Nee, meer in de zin van dates die niet op komen dagen terwijl ik er een goed gevoel bij had; of dat mijn date versierd werd door een andere jongen TIJDENS mijn date.... dat soort shit. Zo ver dat het ooit bijna tot seks kon komen is het nog niet geweest... alhouwel; er zijn wel twee meiden geweest die het letterlijk gevraagd hebben; maar die zag ik niet zo zitten. Deze meid echter wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoals?
"ik kan het niet" > "ik ook niet, boeie" *verder gaat*
"We moeten dit niet doen" > "nee klopt" *verder gaat*
Het zat je niet mee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee, meer in de zin van dates die niet op komen dagen terwijl ik er een goed gevoel bij had; of dat mijn date versierd werd door een andere jongen TIJDENS mijn date.... dat soort shit. Zo ver dat het ooit bijna tot seks kon komen is het nog niet geweest... alhouwel; er zijn wel twee meiden geweest die het letterlijk gevraagd hebben; maar die zag ik niet zo zitten. Deze meid echter wel.
Edit: owjaa; en niet te vergeten; die meid die me mee naar huis vroeg; maar die ik afwees omdat ik dacht dat ze een hoer zou zijn... wat achteraf niet zo bleek te zijn
Ik verslik me in wat ik aan het eten was, are you fucking kidding me?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
of dat mijn date versierd werd door een andere jongen TIJDENS mijn date.... dat soort shit.
AlphaFlepke had die vent natuurlijk op zijn bek geramd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik verslik me in wat ik aan het eten was, are you fucking kidding me?
Nope; echt gebeurd een kleine 4 jaar geleden... ik dacht leuk samen een terrasje pakken; en daarna 200 meter verderop nog ff een uurtje samen op stap... en daar werd ze dus gewoon door een andere kerel versierd... tactisch!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik verslik me in wat ik aan het eten was, are you fucking kidding me?
Neuh, die kerel zeikt zijn broek al onder als hij mij ziet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
AlphaFlepke had die vent natuurlijk op zijn bek geramd.
De hamvraag; denk je dat je het nu kunt voorkomen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nope; echt gebeurd een kleine 4 jaar geleden... ik dacht leuk samen een terrasje pakken; en daarna 200 meter verderop nog ff een uurtje samen op stap... en daar werd ze dus gewoon door een andere kerel versierd... tactisch!
Zeg je al het woord friet in plaats van patat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, roken is gewoon nice. Hoewel ik gestopt ben. Soort van.
Maar van roken krijg je kanker en van seks een orgasme. Dan is de keuze vrij snel gemaakt, toch.quote:
ik geloofde niet dat een bekje leggen met iemand die net gerookt had zo smerig kon zijn, maar het is écht net of je een asbak uitliktquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, roken is gewoon nice. Hoewel ik gestopt ben. Soort van.
Je vondt de verontschuldiging waarschijnlijk erger dan het eerste berichtjequote:Op zondag 16 oktober 2011 14:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat ja... plus dat we wel vaker praten over seks; en dat ze me van het weekend na een stapavond een bericht stuurde dat ze zin had in een piemel.... met de volgende dag een verontschuldiging erachteraan. Maar ach...
Neen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:57 schreef Flepke het volgende:
Zeg je al het woord friet in plaats van patat?
Haha, nou, met die meid niet waarschijnlijk. Ik was verliefd en had oogkleppen op. Ik was blij dat ik uberhaupt een date met haar had; was verder weinig positiefs aan. Ben sindsdien ook niet meer verliefd geweest; dan is het allemaal een stuk makkelijker. Als een meid me wel ziet zitten, en dat weet ik wel redelijk te herkennen denk ik, dan zou me dit niet meer gebeuren nee. Als ze me niet ziet zitten, dan zal het me een worst zijn, maar zou ik er niet meer naar staan blijven kijken. Dan was ik gewoon weer verder gaan kijken voor een andere meid die wel de moeite is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:57 schreef Flepke het volgende:
De hamvraag; denk je dat je het nu kunt voorkomen?
Ik bedoel, als ik een dude fysiek contact zie maken alsof zij de enigste vrouw ter wereld is en er niemand kijkt, dan ben ik minder geneigd om op af te stappen dan dat er een gast 1 meter afstand houd. Ik bedoel dat kan haar broer zijn, een platonische vriend, een collega etc etc.
Ik vind het eigenlijk wel nice, zelfde met mensen die net geblowt hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ik geloofde niet dat een bekje leggen met iemand die net gerookt had zo smerig kon zijn, maar het is écht net of je een asbak uitlikt
Nee, ik moest lachenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je vondt de verontschuldiging waarschijnlijk erger dan het eerste berichtje
Als je uit gaat van het slechtste, dan is een soa beter op zijn plaats.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar van roken krijg je kanker en van seks een orgasme. Dan is de keuze vrij snel gemaakt, toch.
nee een baby is de worst case scenario in mijn ogen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:07 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je uit gaat van het slechtste, dan is een soa beter op zijn plaats.
Of een baby.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:07 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je uit gaat van het slechtste, dan is een soa beter op zijn plaats.
Een tumor van 7 pond die je niet alleen 's nachts wakker houdt maar je ook nog eens onder kotstquote:
Wietzoenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel nice, zelfde met mensen die net geblowt hebben.
Sad but true.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een tumor van 7 pond die je niet alleen 's nachts wakker houdt maar je ook nog eens onder kotst.
En als je pech hebt zeurt ie 20 jaar later nog altijd aan je kop over onbeduidende zaken zoals dat hij geen vrouwen kan versieren...quote:
Is het erfelijk dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En als je pech hebt zeurt ie 20 jaar later nog altijd aan je kop over onbeduidende zaken zoals dat hij geen vrouwen kan versieren...
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel nice, zelfde met mensen die net geblowt hebben.
bah?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel nice, zelfs met mensen die net geblowt hebben.
wellicht; mijn ouders zijn ook introverte autististen met een saai non-existent sociaal leven. Ik denk niet dat mijn pa nog ooit een vrouw zou scoren mocht mijn moeder weg gaan.quote:
Nee ze date met je omdat ze geen interesse in je heeft?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, nou, met die meid niet waarschijnlijk. Ik was verliefd en had oogkleppen op. Ik was blij dat ik uberhaupt een date met haar had; was verder weinig positiefs aan
Nogmaals, ze had intresse in je, anders zou ze niet met je op date gaan.quote:Ben sindsdien ook niet meer verliefd geweest; dan is het allemaal een stuk makkelijker. Als een meid me wel ziet zitten, en dat weet ik wel redelijk te herkennen denk ik, dan zou me dit niet meer gebeuren nee.
Het probleem is, je hebt blijkbaar zo weinig fysiek contact gemaakt + verbaal/non-verbaal interesse getoond dat er zelfs kapers op de kust kwamen.quote:Als ze me niet ziet zitten, dan zal het me een worst zijn, maar zou ik er niet meer naar staan blijven kijken. Dan was ik gewoon weer verder gaan kijken voor een andere meid die wel de moeite is.
Ja..quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een tumor van 7 pond die je niet alleen 's nachts wakker houdt maar je ook nog eens onder kotst.
Dan moet je, in het belang van het nageslacht, kinderen verwekken bij een vrouw die een echte rasversierder is. Dus moet je jezelf laten versieren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
wellicht; mijn ouders zijn ook introverte autististen met een saai non-existent sociaal leven. Ik denk niet dat mijn pa nog ooit een vrouw zou scoren mocht mijn moeder weg gaan.
Mwa, ik denk dat ze met me ging daten uit medelijden. De twee vorige keren dat ik haar had gevraagd wou ze namelijk niet mee en kwam ze wel met excuses als "ik heb bindingsangst" etc.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee ze date met je omdat ze geen interesse in je heeft?
[..]
Nogmaals, ze had intresse in je, anders zou ze niet met je op date gaan.
[..]
Het probleem is, je hebt blijkbaar zo weinig fysiek contact gemaakt + verbaal/non-verbaal interesse getoond dat er zelfs kapers op de kust kwamen.
Je komt erachter dat ze geen interesse heeft doordat je escaleert en ze komt met "ik heb een vriend, ik ben getrouwd, ik heb terminale kanker en wil mijn laatste 3 dagen bij mijn familie doorbrengen" etc. Niet doordat je achterover gaat leunen en verwacht dat zij gaat escaleren. Vervolgens als dit niet gebeurd en ze verliest interesse in je en gaat voor iemand die wel actie onderneemt moet je ook niet denken "mooi, ze had toch al geen interesse in me" dan moet je denken; hoe kan ik zo hard gefaald hebben....
Haha; ja wellicht... maar ik denk niet dat ik ooit kinderen wil eerlijk gezegd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan moet je, in het belang van het nageslacht, kinderen verwekken bij een vrouw die een echte rasversierder is. Dus moet je jezelf laten versieren.
Das best een klotewijf geweest dan zeg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat ze met me ging daten uit medelijden. De twee vorige keren dat ik haar had gevraagd wou ze namelijk niet mee en kwam ze wel met excuses als "ik heb bindingsangst" etc.
Edit: Ahaaa momentje...of niet uit medelijden; maar om nog eens extra te benadrukken dat ze me niet zag zitten... wellicht had ze het zo gepland...
Valt mee; ik heb vervelendere vrouwen gekend. Ze was vooral heel populair en kon daar geloof ik niet zo mee omgaan, omdat ze dat in het verleden op haar middelbare school niet zo gewend was.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:28 schreef Westerling het volgende:
[..]
Das best een klotewijf geweest dan zeg.
Dit zit ergens tussen de friend-zone en de hate-zonequote:Op zondag 16 oktober 2011 15:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat ze met me ging daten uit medelijden. De twee vorige keren dat ik haar had gevraagd wou ze namelijk niet mee en kwam ze wel met excuses als "ik heb bindingsangst" etc.
Edit: Ahaaa momentje...of niet uit medelijden; maar om nog eens extra te benadrukken dat ze me niet zag zitten... wellicht had ze het zo gepland...
Wanneer doet een vrouw niet meer iets uit medelijden uit jou ogen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Howww, dit zeg ik niet. Ze is geen klotewijf en ik beschuldig haar nergens van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:31 schreef Flepke het volgende:
Ik zou haar dankbaar zijn. 4 Jaar geleden heeft ze je proberen te leren dat pro-actief goed is & dat passief fout is. Dat jij het niet begrijpt en de schuld bij haar legt maakt haar geen "klotewijf".
Dat zou ook kunnen. Dan heeft Axel heel wat goed te maken op deze date.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wanneer doet een vrouw niet meer iets uit medelijden uit jou ogen?
Als ze je ieder week aan je bed vast bind en kapot neukt?
Wanneer escaleer jij?
Als ze met een schaar in haar voorhoofd krast "neuk me?"
Denk je nou echt dat ze op een date met je zou gaan uit medelijden? Ga eens weg. Hooguit voordeel van de twijfel. Dit blijkt ook doordat ze zich laat versieren door een ander, volgens jou theorie zou ze medelijden seks met je moeten hebben.
Je hebt op die date gewoon gefaald door te weinig fysieke / (non)verbale interesse te tonen. Iets wat je júíst moet doen als ze nietzo "into you" is. Ik bedoel als ze toch al achter je aan huppelt dan kan je jezelf die moeite om je arm/hoofd te bewegen ook wel besparen.
Het klinkt zo klaar als een klontje:
-Axel vraagt meisje op date terwijl ze even geen zin in hem heeft om wat voor reden
-meisje vertoont signalen dat ze interesse in hem heeft.
-Axel vraagt nog een keer en krijgt (voordeel van de twijfel) zijn date.
-Op date vertoond axel geen fysiek/(non)verbale intresse omdat hij zich niet goed genoeg voor haar voelt + hij verliefd op haar is + denkt dat ze slechts uit medelijden date.
-Meisje verliest interesse/aantrekking en versierd/word versierd door een andere dude.
Ik zou haar dankbaar zijn. 4 Jaar geleden heeft ze je proberen te leren dat pro-actief goed is & dat passief fout is. Dat jij het niet begrijpt en de schuld bij haar legt maakt haar geen "klotewijf".
Ik quote slechts simpele zielen als "Westerling".quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Howww, dit zeg ik niet. Ze is geen klotewijf en ik beschuldig haar nergens van.
Wat het ook mocht hebben voorgesteld; ik had er niets mee kunnen doen. Ik was toen niet in staat om er meer van te maken. Simpel als dat; en daarom heb ik ook nog nooit een vriendin gehad of geneukt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:31 schreef Flepke het volgende:
Het klinkt zo klaar als een klontje:
-Axel vraagt meisje op date terwijl ze even geen zin in hem heeft om wat voor reden
-meisje vertoont signalen dat ze interesse in hem heeft.
-Axel vraagt nog een keer en krijgt (voordeel van de twijfel) zijn date.
-Op date vertoond axel geen fysiek/(non)verbale intresse omdat hij zich niet goed genoeg voor haar voelt + hij verliefd op haar is + denkt dat ze slechts uit medelijden date.
-Meisje verliest interesse/aantrekking en versierd/word versierd door een andere dude.
Haha, simpele ziel ben ik nooit genoemd maar voor alles moet een eerste keer zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik quote slechts simpele zielen als "Westerling".
Indien zij dat doet omdat ik te simpel ben om haar andere afwijzende signalen niet op te vangen; dan vind ik dat geen schandalige actie van haar. Heb er eerder respect voor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:40 schreef Westerling het volgende:
Dan zal ik de titel 'simpele ziel' met trots dragen.
Om de schoenen die je nu aan hebt in te ruilen voor een beter/mooier paar heb je als jonge goed uitziende vrouw geen planning nodig hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:40 schreef Westerling het volgende:
[..]
Haha, simpele ziel ben ik nooit genoemd maar voor alles moet een eerste keer zijn.
Maar kennelijk ben je een simpele ziel als je een vrouw/meisje die vantevoren plant om zich tijdens een date met iemand door een ander te laten versieren een klotewijf vindt.
Dan zal ik de titel 'simpele ziel' met trots dragen.
Dan moet ze dat gewoon zeggen naar mijn idee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Indien zij dat doet omdat ik te simpel ben om haar andere afwijzende signalen niet op te vangen; dan vind ik dat geen schandalige actie van haar. Heb er eerder respect voor.
Ze deed het omdat ze haar interesse in je verloor, niet om je een hak te zetten / omdat ze het gepland had.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Indien zij dat doet omdat ik te simpel ben om haar andere afwijzende signalen niet op te vangen; dan vind ik dat geen schandalige actie van haar. Heb er eerder respect voor.
Mainstream idee. Een daad zegt uiteindelijk meer dan woorden...quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:44 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dan moet ze dat gewoon zeggen naar mijn idee.
Dat doet niets af aan dat als ze het wel plant, ze een klotewijf is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Om de schoenen die je nu aan hebt in te ruilen voor een beter/mooier paar heb je als jonge goed uitziende vrouw geen planning nodig hoor.
Geloof me, als je gewoon escaleert dan geeft ze het vanzelf wel aan als je te snel gaat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:44 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dan moet ze dat gewoon zeggen naar mijn idee.
Ja en heeft uiteindelijk ook wat meer bijwerkingen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mainstream idee. Een daad zegt uiteindelijk meer dan woorden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |