Vraag haar een keer mee uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:02 schreef Under_Score het volgende:
ja dat idee heb ik ook, maar bepaalde dingen die ik hoor staan daar dan weer haaks op. dus ik snap er geen bal meer van. hoe dan ook weet ik niet meer wat ik er mee moet. alleen het eerste stukje gaat over een ander meisje. maar daar kan ik me voorstellen waardoor het misging. de rest gaat over 1 meisje en speelt zich af over het afgelopen jaar ongeveer.
Op zo'n moment kun je alsnog even afscheidt nemen met een knuffel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 06:55 schreef Under_Score het volgende:
.. maar als je dan zo iets hebt van laat maar en je gaat naar huis dan is hoor je ineens geroezemoes van hey nou gaat ie weg.
Je leert iemand kennen via het internet en je gaat dan daten. Volgens mij is dat dé definitie van internetdaten, of niet?quote:
Is niet zoveel mis mee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:54 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je leert iemand kennen via het internet en je gaat dan daten. Volgens mij is dat dé definitie van internetdaten, of niet?
Ben jij tijdens de date vaak de persoon die de ander versiert, of ben je iemand die zich laat versieren?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel gedate via het internet ja.
Ik ben nooit echt heel bewust bezig met versieren, dus ik denk dat ik me eerder laat versieren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ben jij tijdens de date vaak de persoon die de ander versiert, of ben je iemand die zich laat versieren?
Dat 'probleem' ken ik... Helaas kunnen de meeste vrouwen niet versierenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt heel bewust bezig met versieren, dus ik denk dat ik me eerder laat versieren.
Prima voor anderen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:51 schreef ArtistA het volgende:
Een vraag: hoe denkt men hier over internetdaten?
Ik denk niet dat ze het niet kunnen, het is gewoon in de meeste gevallen niet nodig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat 'probleem' ken ik... Helaas kunnen de meeste vrouwen niet versieren![]()
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het niet kunnen, het is gewoon in de meeste gevallen niet nodig.
Ik ben er zelf ook niet kapot van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima voor anderen.
Waarschijnlijk niks voor mijzelf.
Meer voor mezelf omdat geen zin heb in gezeik met mijn moeder.quote:
Omdat ik heb gemerkt dat de meisjes die ik laatste tijd allemaal tegen het lijf loop, juist van 'het spelletje' houden. Het versieren hoeft geen uren in beslag te nemen. Soms is het al duidelijk na 10 seconden, een andere keer hang je na 5 minuten aan iemands tong te zuigen, het verschilt. Maar mijn ervaring heeft me geleerd dat vrouwen wel degelijk versierd willen worden, de ene keer gaat het wat sneller dan de andere keer, maar dat is geheel afhankelijk van wat ik zeg, hoe mijn houding is en of ik wel of niet leuk naar ze lachquote:
Dus ze willen versierd worden, net ging het nog over of ze wel of niet zelf konden versieren. Ik ben je nu al kwijt hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:10 schreef ArtistA het volgende:
Maar mijn ervaring heeft me geleerd dat vrouwen wel degelijk versierd willen worden, de ene keer gaat het wat sneller dan de andere keer, maar dat is geheel afhankelijk van wat ik zeg, hoe mijn houding is en of ik wel of niet leuk naar ze lach
Ik zei toch dat vrouwen niet kunnen versieren?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus ze willen versierd worden, net ging het nog over of ze wel of niet zelf konden versieren. Ik ben je nu al kwijt hoor.
Wat wil je nou zeggen dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:15 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik zei toch dat vrouwen niet kunnen versieren?
Ja, maar wat heeft dat met de post die je net maakt over dat ze versierd willen worden te maken?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:15 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik zei toch dat vrouwen niet kunnen versieren?
Volgens mij willen de meeste meisjes gewoon de juiste woorden horen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat met de post die je net maakt over dat ze versierd willen worden te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |