Daar ben ik lid vanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Koop dan de Quest ofzo, leer je nog eens wat
Dat dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar ben ik lid vanGoed magazine!
Flikker op met die underscore van jequote:
Mensen die de Playboy kopenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet meer gedaan sinds de brugklas.
Is ook absoluut zo, maar hij zegt niet duidelijk er bij dat hij het ook KOOPT!quote:
Haten op underscoresquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Flikker op met die underscore van je
Met een beetje geluk heel gauw alquote:
Wel in de leesmap, de Tina lees ik altijd nadat ik de Nieuwe Revu en de Donald Duck heb gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ook absoluut zo, maar hij zegt niet duidelijk er bij dat hij het ook KOOPT!
Misschien zit het in de leesportefeuille en heeft hij de rest allemaal al uit?
quote:In het leukste magazine voor meiden van 7 tot 12 vind je de beste...
quote:
Wacht wat ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heel gauw al
Ik lees magazines niet voor de cover.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Check de coverhttp://abonnement.tina.nl/?gclid=CIOkm6Wk5qsCFYMPfAodjSOWJQ
Tina- doelgroep tienermeisjes, vol strips, lekkere celebs en humorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de Tina minder erg is dan de Story?
In je roze jurkquote:
Nah, voetbaltijdschriften en roddelbladen zijn altijd goed in de bus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Koop dan de Quest ofzo, leer je nog eens wat
Heeft er geen bal mee te maken ja!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu is wel meteen duidelijk waarom hij geen vriendin heeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |