SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:53 schreef ACT-F het volgende:
Tijdens het schoonmaken hoorde ik goede muziekIk denk: wie draait er toch?
Ik voorspel wat motten en een tumbleweedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
aanmelden kan in mijn DM dames
Hey, de tjirpende krekels niet te vergeten he!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik voorspel wat motten en een tumbleweed
Goeie!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey, de tjirpende krekels niet te vergeten he!
voorspel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
oke pics van whiskersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
@ TT
whiskers zocht nog een vent.. broertje als jij nou ff 21 jaar ouder wordt ipv 1 jaar...
En de Friese modder monstersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Meh... Op een oude fiets...... Toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
@ TT
whiskers zocht nog een vent.. broertje als jij nou ff 21 jaar ouder wordt ipv 1 jaar...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En de Friese modder monsters
Volgende de legende komen die langs op de verjaardagen van 15 jarige jongetjes.
Jongetjes die onrein zijn, veel koffie drinken en steeds meer aan seks denken.
Ze komen uit de sloten, de meertjes en uit de veengrond.
Om broertje die dag mee te sleuren en hem extreem hard en bruut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En de Friese modder monsters
Volgende de legende komen die langs op de verjaardagen van 15 jarige jongetjes.
Jongetjes die onrein zijn, veel koffie drinken en steeds meer aan seks denken.
Ze komen uit de sloten, de meertjes en uit de veengrond.
Om broertje die dag mee te sleuren en hem extreem hard en bruut.Ow ik dacht dat we weer een veenlijk rijker zouden worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whiskers wil alleen oudere kerels..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Meh... Op een oude fiets...... Toch?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat we weer een veenlijk rijker zouden worden!
Whisk moet niet zo kieskeurig zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whiskers wil alleen oudere kerels..
Dan plakken we ff snel wat dons op zijn kippenborstje!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whiskers wil alleen oudere kerels..
WIl je daarmee gaan venten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Regel jij de slasaus, dan neem ik de slabbetjes en een potlood mee
wat gaan we doen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Regel jij de slasaus, dan neem ik de slabbetjes en een potlood mee
Nee. tell me 'bout itquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit echt voorspel gehad zie ik wel.
Ooooo... hoe schattigquote:
De slasaus is om je lichaam mee in te smeren, de slabbetjes zijn voor de snacks die we tussendoor gaan eten en de potlood zeg ik nietquote:
Ik ben zo ook weer wegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:03 schreef Melting het volgende:
Knetter.... kun jij zo meteen Gup uitzetten als Dj Mystic online komt?
Heb je Gup weer aangezet? Dan wil ik wel ff draaien tot Mystic komt hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:03 schreef Melting het volgende:
Knetter.... kun jij zo meteen Gup uitzetten als Dj Mystic online komt?
Hallo ik ben nieuw met dit soort dingen ja. Ik heb het geleerd op gloedjenieuwe fietsenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooooo... hoe schattig
* PriemGirl aait faye
Snel, seks hebben! Dat helpt!quote:
waarom slasaus?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De slasaus is om je lichaam mee in te smeren, de slabbetjes zijn voor de snacks die we tussendoor gaan eten en de potlood zeg ik niet
I will wrap you up in bacon and lick you like a pigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hallo ik ben nieuw met dit soort dingen ja. Ik heb het geleerd op gloedjenieuwe fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Ik zag deze en moest gelijk aan jou denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dan zet ik hem weer uit! Go your gang!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je Gup weer aangezet? Dan wil ik wel ff draaien tot Mystic komt hoor!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Snel, seks hebben! Dat helpt!
Nog aantrekkelijke vrouwelijke vrijwilligers aanwezig die Insom van zijn hoofdpijn af willen helpen?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zag deze en moest gelijk aan jou denkenJij denkt aan mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
I will wrap you up in bacon and lick you like a pigNou, breng me eens op ideeën jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
Daarom vind ik het schattigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hallo ik ben nieuw met dit soort dingen ja. Ik heb het geleerd op gloedjenieuwe fietsen
quote:
Nou, ik ga der aan werkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom vind ik het schattig
Ik heb het ook geleerd op een nieuwe fietsMaar practise makes perfect
Waar waar waar waar waar ? Die moet ik hebben !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zag ook een caffeine molecule ketting en moest ook weer aan jou denken
Oeh heb veel aan jou gedacht vandaag...![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Waar waar waar waar waar ? Die moet ik hebben !
En ik heb vandaag nog geen cafeïne gehad.
Misschien heb ik daarom hoofdpijn
En nu ik weet dat je zoveel aan mij dacht vandaag kreeg ik spontaan een stijfje
*geeft insom een bak sterke koffiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Waar waar waar waar waar ? Die moet ik hebben !
En ik heb vandaag nog geen cafeïne gehad.
Misschien heb ik daarom hoofdpijn
En nu ik weet dat je zoveel aan mij dacht vandaag kreeg ik spontaan een stijfje
Ik hou van die site.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik wou hem ook; maar hij is freaking duur
http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/jewelry/9d8f/?srp=5
Nee .. want dan word ik weer hyper en daar heb ik echt geen zin inquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*geeft insom een bak sterke koffie
dan nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee .. want dan word ik weer hyper en daar heb ik echt geen zin in
neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:13 schreef ToT het volgende:
Kut, kan ik het geluid in SAM ff voor mezelf uitschakelen zodat ik iets anders kan beluisteren?
Ik ook. En nu heb ik hem gezien en IK WIL EM IK WIL EM IK WIL EMquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik hou van die site.![]()
En hij is inderdaad vrij prijzig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik was 22 september jarig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ook. En nu heb ik hem gezien en IK WIL EM IK WIL EM IK WIL EM
PS: Ik ben 24 december jarig.........
Wat is dat voor lelijk dingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:14 schreef Insomnium het volgende:
Dit is wel een leuk cadeau voor een nerdy dame
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Priem !KjoeeeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook naar niks uitgenodigdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik was 22 september jarig.
Heb toen ook niet zon hanger gekregen van jou.Puh !
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
die video heb ik vandaag nog gezienquote:
Oh, godquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's een ketting met een Dungeons and dragons dobbelsteen erin.
Waarom weet ik dit
quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit
Ik durfde het niet toe te gevenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit
Kom je even langs ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kjoeeeet
[..]
Ik ben ook naar niks uitgenodigdPuh !
Dat is net zo ergquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, god.
Ik wil graag de Evenstar van Arwen.
insom wil vieze dingen doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kom je even langs ?
Feestje voor jou alleen.
Neem je sext lingerie mee, maar ik ga niet zeggen wat we gaan doen
Is goed !!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kom je even langs ?
Feestje voor jou alleen.
Neem je sexy lingerie mee, maar ik ga niet zeggen wat we gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is goed !!!Zeg gewoon dat je naar lola gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is goed !!!daarom kom je zondag nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nee, want die is echt echt echt heel erg mooiquote:
I'm ready.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]Geef maar een gil als je klaarstaat!
Nerdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want die is echt echt echt heel erg mooi.
[ afbeelding ]
Okee dan, cool!quote:
Te laatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je naar lola gaat.
quote:
Nee, filmfan. De film van Dungeons and Dragons was bagger.quote:
wat is er zondag donquote:
Geheime meet waar jij niet mag komen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat is er zondag don
nationale feestdagquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat is er zondag don
mijn verjaardagquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:25 schreef ToT het volgende:
Mystic, GO!
[..]
Geheime meet waar jij niet mag komen!
mijne ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
mijn verjaardag
quote:
Posting from your ISP has been blocked due to abuse.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef ValHallen het volgende:
File : 1318518842.jpg-(28 KB, 400x308)
Anonymous 10/13/11(Thu)11:14:02 No.358336185 [Reply]
Today while playing xbox, the batteries to my wireless controller died
So I turned on my PS3 and played that for awhile
I am the 99%
23 posts and 5 image replies omitted. Click Reply to view.
>> Anonymous 10/13/11(Thu)13:01:49 No.358346561
My mother refuses to buy me iPad 2. Apparently iPad 1 is good enough. Bitch.
I am the 99%
>> Anonymous 10/13/11(Thu)13:05:10 No.358346565
I haven't had a vacation in 2 months. I am the 99%
>> Anonymous 10/13/11(Thu)13:14:14 No.358346570
File1318526054.jpg-(14 KB, 400x400)
real 1%ers don't work at the bank.
Hehehe thx!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:26 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Wtf lol.
Prachtige radiostem, btw.
die is wel tofquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:28 schreef Insomnium het volgende:
Deze hoodie zou ik ook wel willen hebben
[ afbeelding ]
Whooooo, een Pac-Samzz sweaterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:28 schreef Insomnium het volgende:
Deze hoodie zou ik ook wel willen hebben
[ afbeelding ]
Nee, Pac-Samzz.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:30 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, jouw nickname was PacGirl he
Meer frisse luchtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
Waarom slaap ik beter met mijn matras op de grond dan in mijn bed?.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
Waarom slaap ik beter met mijn matras op de grond dan in mijn bed?.
Dat is bullshit natuurlijk, mijn bedstee is uitstekend geventileerd.quote:
Kom uit de bedstee, m'n liefste!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is bullshit natuurlijk, mijn bedstee is uitstekend geventileerd.
lolquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:34 schreef Insomnium het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doe ik ook altijd als iets niet werkt![]()
Of als ik mijn teen stoot.
Dan nog, de luchtcirculatie is toch altijd minder daar dan direct onder je raam.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is bullshit natuurlijk, mijn bedstee is uitstekend geventileerd.
Mijn raam is niet open, te koud.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:35 schreef STING het volgende:
[..]
Dan nog, de luchtcirculatie is toch altijd minder daar dan direct onder je raam.
Zou het anders ook niet weten
Mwah het is een heel andere vering. Soms vond ik het ook veel fijner om met het matras op de grond te slapen. Of nog fijner: 2 matrassen op elkaar!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:35 schreef STING het volgende:
[..]
Dan nog, de luchtcirculatie is toch altijd minder daar dan direct onder je raam.
Zou het anders ook niet weten
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Staat een beetje hard en is behoorlijk overstuurd!
quote:
Ik heb vanaf een paar uur geleden een nieuw matras, na 10 jaar. Een nieuwe Ikea Sultanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah het is een heel andere vering. Soms vond ik het ook veel fijner om met het matras op de grond te slapen. Of nog fijner: 2 matrassen op elkaar!
runescape ?quote:
quote:
quote:
LOTRquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga zo mooi m'n matras op de grond leggen en vanuit daar Lord of the Rings kijken.
Ik heb LOTR nooit gekeken. Ik heb 'm wel gedownload.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga zo mooi m'n matras op de grond leggen en vanuit daar Lord of the Rings kijken.
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
Hehehe als member zijnde is het echt VEEEEEL gaver!quote:
Skyrim ftwquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe als member zijnde is het echt VEEEEEL gaver!
Iedereen aan wie ik het heb laten zien zei vooraf: "Runescape?___! ", maar toen ze het eenmaal zagen, vonden ze het wel erg gaaf!
RUNESCAPE!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Iedereen aan wie ik het heb laten zien zei vooraf: "Runescape?___! ", maar toen ze het eenmaal zagen, vonden ze het wel erg gaaf!
Die veldslag bij Pellenorquote:
Voor jouquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor jou
http://www.thinkgeek.com/geektoys/plush/d919/
Ik vind er vooralsnog niks aanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke wereld?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hyper Saiyan, en ik zie er uit als Goku!
Ulgh, ze lijken niet eensquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor jou
http://www.thinkgeek.com/geektoys/plush/d919/
Een orc en frodo.........quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ulgh, ze lijken niet eens. Nou ja, Gandalf en Legolas wel, maar wie zijn die andere twee
.
Frodo en een Orcquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ulgh, ze lijken niet eens. Nou ja, Gandalf en Legolas wel, maar wie zijn die andere twee
.
Dan heb ik 3000000000000000x liever de Evenstarquote:
wat is er mis meequote:
Tijd voor een nieuwe brilquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
Wat kan hij toch lekker batsen.
quote:
Nou je hebt je kinderperiode best snel achter je gelaten merk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat is er mis mee
Ben er nuquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:54 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik zie je niet.![]()
Kom naar de ingang van G.E.
Nee joh, meid. Doe eens gekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik zeg dat ik momenteel die cafeïne molecule ketting in het winkelmandje heb gezet?![]()
Mijn inner-geek overheerst af en toe.......
Ja. Denk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt het nu over jezelf neem ik aan?
quote:
Doegquote:
Een plaatje van een paard en een plaatje van Rita/Lizquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ik wil visitekaartjes maken... Maar wat de neuk ga ik er allemaal op zetten en wat niet? En welke kleuren, plaatjes en bla bla!
Rita?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef STING het volgende:
[..]
Een plaatje van een paard en een plaatje van Rita/Liz
..Hayworth. Of sla ik nu de plank misquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rita?
Mja, de plaatjes moeten wel lukken... Ik zit meer over de opmaak in.
Ja, nogal. Audrey Hepburn is geen Rita Heyworth.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:01 schreef STING het volgende:
[..]
..Hayworth. Of sla ik nu de plank mis
Oh jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nogal. Audrey Hepburn is geen Rita Heyworth.
Maar goed dat ik niet in het oosten woon danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:00 schreef STING het volgende:
Holy moly, vannacht in het oosten 1 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoibed....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klinkt als een goed ideenee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
kusje?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wokje zit er een beetje doorheen
Poepje vind ik een schattig woord.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:08 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb echt heerlijk zitten schijten net
Zo kwam ik erop jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:09 schreef ValHallen het volgende:
Rita Hayworth and the Shawshank Redemption
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
komt wel goed schatje
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
komt wel goed schatje
Samzzquote:
Is dat 'echt' ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:12 schreef ACT-F het volgende:
Wat een mooie volle maan met wolken te zien vanaf hier![]()
[ afbeelding ]
Hey there, sailor.quote:
Nog geen kwartier geleden gemaaktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:14 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Is dat 'echt' ?
[..]
Hey there, sailor. [ afbeelding ]
Tevens matige grap net.quote:
Je gaat toch niet kijken he?quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Tevens matige grap net.
Ja ik zag hem wel.
Ja, ik zo ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Samzz
Pfff ben super moeStraks maar fijn LotR kijken
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
IK ZIE ALLESquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als ik jou altijd hoor huilen over je gewicht vrees ik voor je PS3.
Desondanks, veel plezier.
Idd kut maar dan kan ik in de reclame met iOS5 spelenquote:
Nog een goed idee gekregen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:08 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb echt heerlijk zitten schijten net
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl geeft wokkie een innige knuffel![]()
Als het kon, kroop ik zo door mijn beeldscherm naar je toe
Ik heb de Tina gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog een goed idee gekregen?
Geen statief in de buurt of wilde je de wolken scherp houden?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:12 schreef ACT-F het volgende:
Wat een mooie volle maan met wolken te zien vanaf hier![]()
[ afbeelding ]
Ik ga dan altijd een beetje zappenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd kut maar dan kan ik in de reclame met iOS5 spelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]____________________________!
De Story lezen in de wachtkamer oke, maar kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]____________________________!
Wat is mis met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2011 20:22:03 ]
Dit is met statief, hoezo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen statief in de buurt of wilde je de wolken scherp houden?
Duuuuude.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
Okee ik heb geen recht van spreken ik koop 2 keer per jaar de Story.
Voor op vakantie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef STING het volgende:
[..]
De Story lezen in de wachtkamer oke, maar kopen?
Zoals dat Amalia eigenlijk de liefdesbaby van Justin Bieber is enzo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor op vakantie.
Heerlijk die overdreven verhalen.
Niet meer gedaan sinds de brugklas.quote:
Volgende meet een minimaal 5-minuten knuffelquote:
Koop dan de Quest ofzo, leer je nog eens watquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor op vakantie.
Heerlijk die overdreven verhalen.
Deal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Volgende meet een minimaal 5-minuten knuffel![]()
De Tina is gewoon fout VHquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:23 schreef ValHallen het volgende:
Haten op de Tina____!
Noortje
Roos, de eeuwige brugklasser
Suus & Sas
En deze week stond er een interview in met Selena Gomez, over haar relatie met Justin Bieber
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Koop dan de Quest ofzo, leer je nog eens wat
Daar ben ik lid vanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar ben ik lid vanGoed magazine!
Flikker op met die underscore van jequote:
Mensen die de Playboy kopenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet meer gedaan sinds de brugklas.
Is ook absoluut zo, maar hij zegt niet duidelijk er bij dat hij het ook KOOPT!quote:
Haten op underscoresquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Flikker op met die underscore van je
Met een beetje geluk heel gauw alquote:
Wel in de leesmap, de Tina lees ik altijd nadat ik de Nieuwe Revu en de Donald Duck heb gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ook absoluut zo, maar hij zegt niet duidelijk er bij dat hij het ook KOOPT!
Misschien zit het in de leesportefeuille en heeft hij de rest allemaal al uit?
quote:In het leukste magazine voor meiden van 7 tot 12 vind je de beste...
quote:
Wacht wat ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heel gauw al
Ik lees magazines niet voor de cover.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Check de coverhttp://abonnement.tina.nl/?gclid=CIOkm6Wk5qsCFYMPfAodjSOWJQ
Tina- doelgroep tienermeisjes, vol strips, lekkere celebs en humorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de Tina minder erg is dan de Story?
In je roze jurkquote:
Nah, voetbaltijdschriften en roddelbladen zijn altijd goed in de bus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft er geen bal mee te maken ja!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu is wel meteen duidelijk waarom hij geen vriendin heeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |