SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - MeetBipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Deze damequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tina- doelgroep tienermeisjes, vol strips, lekkere celebs en humor
story- doelgroep huismama's vol roddels en pics van celebs op hun slechts... uhm....
Dat heb ik gelezen uiteraardquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Groetjes,
De mensen van forum.fok.nl/KLB
Ja en?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tina- doelgroep tienermeisjes, vol strips, lekkere celebs en humor
story- doelgroep huismama's vol roddels en pics van celebs op hun slechts... uhm....
hou ik je aanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Volgende meet een minimaal 5-minuten knuffel![]()
korte pittige kapsels versus giechelende tienermeisjes... nou dan weet ik het wel hoorquote:
Het gaat om wat er in staat, niet om wat het leest.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
korte pittige kapsels versus giechelende tienermeisjes... nou dan weet ik het wel hoor
Ik wacht met smart op de uitnodigingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]!
Dat zou wel leuk zijn![]()
Samen onze nagels lakken.
Boobs vergelijken
Mensen die alleen maar leren op school.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
Quest zonde van mijn geld.
Leren doe ik op school.
Nee ik gaf mijn leesgeld altijd uit aan de VI.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef ValHallen het volgende:
De mensen die haten op Tina hebben het vroeger nooit gelezen omdat er Verboden voor jongens op de voorkant stond
TBBT?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
Toevallig, de Lord of the Rings aflevering van TBBT.
Ik was lid van de Tinaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef ValHallen het volgende:
De mensen die haten op Tina hebben het vroeger nooit gelezen omdat er Verboden voor jongens op de voorkant stond
Omdat de info die je in de Quest krijgt ongeveer DWDD-niveau is?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar leren op school.
Er zijn zo ontzettend veel interessante en leuke dingen in de wereld.
Waarom er niet over lezen in bijvoorbeeld de Quest en dergelijke ?
Je algemene kennis uitbreiden kan nooit kwaad.
Wikipediaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En de doelgroep geeft aan wat er in staat.. daarom heet het doelgroep.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat om wat er in staat, niet om wat het leest.
Het leest makkelijk weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat de info die je in de Quest krijgt ongeveer DWDD-niveau is?
Is slecht om uit te leren omdat het een encyclopedie is qua opzet en geen leerboek. Maar als je de achterliggende theorieën snapt kun je er prima je kennis mee uitbreiden.quote:
Ik was er oprecht dol op. Als ik 'm nu tegenkom in de snackbar lees ik 'm ook nog gewoonquote:
Daar ben ik het dan wel mee eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is slecht om uit te leren omdat het een encyclopedie is qua opzet en geen leerboek. Maar als je de achterliggende theorieën snapt kun je er prima je kennis mee uitbreiden.
Mijn hersenen zijn al een warboel van nutteloze feitjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
HET grote voordeel van Wikipedia is dat je kunt doorklikken. En het is een magistrale vertaalmachine.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel mee eens.
Dat is waarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn hersenen zijn al een warboel van nutteloze feitjes.![]()
Ik heb avonden lang gewikid.
Wat wil zeggen je begint bij een pagina dan kom je door een link in dat artikel op een andere enzovoort.
Zorgt ook voor de nodige algemene kennis.
Kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En de doelgroep geeft aan wat er in staat.. daarom heet het doelgroep.
het spreekt die groep mensen aan.
jij valt dus onder de huismama's met korte pittige kapsels
Klopt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is slecht om uit te leren omdat het een encyclopedie is qua opzet en geen leerboek. Maar als je de achterliggende theorieën snapt kun je er prima je kennis mee uitbreiden.
* Trekt jou tegen mij aan *quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
Goeeeedenavond....
Brrrr ik heb het zo koud
Ik doe het niet me opzet eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is waar
En ik wist niet dat jij dat deed
Wat, op Comedy Central?quote:
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt.
Gelukkig is het WWW veel groter dan Wikipedia alleen zodat je altijd alles wat je wilt weten binnen 5 muisklikken hebt
Het is voor goed voor de feitenkennis.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Me too, erg handig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alles gezien.
Wiki gebruik ik trouwens veel als ik info van artiesten of films wil opzoeken.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor, en meld enzo
Ik heb altijd dat ik iemand zie, niet op de naam kan komen en dan ga zoeken naar waar ik diegene van ken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alles gezien.
Kacheltjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
* Trekt jou tegen mij aan *
Ik heb het warm
ga je nou alweeeeeeeeeer draaien?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor, en meld enzo
Ja, maar het komt neer op: bijna niets kun je vinden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je snapt dat het een uitdrukking is?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
HaJee heeft in mijn topic gepaintHet is officieel een succes
Dan zoek je verkeerd denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar het komt neer op: bijna niets kun je vinden.
Ja nog ff 1 keer voor de vekansiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
ga je nou alweeeeeeeeeer draaien?
Heb je assburgers en de nieuwste gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alles gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door STING op 13-10-2011 20:39:24 ]
ferkansiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja nog ff 1 keer voor de vekansie
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Heb je assburgers en de nieuwste gezien.?
Ja. Ik vind het laatste seizoen trouwens erg matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door STING op 13-10-2011 20:39:45 ]
quote:
Siervuurwerk wel.quote:
Nee hoor, de meeste interessante info staat óf in boeken of is verscholen in bedrijfsgeheimen.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Heb je assburgers en de nieuwste gezien.?
Linkdump?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat de meest interessante info in boeken staat is achterhaald.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste interessante info staat óf in boeken of is verscholen in bedrijfsgeheimen.
Ligt er maar net aan wat voor jou interessante info is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste interessante info staat óf in boeken of is verscholen in bedrijfsgeheimen.
Dan is het goedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Siervuurwerk wel.
Maar vlinderbommen en al die andere zooi dat was iets toen ik veertien was.
Nu vind ik het stom
Meer drinken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
Ik vind vuurwerk leuk.
Alleen jammer dat je het altijd koukleumend moet afsteken met bevroren handen.
Ik vier nieuwjaar altijd met familie.quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
Ik vind vuurwerk leuk.
Alleen jammer dat je het altijd koukleumend moet afsteken met bevroren handen.
Zo kreeg onze hond dus een trauma en moest ie elk jaar kalmeringspillenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
kutkoters die vuurwerk naar mn hond gooidenSamson schrok zich rot toen een rotje tegen zijn poot ontplofte (paar mooie wonden opgeleverd ook
)
Ow ik met vrienden, kan me geen nuchtere Oud & Nieuw herinnerenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vier nieuwjaar altijd met familie.
Ik ga het niet op een zuipen zetten.
Ik ben ook zeer benieuwd naar nieuwjaar.... Hij is er nooit bang voor geweest; maar dat kan nu inderdaad wel eens anders zijn...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo kreeg onze hond dus een trauma en moest ie elk jaar kalmeringspillen
beest werd zo panisch dat ie in de vensterbank klom
Voor mij niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat de meest interessante info in boeken staat is achterhaald.
Ik heb geen vrienden om nieuwjaar mee te vieren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow ik met vrienden, kan me geen nuchtere Oud & Nieuw herinneren
quote:
Dat soort mensen zou ik wel eens een vlinderbom om hun ballen willen binden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
kutkoters die vuurwerk naar mn hond gooidenSamson schrok zich rot toen een rotje tegen zijn poot ontplofte (paar mooie wonden opgeleverd ook
)
Heb je ze aangegeven (Of gedaan alsofquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
)
Ja, sneu is dat...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo kreeg onze hond dus een trauma en moest ie elk jaar kalmeringspillen
beest werd zo panisch dat ie in de vensterbank klom
Ik was het kind verrot aan het schelden en toen kwam de pa me even op mijn plek zettenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ze aangegeven (Of gedaan alsof)? Dat laatste doe ik ook altijd als men vuurwerk naar mij gooit
.
Ja, ik ken ze idd... Klote is dat. Dat soort mensen zijn ook gewoon niet voor rede vatbaar, nooit niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was het kind verrot aan het schelden en toen kwam de pa me even op mijn plek zettenPa vond dat ik overdrijf. Vond ik prima en toen vroeg ik of ik even een rotje tegen zijn been aan mocht gooien.
Naja zo'n mensen zijn de discussie sowieso niet waard ook (het boeit hun niks en het kind is altijd heilig)
jah, dat geëmmer begint ook weerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sneu is dat.... Kutkoters ook altijd met hun vuurwerk
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
Dieren zijn net als kinderen voor mij, ze zijn leuk als ze maar niet van mij zijn.
Dat betekent niet dat je dieren met vuurwerk moet bekogelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
Dieren zijn net als kinderen voor mij, ze zijn leuk als ze maar niet van mij zijn.
preciesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je dieren met vuurwerk moet bekogelen.
Doe ik dat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je dieren met vuurwerk moet bekogelen.
Ditquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow ik met vrienden, kan me geen nuchtere Oud & Nieuw herinneren
Ik vind het op zich wel een leuke quote.quote:
boehoequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden om nieuwjaar mee te vieren.
Forever Alone enzo.
gewoon om 9 uur toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Geef maar 'n gil als je er klaar voor bent.
Whehequote:
Ik mag hopen van niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe ik dat dan?![]()
Ik vind het dom gedrag van die kinderen.
Het zijn kinderen ze doen maar wat, maar dan heb je nogal altijd de ouders die in moeten grijpen.
Liever wat eerder, haha. Ik ben moe.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon om 9 uur toch?
Kan ik nog ff drinken pakken enzo
Dat is voor emo's.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga krassen man [ afbeelding ]
Ik moest het vroeger niet wagen om vuurwerk naar mensen of dieren te gooien. Kreeg je klappen van het halve dorpquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.
Ik geef die kinderen gewoon zelf op hun falie. En vaak krijgen ze daarna van hun ouders er nog een pleur achteraan. Kutkoppen.
En dat ben jij niet, Mr. Forever alone?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat ben jij niet, Mr. Forever alone?.
Ik heb het niet eens in m'n hoofd gehaald dat te doen... Nu vond ik knallen sowieso niet echt leuk, dus dat zal wel geholpen hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik moest het vroeger niet wagen om vuurwerk naar mensen of dieren te gooien. Kreeg je klappen van het halve dorp
Volgens de Facebook app ben ik geen Mr. Forever Alone.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat ben jij niet, Mr. Forever alone?.
Je zei het net zelfquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens de Facebook app ben ik geen Mr. Forever Alone.![]()
Daarnaast emo's zijn eerder onzekere chicks die fan zijn van Tokio Hotel.
Ik ook verder niet. Maar zelfs al had je dat idee, deed je het niet vanwege de sociale controlequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens in m'n hoofd gehaald dat te doen... Nu vond ik knallen sowieso niet echt leuk, dus dat zal wel geholpen hebben.
Ik heb nooit vuurwerk gegooid naar dieren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik moest het vroeger niet wagen om vuurwerk naar mensen of dieren te gooien. Kreeg je klappen van het halve dorp
Ja want ik meende dat ook echt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zei het net zelf. En met dat laatste ben ik het niet eens.
Ik lapte vogeltjes op toen ik 7 was. Een kleintje was uit zijn nest gevallen en toen heb ik hem verzorgd en naar de dierenarts gebracht.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nooit vuurwerk gegooid naar dieren.
Wel ooit op mijn 7de een kat proberen te verdrinken.![]()
Of nou ja ik wou hem gewoon in het water zien want hij ontweek dat altijd.
Ik deed het niet uit goed fatsoen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook verder niet. Maar zelfs al had je dat idee, deed je het niet vanwege de sociale controle
Hoe moet ik dat duimpje opvatten dan? Als een grap?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja want ik meende dat ook echt.
Mind the PI.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nooit vuurwerk gegooid naar dieren.
Wel ooit op mijn 7de een kat proberen te verdrinken.![]()
Of nou ja ik wou hem gewoon in het water zien want hij ontweek dat altijd.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik lapte vogeltjes op toen ik 7 was. Een kleintje was uit zijn nest gevallen en toen heb ik hem verzorgd en naar de dierenarts gebracht.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik nam dierenlijken mee naar huis om ze te ontleden.
Ieder zijn ding he.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik lapte vogeltjes op toen ik 7 was. Een kleintje was uit zijn nest gevallen en toen heb ik hem verzorgd en naar de dierenarts gebracht.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik nam dierenlijken mee naar huis om ze te ontleden.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he.
Ik gaf die kat wel altijd eten voordat ik hem in het wat probeerde te gooien.
Dat was in de periode dat ik dierenarts wilde worden. Dan ging ik de huid met naald en draad aan elkaar naaien en zo en de poten zettenquote:
Holy crapquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was in de periode dat ik dierenarts wilde worden. Dan ging ik de huid met naald en draad aan elkaar naaien en zo en de poten zetten.
Bij die eerste post waar jij net over zegt "Dat zeg je net zelfquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat duimpje opvatten dan? Als een grap?
dan denk ik dat de meesten wel door hebben dat ik even de spot drijf met mezelf.
En terechtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Verder tekende ik weleens hakenkruizen of WPNL tekens op lantaarnpalen, omdat de grote jongens dat ook deden. En toen betrapte mijn moeder me en heb ik een pak slaag gekregen van jewelste en wist ik meteen wat ik had getekend.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was in de periode dat ik dierenarts wilde worden. Dan ging ik de huid met naald en draad aan elkaar naaien en zo en de poten zetten.
How Sweetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb samen met mijn neef dreigbrieven gestuurd naar mijn buren. IK MAAK JE DOOD in blokletters enzo. Was gigantisch pak slaag no.2.
Wat ben je toch ook een toffe kerelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb samen met mijn neef dreigbrieven gestuurd naar mijn buren. IK MAAK JE DOOD in blokletters enzo. Was gigantisch pak slaag no.2.
Ik wel. Met dode konijnen en ratten en zo. Ma was daar nooit zo blij mee. Helemaal niet toen ze een halve kraai in een nestje onder het konijnenhok vondquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]!
Zulke ideeën had ik ook altijd.
Maar ik deed het nooit
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Duidelijk, je was een kutkoterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Whehehehequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Met dode konijnen en ratten en zo. Ma was daar nooit zo blij mee. Helemaal niet toen ze een halve kraai in een nestje onder het konijnenhok vond.
Hahahahahahahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Met dode konijnen en ratten en zo. Ma was daar nooit zo blij mee. Helemaal niet toen ze een halve kraai in een nestje onder het konijnenhok vond.
Ik heb buren brieven geschreven met zogenaamd cocaïne er in.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Voor of na 11 september 2001?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb buren brieven geschreven met zogenaamd cocaïne er in.
Met welk nut?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb buren brieven geschreven met zogenaamd cocaïne er in.
Na 11 september, ik was 11 ofzo.quote:
Weet ik veel man.quote:
How cutequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
Verder was ik trouwens een goed kind, ik speelde weleens met de loserkindjes uit het dorp en die mochten ook altijd op mijn kinderfeestje komen waar ze bij de rest niet mochten komen.
Ik heb.. een keer vuurwerk afgestoken, terwijl het nog niet mochtquote:
Ìk was dat loserkind.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
Verder was ik trouwens een goed kind, ik speelde weleens met de loserkindjes uit het dorp en die mochten ook altijd op mijn kinderfeestje komen waar ze bij de rest niet mochten komen.
Goed dat je het zegt, ik heb hier ook nog wat dingen die ik moet afsteken, maar die zijn inmiddels bijna 2 (of 3) jaar oud.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb.. een keer vuurwerk afgestoken, terwijl het nog niet mocht
En..toen kreeg ik een taakstraf via Bureau Halt
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik veel man.
Daar dacht ik niet over na toen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je denkt niet na over zulke dingen als je kind bent.
Hier in het dorp was je ook "die zwarte" geweest hoor. De enige buitenlanders die hier wonen zijn Polen en er heeft ooit 1 keer een Afrikaans gezin hier gewoond. Weggepest uiteraard.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ìk was dat loserkind.
Of nee bij sommige was het omdat ik zwart was.
mijn dochter sleept ook steeds vriendinnetjes meequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Mijn vriendinnetjes wilden altijd mee naar mijn pony. En dat mocht nooit.
Boeken en ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef Insomnium het volgende:
Ik speelde nooit zoveel met anderen vroeger![]()
Vaak was ik gewoon aan het lezen ergens buiten.
Of in de bieb
Gepakt wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb.. een keer vuurwerk afgestoken, terwijl het nog niet mocht
En..toen kreeg ik een taakstraf via Bureau Halt
Wat???quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef Watertornado het volgende:
Dit is echt zo ruig gecomprimeerd.
Ik woonde in Amsterdam Zuid-Oost.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hier in het dorp was je ook "die zwarte" geweest hoor. De enige buitenlanders die hier wonen zijn Polen en er heeft ooit 1 keer een Afrikaans gezin hier gewoond. Weggepest uiteraard.
