abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103156538
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Met alcohol op wordt alles voor mij mooier, vrouwen ook.
Mooi, ben je het toch nog met me eens.
pi_103156556
Wou gewoon even kijken hoe 't hier was. Blijkbaar 't zelfde :P.

We gaan straks met zn allen eten. Heb in de zee gezwommen vandaag :)
pi_103156565
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef Flepke het volgende:

[..]

Die cijfers zeggen dat een hoop mensen genoegen nemen met iets waar ze niet tevreden mee zijn en niet bereid zijn om zichzelf hoge doelen te stellen.
Je vergeet voor het gemak even dat de ander dan ook diegene leuk moet vinden :')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103156592
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:04 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Iemand niet aantrekkelijk vinden en van iemand walgen zijn twee hele andere dingen.
Wil ik iemand op echt geen enkele manier aantrekkelijk vinden, dan hoeft die persoon mij ook niet aan te raken. Voor mij ligt het wel dicht bij elkaar.
pi_103156595
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:04 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ken het fenomeen "beer goggles" inderdaad, heb er zelf (gelukkig?) geen last van.
Het lijkt me wel verschrikkelijk om naast iemand wakker te worden waarvan je denkt ;( als je nuchter bent. Dan baal je ook jarenlang daarna nog, vermoed ik.
pi_103156618
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Het lijkt me wel verschrikkelijk om naast iemand wakker te worden waarvan je denkt ;( als je nuchter bent. Dan baal je ook jarenlang daarna nog, vermoed ik.
Ik zou het erger vinden als ik iemand er leuk vind uitzien en ik totaal afknap op haar persoonlijkheid
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103156622
Ik sluit weer af. Later!
pi_103156629
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wil ik iemand op echt geen enkele manier aantrekkelijk vinden, dan hoeft die persoon mij ook niet aan te raken. Voor mij ligt het wel dicht bij elkaar.
Heftig. Ik walg niet van iemand die ik niet aantrekkelijk vind, dan moet ik wel erg vaak walgen van mensen.
pi_103156635
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen.

Voor een vrouw is het goed als de man bij haar blijft en voor haar kinderen zorgt.

Voor de man is het goed om zijn zaad zoveel mogelijk te verspreiden.

(biologisch gezien dan)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103156721
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zou het erger vinden als ik iemand er leuk vind uitzien en ik totaal afknap op haar persoonlijkheid
Maar voor een keer seks maakt persoonlijkheid ook niks uit, uiterlijk wel.

Wat is uiterlijk eigenlijk belangrijk in het leven, denk ik.
pi_103156776
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:10 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Maar voor een keer seks maakt persoonlijkheid ook niks uit, uiterlijk wel. Wat is uiterlijk eigenlijk belangrijk in het leven.
Inderdaad. Voor ons mannen uiterlijk, want we willen zoveel mogelijk onszelf verspreiden.

Voor vrouwen persoonlijkheid, want hij moet voor haar trouw zijn en haar kunnen beschermen en beslissingen kunnen nemen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103156785
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:10 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Maar voor een keer seks maakt persoonlijkheid ook niks uit, uiterlijk wel. Wat is uiterlijk eigenlijk belangrijk in het leven.
Dat denk ik wel. Als ik een onwijs aantrekkelijk vrouw tegen kom maar ze is te dom om te poepen zal ik daar echt geen seks mee hebben.
14 SHADES OF GREY
pi_103156827
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Als ik een onwijs aantrekkelijk vrouw tegen kom maar ze is te dom om te poepen zal ik daar echt geen seks mee hebben.
Ik wed van wel. Hallo zeg.

Ik heb m'n lesje wel geleerd qua minder intelligente vrouwen, maar dat gaat dan over relaties. Qua seks boeit dat toch geen zak.
Ron Paul 2012
pi_103156829
quote:

[..]

Dikke onzin.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Inderdaad. Voor ons mannen uiterlijk, want we willen zoveel mogelijk onszelf verspreiden.

Voor vrouwen persoonlijkheid, want hij moet voor haar trouw zijn en haar kunnen beschermen en beslissingen kunnen nemen.
Volgens mij ook wel uiterlijk voor vrouwen.
pi_103156846
quote:

[..]

Kan je er wel opgewonden van worden? De korte termijn instelling zegt waarschijnlijk ja, en de lange termijn nee zoals mrk.n ook zegt.
pi_103156885
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dikke onzin.

[..]

Volgens mij ook wel uiterlijk voor vrouwen.
Verwaarloosbaar met een kleine tweak in je persoonlijkheid :)
pi_103156902
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het een volgt niet noodzakelijkerwijs uit het ander.

Verspreiden kan ook met lelijke vrouwen. Misschien zelfs makkelijker. ;)
pi_103156931
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kan je er wel opgewonden van worden? De korte termijn instelling zegt waarschijnlijk ja, en de lange termijn nee zoals mrk.n ook zegt.
Ik denk toch van niet. Het idee gewoon. Alhoewel de lust waarschijnlijk van verstand wint dus toch ja
14 SHADES OF GREY
pi_103156942
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het een volgt niet noodzakelijkerwijs uit het ander.

Verspreiden kan ook met lelijke vrouwen. Misschien zelfs makkelijker. ;)
Mee eens
pi_103156966
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik denk toch van niet. Het idee gewoon. Alhoewel de lust waarschijnlijk van verstand wint dus toch ja
:)
pi_103156987
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Heftig. Ik walg niet van iemand die ik niet aantrekkelijk vind, dan moet ik wel erg vaak walgen van mensen.
In het dagelijks leven natuurlijk niet, maar in bed? Jawel.

Nou is het niet zo dat ik een groot deel van de mannen op geen enkele manier aantrekkelijk vind hoor.
pi_103157044
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In het dagelijks leven natuurlijk niet, maar in bed? Jawel.
Ik ook wel dan, maar sommige mensen niet. Sommige mensen pakken wat ze pakken kunnen.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Verwaarloosbaar met een kleine tweak in je persoonlijkheid :)
Waar, maar dat heb ik ook met vrouwen die mij totaal niet aanstaan qua persoonlijkheid.
pi_103157131
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ook als het bijv een enorme zak blijkt te zijn.

Is het gewoon een aardige jongen dan boeit het me niet zo achteraf, denk ik.
pi_103157135
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:18 schreef mrk.n het volgende:

Waar, maar dat heb ik ook met vrouwen die mij totaal niet aanstaan qua persoonlijkheid.
Dan kijk je nu denk ik naar lange termijns relatie / verliefdheid niveau en niet op korte termijns lust niveau
pi_103157404
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ook als het bijv een enorme zak blijkt te zijn.

Is het gewoon een aardige jongen dan boeit het me niet zo achteraf, denk ik.
Maar iemand die niet aantrekkelijk is maar wel heel aardig daar zou ik minder problemen mee hebben. Dat ben ik zelf namelijk ook
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')