quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik nam dierenlijken mee naar huis om ze te ontleden.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he.
Ik gaf die kat wel altijd eten voordat ik hem in het wat probeerde te gooien.
Dat was in de periode dat ik dierenarts wilde worden. Dan ging ik de huid met naald en draad aan elkaar naaien en zo en de poten zettenquote:
Holy crapquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was in de periode dat ik dierenarts wilde worden. Dan ging ik de huid met naald en draad aan elkaar naaien en zo en de poten zetten.
Bij die eerste post waar jij net over zegt "Dat zeg je net zelfquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat duimpje opvatten dan? Als een grap?
dan denk ik dat de meesten wel door hebben dat ik even de spot drijf met mezelf.
En terechtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Verder tekende ik weleens hakenkruizen of WPNL tekens op lantaarnpalen, omdat de grote jongens dat ook deden. En toen betrapte mijn moeder me en heb ik een pak slaag gekregen van jewelste en wist ik meteen wat ik had getekend.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was in de periode dat ik dierenarts wilde worden. Dan ging ik de huid met naald en draad aan elkaar naaien en zo en de poten zetten.
How Sweetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb samen met mijn neef dreigbrieven gestuurd naar mijn buren. IK MAAK JE DOOD in blokletters enzo. Was gigantisch pak slaag no.2.
Wat ben je toch ook een toffe kerelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb samen met mijn neef dreigbrieven gestuurd naar mijn buren. IK MAAK JE DOOD in blokletters enzo. Was gigantisch pak slaag no.2.
Ik wel. Met dode konijnen en ratten en zo. Ma was daar nooit zo blij mee. Helemaal niet toen ze een halve kraai in een nestje onder het konijnenhok vondquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]!
Zulke ideeën had ik ook altijd.
Maar ik deed het nooit
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Duidelijk, je was een kutkoterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Whehehehequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Met dode konijnen en ratten en zo. Ma was daar nooit zo blij mee. Helemaal niet toen ze een halve kraai in een nestje onder het konijnenhok vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |