Nee, meer in de zin van dates die niet op komen dagen terwijl ik er een goed gevoel bij had; of dat mijn date versierd werd door een andere jongen TIJDENS mijn date.... dat soort shit. Zo ver dat het ooit bijna tot seks kon komen is het nog niet geweest... alhouwel; er zijn wel twee meiden geweest die het letterlijk gevraagd hebben; maar die zag ik niet zo zitten. Deze meid echter wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoals?
"ik kan het niet" > "ik ook niet, boeie" *verder gaat*
"We moeten dit niet doen" > "nee klopt" *verder gaat*
Het zat je niet mee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee, meer in de zin van dates die niet op komen dagen terwijl ik er een goed gevoel bij had; of dat mijn date versierd werd door een andere jongen TIJDENS mijn date.... dat soort shit. Zo ver dat het ooit bijna tot seks kon komen is het nog niet geweest... alhouwel; er zijn wel twee meiden geweest die het letterlijk gevraagd hebben; maar die zag ik niet zo zitten. Deze meid echter wel.
Edit: owjaa; en niet te vergeten; die meid die me mee naar huis vroeg; maar die ik afwees omdat ik dacht dat ze een hoer zou zijn... wat achteraf niet zo bleek te zijn
Ik verslik me in wat ik aan het eten was, are you fucking kidding me?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
of dat mijn date versierd werd door een andere jongen TIJDENS mijn date.... dat soort shit.
AlphaFlepke had die vent natuurlijk op zijn bek geramd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik verslik me in wat ik aan het eten was, are you fucking kidding me?
Nope; echt gebeurd een kleine 4 jaar geleden... ik dacht leuk samen een terrasje pakken; en daarna 200 meter verderop nog ff een uurtje samen op stap... en daar werd ze dus gewoon door een andere kerel versierd... tactisch!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik verslik me in wat ik aan het eten was, are you fucking kidding me?
Neuh, die kerel zeikt zijn broek al onder als hij mij ziet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
AlphaFlepke had die vent natuurlijk op zijn bek geramd.
De hamvraag; denk je dat je het nu kunt voorkomen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nope; echt gebeurd een kleine 4 jaar geleden... ik dacht leuk samen een terrasje pakken; en daarna 200 meter verderop nog ff een uurtje samen op stap... en daar werd ze dus gewoon door een andere kerel versierd... tactisch!
Zeg je al het woord friet in plaats van patat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, roken is gewoon nice. Hoewel ik gestopt ben. Soort van.
Maar van roken krijg je kanker en van seks een orgasme. Dan is de keuze vrij snel gemaakt, toch.quote:
ik geloofde niet dat een bekje leggen met iemand die net gerookt had zo smerig kon zijn, maar het is écht net of je een asbak uitliktquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, roken is gewoon nice. Hoewel ik gestopt ben. Soort van.
Je vondt de verontschuldiging waarschijnlijk erger dan het eerste berichtjequote:Op zondag 16 oktober 2011 14:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat ja... plus dat we wel vaker praten over seks; en dat ze me van het weekend na een stapavond een bericht stuurde dat ze zin had in een piemel.... met de volgende dag een verontschuldiging erachteraan. Maar ach...
Neen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:57 schreef Flepke het volgende:
Zeg je al het woord friet in plaats van patat?
Haha, nou, met die meid niet waarschijnlijk. Ik was verliefd en had oogkleppen op. Ik was blij dat ik uberhaupt een date met haar had; was verder weinig positiefs aan. Ben sindsdien ook niet meer verliefd geweest; dan is het allemaal een stuk makkelijker. Als een meid me wel ziet zitten, en dat weet ik wel redelijk te herkennen denk ik, dan zou me dit niet meer gebeuren nee. Als ze me niet ziet zitten, dan zal het me een worst zijn, maar zou ik er niet meer naar staan blijven kijken. Dan was ik gewoon weer verder gaan kijken voor een andere meid die wel de moeite is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:57 schreef Flepke het volgende:
De hamvraag; denk je dat je het nu kunt voorkomen?
Ik bedoel, als ik een dude fysiek contact zie maken alsof zij de enigste vrouw ter wereld is en er niemand kijkt, dan ben ik minder geneigd om op af te stappen dan dat er een gast 1 meter afstand houd. Ik bedoel dat kan haar broer zijn, een platonische vriend, een collega etc etc.
Ik vind het eigenlijk wel nice, zelfde met mensen die net geblowt hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ik geloofde niet dat een bekje leggen met iemand die net gerookt had zo smerig kon zijn, maar het is écht net of je een asbak uitlikt
Nee, ik moest lachenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je vondt de verontschuldiging waarschijnlijk erger dan het eerste berichtje
Als je uit gaat van het slechtste, dan is een soa beter op zijn plaats.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar van roken krijg je kanker en van seks een orgasme. Dan is de keuze vrij snel gemaakt, toch.
nee een baby is de worst case scenario in mijn ogen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:07 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je uit gaat van het slechtste, dan is een soa beter op zijn plaats.
Of een baby.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:07 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je uit gaat van het slechtste, dan is een soa beter op zijn plaats.
Een tumor van 7 pond die je niet alleen 's nachts wakker houdt maar je ook nog eens onder kotstquote:
Wietzoenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel nice, zelfde met mensen die net geblowt hebben.
Sad but true.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een tumor van 7 pond die je niet alleen 's nachts wakker houdt maar je ook nog eens onder kotst.
En als je pech hebt zeurt ie 20 jaar later nog altijd aan je kop over onbeduidende zaken zoals dat hij geen vrouwen kan versieren...quote:
Is het erfelijk dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En als je pech hebt zeurt ie 20 jaar later nog altijd aan je kop over onbeduidende zaken zoals dat hij geen vrouwen kan versieren...
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel nice, zelfde met mensen die net geblowt hebben.
bah?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel nice, zelfs met mensen die net geblowt hebben.
wellicht; mijn ouders zijn ook introverte autististen met een saai non-existent sociaal leven. Ik denk niet dat mijn pa nog ooit een vrouw zou scoren mocht mijn moeder weg gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |