Vuurvliegje wel volgens mij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoi, flepke en firefly waarom zijn jullie niet uit, doei.
respect voor die man, hij presenteert de lottotrekkingquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vuurvliegje wel volgens mij.
Ik had geen zin + werk te doen.
Trouwens, heloef, is dit je broer?
[ afbeelding ]
Een fucking eerste jaars flikte jou dat zo even. die gast heeft skills. wel kut voor jou uiteraard en ik bedoel hem niet optehemelen. maar stond gewoon even te kijken. wat voor een gast is dat. plaats zijn foto eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch eens?
Voor de mensen die net komen binnenvallen:
[..]
Jaja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vuurvliegje wel volgens mij.
Ik had geen zin + werk te doen.
Trouwens, heloef, is dit je broer?
[ afbeelding ]
jij houdt de tel bij. beetje obsessief much ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaja.
En die grap is ook nog maar 100 keer gemaakt.
Gut de tering. nog meer hyper flippos in dit topic.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Heb jij soms ook last van korsakov?
Als een chick aan mij jou nummer vraagt laat ik dat ook aan jou weten hoor.
Heloef, als je slim was had je trouwens je eigen nummer gegeven en je voorgedaan als haar, en ergens afgesproken in de bijlmer ofzo.
[..]
Ja. De beste verdediging is de aanval, de beste aanval is de aanval, dus aanvalluh1!!1!
[..]
Tssk, nummers vragen... Hadden we een tijdje geleden hier ook al een discussie over.
Ik doe altijd automatisch:
1.gebiedende wijs
2. er voor zorgen dat ze haar nummer geeft zonder er om te vragen / haar mijn nummer laten vragen.
[..]
Ja klopt, ik weet niet wat de dame in kwestie wil & ik maak me er ook niet druk om.
Als iemand bruikbaar is (entertainment/seks/relatie/zakelijk/whatever) dan ga ik er vanuit dat hij/zij me wilt. Mocht dat niet zo zijn dan hoor je dat vanzelf wel. "Hoi dit ben ik, bevalt het niet dan is daar de deur anders pak ik je." mentaliteit.
Lolquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gut de tering. nog meer hyper flippos in dit topic.
Mazzel!
Drugs are bad mkay?quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een fucking eerste jaars flikte jou dat zo even. die gast heeft skills. wel kut voor jou uiteraard en ik bedoel hem niet optehemelen. maar stond gewoon even te kijken. wat voor een gast is dat. plaats zijn foto eens.
Dus jij was aan de drugs en daarom koos zij voor x. ahh splains it. you bad boy..quote:
Te laat voor wat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:20 schreef kree het volgende:
hmmm, mis ik nou een post hier van mij of is het al te laat hahaha weet niet
Op stap geweest vanavond?quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:32 schreef Under_Score het volgende:
versieren, iets dat niet voor mij weggelegd lijkt te zijn.![]()
Ja hartstikke.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
jij houdt de tel bij. beetje obsessief much ?
Zo, jij bent vroeg op. Nog geen 5 uur geslapen.quote:
En spijt? Valt wel mee toch. Je kunt zelfs een week lang met zo weinig slaap toe.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier ga ik over 4 uur bij het opstaan spijt van krijgen
Dat is wel erg kort voor een schoonheidsslaapjequote:Op zondag 16 oktober 2011 11:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zo, jij bent vroeg op. Nog geen 5 uur geslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |