Jaaaaaa !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaa haahahaha, ik raakte je toch sukkel , ja maar je raakte mijn onzichtbare schild dus ik leef nog
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
Gerry & The Pacemakers - You'll never walk alone?
jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die kinderen waren altijd zo kut
Niet handig om te melden als je delict nog niet verjaard isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
Ik moest ook ooit naar Halt.
Voor jatten bij Albert Heijn.![]()
Maar ik werd pas gepakt na 2 jaar dagelijks jatten daar.
En dit wil je ook weer wegzetten als "ik wist niet wat ik aan het doen was" en "agossie ik was kind"?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
Ik moest ook ooit naar Halt.
Voor jatten bij Albert Heijn.![]()
Maar ik werd pas gepakt na 2 jaar dagelijks jatten daar.
Ik ben al veroordeeld vriend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet handig om te melden als je delict nog niet verjaard is
Was jij vroeger zo ultrabraaf danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dit wil je ook weer wegzetten als "ik wist niet wat ik aan het doen was" en "agossie ik was kind"?
Ja, het boefjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dit wil je ook weer wegzetten als "ik wist niet wat ik aan het doen was" en "agossie ik was kind"?
Ja. Ik ging geen dingen uit een albert heijn klauwen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was jij vroeger zo ultrabraaf dan?
Ik wist enorm goed wat ik aan het doen was, dus nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Watertornado +1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
These boots are made for walking?
Van Nancy neem ik aan, en niet van Velvet 99? (die laatste is wel effe wat lekkerder trouwens)quote:
ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kak.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voor 1 vergrijp, niet voor de voorgaande 2 jaren
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef STING het volgende:
Oh ja, en op weg naar m'n taakstraf van een paar uur, zat ik achteruit op de scooter, zonder helm.
Kwamen we dezelfde politieagenten tegen. Op de bon
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik welOok nooit gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Whehequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef STING het volgende:
Oh ja, en op weg naar m'n taakstraf van een paar uur, zat ik achteruit op de scooter, zonder helm.
Kwamen we dezelfde politieagenten tegen. Op de bon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |