Hahahahahahahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Met dode konijnen en ratten en zo. Ma was daar nooit zo blij mee. Helemaal niet toen ze een halve kraai in een nestje onder het konijnenhok vond.
Ik heb buren brieven geschreven met zogenaamd cocaïne er in.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb samen met mijn neef dreigbrieven gestuurd naar mijn buren. IK MAAK JE DOOD in blokletters enzo. Was gigantisch pak slaag no.2.
Voor of na 11 september 2001?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb buren brieven geschreven met zogenaamd cocaïne er in.
Met welk nut?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb buren brieven geschreven met zogenaamd cocaïne er in.
Na 11 september, ik was 11 ofzo.quote:
Weet ik veel man.quote:
How cutequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
Verder was ik trouwens een goed kind, ik speelde weleens met de loserkindjes uit het dorp en die mochten ook altijd op mijn kinderfeestje komen waar ze bij de rest niet mochten komen.
Ik heb.. een keer vuurwerk afgestoken, terwijl het nog niet mochtquote:
Ìk was dat loserkind.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
Verder was ik trouwens een goed kind, ik speelde weleens met de loserkindjes uit het dorp en die mochten ook altijd op mijn kinderfeestje komen waar ze bij de rest niet mochten komen.
Goed dat je het zegt, ik heb hier ook nog wat dingen die ik moet afsteken, maar die zijn inmiddels bijna 2 (of 3) jaar oud.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb.. een keer vuurwerk afgestoken, terwijl het nog niet mocht
En..toen kreeg ik een taakstraf via Bureau Halt
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik veel man.
Daar dacht ik niet over na toen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je denkt niet na over zulke dingen als je kind bent.
Hier in het dorp was je ook "die zwarte" geweest hoor. De enige buitenlanders die hier wonen zijn Polen en er heeft ooit 1 keer een Afrikaans gezin hier gewoond. Weggepest uiteraard.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ìk was dat loserkind.
Of nee bij sommige was het omdat ik zwart was.
mijn dochter sleept ook steeds vriendinnetjes meequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Mijn vriendinnetjes wilden altijd mee naar mijn pony. En dat mocht nooit.
Boeken en ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef Insomnium het volgende:
Ik speelde nooit zoveel met anderen vroeger![]()
Vaak was ik gewoon aan het lezen ergens buiten.
Of in de bieb
Gepakt wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb.. een keer vuurwerk afgestoken, terwijl het nog niet mocht
En..toen kreeg ik een taakstraf via Bureau Halt
Wat???quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef Watertornado het volgende:
Dit is echt zo ruig gecomprimeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |