Daar ben ik het dan wel mee eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is slecht om uit te leren omdat het een encyclopedie is qua opzet en geen leerboek. Maar als je de achterliggende theorieën snapt kun je er prima je kennis mee uitbreiden.
Mijn hersenen zijn al een warboel van nutteloze feitjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar leren op school.
Er zijn zo ontzettend veel interessante en leuke dingen in de wereld.
Waarom er niet over lezen in bijvoorbeeld de Quest en dergelijke ?
Je algemene kennis uitbreiden kan nooit kwaad.
HET grote voordeel van Wikipedia is dat je kunt doorklikken. En het is een magistrale vertaalmachine.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel mee eens.
Dat is waarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn hersenen zijn al een warboel van nutteloze feitjes.![]()
Ik heb avonden lang gewikid.
Wat wil zeggen je begint bij een pagina dan kom je door een link in dat artikel op een andere enzovoort.
Zorgt ook voor de nodige algemene kennis.
Kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En de doelgroep geeft aan wat er in staat.. daarom heet het doelgroep.
het spreekt die groep mensen aan.
jij valt dus onder de huismama's met korte pittige kapsels
Klopt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is slecht om uit te leren omdat het een encyclopedie is qua opzet en geen leerboek. Maar als je de achterliggende theorieën snapt kun je er prima je kennis mee uitbreiden.
* Trekt jou tegen mij aan *quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
Goeeeedenavond....
Brrrr ik heb het zo koud
Ik doe het niet me opzet eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is waar
En ik wist niet dat jij dat deed
Wat, op Comedy Central?quote:
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt.
Gelukkig is het WWW veel groter dan Wikipedia alleen zodat je altijd alles wat je wilt weten binnen 5 muisklikken hebt
Het is voor goed voor de feitenkennis.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Me too, erg handig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alles gezien.
Wiki gebruik ik trouwens veel als ik info van artiesten of films wil opzoeken.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor, en meld enzo
Ik heb altijd dat ik iemand zie, niet op de naam kan komen en dan ga zoeken naar waar ik diegene van ken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alles gezien.
Wiki gebruik ik trouwens veel als ik info van artiesten of films wil opzoeken.
Kacheltjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
* Trekt jou tegen mij aan *
Ik heb het warm
ga je nou alweeeeeeeeeer draaien?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor, en meld enzo
Ja, maar het komt neer op: bijna niets kun je vinden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je snapt dat het een uitdrukking is?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
HaJee heeft in mijn topic gepaintHet is officieel een succes
Dan zoek je verkeerd denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar het komt neer op: bijna niets kun je vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |