Volgens mij veroordeelde jij de cokebrieven ook alquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Ik ging geen dingen uit een albert heijn klauwen.
Puntentelling lijkt niet nodig, het zoeken in je muziekgeheugen vind ik al plezant genoeg.quote:
Ik heb ook nooit dat soort brieven aan iemand verstuurd nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij veroordeelde jij de cokebrieven ook al
WT en ik waren geen vrienden geworden als kind dat is zeker.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij veroordeelde jij de cokebrieven ook al
Wat deed jij dan aan kattenkwaad?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit dat soort brieven aan iemand verstuurd nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso niet, want jij was een neger en die zaten niet op school.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
WT en ik waren geen vrienden geworden als kind dat is zeker.
Ik ook niet. En ik heb ook nooit iemand met de dood bedreigd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit dat soort brieven aan iemand verstuurd nee.
Belletje trekkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat deed jij dan aan kattenkwaad?
Pijltjes schieten bijvoorbeeld. En natuurlijk lekker fikkie stokenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat deed jij dan aan kattenkwaad?
ik heb al een zooi covers in de showquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van Nancy neem ik aan, en niet van Velvet 99? (die laatste is wel effe wat lekkerder trouwens)
En dat wou je wegzetten als "ik wist niet wat ik aan het doen was" en "agossie ik was kind"?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pijltjes schieten bijvoorbeeld. En natuurlijk lekker fikkie stoken
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb ook wel eens een internet/bellen kastje opgeblazen. We stonden van die one shot mortiertjes over de grond te schieten en ik schiet er recht op zo'n kastje. BAM. Heel de wijk zonder internet & telefoon. Iedereen boos.
Fucking held.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb ook wel eens een internet/bellen kastje opgeblazen. We stonden van die one shot mortiertjes over de grond te schieten en ik schiet er recht op zo'n kastje. BAM. Heel de wijk zonder internet & telefoon. Iedereen boos.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef -Datdus- het volgende:
Met de Snackbar. Uw gebraden olifant ligt klaarquote:
Nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat wou je wegzetten als "ik wist niet wat ik aan het doen was" en "agossie ik was kind"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |