Nou ja, ik kan iig geen seks hebben met iemand die ik niet op een bepaalde manier aantrekkelijk vind, of ik moet heel wasted zijn misschien dan wel. Dan heb ik liever geen seks, maar misschien is dat anders voor mannen.quote:
Ik heb het woord dronken niet genoemd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alcohol waarschijnlijk. Bij een ONS, ja goed. Maar je kan moeilijk gedurende je hele relatie dronken zijn.
[..]
Nee ik weet niet wie je bedoelt, maar dat doet er niet toe. Die zullen ook wel iets aantrekkelijk aan elkaar vinden.
Zijn er nog niet genoeg tieten voor je in spanje?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij sukkel, ikm wacht op de rest
Je lijkt nog niet zoveel levenservaring te hebben, misschien ben je nog vrij jong. Alcohol zorgt er juist voor dat het moeilijker wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alcohol waarschijnlijk. Bij een ONS, ja goed. Maar je kan moeilijk gedurende je hele relatie dronken zijn.
[..]
Nee ik weet niet wie je bedoelt, maar dat doet er niet toe. Die zullen ook wel iets aantrekkelijk aan elkaar vinden.
En hoeveel % van de vrouwen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Klopt, 70% van de mannen denkt wel eens aan een ander tijdens de seks.
Dat staat niet direct in verband met wat firefly beweerde hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Klopt, 70% van de mannen denkt wel eens aan een ander tijdens de seks.
Nee, dat woord noem ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb het woord dronken niet genoemd.
Ik ook niet. Ik krijg 'm ook niet omhoog van lelijke meiden maar ik denk wel dat als jij zelf niet veel te bieden hebt, je vanzelf wél geil wordt van lelijke meiden aangezien je weet dat je simpelweg niet beter kan krijgen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:56 schreef Axel1988 het volgende:
Ik zou echt geen seks willen met iemand die ik niet aantrekkelijk zou vinden.
Inderdaad. Willen is wat anders in principe dan dat het technisch wel of niet mogelijk is. Iemand kan opgewonden worden door aanrakingen ook al is de ander niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:56 schreef Axel1988 het volgende:
Ik zou echt geen seks willen met iemand die ik niet aantrekkelijk zou vinden.
Was iets minder, weet niet zeker maar geloof iets van 40%. Zal even het artikel/paper erbij zoeken.quote:
Waarom? Dat is én was helemaal niet aan de orde. Er zijn namelijk zoveel manieren om opgewonden te raken, zoals Firefly ook al zegt: aanrakingen.quote:
'm omhoog krijgen gaat met alcohol op minder goed, maar daar doelde ik niet op.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je lijkt nog niet zoveel levenservaring te hebben, misschien ben je nog vrij jong. Alcohol zorgt er juist voor dat het moeilijker wordt.
Ik vind lelijk en knap ook een beetje vreemde begrippen in dit geheel. Ik kan bijvoorbeeld iemand wel geil vinden, maar niet zo knap. Ik kan ook iemand wel knap vinden, maar niet zo geil. En dit geheel kan bij mij ook weer verschuiven. Mensen die ik 4 jaar geleden knap vond, vind ik nu niet meer knap; zelfde geldt voor het begrip geil. Het is heel relatief en extreem subjectief.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik krijg 'm ook niet omhoog van lelijke meiden maar ik denk wel dat als jij zelf niet veel te bieden hebt, je vanzelf wél geil wordt van lelijke meiden aangezien je weet dat je simpelweg niet beter kan krijgen.
Bovendien vind ik het niet echt boeiend die cijfers. Wat zeggen cijfers nu?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Was iets minder, weet niet zeker maar geloof iets van 40%. Zal even het artikel/paper erbij zoeken.
Met alcohol gaan je remmen eraf. Als jij je leuter niet (stiekem) nuchter in haar wilt stoppen dan doe je dat met alcohol op ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
'm omhoog krijgen gaat met alcohol op minder goed, maar daar doelde ik niet op.
Welke rest?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wacht alleen even op de rest. Het internet valt steeds uit hier -_-
Kom op zeg, als jij een relatie hebt met iemand die je dus niet aantrekkelijk vindt, dan zijn aanrakingen tijdens de vele neukpartijen echt niet genoeg. Dat geloof ik niet. Sterker nog, als je van iemand walgt dan gruwel je toch juist van dergelijke aanrakingen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom? Dat is én was helemaal niet aan de orde. Er zijn namelijk zoveel manieren om opgewonden te raken, zoals Firefly ook al zegt: aanrakingen.
Met alcohol op wordt alles voor mij mooier, vrouwen ook.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Met alcohol gaan je remmen eraf. Als jij je leuter niet (stiekem) nuchter in haar wilt stoppen dan doe je dat met alcohol op ook niet.
Die cijfers zeggen dat een hoop mensen genoegen nemen met iets waar ze niet tevreden mee zijn en niet bereid zijn om zichzelf hoge doelen te stellen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien vind ik het niet echt boeiend die cijfers. Wat zeggen cijfers nu?
Ik ben hier met familie, ben niet in mn up op vakantie met een laptop waar een paak knoppen ontbrekenquote:
Zonder remmen ben je minder kieskeurig. Terwijl je dat normaal gesproken wel bent.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Met alcohol gaan je remmen eraf. Als jij je leuter niet (stiekem) nuchter in haar wilt stoppen dan doe je dat met alcohol op ook niet.
Iemand niet aantrekkelijk vinden en van iemand walgen zijn twee hele andere dingen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kom op zeg, als jij een relatie hebt met iemand die je dus niet aantrekkelijk vindt, dan zijn aanrakingen tijdens de vele neukpartijen echt niet genoeg. Dat geloof ik niet. Sterker nog, als je van iemand walgt dan gruwel je toch juist van dergelijke aanrakingen?
Maar goed, discussie hierover heeft niet veel zin eigenlijk.
Ken het fenomeen "beer goggles" inderdaad, heb er zelf (gelukkig?) geen last van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Met alcohol op wordt alles voor mij mooier, vrouwen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |