Me too, erg handig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alles gezien.
Wiki gebruik ik trouwens veel als ik info van artiesten of films wil opzoeken.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor, en meld enzo
Ik heb altijd dat ik iemand zie, niet op de naam kan komen en dan ga zoeken naar waar ik diegene van ken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alles gezien.
Kacheltjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
* Trekt jou tegen mij aan *
Ik heb het warm
ga je nou alweeeeeeeeeer draaien?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor, en meld enzo
Ja, maar het komt neer op: bijna niets kun je vinden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je snapt dat het een uitdrukking is?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
HaJee heeft in mijn topic gepaintHet is officieel een succes
Dan zoek je verkeerd denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar het komt neer op: bijna niets kun je vinden.
Ja nog ff 1 keer voor de vekansiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
ga je nou alweeeeeeeeeer draaien?
Heb je assburgers en de nieuwste gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alles gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door STING op 13-10-2011 20:39:24 ]
ferkansiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja nog ff 1 keer voor de vekansie
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Heb je assburgers en de nieuwste gezien.?
Ja. Ik vind het laatste seizoen trouwens erg matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door STING op 13-10-2011 20:39:45 ]
quote:
Siervuurwerk wel.quote:
Nee hoor, de meeste interessante info staat óf in boeken of is verscholen in bedrijfsgeheimen.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Heb je assburgers en de nieuwste gezien.?
Linkdump?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat de meest interessante info in boeken staat is achterhaald.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste interessante info staat óf in boeken of is verscholen in bedrijfsgeheimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |