Ligt er maar net aan wat voor jou interessante info is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste interessante info staat óf in boeken of is verscholen in bedrijfsgeheimen.
Dan is het goedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Siervuurwerk wel.
Maar vlinderbommen en al die andere zooi dat was iets toen ik veertien was.
Nu vind ik het stom
Meer drinken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
Ik vind vuurwerk leuk.
Alleen jammer dat je het altijd koukleumend moet afsteken met bevroren handen.
Ik vier nieuwjaar altijd met familie.quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
Ik vind vuurwerk leuk.
Alleen jammer dat je het altijd koukleumend moet afsteken met bevroren handen.
Zo kreeg onze hond dus een trauma en moest ie elk jaar kalmeringspillenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
kutkoters die vuurwerk naar mn hond gooidenSamson schrok zich rot toen een rotje tegen zijn poot ontplofte (paar mooie wonden opgeleverd ook
)
Ow ik met vrienden, kan me geen nuchtere Oud & Nieuw herinnerenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vier nieuwjaar altijd met familie.
Ik ga het niet op een zuipen zetten.
Ik ben ook zeer benieuwd naar nieuwjaar.... Hij is er nooit bang voor geweest; maar dat kan nu inderdaad wel eens anders zijn...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo kreeg onze hond dus een trauma en moest ie elk jaar kalmeringspillen
beest werd zo panisch dat ie in de vensterbank klom
Voor mij niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat de meest interessante info in boeken staat is achterhaald.
Ik heb geen vrienden om nieuwjaar mee te vieren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow ik met vrienden, kan me geen nuchtere Oud & Nieuw herinneren
quote:
Dat soort mensen zou ik wel eens een vlinderbom om hun ballen willen binden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
kutkoters die vuurwerk naar mn hond gooidenSamson schrok zich rot toen een rotje tegen zijn poot ontplofte (paar mooie wonden opgeleverd ook
)
Heb je ze aangegeven (Of gedaan alsofquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
)
Ja, sneu is dat...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo kreeg onze hond dus een trauma en moest ie elk jaar kalmeringspillen
beest werd zo panisch dat ie in de vensterbank klom
Ik was het kind verrot aan het schelden en toen kwam de pa me even op mijn plek zettenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ze aangegeven (Of gedaan alsof)? Dat laatste doe ik ook altijd als men vuurwerk naar mij gooit
.
Ja, ik ken ze idd... Klote is dat. Dat soort mensen zijn ook gewoon niet voor rede vatbaar, nooit niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was het kind verrot aan het schelden en toen kwam de pa me even op mijn plek zettenPa vond dat ik overdrijf. Vond ik prima en toen vroeg ik of ik even een rotje tegen zijn been aan mocht gooien.
Naja zo'n mensen zijn de discussie sowieso niet waard ook (het boeit hun niks en het kind is altijd heilig)
jah, dat geëmmer begint ook weerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sneu is dat.... Kutkoters ook altijd met hun vuurwerk
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
Dieren zijn net als kinderen voor mij, ze zijn leuk als ze maar niet van mij zijn.
Dat betekent niet dat je dieren met vuurwerk moet bekogelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
Dieren zijn net als kinderen voor mij, ze zijn leuk als ze maar niet van mij zijn.
preciesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je dieren met vuurwerk moet bekogelen.
Doe ik dat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je dieren met vuurwerk moet bekogelen.
Ditquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow ik met vrienden, kan me geen nuchtere Oud & Nieuw herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |