval nog niet kunt voldoen aan wat ze allemaal wilt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:45:23 #159
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103153478
quote:

[..]

lekker babbelen toch ;) fijne egoboost, volgende keer is ze de jouwe ^O^
kan een apart gevoel geven als er opeens echt een fraai iemand binnen beeld komt, volgende keer ben je er makkelijker in! :)
Spreading the Word
pi_103153479
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:35 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ze toont interesse in je, wat hield je tegen om te escaleren?

Voor als je tomtom kapot is:
Dat weet ik eigenlijk ook niet. Hopen dat ik haar volgende week weer tegen kom, dan ga ik er voor! :)
pi_103153506
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:41 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Al helemaal zeker? Hoe ziet ze eruit, vind je haar knap?
Zekerheid bestaat niet; meestal als ik vrij positief was mbt liefde en seks; dan stond me iets verschrikkelijks te wachten. Vandaar ook die slag om de arm die ik toenstraks uitspuide :P.
Maar ik vind haar knap ja :).
pi_103153553
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Of je daad bij woord voegt. Gezien het grote belang dat je hecht aan het versieren van de ene na de andere chick, vragen mensen zich af waarom je zit te fokken.
Dat klopt. Ik dacht dat ik hem had zien posten, maar het was alleen Flepke.
pi_103153558
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:45 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

lekker babbelen toch ;) fijne egoboost, volgende keer is ze de jouwe ^O^
kan een apart gevoel geven als er opeens echt een fraai iemand binnen beeld komt, volgende keer ben je er makkelijker in! :)
De ego is de grootste vijand met vrouwen ontmoeten. Wat het zegt is dat je haar eigenlijk iets hoger zet dan je eigenwaarde.
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:47:36 #164
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_103153574
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zekerheid bestaat niet; meestal als ik vrij positief was mbt liefde en seks; dan stond me iets verschrikkelijks te wachten. Vandaar ook die slag om de arm die ik toenstraks uitspuide :P.
Maar ik vind haar knap ja :).
Waar heb je dr ontmoet?
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:48:25 #165
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103153605
klein beetje arrogant is keigoed ^O^
Spreading the Word
pi_103153627
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:47 schreef Westerling het volgende:

[..]

Waar heb je dr ontmoet?
stratum (bij het uitgaan dus; had afgesproken met haar vriendin die ik ken via internet; maar met haar klikte het beter).
pi_103153664
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het komt door je succes barriere. Dat is als je jezelf tegen houd. Diep van binnen denk je dat je haar nog niet waard bent of iniedergeval nog niet kunt voldoen aan wat ze allemaal wilt.
Denk ik ook ja, ik heb nog nooit een leuk meisje versierd, maar moeite om contact te leggen heb ik nooit gehad.

Laatste tijd is het volgens mij sowieso wel een beetje aan het veranderen. De jongere meiden beginnen nu de jongens te versieren ipv andersom.

Wel een egoboost trouwens, ik was nog wel eens onzeker over mn uiterlijk :)
pi_103153682
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Arrogantie is goed, narcisme beter ^O^
pi_103153718
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Arrogantie en de ego is eigenlijk een schil om je eigen onzekerheid heen. Het gevaar is dat je jezelf telkens moet "bewijzen" voor jezelf als je een ego hebt. De ego is denk ik niet geheel 100% weg te werken, maar tevreden zijn met wel of geen resultaat is prachtig.
pi_103153772
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:13 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Geloof niet meer in die kul
Vind het een beetje raar dat je je ouders soort van veroordeelt omdat ze al vanaf hun 16e bij elkaar zijn. Als ze niet ongelukkig zijn dan zie ik niet in waarom het fout is geweest dat ze hun eerste en laatste relatie zijn. Het betekent niet per definitie dat ze bij elkaar zijn gebleven omdat ze bang waren niet meer iemand anders te vinden. Dat hou je niet eens vol joh.
pi_103153786
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:49 schreef ArnosL het volgende:

[..]
Laatste tijd is het volgens mij sowieso wel een beetje aan het veranderen. De jongere meiden beginnen nu de jongens te versieren ipv andersom.
Ik weet niet ofdat ik dit als positief moet zien :|W
pi_103153808
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:49 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Denk ik ook ja, ik heb nog nooit een leuk meisje versierd, maar moeite om contact te leggen heb ik nooit gehad.

Wel een egoboost trouwens, ik was nog wel eens onzeker over mn uiterlijk :)
Uitkijken met de ego, want als een meid zegt dat je lelijk bent (ook al meent ze het misschien niet) dan vergroot het je onzekerheid. (ja, ik ga diep ;) )
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:53:30 #173
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103153813
quote:
13s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik weet niet ofdat ik dit als positief moet zien :|W
Want?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103153839
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Het betekent niet per definitie dat ze bij elkaar zijn gebleven omdat ze bang waren niet meer iemand anders te vinden. Dat hou je niet eens vol joh.
Na, ik denk dat ze nu vooral bij elkaar blijven omdat ze niet zonder elkaar kunnen op financieel en emotioneel gebied (mijn vader heeft al 15 jaar ernstige psychische problemen en wordt daarvoor ook geregeld opgenomen).
pi_103153866
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind het een beetje raar dat je je ouders soort van veroordeelt omdat ze al vanaf hun 16e bij elkaar zijn. Als ze niet ongelukkig zijn dan zie ik niet in waarom het fout is geweest dat ze hun eerste en laatste relatie zijn. Het betekent niet per definitie dat ze bij elkaar zijn gebleven omdat ze bang waren niet meer iemand anders te vinden. Dat hou je niet eens vol joh.
Er zijn genoeg voorbeelden van een wanhoop/wanhoop relatie. Ik oordeel niet, het gevoel kan iedereen krijgen. Maar het komt zeer vaak voor dat stelletjes bij elkaar blijven omdat ze bang zijn dat ze niemand anders kunnen krijgen en zelfs trouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')