Mooi, ben je het toch nog met me eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Met alcohol op wordt alles voor mij mooier, vrouwen ook.
Je vergeet voor het gemak even dat de ander dan ook diegene leuk moet vindenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Die cijfers zeggen dat een hoop mensen genoegen nemen met iets waar ze niet tevreden mee zijn en niet bereid zijn om zichzelf hoge doelen te stellen.
Wil ik iemand op echt geen enkele manier aantrekkelijk vinden, dan hoeft die persoon mij ook niet aan te raken. Voor mij ligt het wel dicht bij elkaar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Iemand niet aantrekkelijk vinden en van iemand walgen zijn twee hele andere dingen.
Het lijkt me wel verschrikkelijk om naast iemand wakker te worden waarvan je denktquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ken het fenomeen "beer goggles" inderdaad, heb er zelf (gelukkig?) geen last van.
Ik zou het erger vinden als ik iemand er leuk vind uitzien en ik totaal afknap op haar persoonlijkheidquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het lijkt me wel verschrikkelijk om naast iemand wakker te worden waarvan je denktals je nuchter bent. Dan baal je ook jarenlang daarna nog, vermoed ik.
Heftig. Ik walg niet van iemand die ik niet aantrekkelijk vind, dan moet ik wel erg vaak walgen van mensen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil ik iemand op echt geen enkele manier aantrekkelijk vinden, dan hoeft die persoon mij ook niet aan te raken. Voor mij ligt het wel dicht bij elkaar.
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil ik iemand op echt geen enkele manier aantrekkelijk vinden, dan hoeft die persoon mij ook niet aan te raken. Voor mij ligt het wel dicht bij elkaar.
Maar voor een keer seks maakt persoonlijkheid ook niks uit, uiterlijk wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het erger vinden als ik iemand er leuk vind uitzien en ik totaal afknap op haar persoonlijkheid
Inderdaad. Voor ons mannen uiterlijk, want we willen zoveel mogelijk onszelf verspreiden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar voor een keer seks maakt persoonlijkheid ook niks uit, uiterlijk wel. Wat is uiterlijk eigenlijk belangrijk in het leven.
Dat denk ik wel. Als ik een onwijs aantrekkelijk vrouw tegen kom maar ze is te dom om te poepen zal ik daar echt geen seks mee hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar voor een keer seks maakt persoonlijkheid ook niks uit, uiterlijk wel. Wat is uiterlijk eigenlijk belangrijk in het leven.
Ik wed van wel. Hallo zeg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Als ik een onwijs aantrekkelijk vrouw tegen kom maar ze is te dom om te poepen zal ik daar echt geen seks mee hebben.
Dikke onzin.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Als ik een onwijs aantrekkelijk vrouw tegen kom maar ze is te dom om te poepen zal ik daar echt geen seks mee hebben.
Volgens mij ook wel uiterlijk voor vrouwen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor ons mannen uiterlijk, want we willen zoveel mogelijk onszelf verspreiden.
Voor vrouwen persoonlijkheid, want hij moet voor haar trouw zijn en haar kunnen beschermen en beslissingen kunnen nemen.
Kan je er wel opgewonden van worden? De korte termijn instelling zegt waarschijnlijk ja, en de lange termijn nee zoals mrk.n ook zegt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verwaarloosbaar met een kleine tweak in je persoonlijkheidquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dikke onzin.
[..]
Volgens mij ook wel uiterlijk voor vrouwen.
Het een volgt niet noodzakelijkerwijs uit het ander.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor ons mannen uiterlijk, want we willen zoveel mogelijk onszelf verspreiden.
Ik denk toch van niet. Het idee gewoon. Alhoewel de lust waarschijnlijk van verstand wint dus toch jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan je er wel opgewonden van worden? De korte termijn instelling zegt waarschijnlijk ja, en de lange termijn nee zoals mrk.n ook zegt.
Mee eensquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het een volgt niet noodzakelijkerwijs uit het ander.
Verspreiden kan ook met lelijke vrouwen. Misschien zelfs makkelijker.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk toch van niet. Het idee gewoon. Alhoewel de lust waarschijnlijk van verstand wint dus toch ja
In het dagelijks leven natuurlijk niet, maar in bed? Jawel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Heftig. Ik walg niet van iemand die ik niet aantrekkelijk vind, dan moet ik wel erg vaak walgen van mensen.
Ik ook wel dan, maar sommige mensen niet. Sommige mensen pakken wat ze pakken kunnen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In het dagelijks leven natuurlijk niet, maar in bed? Jawel.
Waar, maar dat heb ik ook met vrouwen die mij totaal niet aanstaan qua persoonlijkheid.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verwaarloosbaar met een kleine tweak in je persoonlijkheid
Ik ook als het bijv een enorme zak blijkt te zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het erger vinden als ik iemand er leuk vind uitzien en ik totaal afknap op haar persoonlijkheid
Dan kijk je nu denk ik naar lange termijns relatie / verliefdheid niveau en niet op korte termijns lust niveauquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:18 schreef mrk.n het volgende:
Waar, maar dat heb ik ook met vrouwen die mij totaal niet aanstaan qua persoonlijkheid.
Maar iemand die niet aantrekkelijk is maar wel heel aardig daar zou ik minder problemen mee hebben. Dat ben ik zelf namelijk ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook als het bijv een enorme zak blijkt te zijn.
Is het gewoon een aardige jongen dan boeit het me niet zo achteraf, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |