Was jij datquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb ook wel eens een internet/bellen kastje opgeblazen. We stonden van die one shot mortiertjes over de grond te schieten en ik schiet er recht op zo'n kastje. BAM. Heel de wijk zonder internet & telefoon. Iedereen boos.
Whehehehehequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
Met de Snackbar. Uw gebraden olifant ligt klaar
"Oh, dan kom ik zo ophalen, dank u wel!"
Ja ja, wat een doerak was ik.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb ook wel eens een internet/bellen kastje opgeblazen. We stonden van die one shot mortiertjes over de grond te schieten en ik schiet er recht op zo'n kastje. BAM. Heel de wijk zonder internet & telefoon. Iedereen boos.
Jah dit vind ik echt zooooo'n mooi nummerquote:
Je voed mijn schatje trauma.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
0906 066sexsexquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
of met vriendinnen die gratis 0900 nummers bellen in een telefooncel en je dan je voordoen als 21
Thank god!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
The beacon, the beaken of Amon Dîn is lid!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef STING het volgende:
Of... de Party line bellen en ons voordoen als ene 'Wendy'
En 1 keer belde opeens de Party line ons huisnummer terug, terwijl m'n ouders thuis waren.
Ik maakte een spelfoutquote:
Ik zag het en negeerde het.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maakte een spelfout. Het is Beacon en dat vergeet ik steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |