SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Maarja, hoeveel mensen willen er dan graag gewoon de verkeerde woorden horen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:18 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meeste meisjes gewoon de juiste woorden horen.
Ik vind eerlijke kritiek wel fijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maarja, hoeveel mensen willen er dan graag gewoon de verkeerde woorden horen?
Natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:18 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meeste meisjes gewoon de juiste woorden horen.
Maar als je dat wil horen, zijn het dan niet weer de juiste woorden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind eerlijke kritiek wel fijnMisschien bedoeld hij dat?
Dat volg ik dus ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
Ik snap het niet meer.
Gaat het er nou over of ze niet willen versieren of niet kunnen versieren?
Dan word je een niche speler. Er is vast ook een markt voor lieve mannen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:13 schreef heloef het volgende:
Hield ik maar van de jacht.
Ik ben echt niet mannelijk.
Verander het woord mensen in mannen en je krijgt een heel groot getal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maarja, hoeveel mensen willen er dan graag gewoon de verkeerde woorden horen?
Jewel, maar sommige mensen hebben wat moeite met kritiek.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar als je dat wil horen, zijn het dan niet weer de juiste woorden?
Door jou voel ik me niet zo alleen hier in.quote:
Want? Hoe kan een verkeerd (dus ongewenst/onjuist/onwaar) iets nou net hetgeen zijn wat veel mensen (of mannen, wat jij wil) graag willen horen? Dat strookt gewoon niet met de definitie van het woord.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Verander het woord mensen in mannen en je krijgt een heel groot getal.
Ouch, ben je nu ook je handleiding 'versieren voor beginners' kwijt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:27 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme vuile tering laptop. Automatische updates, herstart zomaar mijn computer, nu ben ik al mijn bestanden kwijt.
Gepost vanaf je HTC Desire?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:27 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme vuile tering laptop. Automatische updates, herstart zomaar mijn computer, nu ben ik al mijn bestanden kwijt.
Idd, dat is kut.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:27 schreef Myraela het volgende:
Oh shit veroordeeld tot de lieve mannenmarkt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan word je een niche speler. Er is vast ook een markt voor lieve mannen.
Mannen zijn veel optischer ingesteld. Als je dan ook nog bedenkt dat er in veel gevallen alcohol in het spel is dan kun je concluderen dat het voor een vent niet zoveel uitmaakt wat een vrouw zegt, want hij denkt bij het zien vaak maar aan 1 ding.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Want? Hoe kan een verkeerd (dus ongewenst/onjuist/onwaar) iets nou net hetgeen zijn wat veel mensen (of mannen, wat jij wil) graag willen horen? Dat strookt gewoon niet met de definitie van het woord.
Dus wat een vrouw dan zegt, is eigenlijk altijd juist.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mannen zijn veel optischer ingesteld. Als je dan ook nog bedenkt dat er in veel gevallen alcohol in het spel is dan kun je concluderen dat het voor een vent niet zoveel uitmaakt wat een vrouw zegt, want hij denkt bij het zien vaak maar aan 1 ding.
Je hoeft niet meteen naar het uiterste te gaan door te zeggen dat ze altijd de juiste dingen zegt, maar als ze er al leuk uitziet is een man doorgaans gauw tevreden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus wat een vrouw dan zegt, is eigenlijk altijd juist.
Nee, die heb ik nooit nodig gehad, maar ik wil er wel eentje voor jou regelen hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ouch, ben je nu ook je handleiding 'versieren voor beginners' kwijt?
Dank u, dank u.quote:
Hahaha, dat is niet nodig dankje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nooit nodig gehad, maar ik wil er wel eentje voor jou regelen hoor.
Wel al mijn illustrator/photoshop bestanden en vanavond is de deadline. Daar gaan 3 uur werk.
Ik zeg ook niet dat het altijd juist is, maar dat het dan eigenlijk altijd juist is, oftewel in de situatie dat een man alcohol op heeft en geil is en met een prima uitziende meid praat. Er dus vanuit gaande dat hij niet gaat praten met iets waar hij het niet op kan, maar dat nam ik voor het gemak maar even aan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen naar het uiterste te gaan door te zeggen dat ze altijd de juiste dingen zegt, maar als ze er al leuk uitziet is een man doorgaans gauw tevreden.
Het lijkt net alsof je er telkens uit probeert te lullen, ik las precies hetzelfde als ArtistA.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het altijd juist is, maar dat het dan eigenlijk altijd juist is, oftewel in de situatie dat een man alcohol op heeft en geil is en met een prima uitziende meid praat. Er dus vanuit gaande dat hij niet gaat praten met iets waar hij het niet op kan, maar dat nam ik voor het gemak maar even aan.
Haha, briljante opmerking! Bijna alle tips en adviezen zijn gericht op hoe de mainstream werkt. Maar inderdaad; vindt je eigen manier... wellicht vallen veel vrouwen dan af; maar heb je des te meer succes bij de dames die je uiteindelijk echt zou willen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan word je een niche speler. Er is vast ook een markt voor lieve mannen.
Of je daad bij woord voegt. Gezien het grote belang dat je hecht aan het versieren van de ene na de andere chick, vragen mensen zich af waarom je zit te fokken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:55 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap niet waarom strawberry kijkt wanneer ik uit ga
Hoe was het stappen gisteren trouwens?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:55 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap niet waarom strawberry kijkt wanneer ik uit ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |