Ja, maar daar had ik het niet over.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Geloof me, als je gewoon escaleert dan geeft ze het vanzelf wel aan als je te snel gaat.
Misschien is ze wel blind?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:48 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja en heeft uiteindelijk ook wat meer bijwerkingen.
Ik zie niet in wat gewoon "Nee ik ga niet mee, want ik zie je niet zitten." aan duidelijkheid te wensen overlaat.
Maargoed mocht je inderdaad niet in staat zijn uit zo'n zin op te maken dat t niks wordt, ja dan snap ik dat t met daden geprobeerd wordt duidelijk te maken.
Dat heeft ze idd niet gezegd... maar weet je wat het wel is. Wanneer ze dat had gedaan; dan was ik het wss allang vergeten. Nu praat ik er 4 jaar later nog altijd over. Maargoed, het heeft me dan ook wel weer een stuk onzekerder gemaakt en een deuk in mijn niet-bestaande ego opgeleverdquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:48 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja en heeft uiteindelijk ook wat meer bijwerkingen.
Ik zie niet in wat gewoon "Nee ik ga niet mee, want ik zie je niet zitten." aan duidelijkheid te wensen overlaat.
Maargoed mocht je inderdaad niet in staat zijn uit zo'n zin op te maken dat t niks wordt, ja dan snap ik dat t met daden geprobeerd wordt duidelijk te maken.
Dat klopt. Maar waarom meer kwetsen dan nodig?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Misschien is ze wel blind?
Misschien is Axel wel onzichtbaar.
Misschien zat er iemand tussen hun in.
Je kan nooit 100% duidelijk zijn zonder de ander te kwetsen.
Welkomquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik ga hiermaar eens evenmeelezen, wellicht dat ik hier nog dingen op kan steken.
Ik ben zelf best wel een ramp wat versieren betreft, dus ik lurk even mee.
Dat laatste bedoel ik inderdaad met bijwerkingenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat heeft ze idd niet gezegd... maar weet je wat het wel is. Wanneer ze dat had gedaan; dan was ik het wss allang vergeten. Nu praat ik er 4 jaar later nog altijd over. Maargoed, het heeft me dan ook wel weer een stuk onzekerder gemaakt en een deuk in mijn niet-bestaande ego opgeleverd.
Dat ik niet de enige ben die facking onzeker isquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Welkom... al iets opgestoken ondertussen?
Ow maar vergis je niet hoor; ik ben normaal niet onzeker. Dat komt pas vanaf een bepaald punt bij vrouwelijke interactie... voor mij dus met name voor de dingen die ik nog niet heb meegemaakt (dus seks, relatie, etc.).quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:54 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dat ik niet de enige ben die facking onzeker is![]()
En je hebt er blijkbaar niks van geleerd, anders was je het er wel mee eens dat het simpel voorkomen had kunnen worden door meer fysieke / (non)verbale interesse en het dus volledig jou schuld is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat heeft ze idd niet gezegd... maar weet je wat het wel is. Wanneer ze dat had gedaan; dan was ik het wss allang vergeten. Nu praat ik er 4 jaar later nog altijd over. Maargoed, het heeft me dan ook wel weer een stuk onzekerder gemaakt en een deuk in mijn niet-bestaande ego opgeleverd.
Nee; ik had dat niet kunnen voorkomen nee. Je kunt wel zeggen als je dit of dat had gedaan; maar ik was toen niet in staat om dat te doen, dus dat is niet aan de orde. Heden ten dagen zou ik het zeker anders doen ja; ik probeer nu veel meer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
En je hebt er blijkbaar niks van geleerd, anders was je het er wel mee eens dat het simpel voorkomen had kunnen worden door meer fysieke / (non)verbale interesse en het dus volledig jou schuld is.
We komen al iets dichter bij de waarheid, net was het nog:quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee; ik had dat niet kunnen voorkomen nee. Je kunt wel zeggen als je dit of dat had gedaan; maar ik was toen niet in staat om dat te doen, dus dat is niet aan de orde. Heden ten dagen zou ik het zeker anders doen ja; ik probeer nu veel meer.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, nou, met die meid niet waarschijnlijk. Ik was verliefd en had oogkleppen op. Ik was blij dat ik uberhaupt een date met haar had; was verder weinig positiefs aan. Ben sindsdien ook niet meer verliefd geweest; dan is het allemaal een stuk makkelijker. Als een meid me wel ziet zitten, en dat weet ik wel redelijk te herkennen denk ik, dan zou me dit niet meer gebeuren nee. Als ze me niet ziet zitten, dan zal het me een worst zijn, maar zou ik er niet meer naar staan blijven kijken. Dan was ik gewoon weer verder gaan kijken voor een andere meid die wel de moeite is.
Mijn ouders net zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
wellicht; mijn ouders zijn ook introverte autististen met een saai non-existent sociaal leven. Ik denk niet dat mijn pa nog ooit een vrouw zou scoren mocht mijn moeder weg gaan.
Dat komt op hetzelfde neer.... Maar waar het om gaat; en dat verschil is essentieel: toen huilde ik om zo'n situatie; nu lach ik erom. Het interesseerd me eigenlijk geen reet. Ik heb zulke bizarre kutsituaties meegemaakt; erger dan dat wordt het toch niet meer... ik ben gewoon benieuwd wat voor krankzinnig idee het leven bij deze nieuwe meid weer voor mij gaat verzinnen... en mocht er geen bizar verhaal komen donderdag/vrijdag; dan neuk ik haar gewoon; ongetwijfeld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
We komen al iets dichter bij de waarheid, net was het nog:
[..]
Mijn ouders waren 16 toen ze elkaar vondenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn ouders net zo![]()
Maar toch is het ze gelukt elkaar te vinden; dus dan moet dat mij ook lukken toch?
Waarom?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mijn ouders waren 16 toen ze elkaar vonden... triestheid ten top
Of ze dachten dat ze de waren waren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vastklampen aan je eerste liefde; omdat je bang bent niemand meer te kunnen krijgen.
Geloof niet meer in die kulquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Of ze dachten dat ze de waren waren.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat ja... plus dat we wel vaker praten over seks; en dat ze me van het weekend na een stapavond een bericht stuurde dat ze zin had in een piemel.... met de volgende dag een verontschuldiging erachteraan. Maar ach...
Mijn ouders gaan nog geregeld stappen. Zo houden ze hun relatie gezond zeggen ze altijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn ouders net zo![]()
Maar toch is het ze gelukt elkaar te vinden; dus dan moet dat mij ook lukken toch?
Ik ben ook meer van het vleeswaren dan van waren waren zegmaar.quote:
Stiekum heb je heel veel broertjes en zusjes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan nog geregeld stappen. Zo houden ze hun relatie gezond zeggen ze altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |