Ik woonde in Amsterdam Zuid-Oost.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hier in het dorp was je ook "die zwarte" geweest hoor. De enige buitenlanders die hier wonen zijn Polen en er heeft ooit 1 keer een Afrikaans gezin hier gewoond. Weggepest uiteraard.
Ik wilde dat zelf niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn dochter sleept ook steeds vriendinnetjes mee
We zagen opeens twee blauwe stipjes aan de horizon.quote:
die is gewoon 320 kbpsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Compressor_%28geluid%29
Oorlogje spelen in kilometers grote uiterwaardenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
ik speelde veel met jongens, klom in bomen, bouwde boomhutten of gewone hutten in het bos achter ons huis, of legertje met pvc buizen en papieren pijltjes
en fikkie stoken
Helemaal mijn dingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
ik speelde veel met jongens, klom in bomen, bouwde boomhutten of gewone hutten in het bos achter ons huis, of legertje met pvc buizen en papieren pijltjes
en fikkie stoken
Hoe oud was je toen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef STING het volgende:
[..]
We zagen opeens twee blauwe stipjes aan de horizon.
"Zou het politie zijn?"
"We kunnen wegrennen natuurlijk"
"Nee, nee, dan gaan ze vast op ons schieten"
ik steek nog steeds graag de bbq in de hensquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helemaal mijn ding![]()
Vooral dat fikkie stoken
Dat is wel herkenbaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef ValHallen het volgende:
IK HEB JE DOODGESCHOTEN
ECHT NIET![]()
WEEEEEEL
jaaa haahahaha, ik raakte je toch sukkel , ja maar je raakte mijn onzichtbare schild dus ik leef nogquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef ValHallen het volgende:
IK HEB JE DOODGESCHOTEN
ECHT NIET![]()
WEEEEEEL
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef ValHallen het volgende:
IK HEB JE DOODGESCHOTEN
ECHT NIET![]()
WEEEEEEL
Inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik steek nog steeds graag de bbq in de hensof de terrashaard met haardjes
I luv it...
Dat meen je nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was 12 of 13 ofzo. De oudste was 16
me 2quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
InderdaadLaat de rest maar de tafel dekken. Ik ben de BBQ master
Die kinderen waren altijd zo kutquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaa haahahaha, ik raakte je toch sukkel , ja maar je raakte mijn onzichtbare schild dus ik leef nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |