abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103150734
Totaal mee eens met Flepke.

Ik weet overigens wel waarom Axel niet escaleerde, het is een bekend fenomeen: Omdat hij bang was haar te verliezen en al blij was met de date zelf (zegt hij ook zelf dacht ik), durfde hij niet te escaleren. De paradox is hier juist dat als je juist niet escaleert dat je dan haar juist wel kwijt raakt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:36:33 #127
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_103150824
thru, let the hunt/game begin.
The view from nowhere.
pi_103151089
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:15 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Mijn ouders gaan nog geregeld stappen. Zo houden ze hun relatie gezond zeggen ze altijd.
Jij hebt tenminste gezonde voorbeelden.
pi_103151131
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:13 schreef Flepke het volgende:

[..]

Hossel de kassachick!
Haha; ik heb een paar kassa's gezien waar serieus leuke meiden achter zaten... niet van die 16-jarige tutjes; maar gewoon begin 20'ers met een geile kop. Ik ga vaker van supermarkt switchen, bevalt wel :).
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:51:49 #130
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103151306
Wat heb ik allemaal gemist?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103151505
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:33 schreef firefly3 het volgende:
Omdat hij bang was haar te verliezen en al blij was met de date zelf (zegt hij ook zelf dacht ik), durfde hij niet te escaleren.
Jep... ik dacht altijd dat liefde zo werkte dat "als ik verliefd ben op iemand; diegene ook verliefd zou worden op mij; als ze me maar wat beter zou leren kennen". Irrelevant wat ik dus zou doen; als ik maar zou blijven proberen om contact op te bouwen :')
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:57:34 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103151577
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:55 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Jep... ik dacht altijd dat liefde zo werkte dat "als ik verliefd ben op iemand; diegene ook verliefd zou worden op mij; als ze me maar wat beter zou leren kennen". Irrelevant wat ik dus zou doen; als ik maar zou blijven proberen om contact op te bouwen :')
Dat is het leven.
Live and learn.
C'est la vie
pi_103151738
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:55 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Been there, done that!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103151837
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Been there, done that!
Haha ja... verschrikkelijk he.
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:04:01 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103151857
Maar even he het zogenaamde escaleren is aanraken dus?
C'est la vie
pi_103151927
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:04 schreef heloef het volgende:
Fysiek contact lijdend naar het ritueel "seks".... een vriendschappelijke zoen op de wang bij het afscheid nemen hoort denk ik niet bij escaleren. Een hand geven ook niet echt...
pi_103152135
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:03 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha ja... verschrikkelijk he.
Inderdaad :/ Het komt ook door films en liedjes dat zulke dingen ingepalmt worden.
pi_103152229
Ik vind iemand leuk en wil er echt mn best voor gaan doen, maar hoe...
Voorgaande keren zijn uitgelopen op een mislukking, waardoor ik al een aantal jaar niet meer echt meer interesse in een meisje durf te tonen dan alleen vriendschappelijk. Dit heeft er ook mee te maken dat diegene mij mij in de klas zat en ik die dus dagelijks zag.
Ik ben net begonnen met een nieuwe studie in nieuwe woonplaats dus heb ontzettend veel nieuwe mensen leren kennen. Gaat allemaal vlekkeloos. Tijdens de introductiedagen ben ik al iemand tegengekomen die ik op zich wel leuk vond, aantal keer met haar gepraat en in een groep regelmatig oogcontact gehad. Toen ze me tijdens een feest afgelopen donderdag (we hadden elkaar ongeveer anderhalve maand niet gezien) zag kwam ze direct naar me toe om een praatje te maken en vroeg ze mijn achternaam zodat ze me kon toevoegen aan facebook.

Dit is de eerste keer dat iemand ook echt interesse in mij toonde. hoe kan ik dit aanpakken.
pi_103152310
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Inderdaad :/ Het komt ook door films en liedjes dat zulke dingen ingepalmt worden.
Tja klopt wellicht; als tiener in een groepje waarin niemand een vriendin heeft en niemand gaat nog echt uit... waar haal je dan je input vandaan? TV; films; internet... niet echt realistisch. Verneukt je hele wereldbeeld.
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:16:21 #140
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_103152368
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:04 schreef heloef het volgende:
Ja, maar op een natuurlijke manier. In sommige culturen is men so-wie-so wat makkelijker in fysiek contact maken. Dan is de overgang naar zoenen ook niet meer zo groot.
The view from nowhere.
pi_103152434
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:16 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, maar op een natuurlijke manier. In sommige culturen is men so-wie-so wat makkelijker in fysiek contact maken. Dan is de overgang naar zoenen ook niet meer zo groot.
Klopt; bij Italianen stelt een aanraking niets voor. Een aziaat zal daar en tegen totaal niet weten hoe die zich moet gedragen wanneer je hem aan zal raken ;).
pi_103152580
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:13 schreef appelsappel het volgende:
Ik vind iemand leuk en wil er echt mn best voor gaan doen, maar hoe...
Voorgaande keren zijn uitgelopen op een mislukking, waardoor ik al een aantal jaar niet meer echt meer interesse in een meisje durf te tonen dan alleen vriendschappelijk. Dit heeft er ook mee te maken dat diegene mij mij in de klas zat en ik die dus dagelijks zag.
Ik ben net begonnen met een nieuwe studie in nieuwe woonplaats dus heb ontzettend veel nieuwe mensen leren kennen. Gaat allemaal vlekkeloos. Tijdens de introductiedagen ben ik al iemand tegengekomen die ik op zich wel leuk vond, aantal keer met haar gepraat en in een groep regelmatig oogcontact gehad. Toen ze me tijdens een feest afgelopen donderdag (we hadden elkaar ongeveer anderhalve maand niet gezien) zag kwam ze direct naar me toe om een praatje te maken en vroeg ze mijn achternaam zodat ze me kon toevoegen aan facebook.

Dit is de eerste keer dat iemand ook echt interesse in mij toonde. hoe kan ik dit aanpakken.
Het kan ook algemene interesse tijdens haar spontaniteit zijn en ze kende je al voor het feest natuurlijk.

Waarom stuur je haar niet een berichtje op facebook ? Als ze je echt leuk vindt, dan heb je vrij snel een klik lijkt mij. En je kan haar dan vragen om een keer wat te gaan doen.
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:22:34 #143
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_103152618
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:17 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klopt; bij Italianen stelt een aanraking niets voor. Een aziaat zal daar en tegen totaal niet weten hoe die zich moet gedragen wanneer je hem aan zal raken ;).
Heloef kan dat makkelijk maken. Zo'n grote glimlachende neger hoort dat te doen, dat past bij zijn imago. Dus Heloef, sla gewoon lachend een arm om iedere meid die je tegen komt.
The view from nowhere.
pi_103152722
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Helooef kan dat makkelijk maken. Zo'n grote glimlachende neger hoort dat te doen, dat past bij zijn imago. Dus Heloef, sla gewoon lachend een arm om iedere meid die je tegen komt.
Ow dat is zeker; we zitten ook gewoon in Nederland en daar kan het prima. Ik heb het ook niet over aziatische meiden die hier wonen; die moeten er gewoon mee leren leven :P. Ik had het over als je in die landen zou komen.
pi_103152813
Dus Alex wanneer ga je neuken met die meid van de sms over jouw piemel?
pi_103152843
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:13 schreef appelsappel het volgende:
Herkenbaar. Ik zou zeggen; ga er gewoon voor. Probeer een beetje te flirten; vooral via facebook is dat in het begin wat makkelijker dan IRL; dus maak er gebruik van. En dan gewoon eens uitnodigen om een keer iets leuks te gaan doen samen.
pi_103152848
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:27 schreef mrk.n het volgende:
Dus Alex wanneer ga je neuken met die meid van de sms over jouw piemel?
Vrijdag.
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:29:34 #148
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103152888
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heloef kan dat makkelijk maken. Zo'n grote glimlachende neger hoort dat te doen, dat past bij zijn imago. Dus Heloef, sla gewoon lachend een arm om iedere meid die je tegen komt.
Ik weet nou niet of ik moet lachen of huilen.
C'est la vie
pi_103152936
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik weet nou niet of ik moet lachen of huilen.
Ik lig in iedergeval al dubbel _O-
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103152950
Godver, wat voel ik me een sukkel.

Gisteravond was ik aan het stappen met een paar vrienden. Komt er een jongen naar me toe gelopen dat er een meisje interesse in me heeft. Ze was erg knap, maar ik ben niet zo'n held in versieren, dus verder dan een beetje praten ging het niet |:(

Normaal heb ik er niet zo'n moeite mee om op iemand af te stappen, maar hoe ik het nu had snap ik echt niet :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')