Ik wilde dat zelf niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dochter sleept ook steeds vriendinnetjes mee
We zagen opeens twee blauwe stipjes aan de horizon.quote:
die is gewoon 320 kbpsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Compressor_%28geluid%29
Oorlogje spelen in kilometers grote uiterwaardenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
ik speelde veel met jongens, klom in bomen, bouwde boomhutten of gewone hutten in het bos achter ons huis, of legertje met pvc buizen en papieren pijltjes
en fikkie stoken
Helemaal mijn dingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
ik speelde veel met jongens, klom in bomen, bouwde boomhutten of gewone hutten in het bos achter ons huis, of legertje met pvc buizen en papieren pijltjes
en fikkie stoken
Hoe oud was je toen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef STING het volgende:
[..]
We zagen opeens twee blauwe stipjes aan de horizon.
"Zou het politie zijn?"
"We kunnen wegrennen natuurlijk"
"Nee, nee, dan gaan ze vast op ons schieten"
ik steek nog steeds graag de bbq in de hensquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helemaal mijn ding![]()
Vooral dat fikkie stoken
Dat is wel herkenbaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef ValHallen het volgende:
IK HEB JE DOODGESCHOTEN
ECHT NIET![]()
WEEEEEEL
jaaa haahahaha, ik raakte je toch sukkel , ja maar je raakte mijn onzichtbare schild dus ik leef nogquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef ValHallen het volgende:
IK HEB JE DOODGESCHOTEN
ECHT NIET![]()
WEEEEEEL
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef ValHallen het volgende:
IK HEB JE DOODGESCHOTEN
ECHT NIET![]()
WEEEEEEL
Inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik steek nog steeds graag de bbq in de hensof de terrashaard met haardjes
I luv it...
Dat meen je nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was 12 of 13 ofzo. De oudste was 16
me 2quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
InderdaadLaat de rest maar de tafel dekken. Ik ben de BBQ master
Die kinderen waren altijd zo kutquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaa haahahaha, ik raakte je toch sukkel , ja maar je raakte mijn onzichtbare schild dus ik leef nog
Jaaaaaa !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaa haahahaha, ik raakte je toch sukkel , ja maar je raakte mijn onzichtbare schild dus ik leef nog
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
Gerry & The Pacemakers - You'll never walk alone?
jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die kinderen waren altijd zo kut
Niet handig om te melden als je delict nog niet verjaard isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
Ik moest ook ooit naar Halt.
Voor jatten bij Albert Heijn.![]()
Maar ik werd pas gepakt na 2 jaar dagelijks jatten daar.
En dit wil je ook weer wegzetten als "ik wist niet wat ik aan het doen was" en "agossie ik was kind"?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
Ik moest ook ooit naar Halt.
Voor jatten bij Albert Heijn.![]()
Maar ik werd pas gepakt na 2 jaar dagelijks jatten daar.
Ik ben al veroordeeld vriend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet handig om te melden als je delict nog niet verjaard is
Was jij vroeger zo ultrabraaf danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dit wil je ook weer wegzetten als "ik wist niet wat ik aan het doen was" en "agossie ik was kind"?
Ja, het boefjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dit wil je ook weer wegzetten als "ik wist niet wat ik aan het doen was" en "agossie ik was kind"?
Ja. Ik ging geen dingen uit een albert heijn klauwen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was jij vroeger zo ultrabraaf dan?
Ik wist enorm goed wat ik aan het doen was, dus nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Watertornado +1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
These boots are made for walking?
Van Nancy neem ik aan, en niet van Velvet 99? (die laatste is wel effe wat lekkerder trouwens)quote:
ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kak.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voor 1 vergrijp, niet voor de voorgaande 2 jaren
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef STING het volgende:
Oh ja, en op weg naar m'n taakstraf van een paar uur, zat ik achteruit op de scooter, zonder helm.
Kwamen we dezelfde politieagenten tegen. Op de bon
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik welOok nooit gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Whehequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef STING het volgende:
Oh ja, en op weg naar m'n taakstraf van een paar uur, zat ik achteruit op de scooter, zonder helm.
Kwamen we dezelfde politieagenten tegen. Op de bon
Volgens mij veroordeelde jij de cokebrieven ook alquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Ik ging geen dingen uit een albert heijn klauwen.
Puntentelling lijkt niet nodig, het zoeken in je muziekgeheugen vind ik al plezant genoeg.quote:
Ik heb ook nooit dat soort brieven aan iemand verstuurd nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij veroordeelde jij de cokebrieven ook al
WT en ik waren geen vrienden geworden als kind dat is zeker.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij veroordeelde jij de cokebrieven ook al
Wat deed jij dan aan kattenkwaad?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit dat soort brieven aan iemand verstuurd nee.
Sowieso niet, want jij was een neger en die zaten niet op school.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
WT en ik waren geen vrienden geworden als kind dat is zeker.
Ik ook niet. En ik heb ook nooit iemand met de dood bedreigd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit dat soort brieven aan iemand verstuurd nee.
Belletje trekkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat deed jij dan aan kattenkwaad?
Pijltjes schieten bijvoorbeeld. En natuurlijk lekker fikkie stokenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat deed jij dan aan kattenkwaad?
ik heb al een zooi covers in de showquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van Nancy neem ik aan, en niet van Velvet 99? (die laatste is wel effe wat lekkerder trouwens)
En dat wou je wegzetten als "ik wist niet wat ik aan het doen was" en "agossie ik was kind"?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pijltjes schieten bijvoorbeeld. En natuurlijk lekker fikkie stoken
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb ook wel eens een internet/bellen kastje opgeblazen. We stonden van die one shot mortiertjes over de grond te schieten en ik schiet er recht op zo'n kastje. BAM. Heel de wijk zonder internet & telefoon. Iedereen boos.
Fucking held.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb ook wel eens een internet/bellen kastje opgeblazen. We stonden van die one shot mortiertjes over de grond te schieten en ik schiet er recht op zo'n kastje. BAM. Heel de wijk zonder internet & telefoon. Iedereen boos.
Met de Snackbar. Uw gebraden olifant ligt klaarquote:
Nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat wou je wegzetten als "ik wist niet wat ik aan het doen was" en "agossie ik was kind"?
Was jij datquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef -Datdus- het volgende:
Whehehehehequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
Met de Snackbar. Uw gebraden olifant ligt klaar
"Oh, dan kom ik zo ophalen, dank u wel!"
Ja ja, wat een doerak was ik.
Jah dit vind ik echt zooooo'n mooi nummerquote:
Je voed mijn schatje trauma.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
0906 066sexsexquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
of met vriendinnen die gratis 0900 nummers bellen in een telefooncel en je dan je voordoen als 21
Thank god!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
The beacon, the beaken of Amon Dîn is lid!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef STING het volgende:
Of... de Party line bellen en ons voordoen als ene 'Wendy'
En 1 keer belde opeens de Party line ons huisnummer terug, terwijl m'n ouders thuis waren.
Ik maakte een spelfoutquote:
Ik zag het en negeerde het.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maakte een spelfout. Het is Beacon en dat vergeet ik steeds.
Wij gingen de Kindertelefoon lastigvallen in telefooncellen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
of met vriendinnen die gratis 0900 nummers bellen in een telefooncel en dan je voordoen als 21
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
of met vriendinnen die gratis 0900 nummers bellen in een telefooncel en je dan je voordoen als 21
ik had er nog twee van deze maar die waren veuls te langquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:26 schreef Watertornado het volgende:
Als je trouwens een bazenremix wil hebben, moet je de tocadisco pakken.
dies ook leukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nope
Het is Hi Tack - Say Say Say
Dat is wel echt iets om trots op te zijn ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij gingen de Kindertelefoon lastigvallen in telefooncellen.
Wij waren de reden dat je niet meer in Amsterdam gratis naar de kindertelefoon kan bellen.
Foreigner - Say you willquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:24 schreef Watertornado het volgende:
Ik kan gewoon niet echt iets bedenken bij "say".
Kan ik me voorstellen ja. Ik zie net dat er een remix is van Delano Crockett. Die moet ook dik zijn, nooit gehoord tho'.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had er nog twee van deze maar die waren veuls te lang
niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben een man, ik kan niet MSN'en en FOK!ken
Ik heb het zelf nooit gebeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel echt iets om trots op te zijn ja.
Ik snap trouwens ook waarom jouw moeder zo streng is, wat was jij een kutkind zeg.
Broes it isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef ValHallen het volgende:
Boney M - Rivers of Babylon
Broes - The River
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |